برگزیده های پرشین تولز

فیلر چشم در چه مواردی کاربرد دارد؟

parisa.z

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 اکتبر 2019
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
1
سن
34
-پف کردگی زیر چشم
یکی از رایج ترین نگرانی های مربوط به چشم، تجمع چربی در زیر چشم است که باعث پف کردن یا برآمدگی می شود. در کلینیک دکتر نیلفروش زاده از تزریق مواد فیلر پوستی مانند JUVÉDERM برای صاف کردن این برآمدگی ها و اصلاح ظاهر زیر چشم استفاده می شود. با پر کردن فرورفتگی های اطراف چشم، می توانیم آن ناحیه را یکنواخت کنیم، سایه ها را از بین ببریم و استحکام و جوانی پوست را بازگردانیم.

فیلرهای پوستی اغلب از هیالورونیک اسید، ماده ای آبرسان در بدن، ساخته می شوند. این ماده با گذشت زمان به طور طبیعی حل می شود، بنابراین نتایج فیلر ممکن است چند ماه تا حداکثر 2 سال طول بکشد.

-تورفتگی و سیاهی
چچ


سایه ها، سیاهی و ظاهری توخالی زیر چشم ها، می توانند چشم های شما را خسته نشان دهند. اگر از نظر ژنتیکی مستعد داشتن این ویژگی هستید، حتی با وجود داشتن استراحت کافی، تزریق ژل چشم می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد.

تزریق فیلرهای پوستی می تواند نواحی توخالی را پر کند و پوست زیر چشم را کمی بالا ببرد؛ در واقع نوعی لیفت ایجاد کند تا آن ناحیه محکم تر شود. از طرفی فیلرها، اغلب تأثیر روشن کنندگی دارند. این امر آنها را تبدیل به یک روش محبوب برای مردان و زنانی می کند که از سیاهی زیر چشم خود رنج می برند.

-خطوط پنجه کلاغی
از آنجا که پوست اطراف چشم بسیار ظریف است، اغلب یکی از اولین نواحی صورت است که علائم پیری را نشان می دهد. پنجه کلاغی یا خطوط اطراف گوشه های خارجی چشم، در اوایل روند پیری، ظاهر می شوند.

این خطوط به طور معمول در اثر چشمک زدن یا چپ نگاه کردن مکرر به وجود می آیند و ناشی از انقباضات عضلانی مکرر در اطراف چشم هستند. بوتاکس دقیقا برای درمان همین خطوط کابرد دارد. هنگامی که به عضلات صورت که باعث این انقباضات می شوند بوتاکس تزریق می شود، آن ها را شل کرده، از ایجاد حرکت جلوگیری می کند و به پوست اجازه می دهد تا دوباره یکدست و صاف شود. اگر درمان خطوط پنجه کلاغی را به موقع شروع کنید می توانید از عمیق تر شدن آنها پیشکیری کنید.

منبع:
اقتصاد آنلاین
 
بالا