برگزیده های پرشین تولز

**** میوه خواری برای لاغری موثر است یا نه؟+6 مزّیت میوه خواری

maedejy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 آگوست 2019
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
0
سن
25
تاثیر **** میوه خواری برای لاغری
اگر از عاشقان میوه هستید **** میوه خواری (**** غذایی وگان) برای لاغری تان می تواند موثر باشد.خوب است بدانید بر اساس تجربیات برخی از افراد این **** علاوه بر تاثیری که بر کاهش وزن دارد تغییرات قابل توجهی در شفّافیّت پوست **** گیرنده ایجاد می کند.همچنین عده ای **** میوه خواری را یک سم زدای قوی می دانند. در ادامه قصد داریم ابتدا با یک توضیح کلی شما را با این **** آشنا کرده و پس از آن اختصاصا به تشریح آن بپردازیم . همراه ما باشید.

**** میوه خواری چیست؟آیا **** میوه خواری برای لاغری موثر است ؟
برای آنکه بتوانید یک میوه خوار شوید در قدم اول باید 75% کالری روزانه خود را از طریق مصرف میوه (به شکل های مختلف) به دست بیاورید.همچنین باید بدانید که هیچ غذایی نباید با حرارت بیش از 40تا48 درجه سانتیگراد طبخ شود.در نتیجه مصرف هرگونه فرآورده پاستوریزه(ضدعفونی شده در دمای بالا)نیز در این **** ممنوع است.علاوه بر همه ی این ها میوه ها و سبزیجاتی که در تولید آن ها از انواع آفت کش های شیمیایی استفاده شده در این **** جایی ندارند.اگر فکر میکنید د این **** غذایی,رژیمی با محدودیت های غذایی بالاست باید یه شما بگوییم که درست فکر می کنید.حالا که با کلیات این **** آشنا شدید می توانیم کمی به مزیت های **** میوه خواری برای لاغری و سایر موارد بپردازیم.در ادامه و با کسب اطلاعات بیشتر تصمیم گیری درباره ی این **** برای تان آسان تر خواهد شد.

مزایا **** میوه خواری چیست؟


1- **** میوه خواری برای لاغری موثر است.
از آنجا که در **** میوه خواری بیشتر کالری روزانه فرد از طریق مصرف میوه به دست می آید عملا میزان چربی و پروتئین(به طور ویژه پروتئین) ورودی فرد می تواند به شدت کاهش یابد.علاوه بردر **** میوه خواری حتی مصرف حبوبات و غلات هم به میزان قابل توجهی کاهش می یابند و همین باعث جلوگیری از چاقی ناشی از مصرف زیاد نشاسته برای شما خواهد شد.انواع فست فود ها و غذاهای سرخ کردنی هم که در لیست غذاهای ممنوعه ی این **** قرار دارند. خلاصه آن که **** میوه خواری برای لاغری می تواند موثر باشد البته به شرطی که طبق یک برنامه ی اصولی از آن پیروی کنید در غیر این صورت می تواند موجب افزایش وزن شما هم بشود!

2- با **** میوه خواری بدنتان را سم زدایی کنید.
استفاده از غذاهای ناسالم و غیر ارگانیک,تنفس آلاینده ها و سموم حاصل از فعالیت های صنعتی و مشکلات گوارشی می توانند میزان سموم موجود در بدن انسان را افزایش دهند.هر چند که بدن همواره سعی دارد به کمک کلیه ها و کبد این سم ها را به خارج از بدن هدایت کند اما دستگاه تصفیه بدن همیشه و با وجود فراوان بودن حجم ورودی این مواد قادر به دفع و کنترل تمامی آن نخواهد بود.اما یان همه ی داستان نیست و خبرهای خوبی هم برای شما داریم ؛ امروزه با وجود راه های متعددی که پزشکان جلوی پای ما گذاشته اند سم زدایی بدن دیگر کار دشواری نیست.یکی از روش های رهایی بدن به از سم ها(موادی مانند فلزات سنگین و انواع آلاینده ها)پیروی از **** های متعدد میوه خواری می باشد. از آنجا که میوه ها حاوی فیبر هستند روند گوارش را ساده تر کرده و از ماندن طولانی مواد در بدن جلوگیری می کنند همچنین با چسبیدن به سموم خروج سموم را از بدن تسهیل می نمایند.پس پیروی از **** میوه خواری برای لاغری می تواند باعث سم زدایی بدنتان هم بشود.


برای خواندن ادامه این متن روی تیتر زیر کلیک کنید.


**** میوه خواری برای لاغری

و با لینک زیر را در مرورگر خود کپی کنید.

http://blog.bamailto.com/eating-fruit-diet/
 
بالا