برگزیده های پرشین تولز

معرفی بازی Final Fantasy XIII 2

amin_fasayi

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2014
نوشته‌ها
899
لایک‌ها
383
سن
44
محل سکونت
فسا
قطعا سری بازی Final Fantasy طرفداران خودش رو داره
Final Fantasy XIII-2 یک بازی نقش افرینی است که توسط شرکت Square Enix برای ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ در سال ۲۰۱۱-۲۰۱۲انتشار یافته. حال Final Fantasy XIII-2 در دسامبر ۲۰۱۴ برای کامپیوتر منتشر شده. در نسخه جدید ویژگی های بازی قبل تر اصلاح شده شامل چند ضرب های سریع تر ، کنترل شخصیت ها و یک سیستم جدید که شما میتوانید غول ها را کپچر کرده و از آن ها برای مبارزه استفاده کنید. ۱۵۰ غول متفاوت در بازی بکار رفته. یکی از ویژگی های بارز این بازی این است که به بازیکنان اجازه پرش بین زمان های مختلف در همان محل و یا مکان های مختلف در همان زمان را میدهد. Lightning پیش کسوت بازی اصلی در دنیای نا مشخصی گم شده ، خواهر جوان ترش Serah Farron و یک مرد جوان بنام Noel Kreiss برای پیدا کردن Lightning در طول زمان به ماجراجویی میپردازند.
گیم پلی بازی کامپیوتر Final Fantasy XIII 2 :
همان گونه که میدانید بازی کامپیوتر Final Fantasy XIII-2 سوم شخص است. روش مبارزه ATB نام دارد. یعنی شما از منو بازی توانایی ها ، حمله ها ، آیتم ها را انتخاب میکنید. البته تعداد slot های منو محدوده و هر قدرت یا آیتم شما به فضای خاصی از این slot ها نیاز داره. روش مبارزه شما میتواند نزدیک زن باشد یا دور زن مثلا قدرت جادویی انتخاب کنید و از دور مبارزه کنید یا اینکه برای خودتون شیلد بگیرید تا از شما در برابر شیاطین حفاظت کند.
پلتفرم : PC
شرکت سازنده : tri-Ace, Square Enix
انتشار دهنده : Square Enix
سیستم مورد نیاز :
رم : 2 گیگ
گرافیک : 1 گیگ
فضای نصب : 30 گیگ
والا حقیقتا نمیدونم این شماره چندش میشه ولی Final Fantasy XV نسخه آخرش است که انحصاری برای PS4 در سال 2015 منشر خواهد شد. دیدن دمو و عکس هاش خالی از لطف نیست : http://officialtrailer.ir/?p=507
این پست رو خودم نوشتم و کپی پیست نیست ، اگه خوشتون اومد تشکر فراموش نشه :)
تو اینتر پی سی عکس هاشو هم گذاشتم.
منبع : اینتر پی سی
 
بالا