• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

جشنواره فیلم فجر

De Monarch

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 آگوست 2007
نوشته‌ها
2,707
لایک‌ها
17
محل سکونت
Minas Tirith
من با نظرت در مورد فرامرز قریبیان مخالفم ! یعنی چی که وقتی قریبیان سیمرغ بگیره دیگه ؟
...
آقا من فقط نظر خودم رو گفتم ... من با نابازیگر های کیارستمی و جعفر پناهی بیشتر از این بابا حال میکنم...
در نهایت تکرار میکنم ای فقط نظر شخصی منه ... راستش شاید این به خاط خاطرات بد از فیلم های اوایل انقلاب باشه ( داستان آبکی , دوبله ی نچسب و درنهایت فیلم بد ) ... اما اگه استدلال از من نخواین این جمله رو میگم:

ایشون بازیگر بسیار بدیه ...
 

alibati

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
22 آپریل 2005
نوشته‌ها
5,726
لایک‌ها
1,343
محل سکونت
تهران
آقا من فقط نظر خودم رو گفتم ... من با نابازیگر های کیارستمی و جعفر پناهی بیشتر از این بابا حال میکنم...
در نهایت تکرار میکنم ای فقط نظر شخصی منه ... راستش شاید این به خاط خاطرات بد از فیلم های اوایل انقلاب باشه ( داستان آبکی , دوبله ی نچسب و درنهایت فیلم بد ) ... اما اگه استدلال از من نخواین این جمله رو میگم:

ایشون بازیگر بسیار بدیه ...
بله هر کسی نظر وسلیقه خودش رو داره و محترم هم هست
اما من می خواستم دقیقتر بدونم ! از خودش یا از بازیش بدتون میاد
که متوجه شدم
 

alibati

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
22 آپریل 2005
نوشته‌ها
5,726
لایک‌ها
1,343
محل سکونت
تهران
منم ازش خوشم میاد ... همین هفته اخیر ، دوتا فیلم ازش دیدم برای n امین بار .. ترن و سناتور ... بازی اش خوبه و فضا هم نوستالژیک، مخصوصا با دوبله !
hostlov.gif
این پست در ارتباط با کدوم پست بود ؟؟
 

f@rzad

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
8,501
لایک‌ها
18,797
محل سکونت
Tehran
صمدى و حضور در جمع داوران جشنواره فيلم


گروه فرهنگ و هنر: يدالله صمدى جايگزين كيانوش عيارى در داورى هاى بخش نگاه اول جشنواره فيلم فجر شد.
اين در حالى است كه عيارى به دليل حضور در كسوت تهيه كنندگى يكى از فيلم هاى بخش مسابقه نخستين فيلم بلند يك فيلمساز از حضور در داورى كناره گيرى كرد.صمدى متولد سال ۱۳۳۱ است و كار در سينما را با دستيارى كارگردان شروع كرد. فيلم مردى كه زياد مى دانست در سال ۱۳۶۳ نخستين فيلم بلندى بود كه او كارگردانى كرد و اين كارنامه با فيلم هايى همچون اتوبوس، ايستگاه، ساوالان، آپارتمان شماره ،۱۳ دو نفر و نصفى، دمرل، معجزه خنده، ساراى و بانوى من، ادامه پيدا كرد.او چندى رئيس كانون كارگردانان و مدتى نيز مديرعامل خانه سينما بود.
يدالله صمدى به همراه مسعود فراستى ، بيژن ميرباقرى، مهدى هاشمى، محمدرضا شرف الدين فيلم هاى بخش نگاه اول را داورى
مى كند.در اين بخش قرار است ۱۲ فيلم به نمايش در آيد كه فيلم« ستايش» ساخته محمدرضا رحمانى نيز در همين بخش به نمايش در مى آيد و عيارى تهيه كنندگى آن را برعهده داشته است.صمدى در دوره پيش جشنواره فيلم فجر مورد تجليل قرار گرفت و اين روزها مشغول آماده سازى فيلمى تلويزيونى است.


سومين روز در سينماى اهالى رسانه و مطبوعات

گروه فرهنگ و هنر- در سومين روز از جشنواره در سينماى اهالى مطبوعات و رسانه (صحرا) دو فيلم ايرانى «هامون و دريا» ساخته ابراهيم فروزش و «در ميان ابرها» نخستين ساخته روح الله حجازى به نمايش درآمد. جلسه نشست پرسش و پاسخ اين فيلم نيز برگزار شد.
در جلسه نشست «هامون و دريا» ابراهيم فروزش گفت: داستان «هامون و دريا» عباس جهانگيريان اصل يك فيلمنامه خوب را در دل خود داشت و خصوصيات لازم را براى تبديل شدن به يك فيلم خوب دارا بود.وى افزود: «ساز» هم جزو زندگى مردم تربت جام است و تا جايى كه به كار صدمه نزند دوست داشتم به آن بپردازم.همچنين جلسه نشست فيلم «در ميان ابرها» كه نمايش آن ساعت ۲۲‎/۳۰ شنبه آغاز شد و تا نيمى از شب ادامه داشت، ظهر ديروز با حضور عوامل برگزار شد.در ابتداى جلسه، روح الله حجازى كارگردان فيلم با اعتراض به كيفيت بد پخش فيلم در مورد ايده اوليه «در ميان ابرها» گفت: ايده اوليه اين فيلم را از تله فيلمى كه خودم قبلاً ساخته بودم، گرفتم و در سفرى كه با محمدرضا گوهرى فيلمنامه نويس به جنوب كشور داشتيم، اين ايده را گسترش داديم و فيلم را ساختيم.محمدرضا گوهرى فيلمنامه نويس اين فيلم نيز گفت: ما موضوعات فرعى زيادى مثل جمع آورى ميدان هاى مين، قاچاق زائر و فوتبال در آبادان در ذهن داشتيم و خواستيم براى تحقيق با كارگردان فيلم به آنجا برويم و يكى از اين ايده ها را پرورش بدهيم اما وقتى به مرز شلمچه رفتيم و چند گاريچى را آنجا در حال استراحت ديديم بعد از يك ساعت حرف زدن با آنها به اين نتيجه رسيديم كه قصه اصلى اينجاست.افشين هاشمى نيز در مورد ويژگى هاى بازيگرى «در ميان ابرها» گفت: امكان استفاده كردن از بازيگران چهره، چندان براى ما مقدور نبود و تنها بازيگر چهره ما «الناز شاكردوست» است.

سينمــــــــــــاى اميد


فيلمسازان مشتاق ورود به سينماى حرفه اى براى اولين بار در جشنواره بيست و يكم فجر فرصت پيدا كردند با ديگر همقطاران خود در بخش جداگانه اى با عنوان مسابقه فيلم هاى اول به رقابت بپردازند. در اين جشنواره كه سال ۱۳۸۱ برگزار شد، ۲۷ فيلم از فيلمسازان كه اولين فيلم بلند سينمايى خود را جلو دوربين برده بودند، به نمايش درآمد. قبل از اين دوره فيلم هاى اول فيلمسازانى كه اولين حضور خود را در سينماى حرفه اى تجربه مى كردند، در كنار بزرگان سينما و استخوان خردكرده هاى اين عرصه به رقابت گذاشته و طبعاً توانايى و استعداد جوانترها و تازه واردها كمتر ديده مى شد. كارگردانان كم تجربه نمى توانستند در كنار افرادى كه چندين سال از عمر خود را در سينماى حرفه اى گذرانده بودند، قد علم كنند. بسيارى از آثار قابل توجه فيلمسازان جوان و خلاق تا پيش از اضافه شدن اين بخش به مسابقه سينماى ايران ناديده انگاشته مى شد و آنان كمتر فرصت رقابت با ديگران را پيدا مى كردند، به همين دليل مسئولان امر تصميم گرفتند فضايى را براى جوانترها يا پيشكسوتانى كه پس از يك عمر فعاليت در عرصه فيلم هاى مستند و كوتاه، ساخت فيلم بلند سينمايى را هم تجربه كرده اند، به وجود بياورند تا آنان علاوه بر حضور در ديگر بخش هاى جشنواره با يكديگر و كارگردانان همسنگ خود رقابت كرده و توانايى خود را در ميدان مبارزه با حريفان مناسبترى محك بزنند.
* امسال در جشنواره بيست و ششم فيلم فجر با حضور دبير جديد، مقررات حضور در بخش مسابقه فيلم هاى اول و دوم تغييرى نكرده است و همانند سال هاى گذشته گروهى از جوانان در كنار باتجربه ها اولين يا دومين فيلم بلند خود را علاوه بر بخش هاى ديگر جشنواره به اين بخش هم ارائه مى دهند. مصطفى رزاق كريمى (حس پنهان)، پريسا بخت آور (دايره رنگى)، محمدرضا رحمانى (ستايش)، على روئين تن (دلشكسته)، سامان استركى (صندلى خالى)، بهنام بهزادى (تنها دوبار زندگى مى كنيم)، مهرداد فريد (همخانه) و.‎/‎/ از جمله فيلمسازانى هستند كه فرم شركت در جشنواره فجر را پر كرده اند. آنها چشم به ميدان رقابت جشنواره دوخته اند تا ببينند سيمرغ در دستان چه كسى جا خوش مى كند. بدون شك حضور در جشنواره فجر براى افرادى كه به تازگى قدم به سينماى حرفه اى گذاشته اند، نسبت به پيشكسوتان جذابيت و اهميت بيشترى دارد و آنان خود را به آب و آتش مى زنند تا در اين عرصه حضور پيدا كنند. فيلم اولى ها حضور در اين فضا را بخشى از آمال و آرزوى خود در سينما مى دانند و به اين دليل كه فيلم هاى حاضر در جشنواره مورد توجه رسانه ها بخصوص مطبوعات قرار مى گيرد، آن را فرصت مغتنمى براى ديده شدن و معرفى اثر خود به فعالان و علاقه مندان سينما ارزيابى مى كنند.مصطفى رزاق كريمى امسال اولين فيلم بلند خود با نام «حس پنهان» را به جشنواره ارائه داده است. او فعاليت هنرى خود را در سال ۱۹۸۳ ميلادى در اتريش با ساخت فيلم مستند و داستانى آغاز كرده و پس از ۱۸ سال به ايران بازگشته است. رزاق كريمى اولين فيلم بلند داستانى خود را با عنوان «شاعر فرانسوى» سال ۱۹۸۴ در اتريش جلو دوربين برده و با فيلم هاى مستند «تاريخ گمرك»، «ناوگان هما» و «راه آهن ترانزيت» در جشنواره ياد و يادگار كه چند سال پيش در تهران برگزار مى شد، حضور داشت. او در سال هايى كه در اتريش ساكن بود، به سفارش وزارت فرهنگ و هنر اين كشور فيلم هاى داستانى نيمه بلند را جلو دوربين برده است.داستان «حس پنهان» درباره رابطه بين زن و شوهرى است كه مدت ها است به سردى گراييده است. تقابل سنت و مدرنيته محور اصلى داستان فيلم است. رزاق كريمى مى گويد: «فيلمنامه ويژگى هاى لازم براى يك فيلم بلند سينمايى را داشت و با روحيه من نزديك بود. دوستان هم اصرار داشتند كه با اين فيلمنامه اولين فيلم بلندم را در ايران بسازم.»او كه تجربه فيلمسازى در ايران و خارج از كشور را پشت سر گذاشته است، فيلمسازى در هر كشورى را تابع قوانين و امكانات آن كشور مى داند و معتقد است فيلمسازى در ايران به مراتب آسانتر از كشورهاى اروپايى است: «تحقيقى مفصل درباره مسائل اجرايى سينما در اتريش انجام دادم. در اروپا فيلمسازى سخت تر از ايران است. براى گرفتن يك نور آرك بايد چندين نور را توجيه كرد و براى كار خود دفاعيه داشت. در حالى كه در ايران براى اين كار دست فيلمبردار باز است. در ظاهر مشكلات فيلمسازان در ايران بيشتر است، اما در اروپا بايد مراحل سختى را پشت سر بگذاريد. هر كشور مشكلات خاص خود را دارد كه يك فيلمساز بايد خود را با آن وفق بدهد.»بهنام بهزادى فيلمسازى را از دهه ۶۰ با ساخت فيلم هاى سوپرهشت آغاز كرده و تا به حال هشت مستند بلند و ۲۰ مستند كوتاه را جلو دوربين برده است. «تنها دو بار زندگى مى كنيد» فيلم بلند اول او در جشنواره امسال است. طرح اوليه اين اثر مناسب فيلم بلند سينمايى بوده و به همين دليل بهزادى تصميم گرفت آن را در قالب فيلم بلند داستانى بسازد.
بدقولى تهيه كنندگانى كه تعهد كرده بودند سرمايه اين فيلم را تأمين كنند، باعث شد بهزادى اولين فيلم بلند خود را با سرمايه شخصى و حمايت مركز گسترش سينماى مستند و تجربى بسازد، اما او اين راه را به همكاران خود توصيه نمى كند و مى گويد: «با سرمايه شخصى كار كردن سخت و دشوار است. در شكل حرفه اى با حضور تهيه كننده مسئوليت ها تقسيم مى شود و هر كسى روى كار خود متمركز مى شود.»بهزادى طرح اوليه «تنها دو بار زندگى مى كنيم» سال ۱۳۸۲ نوشته و پس از هشت بار بازنويسى فيلمبردارى سال گذشته در تهران و سياهكل انجام شد. داستان فيلم درباره راننده مينى بوسى است كه تنها براى زندگى در دنيا چند روز فرصت دارد. با وجود اين كه فيلم با سرمايه محدود ساخته شده، اما كارگردان با عوامل فيلم مشكلى نداشته است و مراحل فيلمبردارى و فنى بخوبى پيش رفته است. بهزادى مى گويد: «خوشبختانه با افرادى كار كردم كه مسائل مالى براى آنان اهميت زيادى نداشت و همه صميمانه و با انرژ…………ى كار كردند تا پايان كار با هيچ يك از عوامل مشكل مالى نداشتم و تلاش كردم دستمزد هر يك را بموقع پرداخت كنم.»
«در سخت ترين شرايط به لحاظ امكانات و تجهيزات كار كرديم. قديمى ترين و كهنه ترين دوربين و وسايل در اختيار ما قرار داده شد و با حداقل ها كار كرديم. براى گرفتن تجهيزات بشدت با فارابى مشكل داشتيم. متأسفانه فيلم اولى ها خيلى مظلوم واقع مى شوند و تجهيزات بر مبناى ارتباطات در اختيار افراد قرار مى گيرد.»كارگردان «تنها دو بار زندگى مى كنيم» با اين كه با مشكلات و سختى فراوان اولين تجربه فيلم بلند خود را پشت سر گذاشته، اما به افرادى كه قصد دارند اولين فيلم بلند خود را بسازند، هيچ توصيه اى نمى كند و مى گويد: «توصيه مى كنم به فيلم اولى ها كه هيچ توصيه اى را از هيچ كس گوش نكنند. هر فردى مسير مخصوص به خود را در فيلمسازى دارد كه بايد فقط آن را پيش بگيرد.»منوچهر هادى چند فيلم تلويزيونى را قبل از ساخت «قرنطينه» جلو دوربين برده است. او مشكلات زيادى براى گرفتن پروانه ساخت و پيدا كردن سرمايه گذار را پشت سر گذاشته ا ست. حدود دو سال صدور پروانه ساخت فيلم به طول انجاميده و با وجود اين كه مركز گسترش سينماى مستند و تجربى وظيفه حمايت از فيلم هاى اول را بر عهده دارد، از اين فيلم هيچ گونه حمايتى نمى كند.

هادى مجبور مى شود به سختى با هزينه شخصى خود اين فيلم را بسازد. او با ابراز نارضايتى از برخورد مركز گسترش سينماى مستند و تجربى مى گويد: «براى ساخت قرنطينه روى وام فيلم هاى اول كه مركز گسترش سينماى مستند و تجربى پرداخت مى كند، حساب باز كرده بودم، اما در نهايت مجبور شدم تمام هزينه ساخت فيلم را قرض كنم، تنها آقاى اربابى (مديركل نظارت و ارزشيابى معاونت سينمايى) از اين فيلم حمايت كردند.»قرنطينه مضمونى اجتماعى دارد و داستان قديمى آشنايى دخترى فقير با پسر پولدار را با نگاهى به وضعيت بيماران سرطانى و روايتى تازه به تصوير مى كشد.
منوچهر هادى مى گويد: «فيلمنامه آنقدر قوى بود كه تمامى عوامل به خاطر كيفيت بالاى فيلمنامه در اين فيلم حضور پيدا كردند و همه انصافاً زحمت زيادى كشيدند. اميدوارم گروه نتيجه زحمات خود را در جشنواره ببيند.»بهروز افخمى تدوين «قرنطينه» را انجام داده است. هادى شاگرد او در كلاس فيلمنامه نويسى بوده و رابطه دوستانه اى با افخمى دارد. او پس از خواندن فيلمنامه، تدوين فيلم را پذيرفته است.على روئين تن پيش از اين در سمت مدير توليد، مجرى طرح، تهيه كننده و ‎/‎/‎/ در سينما فعاليت داشته و تاكنون چند فيلم هشت و ۱۶ ميليمترى و چهار فيلم ويديويى را كارگردانى كرده است و «دلشكسته» اولين فيلم بلند اوست. روئين تن فيلمنامه اين فيلم را دو سال پيش نوشته. هفت بار بازنويسى كرده است. مؤسسه شهيد آوينى و مركز گسترش سينماى مستند و تجربى تهيه كنندگى اين فيلم را بر عهده دارند و آن طور كه كارگردان فيلم مى گويد، مشكل مالى چندانى در ساخت آن نداشته است: «كسى كه وارد عرصه فيلمسازى مى شود با مشكلات آن بخوبى آشنا است و بايد با آنها كنار بيايد. فيلمسازى كار سختى است و وقتى در اين مسير قرار مى گيرى، بايد بر مشكلات غلبه كنى. اگر كسى بخواهد در سينما كار فرهنگى انجام دهد، مشكلات عمده اى سر راه او قرار دارد كه بايد آنها را كنار بزند.»روئين تن سعى كرده از عوامل حرفه اى سينما در فيلم خود استفاده كند و از اين بابت راضى به نظر مى رسد. در انتخاب عوامل، تهيه كننده فيلم با او همراهى لازم را داشته و او از اولين تجربه بلند سينمايى خود راضى است.داستان «دلشكسته» درباره دو دانشجوى رشته جامعه شناسى است كه با وجود ديدگاه هاى متفاوت مجبور مى شوند پايان نامه اى مشترك درباره جامعه ايده آل بنويسند.
به نظر مى رسد روئين تن با تمامى مشكلات مربوط به ساخت فيلم اول بخوبى كنار آمده و يا آنها را به قول خودش به راحتى كنار زده است. او مى گويد: «سعى كردم فيلمى بسازم كه حفظ آبرو كرده باشم. مشكلات آنقدر نبود كه نتوانم كار را بخوبى پيش ببرم. من هميشه دوست داشتم فيلم بلند كارگردانى كنم، براى اين كار تمامى مشكلات را تحمل كردم و خوشحالم كه به آرزويم رسيدم. سينما راه پرخطرى دارد، اما تحمل آن براى من شيرين بود. در ره منزل ليلى كه خطرهاست به جان، شرط اول قدم آن است كه مجنون باشى.»

نقل از روزنامه ایران
 

De Monarch

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 آگوست 2007
نوشته‌ها
2,707
لایک‌ها
17
محل سکونت
Minas Tirith
امروز مجری سینما یک داشت میگفت پل هگیز با یه فیلم توی جشنواره شرکت کرده ... شاید هم من توهم زدم ولی واقعا تعجب کردم ...
پ ن : فرزاد جان یه مقدار اون خبرهایی که میذاری رو کوچیکترش کن ...
 

alibati

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
22 آپریل 2005
نوشته‌ها
5,726
لایک‌ها
1,343
محل سکونت
تهران
امروز مجری سینما یک داشت میگفت پل هگیز با یه فیلم توی جشنواره شرکت کرده ... شاید هم من توهم زدم ولی واقعا تعجب کردم ...
پ ن : فرزاد جان یه مقدار اون خبرهایی که میذاری رو کوچیکترش کن ...
اره اسم فیلمش دره چی چی بود
گفت در مورد عراق و ایناست
 

f@rzad

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
8,501
لایک‌ها
18,797
محل سکونت
Tehran
سومين روز سينماى اهالى رسانه

در سومين روز از جشنواره در سينماى اهالى مطبوعات و رسانه (صحرا) پنج فيلم خارجى و يك فيلم ايرانى به نمايش درآمد.
بعد از نمايش فيلم «باد در علفزار مى پيچد» ساخته خسرو معصومى نشست پرسش و پاسخ فيلم با حضور عوامل برگزار شد، در اين جلسه كه جليل اكبرى صحت به عنوان كارشناس ـ مجرى و خسرو معصومى (كارگردان)، فتح الله جعفرى جوزانى (تهيه كننده)، هومن معصومى (طراح صحنه و لباس) و الناز شاكردوست، حسين عابدينى و كورش جويبارى بازيگران فيلم حضور داشتند.
در ابتداى اين نشست معصومى گفت: «زمان ساخت «دوران كودكى» به من گفتند فيلم تلخ است و بايد پلان هايى از آن حذف شود. بعد فيلم «دوران سربى» را ساختم كه البته در گيشه موفق نبود و در نتيجه نتوانستم به سمت قصه هايى كه دوست دارم بروم. تا اين كه بعد از مدت ها با كمك حوزه هنرى فيلم «رسم عاشق كشى» را ساختم.»
وى افزود: «زمانى كه پروانه نمايش «باد در علفزار مى پيچد» را مى گرفتم به من گفتند فيلم «رسم عاشق كشى» يك جرقه بود، «جايى در دوردست» تكرارى است و با «باد در علفزار مى پيچد» آبروى خود را مى برم.» شاكردوست درباره نقش خود در فيلم گفت: «شخصيت شوكا خيلى دور از من بود. بعد از خواندن فيلمنامه تلاش كردم معصومى را راضى كنم من را براى اين نقش انتخاب كند. البته او خيلى به من كمك كرد تا شخصيت را باور كنم و آن را به خوبى به مخاطب منتقل كنم.»
همچنين نشست هاى نقد و بررسى براى فيلم هاى خارجى «يلا» به كارگردانى كريستيان پتزولد، مستند «غبار جنگ»، «اولژان» ساخته فولكر شلندروف و «ميروش» از ماريوس هولت با حضور منتقدان و كارشناسان برگزار شد.

محمدرضا فروتن بازيگرى با دو فيلم

محمدرضا فروتن يكى از بازيگران ثابت فيلم هاى جشنواره هاى گذشته بوده است.
فروتن پيش از اين سيمرغ بهترين بازيگر نقش اول مرد را در جشنواره هفدهم براى فيلم «قرمز» دريافت كرده و همچنين در بخش بين الملل دوره بيست و چهارم براى فيلم «به آهستگى» جايزه سيمرغ گرفته است.وى امسال با دو فيلم «كنعان» ساخته مانى حقيقى و «حس پنهان» ساخته مصطفى رزاق كريمى به جشنواره آمده است كه هر دو فيلم در بخش مسابقه به نمايش در مى آيند و البته فيلم «كنعان» در بخش بين المللى نيز به رقابت مى پردازد. محمدرضا فروتن تاكنون در ۳۰ فيلم بازى كرده و دو فيلم «ترديد» به كارگردانى واروژ كريم مسيحى و «دعوت» به كارگردانى ابراهيم حاتمى كيا با بازى وى در مرحله فيلمبردارى قرار دارد. اين بازيگر «نيلوفر» را نيز اخيراً به پايان برد.




نقل ار روزنامه ایران
 

Azemati

کاربر فعال
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
18 فوریه 2003
نوشته‌ها
3,366
لایک‌ها
4
محل سکونت
wp-config.php

seymour

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
3 آگوست 2005
نوشته‌ها
6,209
لایک‌ها
84
محل سکونت
Tehran
اره اسم فیلمش دره چی چی بود
گفت در مورد عراق و ایناست
در دره اله ... (همون الله) ... خوراک شبکه خبر ... من هر وقت از این برنامه های "مروری بر سینمای غرب" رو دیدم ، اون آقاهه داشت درباره این فیلم حرف می زد ...
015.gif
.. به جون خودم ، یعنی الان وقتی به تامی لی جونز فکر می کنم هم یاد اون خبرنگار شبکه خبر می افتم !! ...


200px-In_the_valley_of_elah.jpg
 

l'avocat

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
19 آگوست 2007
نوشته‌ها
865
لایک‌ها
27
محل سکونت
Sur la chaise
به نظرتون امسال نسبت به سالای پیش جشنواره بی سرو صدا تر برگزار نشده؟شایدم من خیلی بی خبرم!البته بیشتر منظورم به صداو سیماست ،ندیدم برنامه ای درباره ی جشنواره داشته باشه.پستای قبلی رو خوندم ظاهرا خیلی هم ضرر نکردم !
 

Johnny Grey

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 اکتبر 2005
نوشته‌ها
67
لایک‌ها
0
محل سکونت
tehran
به نظرتون امسال نسبت به سالای پیش جشنواره بی سرو صدا تر برگزار نشده؟شایدم من خیلی بی خبرم!البته بیشتر منظورم به صداو سیماست ،ندیدم برنامه ای درباره ی جشنواره داشته باشه.پستای قبلی رو خوندم ظاهرا خیلی هم ضرر نکردم !

فیلما تازه از امروز شروع میشه
من که شب و به همین سادگی رو دیدم چیزی واسه گفتن نداشت کاش انتظامی تو فیلمه شب بازی نمیکرد
بازیه عالی سناریوی ضعیف.....
امشبم میریم واسه فیلمه کمال تبریزی ببینیم چی واسه گفتن داره.
 

seymour

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
3 آگوست 2005
نوشته‌ها
6,209
لایک‌ها
84
محل سکونت
Tehran
توی بازار فیلم هم ظاهرا کره جنوبی با دست پر اومده ... فهمیده که ذائقه تماشاگر تلویزیونی ایرانی چیه ، خلاصه یه زنبیل برداشته و پر از سریال های شبه-یانگومی کرده ادش ...
whatever.gif
 

live for what?

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
18 آگوست 2006
نوشته‌ها
9,078
لایک‌ها
374
محل سکونت
Wish! In Your Mind!
خب دستشون درد نكنه خاک آشنا هم اصلاحيه خورد!
فرمان آرا هم قبول نكرده!

حالا يا يكي كوتاه مياد يا اصلا نشون نميدن امسال (اميدوارم كه فرمان آرا كوتاه نياد)

فيلم دایره زنگی ، پرسيا بخت آور هم رو هواست فعلآ!

هميشه پاي يك زن در ميان است هم با اصلاحيه پخش شد!
 

alibati

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
22 آپریل 2005
نوشته‌ها
5,726
لایک‌ها
1,343
محل سکونت
تهران
در دره اله ... (همون الله) ... خوراک شبکه خبر ... من هر وقت از این برنامه های "مروری بر سینمای غرب" رو دیدم ، اون آقاهه داشت درباره این فیلم حرف می زد ...
015.gif
.. به جون خودم ، یعنی الان وقتی به تامی لی جونز فکر می کنم هم یاد اون خبرنگار شبکه خبر می افتم !! ...


200px-In_the_valley_of_elah.jpg
افرین سیمور جان اسمش همین بود!
این مرده سبیلو گزارشگر شبکه خبر رو میگی!
خودش رو با گزارش هالیوود خفه میکنه
 

alibati

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
22 آپریل 2005
نوشته‌ها
5,726
لایک‌ها
1,343
محل سکونت
تهران
خب دستشون درد نكنه خاک آشنا هم اصلاحيه خورد!
فرمان آرا هم قبول نكرده!

حالا يا يكي كوتاه مياد يا اصلا نشون نميدن امسال (اميدوارم كه فرمان آرا كوتاه نياد)

فيلم دایره زنگی ، پرسيا بخت آور هم رو هواست فعلآ!

هميشه پاي يك زن در ميان است هم با اصلاحيه پخش شد!
من شنیده بودم دایره زنگی تو بخش خارج مسابقه هست حالا نمی دونم چقدر صحت داره
بعضی فیلمها رو باید تو جشنواره حتما دید مثل سنتوی یا خانه ای روی اب !
وقتی بعد از جشنواره اون سال گفتند خانه ای روی اب 17 اصلاحیه خورده خیلی تعجب کردم
بعد که فیلمش اکران شد فهمیدم هیچی از فیلم نمیشه فهمید ! و واقعا چیزی نفهمیدم
 

Johnny Grey

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 اکتبر 2005
نوشته‌ها
67
لایک‌ها
0
محل سکونت
tehran
فیلمه کمال تبریزی هم رویت شد
فیلم در ژانر کمدی ساخته شده
فیلمه بدی از آب در نیومده چنتا از دیالوگاش خیلی جالبه که بعد از جشنواره به احتمال فراوان سانسور میشه
در کل نباید انتظار فیلمهای مارمولک و لیلی با من است رو داشته باشید ولی به نسبت خوب بود.
در ضمن مدیری و کیانیان خیلی قشنگ بازی کردن....
 

F A R A M A R Z

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 اکتبر 2007
نوشته‌ها
2,508
لایک‌ها
1,642
سن
41
محل سکونت
Mashhad
امروز فیلم دیوار رو رفتم گلشیفته خیلی قشنگ بازی کرده حتما اگه تونستید برید
از کنعان تعریف میکنند فکر کنم اونم قشنگ باشه اونو فردا میرم میگن ترانه علیدوستی اونجا قشنگ بازی کرده
 

live for what?

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
18 آگوست 2006
نوشته‌ها
9,078
لایک‌ها
374
محل سکونت
Wish! In Your Mind!
بلاخره با فيلم حس پنهاني جنشواره براي من هم معني ديگري يافت!

امممم

نپسنديدم! اما خيلي هم بد نبود!

امممم

اميدوارم بقيه فيلمهايي كه ميبينم جالب تر باشن
 
بالا