تشخیص رنگداربودن یانبودن مخصوصا که شاسی های جلووعقب ضربه نداشته باشن،وضعیت فنی،جلوبندی،لاستیک ها،میزان بیمه،کولر(گازکولر)،بخاری،لنت ها،سروصدای داخل اتاق ماشین،تسمه تایم،باطری(باطری55آمپربرای پراید175تومن)،شمع ها،کمک ها،زیربندی،منبع اگزوز(بده اززیربرات نگاه کنن زیرماشینو)،وضعیت برق رسانی دلکو(ببرباطریساز بادستگاه تست میکنه برات)، ببرمکانیک برات دستگاه دیاگ بذارن که کامپیوترماشین خطایی نداشته باشه ، به آمپرآب دقت کن زیاد گرم نکنه ماشین البته برای206اتومات معمولا آمپرآب،ازنیمه میگذره روبه دمای بالا و...
خلاصه بااین وضعیت هزینه هاوقیمت قطعات ودستمزدمکانیک وتعمیرکارازسیرتاپیازشو باید بدی برات اوستاکارمربوطه چک کنه
الان من برای جلوبندی یه پراید ساده شامل تعویض بوش ها،تعویض طبق های بزرگ،تعویض لنت ها(جلووعقب)،تراشکاری کاسه ترمزهای عقب،شستشوی شیرومسیرABS،تعویض سیبک ها،تعویض یکی ازبلبرینگ چرخ های جلو،تعویض روغن هیدرولیک و دوسه قلم دیگه بادستمزدجلوبندکار شد400هزارتومن!!!:general611: تازه هنوز دوتاکمک هم لازم داره(روغن میده)ماشین مدلش92هم هست!!!!!!!!!!
درحالی که برای سوناتا2007این کارارو کردیم شد1.100ولی خب بااون کیفیت قطعات وسواری وایمن بودنش که باهم نمیشه مقایسه کرد؛تازه میگن لوازم پرایدتوهربقالی پیدامیشه !!!
آخرشم پرایدسوارشدم واین زیرپاوسواری مزخرفش!