برگزیده های پرشین تولز

فروش عمده و جزئی انواع عینک های 3D ( سه بعدی )

Datashop

Registered User
تاریخ عضویت
28 فوریه 2015
نوشته‌ها
164
لایک‌ها
44
محل سکونت
Tehran



با سلام خدمت دوستان،
به یاری پروردگار قصد فروش انواع عینک های سه بعدی رو داریم.

این عکس تنها نمونه برخی از کالاها هستند و فقط برای اعتماد سازی و طبق قانون انجمن در صفحه قرار گرفته است.

3D GLASSES.jpg

1- عینک سه بعدی وارداتی (Anaglyph) با بدنه مقوایی

جنس چشمی های عینک از طلق و شیرازه جلد کتاب و جزوات نمی باشد بلکه از فیلترهای مخصوص ساخت عینک های سه بعدی استفاده و تولید شده است.

قیمت هر عدد 5 هزار تومان برآورد گردیده است.

بسته 5 تایی 25 هزار تومان
بسته 10تایی 40 هزار تومان
بسته 20تایی 75 هزار تومان
بسته 30تایی 105 هزار تومان
بسته 40تایی 135 هزار تومان
بسته 50تایی 165 هزار تومان
بسته 60تایی 195 هزار تومان
بسته 70تایی 225 هزار تومان
بسته 80تایی 265 هزار تومان
بسته 90تایی 305 هزار تومان


2- عینک سه بعدی وارداتی (Anaglyph) با بدنه پلاستیکی

قیمت هر عدد 10 هزار تومان برآورد گردیده است. گارانتی 3 ماه شرکتی

3- عینک سه بعدی RealD - ویژه تلویزیون های سه بعدی Passive مانند LG

قیمت هر عدد 25 هزار تومان برآورد گردیده است.


4- عینک سه بعدی Active - ویژه تلویزیون های سه بعدی Active مانند ,Sumsung,Sony و ....

به دلیل نوسانات بازار برای این کالا درخواست قیمت دهید.


********************************************************************
برای قیمت در تیراژهای بالاتر نسبت به تعداد سفارش محاسبه، و برآورد قیمت اعلام می گردد

********************************************************************


توضیحات

  • تمامی عینک سه بعدی ساخت تایوان میباشد
  • تمامی محصولات با بسته بندی مطمئن و با تضمین پس از فروش فروخته خواهد شد
  • کیفیت دید عینک های سه بعدی هنگام فروش تضمین می گردد.
  • (خرید از طریق پیک موتوری و اداره پست امکان پذیر می باشد و هزینه آن به عهده مشتری خواهد بود)
  • عینک سه بعدی (Anaglyph) تنها مخصوص به فیلم های سه بعدی آناگلیف (Anaglyph) و عکس های سه بعدی مجلات و کتاب ها . . . میباشد.
  • در عینک های سه بعدی (Anaglyph)میزان وضوح تصاویر و فیلم های سه بعدی در نمایشگر های زیر متفاوت می باشد:

    برای تلویزیون های ال ای دی تا 95 درصد
    مانیتورهای ال سی دی تا 90 درصد
    مانیتورهای معمولی 75 درصد
    تلویزیون های ال سی دی 40 درصد
    لپ تاپ 40 درصد
 
Last edited:

Datashop

Registered User
تاریخ عضویت
28 فوریه 2015
نوشته‌ها
164
لایک‌ها
44
محل سکونت
Tehran
دانستنی های مورد نیاز عینک سه بعدی آناگلیف (Anaglyph)


دلیل اصلی کیفیت دید در عینک های سه بعدی, استفاده از نوع فیلترهایی می باشد که مخصوص ساخت عینک های سه بعدی استاندارد در جهان است و فقط دو کمپانی به صورت کاملا انحصاری و ثبت شده در انگلیس و دیگری در امریکا مشغول به تولید فیلترهای مخصوص آنها می باشند. قیمت های فعلی را با توجه به قیمت فعلی ارز محاسبه و درج نموده ایم.

مهمترین و اصلی ترین بخش یک عینک سه بعدی آناگلیف کیفیت و استاندارد بودن فیلترهای (شیشه های رنگی) آن می باشد که با اندکی تحقیق با اطمینان می توان گفت %90 عینک های تولید شده در ایران به دست افرادی سودجو ساخته شده است و بدون هیچگونه دلسوزی نسبت به این هنر نوپا در کشور به تولیدات خود و با نام های گوناگون باعث دلسردی مخاطبین و مشتریان شده اند . . . این افراد با طلق های رنگی که برای جلد کردن کتاب و جزوات در دفاتر فنی به سهولت یافت می شود و با توجه به شباهت رنگی این طلق ها به فیلترهای استاندارد عینک های سه بعدی تولید عینک های خود را با قیمتی بسیار ارزان تولید می کنند و در فروشگاه های اینترنتی و غیر اینترنتی به مردمی که اطلاعات و تجربه کافی ندارند میفروشند و نتیجه آن رویگردان شدن مخاطب از محصولات سه بعدی آناگلیف و به خطر افتادن ارزش واقعی این هنر می باشد.



کار اصلی عینک های سه بعدی Anaglyph همخوانی با تصاویر سه بعدی آناگلیف و فیلتر کردن صحیح و دقیق تصاویر آناگلیف می باشد، بطوری که بیننده بدون دیدن سایه اضافی (دوگانه بینی ) و ناراحت کننده بتواند تصویر آناگلیف را به صورت کاملا سه بعدی ببیند. حال اگر بجای فیلترهای مخصوص و استاندارد از طلق های رنگی موجود در دفاتر فنی و سایر طلق ها استفاده شود تصویری کدر و نامفهوم با سایه های مزاحم را مشاهده خواهیم کرد و تصویر به صورت دو بعدی و سایه دار رویت خواهد شد که این موضوع می تواند چشم ها را خسته و باعث سر درد گردد.

فيلتر اين عينك ها فقط مخصوص آناگلیف می باشد و كيفيت كار و رویت تصاویر سه بعدی Anaglyph شما را تضمين مي كند. اين فيلترها ساخت معتبرترين کمپانی انگلیسی بوده و با كليه نرم افزارهای ساخت عكس آناگليف و فیلم های سه بعدی آناگلیف تطابق كامل دارد.

...................................................................

با توجه به مشاهدات اخیر در زمینه کلاهبرداری و فروش عینک های سه بعدی تقـلبی و فیلم های غیر استاندارد، ضرورت اطلاع رساني در خصوص عینک های اصل را احساس کردیم که خدمتتون عرض میکنیم.

طی اخبار و شکایات پی در پی در خصوص جرائم اینترنتی و تخلفاتی که صورت می گیرد مطالبی مهم در خصوص فروشگاه ها و فروشندگان اینترنتی عکس سه بعدی - عینک سه بعدی و فیلم سه بعدی را به اطلاع می رسانیم تا با عنوان کردن این موضوع مخاطبین محترم و علاقمندان به هنر نوپای عکاسی سه بعدی و فیلم های سه بعدی در ایران آگاهانه به این موضوع رجوع کنند .

هم اکنون که شما این مطلب رو مطالعه میفرمایید، در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی مجاز و غیر مجاز فیلم ها و عینک های سه بعدی آناگلیف تقلبی , با قیمت های بسیار بالا به فروش میرسد.

در عینک های تقلبی بجای استفاده از فیلترهای مخصوص بسیار نازکی که دارای کدینگ رنگی ویژه عینک های سه بعدی می باشد از طلق ها و شیرازه جلد جزوات و کتاب های صحافی استفاده کرده اند که ضمن غیر شفاف بودن هم ضخیم هستند و هم کدر که رنگ های قرمز و سبز این عینک ها با رنگ قرمز و فیروزه ای عکس و فیلم های سه بعدی آناگليف هماهنگی ندارند و به همین علت بیننده تصویر را نمیتواند به صورت سه بعدی رویت کند. لازم به ذكر است كه فيلتر عينك هاي سه بعدي واقعي به دليل ظريف بودن و قابليت عبور نور مانند زر ورق بسيار نازك است و با كمترين فشار سوزن ته گرد سوراخ مي شود در حالي كه طلق عينك هاي تقلبي(شيرازه جلد كتاب و جزوات) به دليل ضخامت به سختي سوراخ خواهد شد

Anaglyph

آناگلیف واژه انگلیسی است و به معنی برجسته و تزئینات برجسته می باشد.
مهمترین بخش عینک های سه بعدی آناگلیف، فيلترها و رنگ های دقیق آن هستند که باید دارای ویژگی های خاصی باشند که به چند مورد آنها اشاره می کنم.


الف) رایج ترین عینک های آناگلیف از دو فیلتر قرمز و فیروزه ای ساخته می شوند که در سالهای گذشته از رنگ های قرمز و آبی و در سال های ماقبل آن از رنگ های قرمز و سبز ساخته می شدند که در نوع قرمز / سبز تصاویر سه بعدی به صورت سیاه و سفید رویت می شد و اینها از نقاط ضعف آناگلیف بشمار می آمدند.

ب) فیلترهای عینک سه بعدی آناگلیف دارای کد رنگی انحصاری خود را دارا می باشند که این کدها استاندارد بین المللی دارند و در غیر اینصورت غیر قابل استفاده خواهند بود که اولین و بزرگترین تولید کننده این فیلترها کارخانه ای انگلیسی است.

پ) فیلترهای آناگلیف باید کاملا شفاف باشند تا به خوبی نور را از خود عبور دهند و به هیچ وجه نباید کدر یا کثیف و یا خش دار باشند که در مورد عینک های تقلبی این موضوع بیش از سایر موارد محسوس می باشد.

ت) فیلترهای آناگلیف نباید خاصیت ذره بینی داشته باشند و به هیچ وجه نباید شکست نور ایجاد کنند چرا که هدف آنالیز و تفکیک رنگ به وسیله فیلترها می باشد تا هر کدام از چشمان ما تصویر مخصوص خود را دریافت کنند.

ج) عینک های سه بعدی آناگلیف استاندارد که از دو فیلتر قرمز و فیروزه ای ساخته می شوند باید طوری تولید شوند که فیلتر قرمز مقابل چشم چپ و فیلتر فیروزه ای مقابل چشم راست قرار بگیرد. البته استثنایی هم وجود دارد که به یک کمپانی منحصر می شود و عمومیت ندارد.

چ) ویژگی رنگ قرمز در عینک های آناگلیف به صورتي مي باشد که طیف رنگ هم نوع خود را نامرئی (خنثی) و رنگ مکملش را مرئی می نماید. ویژگی رنگ فیروزه ای نیز باید همانند رنگ قرمز عمل کند تا هر کدام از چشمان ما قادر به دیدن تصویر مربوط به خودش باشد.

ح) میزان تیرگی رنگ قرمز و فيروزه اي در عينك سه بعدي آناگليف چنان است که اگر از یک عینک آناگلیف در شرایط مناسب عکس سیاه و سفید تهیه شود مقدار تیرگی این دو رنگ یکسان خواهد بود و هر دو به یک رنگ خاکستری دیده خواهند شد و اگر چیزی بجز این باشد درک تصویر در مغز بیننده با تاخیر رسیدن فوتونهای نور دچار اختلال خواهد شد و در نتیجه تصویر به راحتی رویت نخواهد شد و بیننده دچار سرگیجه می شود.

خ) عینک های پلاستیکی آناگلیف با داشتن شیشه های محدب باعث شکست نور شده و تصویر سه بعدی به سختی دیده می شود و باعث خستگی چشم و ناراحتی خواهد شد. بنابر این باید به تخت بودن شیشه های عینک کاملا دقت نمود.

د) فیلتر عینک های سه بعدی آناگلیف استاندارد بسیار نازک (مانند زرورق) هستند و کلیه فیلترهای استاندارد جهت تولید عینک های سه بعدی فقط از دو کمپانی تهیه می شوند یکی از انگلیس و دیگری در امریکا که حقوق و امتیاز تولید این فیلترها بطور کاملا انحصاری به آن کمپانی ها تعلق دارد و با طلق های ضخیم رنگی و عینک های پلاستیکی موجود در بازار ایران و سایر کشورها بسیار متفاوت است. در نتیجه عینک های سه بعدی آناگلیف با طلق های ضخیم و کدر غیر قابل استفاده و غیر استاندارد می باشند. برای مثال می توان به عینک ها و طلق های چینی و یا ایرانی اشاره کرد که برای جلد جزوات و به عنوان شیرازه جلد کتاب در صحافی استفاده می شود و دارای ضخامت زیادی است که در حال حاضر برخی از سودجویان دست به تولید عینکی زده اند که از لحاظ ظاهري مشابه عینک های آناگلیف واقعی می باشد و آن را با چاپ رنگي و آرم هاي بي هويت و فریبنده و با قیمتی ارزان به خریدار می فروشند و بازار اینترنت و فروشگاه ها را مملو از این عینک ها کرده اند. همچنین باید اضافه نمایم که کار اصلی عینک سه بعدی بر عهده فیلترهای استاندارد آن می باشد و هیچ ربطی به بدنه پلاستیکی یا مقوایی آن ندارد. حالا شما ترجیح میدهید یک عینک سه بعدی مقوایی واقعی و استاندارد داشته باشید یا یک عینک تقلبی پلاستیکی!؟
برای پاسخ به این سوال می توانید به سایت های خارجی مراجعه کنید تا از تولید عینک های سه بعدی مقوایی نیز مطلع شوید. جهت اطمينان قبل از خريد محصولات سه بعدي اول عينك سه بعدي آن را خريداري نمائيد و در صورتي كه رنگ فيلترهاي آن چيزي بجز تصوير ارائه شده باشد بايد بدانيد كه آن عينك تقلبي و غير استاندارد مي باشد. راه ديگر اينكه شما بايد بتوانيد با آن عينك عكس هاي سه بعدي گالري اين سايت را به راحتي و بدون سايه هاي مزاحم ببينيد.

منبع و نویسنده : از جناب آقای فــرامــرز قــهرمانی فر - نماینده انجمن بین المللی استریوسکوپی در ایران
 
Last edited:

Datashop

Registered User
تاریخ عضویت
28 فوریه 2015
نوشته‌ها
164
لایک‌ها
44
محل سکونت
Tehran
نمونه هایی از عکس های سه بعدی مخصوص عینک های سه بعدی آناگلیف



3D-Pic-3sotDownload.com%20%289%29.jpg

soccer_3d_anaglyph_by_zour-d4jg2wn.jpg


Rome_31_3D_Anaglyph_by_yellowishhaze.jpg

3d_anaglyph_nz_img_079_by_zippy6234-d73xeun.jpg

pompei_19_3d_anaglyph_by_yellowishhaze-d4o0las.jpg

Venice_11_3D_Anaglyph_by_yellowishhaze.jpg

cached.anaglyph.193420.1080.0.0.jpg
 
Last edited:

etesalat

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2012
نوشته‌ها
299
لایک‌ها
19
یه قیمت حدودی برای تی وی های اکتیو بدید
سامسونگ هست
ممنون
 

Datashop

Registered User
تاریخ عضویت
28 فوریه 2015
نوشته‌ها
164
لایک‌ها
44
محل سکونت
Tehran
یه قیمت حدودی برای تی وی های اکتیو بدید
سامسونگ هست
ممنون
با سلام ،
قیمت ها نسبت به مدل ها و سایزهای تلویزیون متفاوت هست
ولی مدل Samsung 48H6490 Smart TV با قیمت تقریبی سه میلیون و پانصد هزار توان به صرفه هست
‎پیشنهاد شخص بنده برای سه بعدی تی وی های پسیو ال جی هست ،
قیمت مناسب تر هست
فایل های بیشتری ساپورت میکند
اذیت نکردن چشم و سبکی در عینک های پسیو


منبع دیتا شاپ
 
Last edited:

etesalat

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2012
نوشته‌ها
299
لایک‌ها
19
ببخشید جناب اشتباه متوجه شدید :D
منظورم عینک برای این مدل تی وی هست :D
 

Datashop

Registered User
تاریخ عضویت
28 فوریه 2015
نوشته‌ها
164
لایک‌ها
44
محل سکونت
Tehran
ببخشید جناب اشتباه متوجه شدید :D
منظورم عینک برای این مدل تی وی هست :D
بله ، من هم تعجب کردم . چند مدل عینک هست ، اید ببینید کدوم عینک برای تی وی تون هست
قیمت از صد تومان هست تقریبی
 
بالا