برگزیده های پرشین تولز

فروشگاهی اینترنتی محصولات آموزش زبان+نرم افزار-پکیج DVD

سامان یاری

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 ژوئن 2021
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
1
سن
34
محل سکونت
تهران
نرم افزار یادگیری زبان توسط دپارتمان زبان های خارجی فروشگاه حرف آخر برای افزایش مهارت های زبان خارجی برای کمک به شغل، پیشرفت شغلی یا شخصی مورد استفاده قرار می گیرد. که افراد می توانند از این نرم افزار برای افزایش دانش زبانی خود استفاده کنند، کارفرمایان نیز می توانند آن را به عنوان مزایایی برای کمک به افزایش دانش نیروی کار خود ارائه دهند.
استفاده از نرم افزار یادگیری زبان به همراه مشاوره ویژه تخصصی موسسه ارائه میشود تا تجربه یادگیری منسجم تری را برای کسانی که یک زبان خارجی را می آموزند، ایجاد کند.
معرفی یک پکیج یادگیری زبان
نرم افزار یادگیری زبان به طور خاص برای کمک به کاربران در یادگیری، افزایش دانش خود در مورد یا حفظ مهارت های زبان خارجی طراحی شده است.
زبان حرف آخر
این نرم افزار و dvd و کتاب ها دارای ویژگی هایی خاص است و برای دوره های مختلف در نظر گرفته شده است، همچنین دارای بخش های زیر است:
1- بسته گرامر و لغات کامل
2- بسته درک مطلب زبان انگلیسی
3- بسته جمعبندی زبان (تیر آخر)
4- تیک آخر زبان انگلیسی
با نشان دادن بررسی های بی طرفانه در مورد رضایت مصرف کنندگان در رتبه بندی ها و گزارش های اخیر ما در این فروشگاه اینترنتی افتخار می کنیم که بهترین محصول و مجموعه آموزشی را ارائه داده ایم. کسانی که از آن استفاده کرده اند بهترین نتایج را کسب کرده و از بهبود و افزایش بهره وری آموزش صحبت کرده اند.
دپارتمان زبان حرف آخر در تهران و در سال 90 تاسیس شد تا ضمن تأمین نیازهای حرفه ای های زبان های خارجی امروز، روش آموزش انگلیسی را دوباره ابداع کند.
 
بالا