برگزیده های پرشین تولز

حقایق جالب درباره چین!!!

maniaparvaz

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 دسامبر 2017
نوشته‌ها
26
لایک‌ها
0
سن
37
خاطره ای فراموش نشدنی همراه با تور چین آژانس هواپیمایی مانیا پرواز


درمیان نام تمام کشورها شاید چین شناخته شده ترین نام باشد.

کودک و جوان و پیر، بی سواد و تحصیلکرده ، فقیرو غنی ،در قدیمیترین کتب جهان و یا حتی در بعضی از روایات دینی و حتی درقران(دیواری و سد بزرگی که ذواقرنین با آن مواجه می شود را بعضی از تاریخ دانان به دیوار چین نسبت می دهند.

از تاریخ و روایات آن بگذریم در 3 دهه اخیر چین با سرمایه گذاری در بخش تولید و با استفاده از نیروی فعال بی نظیر و سرزمین . آب و خاک پهناورش توانست به بزرگترین تولید کننده جهان تبدیل شود. شاید در هیچ کجای دنیا هیچ کس ویا هیچ خانه ای نباشد که از اجناس چینی اسفاده نکرده باشد. از تولید ارزانترین و پیش پا افتاده ترین محصولات چوبی و پلاستیکی ، پوشاک و منسوجات ، مواد گیاهی و خوراکی ، معروف ترین برندهای گوشی موبایل تبلت و هر آنچه بتوانید تصور کنید در چین تولید میشود.

چین با جمعیت باور نکردنی 1.3 میلیارد نفر پر جمعبت ترین کشور دنیا و میاحتی بالغ بر 9.6 میلیون نفر سوین کشور پهناور دنیاست.

این کشور با نام رسمی جمهوری خلق چین یا جمهوری مردمی چین با استفاده از چین وسعت و نیروی کار آماده توانسته به بزرگ ترین تولید کننده دنیا تبدیل شده و بزرگترین بازارهای مالی جهان را در اختیار بگیرد.

اما این همه ماجرا نیست این کشور همیشه در حال شد است و از تمام ظرفیت های خود جهت پیشرفت و جذب سرمایه استفاده می کند. گردشگری چین خود به تنها یکی از قطب های جذب و تولید سرمایه است.طبیعت زیبا، تاریخ کهن ، معماری سحرانگیز و بناهای یادبود تاریخی در کنار بزرگترین رویدادها و نمایشگاه های تجاری و صنعتی گردشگری چین را در مقام پنجم دنیا قرارداده است.

شهر تاریخی پکن، شهر زیبای هانگزو ، شهر مدرن شانگهای ، شهر زیبا و تجاری گوانجو این کشور را به یکی از رویاهای گردشگری تمام مردم دنیا تبدیل کرده است.

بناها و یادبود های تاریخی چین به لحاظ تعداد بیشما و به لحاظ کیفیت بی نظیر هستند.

دیوار چین

کاخ المپیک

شهر ممنوعه

معبد لاما

میدان تیان آن من

کاخ تابستانی

معبد بهشت

برج طبل و ناقوس

باغ یو

مرکز باستانی طب سوزنی چین

معبد مینگ

پل مارکوپولو

معبد زتگ بزرگ

بنای کهکشان سوهو

آکواریوم هیانگ گان

مجسمه غول پیکر بودا

کارخانه باستانی ابریشم

تنها گوشه ای از جاذبه های کشور چین در تور پکن + شانگهای می باشد.

مانیا پرواز مجری برترین تورهای چین ، پکن و شنگهای و همچنین تور نمایشگاهی گوانجو می باشد.

مانیا پرواز

www.maniaparvaz.com

02141691
 
بالا