برگزیده های پرشین تولز

توستر باریک عمودی Prince Castle

melinaa

Registered User
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2018
نوشته‌ها
141
لایک‌ها
37
سن
35
کار توستر صنعتی گرم کردن و برشته کردن نان میباشد. همانطور که میدانید دستگاه توستر هم برای مصارف خانگی و هم برای مصارف صنعتی موجود میباشد. نحوه عملکرد توستر صنعتی مانند نوع خانگی آن میباشد. تفاوتی که نوع صنعتی و خانگی باهم دارند در سرعت و اندازه است. توستر صنعتی بسیار سریعتر و بزرگتر از تستر خانگی میباشد. توستر صنعتی برای هتل‎ها و رستوران ها بسیار مناسب است. این دستگاه معمولا برای گرم کردن نان صبحانه مورد استفاده قرار میگیرد. توستر صنعتی نان را گرم و برشته میکند. شاید فکر کنید که با این دستگاه تنها میتوان نان تست را گرم و برشته کرد اما باید بدانید که توستر صنعتی علاوه بر نان تست، نان های دیگر را هم گرم و برشته میکند.
در برخی از هتل ها بر روی هر میز یک تستر نان موجود است تا مشتریان به راحتی بتوانند در همان لحظه نانی گرم را نوش جان کنند.
توستر صنعتی انواع مختلفی دارد. هر یک از این انواع مناسب با کسب و کاری است. برخی بزرگتر و برخی کوچکتر هستند. برخی ظرفیت بیشتری برای نان دارند و برخی کمتر. با توجه به وجود انواع مختلف توستر صنعتی شما باید متناسب با کسب و کار خود توستر نانی مناسب خریداری نمایید.
-صنعتی.jpg

نحوه استفاده از توستر صنعتی


ابتدا نان ها را در سینی دستگاه میچینید سپس با روشن کردن دستگاه میتوانید نانی گرم و برشته داشته باشید. در دستگاه‎های پیشرفته توستر صنعتی ترموستات از گرم شدن بیش از حد نان جلوگیری میکند. در صورتیکه نان به اندازه کافی گرم شده باشد دستگاه خاموش خواهد شد. که این ویژگی شگفت انگیز دستگاه، از آتش گرفتن و مصرف بیش از اندازه برق جلوگیری میکند.
یکی از مسائل مهم در انتخاب توستر صنعتی قیمت آن میباشد. شما باید مطابق با بودجه و نیاز خود اقدام به خرید توستر صنعتی کنید. با توجه به امکانات بسیار عالی و شگفت انگیز این توستر صنعتی قیمت بسیار مناسبی دارد.
از دومین مسائل بسیار مهم به هنگام خرید توستر صنعتی میزان نانی است که این دستگاه میتواند در خود جای دهد. پس اگر مشتریان زیادی در یک بازه زمانی دارید باید دستگاهی را انتخاب و خریداری کنید که تعداد بیشتری نان را به طور همزمان گرم کند.از مزایای توستر صنعتی میتوان به حرارت بالا و سرعت آن نام برد. این دستگاه در کمترین زمان ممکن نانی برشت و گرم به شما تحویل خواهد داد.همانطور که میدانید یکی از مهمترین قطعات موجود در هر دستگاه موتور دستگاه میباشد. لازم به ذکر است که توستر صنعتی دارای موتوری بسیار پرقدرت و قوی میباشد.
ظاهر یک دستگاه در تجهیزات صنعتی آشپزخانه از ارزش زیادی برخوردار است. بسیاری از صاحبان کسب و کارهای مربوطه به ظاهر تجهیزات بسیار توجه میکنند و پس از کارایی دستگاه، زیبایی برایشان یک ملاک مهم تلقی میشود. باید بدانید که توستر صنعتی دارای طراحی شیک و زیبا میباشد. این طراحی زیبا و منحصر به فرد سبب شده تا نظر بسیاری از افراد سخت پسند را به خود جلب کند.این دستگاه نان را در سه مدت زمان مختلف گرم و برشته میکند. شما میتوانید زمان مورد نیاز برای گرم شدن نان را انتخاب کنید و پس از اتمام آن زمان نان گرم را از دستگاه بیرون بیاورید.از موارد بسیار مهم در آشپزخانه ها راحتی تمیز کردن تجهیزات میباشد. باید بدانید که توستر صنعتی به راحتی قابل نگهداری و تمیز کردن است. اپراتور میتواند با صرف کمترین زمان کثیفی ها را از روی دستگاه پاک کند.
گارانتی یکساله توستر صنعتی

یکی از مهمترین مسائل به هنگام خرید لوازم برقی گارانتی دستگاه میباشد. شما با خرید توستر صنعتی از تهران تجهیز میتوانید دستگاه را با یکسال گارانتی تحویل بگیرید.
توستر باریک عمودی Prince Castle دارای مزایا و ویژگیهای زیر میباشد:


  • سرعت و حرارت بالاتری را ارائه میدهد مادامیکه طراحی قابل اعتماد را حفظ میکند.
  • موتور قویتر و قالب ریزی در دمای بالاتر کارایی را افزایش میدهد.
  • یک طراحی دو سطحی منحصر بفرد قالب ریزی و ریخته گری به کاربران اجازه میدهد تا بطور همزمان تاج ضخیم تر و انتهای باریکتر برای نان را درست کنند.
  • طراحی فشرده نیازمند فقط 20.3 سانتی متر از فضای کانتر شده است.
  • مدلهای برشته کردن در زمان های 12، 20، 40 ثانیه ای موجود است.
  • طراحی مجدد مونتاژ نقاله قابلیت اطمینان را افزایش داده است.
  • نگهداری و پاکسازی توستر بسیار آسان است.
  • دارای ترموستات قابل تنظیم برای برشته کردن دقیق میباشد.
  • تمام قطعات و کارکرد دستگاه دارای یکسال گارانتی میباشد.
 
بالا