برگزیده های پرشین تولز

نرم افزار چند حساب کاربری ویندوز

platformboy.com

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 نوامبر 2020
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
2
سن
30
نرم افزار مولتی اکانت گلد


احتمالا برای شما هم پیش آمده که بخواهید یک وب اپلیکیشنی مثل واتساپ یا تلگرام را در چند اکانت مجزا بر روی سیستم خود اجرا کنید. مشکلی که وجود دارد این است که مرورگرها اجازه استفاده همزمان دو اکانت از یک سایت را نمی دهند . به طور مثال اگر واتساپ در یک زبانه اجرا باشد ، در زبانه بعدی غیرفعال می شود . راه حل استفاده از پنجره private یا incognito است که به طور موقتی می توانید یک اکانت دیگر به مرورگر اضافه کنید . اما اگر این پنجره بسته شود کلیه کوکی ها و فایل های ذخیره شده از بین می روند.
راه حل بعدی :
استفاده از چند مرورگر مختلف !
شاید با این روش بیش از 2 حساب را بتوانید اضافه کنید اما عیب آن فضای اشغال شده در رم سیستم شماست که باعث هنگی یا کند شدن کار با سایر نرم افزارها می شود و بدتر اینکه فرض کنید 3 تا اکانت داشته باشید و پرسشی که مطرح می شود این است که آیا باز کردن 3 مرورگر به طور همزمان برای مدیریت 3 اکانت از یک سایت منطقی است ؟!

راه حل جدید :
استفاده از نرم افزار چند حساب کاربری (گلد) ویندوز

با یک نرم افزار از هر سایتی هر چقدر که می خواهید اکانت اضافه کنید !
زبانه های این نرم افزار با یکدیگر هیچگونه ارتباط و یا اختلالی ندارد !
و از همه مهمتر پس از بستن و باز کردن مجدد برنامه حساب شما به همان صورت لاگین شده باقی می ماند !

برنامه مولتی اکانت برای ویندوز.png

نرم افزار مولتی اکانت گلد​

نرم افزار ما تمام مشکلات مطرح شده ی بالا را برای شما حل می کند . شما در یک پنجره با قدرت و سرعت هسته کرومیوم می توانید تمام اکانت های خود را چه از یک سایت باشند چه نباشند را لاگین کنید. به عنوان مثال در 3 زبانه اول 3 جیمیل خود را لاگین کنید و در 2 زبانه بعدی 2 حساب واتساپ وب و در 3 زبانه دیگر 3 حساب تلگرام و یا هر سایتی که دوست دارید . تمام زبانه ها (Tab) هیچ ارتباط و یا اختلالی با یکدیگر ندارند و پس از بسته شدن و اجرای مجدد نرم افزار باز به همان شکل لاگین شده باقی می مانند. شما از آخرین هسته و آپدیت مرورگر کروم استفاده می کنید و جایی برای نگرانی از امنیت حسابتان وجود ندارد.

برای دانلود و یا خرید از لینک زیر اقدام کنید :

نرم افزار چند حساب کاربری نسخه طلائی
 

platformboy.com

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 نوامبر 2020
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
2
سن
30
مناسب برای طراحان سایت ، سئوکار ها ، مدیران پیج های اینستاگرامی ، اپراتورهای چت و پشتیبانی ، تریدر ها و .....
 
بالا