برگزیده های پرشین تولز

نظرات انتقادات و پيشنهادات بخش عکاسی

garshasp dragon

Registered User
تاریخ عضویت
6 جولای 2014
نوشته‌ها
6,040
لایک‌ها
11,062
سن
33
بعدشم من کی تندخویی کردم؟ کجا با لحن بد یا بی احترامی به ایشون کردم؟
فقط دو خط از پیام ایشون رو نقل قول کردم و دوستانه گله کردم که چطور تبریک ایشون فقط نصیب نفر دوم شد
همین
اشکان جان اولش که بحث شروع شد رو که نمیگم. منظورم این یکی دوتا پست آخرتون هست که جفتتون لحن دوستانه ای ندارید.
من از این ناراحتم که چرا این بحث بین خودتون محترمانه تر و دوستانه تر حل نشد
 

mahi58

مدیر انجمن عکس و عکاسی
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2006
نوشته‌ها
7,714
لایک‌ها
11,258
محل سکونت
Tehran
قبل از هر چیز با توجه به این که صفحه قبل تاپیک با یک سری پست های قطاری به سرعت رسید به این صفحه، از همه دوستان دعوت می کنم که با باز کردن این اسپویلر مطالبی رو که در صفحه قبل مطرح شده بود، و من به درخواست شخصی خود اشکان مدارک و تصاویر مربوط به مشکلات امتیازدهی رو درش قرار داده بودم رو اگر قبلا ندیده بودند ببینند تا براشون مشخص بشه اصل قضیه چی بوده:


این برای من خیلی سنگینه کسی به راحتی و بدون هیچ مدرکی یا استناد قابل قبولی بیاد بگه آقا تبانی کردی
عجب! من بدون هیچ مدرکی متهم تون کردم، هان؟

عزیز من به شما نگفتم تصویر امتیازدهی هاتون موجود هستش؟ من خواستم کرامت تون رو حفظ کنم که نه هیچ کدوم تون رو اسم بردم و نه این عکس رو از همون اول گذاشتم، ولی حالا که خیلی مدرک دوست دارید بفرمایید! این هم تصویر امتیازدهی تون خدمت شما تا از سنگینی قضیه کاسته بشه و یه کم سبک بشید!


14697141428430240538_Scores%203.jpg


همونطور که مشاهده میشه:
- کاربر sepidar300 در تمام هفته ها بدون استثنا به کاربر mehrashkan بالاترین امتیاز خودشون رو دادند!
- کاربر mehrashkan در چهار هفته از شش هفته بالاترین امتیاز خودشون رو به sepidar300 دادند و در دو هفته دیگه هم فقط به یک کاربر دیگه 0.25 نمره بالاتر از سپیدار دادند.



-------------------------------------------------------------
من بیشتریت امتیازاتی که گرفتم اینطور بوده:
مسابقه گذر عمر : بیشترین امتیازمو از وحید گرفتم
یادش بخیر : سپیدار
بازار : محمود خان!
میوه های پاییزی : albaloo2009
ویندوز ایکس پی : albaloo2009
غروب : AMD99
متاسفانه مثل قبل باز دوباره کسی که متهم شده شروع کرده دلایل عجیب غریب جور کردن و اشک تمساح ریختن که من بیگناهم! عزیز دل، اولا که همین لیست رو شما یا توش اشتباه کردید یا اصلا جعلی درست کردید! به طور مثال در مسابقه گذر عمر شما بالاترین امتیازتون 10 بوده که از سپیدار گرفتید، در حالی که وحید به شما 8 داده و شما ادعا می کنید بالاترین امتیازتون از وحید بوده که کاملا غلطه، یا در مسابقه میوه های پاییزی سپیدار و آلبالو مشترکا به شما بالاترین نمره رو دادند، در حالی که شما سپیدار رو سانسور می کنید و فقط آلبالو رو می نویسید!
61033298387553263490.gif


دوما، مثلا این قضیه حتی اگر درست بود قرار بود چی رو ثابت کنه؟ من هم از این به بعد برمی دارم به همه بچه ها میدم 1 و فقط به یه نفر میدم 7 و هر کس اعتراض کرد میگم طرف بالاترین نمره اش که از من نبوده! از یه کاربر دیگه 8 هم داشته!

سلام خدمت همه دوستانی که به من لطف داشتند و دوستانی که منو مورد اتهام خودشون قرار دادند
من 5 هفته بیشتر نیست که اینجا آمدم آنهم بخاطر صمیمیتی که از بچه های تاپیک شنیده بودم و در این مدت کوتاه انگیزه ام برای بهتر دیدن اطرافم بیشتر شده بود تا بتونم عکسهای جالب و دیدنی پیدا کنم یا خودم عکاس آن باشم
فکر میکردم که در جایی آمدم که جو صمیمی بین دوستان بیشتر از نمره ارزش داره و گرنه به تمام دوستان نمره کامل را میدادم خواه عکسها خوب بود یا بد خواه مرتبط با موضوع بود یا غیر مرتبط
من فکر میکردم که اینجا دموکراسی حاکمه و هر کسی بنا به سلیقه خودش میتونه به هر کسی هر نمره ای که دوست داره بده همونطور که من تمام نمرات دوستان از کمترین تا بیشترین برایم ارزشمند بود چون اصلا ملاکم نمره گرفتن یا برنده شدن نبوده و نیست جو گرم و صمیمی و صحبتهای شیرین دوستان مرا کفایت میکرد.
بعضی از دوستان گفته اند که من با نمره دادنم در حق بقیه ظلم کرده ام و امتیاز برنده شدن را از آنها گرفته ام من خدا شاهده که بارها و بارها برای هر کدام از امتیازاتی که میخواستم به دوستان بدم عکسها را چک میکردم و نمره میدادم و شخص خاصی برای برنده شدن در نظرم نبود که مثلا عمدی به اشکان بیشترین نمره را بدهم که او برنده بشه و یا بقول کاربر محترمی بخاطر رابطه دوستانه ناخودآگاه روی نمره ام تاثیر بگذاره که این صد در صد غلط و اشتباهه
همانطور که قبل از اینکه من اینجا بیایم اشکان 7 بار برنده شده بود و گاهی در یک ماه دو مرتبه
او نیازی به برنده شدن و نمره من نداشت اگه برنده شده حقش بوده و اگه نشده حتما حق دیگران بوده
من بنا به نظر شخصی و سلیقه خودم نمره میدادم و حتی دلیل بیشتر یا کمتر نمره دادنم را ذکر میکردم همانطور که بعضی از دوستان که نمیدونم اسمش را رفع تکلیف بگذارم یا هر چیز دیگه ای بارها دیدم که به همه یک نمره واحد میدن و جالبه که هیچکس اعتراض نکرد و نمیکنه !!
شما دوستانی که میفرمائید من در حق بقیه ظلم کرده ام آیا نمره واحد دادن به همه در حق آنهایی که حقشون نبوده درسته ؟؟ و آنهایی که حقشون بوده در حقشون ظلم نشده ؟؟ آیا شانس برنده شدن را از خیلی از دوستان نگرفته؟؟
قابل توجه شماهایی که میگید اشکان همیشه به من بالاترین امتیاز را داده !!
بالاترین امتیاز در موضوع گذر عمر از جانب اشکان به هلیا داده شده
بالاترین امتیاز در موضوع میوه های پاییزی از جانب اشکان به هلیا داده شده
پس همیشه اینطور نبوده که من بالاترین امتیاز را از جانب اشکان گرفته باشم ایشون نظر شخصی خودش هست و عکس من به نظرش جالب اومده و خدا را هزاران بار شکر که در این چند هفته من برنده نشدم و گرنه سیل اتهامات بیشتر سرازیر میشد. و خدا را بیشتر از هزاران بار شکر که دلیل برنده شدن اشکان نبوده ام.
من اینجا را ترک میکنم با دلی آزرده از آن دسته از دوستانی که در مورد من فکر بدی کردند و آنها را به وجدانشون میسپارم.
از مدیر محترم تاپیک آقا محمود متشکرم که در این مدت کوتاه منو تحمل کردند و اجازه دادند که بین شما دوستان عزیز باشم اما ...:(
همینطور از تک تک دوستانی که با یک نمره کم دادن من، در حقشون ظلم شده و شانس برنده شدنشو ازشون گرفتم حلالیت می طلبم. انشاءالله از این به بعد حق به حق دار میرسه
برای تک تک شما آرزوی موفقیت می کنم
دست حق نگهدارتون
مشاهده پیوست 693366 مشاهده پیوست 693370
امتیازدهی شما و اشکان به هم در هفته های گذشته توی همین پست گذاشته شده. قضاوت به عهده دوستان باشه هر چند که فکر می کنم جای هیچ تردیدی باقی نمی گذاره...

در مورد تصمیم شما و اشکان به ترک تاپیک:
در مورد خداحافظی از تاپیک تصمیم با شماست، ولی من هیچ وقت مشوق همچین تصمیمی نبودم. به هر ترتیب برخورد با این مسائل همیشه قاطع بوده و خواهد بود، ولی بعضی از بچه ها خوش شون نمیاد و از مسابقه خداحافظی می کنند. اگر یه روز تصمیم تون عوض شد و خواستید برگردید اینجا خونه خودتونه، ولی باید سعی کنید قوانین رو (از جمله همون قانون امتیازدهی صحیح رو) خیلی دقیق اجرا کنید. چقدر هم دوست داشتم به جای این که خودتون اسم خودتون رو (که من نبرده بودم) مطرح کنید بدون هیچ حرفی فقط رویه تون رو در امتیازدهی عوض می کردید.

موفق باشید.



------------------------------------------
خواهش از بقیه بچه ها:
دوستان و برادران عجیج، شما سعی کنید برید تو کار عکس گذاشتن واسه مسابقه جدید (با موضوع سوء ظن).

ادعاهایی که در رابطه با این موضوع مطرح میشن باید بررسی بشن و نمیشه راجع بهش پست نزنیم. کلا هم این قضیه همه اش فقط برای دفاع از حق خود شماست. نگران تاپیک هم نباشید؛ طبق روال معمول پست های مرتبط با این موضوع بعدا همه منتقل میشن به تاپیک پیشنهادات و انتقادات (هر چند غیرمرتبط با تاپیک هم نیستند).


--------------------------------------------
شما میخواستی کرامتمون حفظ بشه؟
اگه واقعا ادعای چنین اخلاقی رو داری چرا با کاربری که اسم شخص دوم رو در تاپیک مطرح کرد برخورد نکردی؟ اصلا ایشون (garshasb dragon) به چه حقی به خودش اجازه میده اسم نفر دوم رو در تاپیک به صورت علنی مطرح میکنه؟
و شما چرا این پست رو ویرایش نکردی؟
مگه قبلش شما نگفته بودی و از بچه ها خواهش نکرده بودی که از کسی اسم نبرن؟؟ پس چرا ایشون میان پشت سر پست شما از اون شخص اسم میبره؟؟

نمیخوام بحث رو ادامه بدم
اشک تمساحی هم نریختم اصلا حرفتون بی معنی بود من اصلا اتهامی رو نمیپذیرم که بخوام بخاطرش اشک تمساح بریزم
من اصلا نیازی به اینکه خودمو بی گناه جلوه بدم ندارم
متاسفانه شما تهمت هایی که میزنید تمامی نداره! بعد از تبانی حالا گستاخانه بنده رو به اشک تمساح ریختن و فریب دادن متهم میکنید
واقعا متاسفم
اصلا در مورد شخصیت شما چنین تصوری در ذهنم نمیگنجید
بله من سعی کردم کرامت شما حفظ بشه، ولی شخص شما با این استدلال که همه می دونند من و فلان کاربر دیگه متهم هستید شروع کردید به طعنه و پست های مکرر اعتراضی زدن!

اولا: همین که شما می فرمایید وقتی محمود بدون اسم هم تذکر میده همه می دونند که من و فلانی متهم این قضیه هستیم، دقیقا نشون میده که خودتون می دونید چی کار کردید!

دوما: بله من نوشته بودم که کسی از بچه ها شما رو اسم نبره، ولی اگر بخوام کسی رو جریمه کنم خود شما رو جریمه می کنم که اولین کسی بودید که توصیه من رو نادیده گرفتید و طوری پست زدید که همه فهمیدند منظور کیه! چه دلیلی داره که شما رو جریمه نکنم، ولی فرد دیگه ای رو جریمه کنم؟

سوما: شما برداشتید یه سری ادعاها و آمارهای کاملا غلط رو گذاشتید توی تاپیک که من بالاترین امتیازاتم رو اصلا از فلانی نگرفتم و از بهمانی گرفتم! حالا این قضیه دو حالت داره! 1. اشتباه کردید و درست ندیده بودید و 2. با این فرض که من حوصله ندارم برم جداول هفته های قبل رو مرور کنم خواستید ادعاهای جعلی مطرح کنید که معادل فریب هستش. چیزی که من نوشتم هم معادل متهم کردن شما نبود، بلکه من گفتم کار شما یا اشتباه هستش یا فریب بچه های دیگه (قضاوت در این مورد که کدوم یکی از این دو حالت درسته و شما دارید اشتباه می کنید یا بقیه رو فریب میدین هم به عهده خواننده).

موفق باشید.
 

mehrashkan

Registered User
تاریخ عضویت
15 آپریل 2012
نوشته‌ها
3,883
لایک‌ها
2,340
محل سکونت
همدان اصفهان اهواز
--------------------------------------------

بله من سعی کردم کرامت شما حفظ بشه، ولی شخص شما با این استدلال که همه می دونند من و فلان کاربر دیگه متهم هستید شروع کردید به طعنه و پست های مکرر اعتراضی زدن!

میشه بفرمایید من در کدوم پست اینو گفتم؟ من کجا گفتم همه میدونن من و فلان کاربر متهممیم؟؟ کجا از اون کاربر اسم آوردم و این اسم آوردنم قبل از gatshasb بوده؟؟؟
اولا: همین که شما می فرمایید وقتی محمود بدون اسم هم تذکر میده همه می دونند که من و فلانی متهم این قضیه هستیم، دقیقا نشون میده که خودتون می دونید چی کار کردید!
در پ خ عرض کردم خدمتتون وقتی بدون اسم هم چنین تذکری دادین اگر کسی بره جداول رو نگاه کنه از روی امتیازا متوجه میشه منظور شما کیه
اما هدف این بود که مستقیما از کسی نامی برده نشه
بله من خودم میدونم چکار کردم
امتیاز دادم
امتیازم شک برانگیز بوده
اما تبانی نکردم
دوما: بله من نوشته بودم که کسی از بچه ها شما رو اسم نبره، ولی اگر بخوام کسی رو جریمه کنم خود شما رو جریمه می کنم که اولین کسی بودید که توصیه من رو نادیده گرفتید و طوری پست زدید که همه فهمیدند منظور کیه!
میشه این پست من رو اینجا بذارید ببینم من کجا طوری پست زدم که همه بفهمن اون کاربر کیه و کجا از اون کاربر اسم بردم؟ اگر چنین کاری کردم و اسم بردم آیا بعد از پست garshasb بوده ؟ یا قبلش؟؟؟؟
چه دلیلی داره که شما رو جریمه نکنم، ولی فرد دیگه ای رو جریمه کنم؟

من در متن هام از جریمه حرفی زدم؟
عرض کردم چرا برخورد نکردی
نگفتم کسی رو جریمه کن
اصلا به خودم اجازه نمیدم بگم کسی رو جریمه کن یا نکن چون به من ربطی نداره شما وظیفه خودتو بهتر میدونی و این اختیار شماست به عنوان مدیر من نمیتونم در خصوص تصمیم گیری شما دخالتی بکنم
فقط عرض کردم اگر چنین قصدی داشتی (حفظ کرامت) اون پست رو ویرایش میکردی و با ایشون برخورد میکردی (منظورم در حد تذکر بود من اسمی از جریمه نیاوردم)[/QUOTE]

سوما: شما برداشتید یه سری ادعاها و آمارهای کاملا غلط رو گذاشتید توی تاپیک که من بالاترین امتیازاتم رو اصلا از فلانی نگرفتم و از بهمانی گرفتم! حالا این قضیه دو حالت داره! 1. اشتباه کردید و درست ندیده بودید و 2. با این فرض که من حوصله ندارم برم جداول هفته های قبل رو مرور کنم خواستید ادعاهای جعلی مطرح کنید که معادل فریب هستش. چیزی که من نوشتم هم معادل متهم کردن شما نبود، بلکه من گفتم کار شما یا اشتباه هستش یا فریب بچه های دیگه (قضاوت در این مورد که کدوم یکی از این دو حالت درسته و شما دارید اشتباه می کنید یا بقیه رو فریب میدین هم به عهده خواننده)..

کاملا غلط؟؟؟ کاملا؟؟ یعنی اصلا اون آمار هیچیش درست نبود؟
من اگه اسمی از اون کاربر نیاوردم فقط در مسابقه ای بوده که ایشون با شخص دیگه ای مشترکا به من بیشترین نمره رو دادن،
نه اینکه ایشون بیشترین نمره رو داده باشه و من اسم یکی دیگه رو گذاشته باشم
در خصوص مسابقه گذر عمر هم اگه اینطوره که شما میگی لابد من اشتباه دیدم (هرچند شما که هرچی ما بگیم باور نمیکنی و اول و آخرش راحت ترین کار متهم کردن دیگرانه)
ادعاهای جعلی هم به لیست اتهامات اضافه شد (چه توهماتی و چه تفکر و اندیشه مسمومی شما داری که فکر میکنی من فرض کردم شما نمیری جداول رو چک کنی و....)
من اون آمار رو گذاشتم چون اشتباها فکر کردم منظورتون اینه که میگین بیشترین امتیازم رو همیشه از فلانی گرفتم
بسیار ممنونم از شما بزرگوار
در آخر باید یه چیزی رو بگم
واقعا خندم میگیره
چندتا از دوستان خارج از این فضای مجازی امروز پیشم بودن و تاپیک رو در اختیارشون گذاشتم تا بخونن
همه نهایتا دنبال این بودن بدونن جایزه ارزشمند این مسابقه چیه و باورشون نمیشد
واقعا چقدر جو مسخره و بچه گانه شده
مثلا من تبانی کردم که به چی برسم؟ به چه چیز ارزشمندی؟ اینکه مورد اتهام قرار بگیرم از طرف دوستانم؟ چون تنها چیزی که نصیبم شد همین بود
تبانی کردم که چه افتخار و یا جایزه ای گیرم بیاد؟؟ اصلا یه لحظه فکر کنید ببینید چقدر این خنده داره در مسابقه ای که هییییییچ ارزش و اهمیتی بجز صمیمیت و دوستی نداره بخوای تبانی کنی که برنده بشی!!!
اگه بچه محصل بودم عقل نداشتم به اقتضای سن و سال بچگیم آره شاید حق داشتن دیگران چنین فکری بکنن اما کسایی که اینطور اتهامی میزنن حال خودشون مشخصه و طرز فکرشون معلوم
محیط اینجا یه جوریه که امتیازت و سلیقه ات به مذاق عده ای خوش نیاد متهمت میکنن به تبانی!!
بگذریم
اگه کسی بیاد چیزی بگه و منم هی بخوام پشت سرش بیام جواب بدم نمیشه
هم این تاپیک نظمش به هم میخوره هم جو و صمیمیتش کمرنگ تر میشه و هم من باید کل کار و زندگیم رو تعطیل کنم بشینم اینجا فقط جواب بدم
برای من این تاپیک در حد تفریح بود که هفته ای چند دقیقه بیام دو سه تا پست بذارم و با دوستان خوش و بش کنیم نه اینکه اعصاب و روان منو چند روز بهم بریزه و به شخصیتم اهانت بشه و الانم اینجوری کار و زندگیم رو رها کنم وایسم توضیح بدم برای هیچ و پوچ
لطفا ادامه ندید
مدیر هر تصمیمی گرفت میگیره
دوستان هم بنا به توصیه ایشون به مسابقه برسن
اگر کسی همچنان مایل هست جوابی بده لطفا برام پ خ کنه من از تاپیک لغو اشتراک میکنم که دیگه حتی پست ها رو نخونم (چون بخونم دوباره مجبور میشم جواب بدم و...)
محمود خان شما هم لطف کن اون پستی که من اسم اون کاربر رو آوردم و گفتم من و فلان کاربریم بذار تا ببینیم
جناب garshasb هم خودشون متوجه شدن که ایشون اسم اون کاربر رو در تاپیک علنی کرده
شاد و پیروز باشید
خدانگهدار همتون
 

mahi58

مدیر انجمن عکس و عکاسی
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2006
نوشته‌ها
7,714
لایک‌ها
11,258
محل سکونت
Tehran
میشه بفرمایید من در کدوم پست اینو گفتم؟ من کجا گفتم همه میدونن من و فلان کاربر متهممیم؟؟ کجا از اون کاربر اسم آوردم و این اسم آوردنم قبل از gatshasb بوده؟؟؟

در پ خ عرض کردم خدمتتون وقتی بدون اسم هم چنین تذکری دادین اگر کسی بره جداول رو نگاه کنه از روی امتیازا متوجه میشه منظور شما کیه
اما هدف این بود که مستقیما از کسی نامی برده نشه
بله من خودم میدونم چکار کردم
امتیاز دادم
امتیازم شک برانگیز بوده
اما تبانی نکردم

میشه این پست من رو اینجا بذارید ببینم من کجا طوری پست زدم که همه بفهمن اون کاربر کیه و کجا از اون کاربر اسم بردم؟ اگر چنین کاری کردم و اسم بردم آیا بعد از پست garshasb بوده ؟ یا قبلش؟؟؟؟


من در متن هام از جریمه حرفی زدم؟
عرض کردم چرا برخورد نکردی
نگفتم کسی رو جریم%:/.-!کن
اصلا به خودم اجازه نمیدم بگم کسی رو جریمه کن یا نکن چون به من ربطی نداره شما وظیفه خودتو بهتر میدونی و این اختیار شماست به عنوان مدیر من نمیتونم در خصوص تصمیم گیری شما دخالتی بکنم
فقط عرض کردم اگر چنین قصدی داشتی (حفظ کرامت) اون پست رو ویرایش میکردی و با ایشون برخورد میکردی (منظورم در حد تذکر بود من اسمی از جریمه نیاوردم)


کاملا غلط؟؟؟ کاملا؟؟ یعنی اصلا اون آمار هیچیش درست نبود؟
من اگه اسمی از اون کاربر نیاوردم فقط در مسابقه ای بوده که ایشون با شخص دیگه ای مشترکا به من بیشترین نمره رو دادن،
نه اینکه ایشون بیشترین نمره رو داده باشه و من اسم یکی دیگه رو گذاشته باشم
در خصوص مسابقه گذر عمر هم اگه اینطوره که شما میگی لابد من اشتباه دیدم (هرچند شما که هرچی ما بگیم باور نمیکنی و اول و آخرش راحت ترین کار متهم کردن دیگرانه)
ادعاهای جعلی هم به لیست اتهامات اضافه شد (چه توهماتی و چه تفکر و اندیشه مسمومی شما داری که فکر میکنی من فرض کردم شما نمیری جداول رو چک کنی و....)
من اون آمار رو گذاشتم چون اشتباها فکر کردم منظورتون اینه که میگین بیشترین امتیازم رو همیشه از فلانی گرفتم
بسیار ممنونم از شما بزرگوار
در آخر باید یه چیزی رو بگم
واقعا خندم میگیره
چندتا از دوستان خارج از این فضای مجازی امروز پیشم بودن و تاپیک رو در اختیارشون گذاشتم تا بخونن
همه نهایتا دنبال این بودن بدونن جایزه ارزشمند این مسابقه چیه و باورشون نمیشد
واقعا چقدر جو مسخره و بچه گانه شده
مثلا من تبانی کردم که به چی برسم؟ به چه چیز ارزشمندی؟ اینکه مورد اتهام قرار بگیرم از طرف دوستانم؟ چون تنها چیزی که نصیبم شد همین بود
تبانی کردم که چه افتخار و یا جایزه ای گیرم بیاد؟؟ اصلا یه لحظه فکر کنید ببینید چقدر این خنده داره در مسابقه ای که هییییییچ ارزش و اهمیتی بجز صمیمیت و دوستی نداره بخوای تبانی کنی که برنده بشی!!!
اگه بچه محصل بودم عقل نداشتم به اقتضای سن و سال بچگیم آره شاید حق داشتن دیگران چنین فکری بکنن اما کسایی که اینطور اتهامی میزنن حال خودشون مشخصه و طرز فکرشون معلوم
محیط اینجا یه جوریه که امتیازت و سلیقه ات به مذاق عده ای خوش نیاد متهمت میکنن به تبانی!!
بگذریم
اگه کسی بیاد چیزی بگه و منم هی بخوام پشت سرش بیام جواب بدم نمیشه
هم این تاپیک نظمش به هم میخوره هم جو و صمیمیتش کمرنگ تر میشه و هم من باید کل کار و زندگیم رو تعطیل کنم بشینم اینجا فقط جواب بدم
برای من این تاپیک در حد تفریح بود که هفته ای چند دقیقه بیام دو سه تا پست بذارم و با دوستان خوش و بش کنیم نه اینکه اعصاب و روان منو چند روز بهم بریزه و به شخصیتم اهانت بشه و الانم اینجوری کار و زندگیم رو رها کنم وایسم توضیح بدم برای هیچ و پوچ
لطفا ادامه ندید
مدیر هر تصمیمی گرفت میگیره
دوستان هم بنا به توصیه ایشون به مسابقه برسن
اگر کسی همچنان مایل هست جوابی بده لطفا برام پ خ کنه من از تاپیک لغو اشتراک میکنم که دیگه حتی پست ها رو نخونم (چون بخونم دوباره مجبور میشم جواب بدم و...)
محمود خان شما هم لطف کن اون پستی که من اسم اون کاربر رو آوردم و گفتم من و فلان کاربریم بذار تا ببینیم
جناب garshasb هم خودشون متوجه شدن که ایشون اسم اون کاربر رو در تاپیک علنی کرده
شاد و پیروز باشید
خدانگهدار همتون
از همون اول بحث مگه من گفته بودم بردن اسم ایشون ممنوعه که الان بخوام ایراد بگیرم چرا اسم طرف رو بردید؟ من از همون اول خواستم که قضیه اصلا شخصی نباشه و فقط یه هشدار کلی داده بشه، ولی این شخص شما بودید که از این حالت خارجش کردید. به نظر من هم با مطرح شدن اسم نفر اول حدس زدن نفر دوم بسیار کار آسون تری می شد که متاسفانه این کار خیلی راحت توسط شما انجام شد.

مسائلی که در مورد تفاوت جریمه و برخورد نوشتید بی ربط به موضوع هستند و اصلا متمایل به مطرح کردن و جواب دادن نیستم.

این که این مسابقه چی داره که ارزش همچین رفتارهایی رو داشته باشه رو هم شما از من نباید بپرسید، بلکه باید از خود شما بپرسند که مگه چی داشت آخه این مسابقه!

در مورد آماری که داده بودید: اولا که قسمت مهم تر قضیه رو مجددا سانسور کردید و از موردی که به طور کذب ادعا کرده بودید وحید بالاترین نمره رو بهتون داده بوده صحبتی نکردید! دوما، مگه لازمه حتما تمام آمارتون غلط باشه؟ اگر نصفش غلط باشه مشکلی نداره؟ پس با این منطق شما حرف ها و اعتقادات هیتلر هم هیچ مشکلی نداشت، چون هیتلر اعتقاد داشت دو دو تا میشه چهار تا، و در نتیجه تمام صحبت هاش غلط نبود و فقط بعضی از حرف هاش اشتباه بود! o_O



--------------------------------------------------
نهایتا: تجربه من اینه که افرادی که کارشون به شرایط مشابه ایشون می کشه براشون مهم ترین چیز اینه که پست آخر رو خودشون بزنند، حالا محتواش هر چی می خواد باشه (تو اون قضیه یک سال پیش هم کاملا همین طور بود). در نتیجه ادامه دادن این بحث ها فقط منجر به تولید انواع و اقسام دلایل غلط و سفسطه ها و مغلطه ها در پست های مکرر میشه که تنها حاصلش برای من اتلاف وقته! همین الان ایشون دارن میگن من این تاپیک رو لغو اشتراک می کنم و خداحافظ و این چیزا، ولی از طرف دیگه میگه منتظر جواب فلان مساله هستم که جای زدن پست بعد رو برای خودشون باز کنند!

اصل قضیه کاملا مشخصه، به صلاحدید خود کاربر همه دقیقا با اسم دیدن و متوجه شدن که چی شده و کی چی کار کرده، و دیگه ادامه این بحث ها هم دور باطله. لذا تصور می کنم وقتشه که ازهمه دوستان خواهش کنیم این مساله رو تموم کنند و روند عادی مسابقه رو ادامه بدن. ممنون از همگی و به امید عدم تکرار این مسائل و مشکلات.
 

Dodge Super Bee

Registered User
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
1,140
لایک‌ها
16,854
والپیپرهای800کیلوبایتی:( ما که دیگه رقبت نداریم در تاپیک عکسی بذاریم (همین که تاپیک لود میشه جای شکر داره! ولی با 10دقیقه تاخیر!)

نظارتی هم مثل گذشته نیست

@mahi58

صرفا جهت آنتی اسپم

IMG-78.jpg
 

mahi58

مدیر انجمن عکس و عکاسی
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2006
نوشته‌ها
7,714
لایک‌ها
11,258
محل سکونت
Tehran
والپیپرهای800کیلوبایتی:( ما که دیگه رقبت نداریم در تاپیک عکسی بذاریم (همین که تاپیک لود میشه جای شکر داره! ولی با 10دقیقه تاخیر!)

نظارتی هم مثل گذشته نیست

@mahi58

صرفا جهت آنتی اسپم

مشاهده پیوست 878540
سلام.

چرا نظارت هست، ولی ممکنه برای شما محسوس نباشه. در این صفحه تاپیک که عکس 800 کیلوبایتی نیست. در صفحه قبل چند عکس حجیم بود که من از زننده پست ها خواهش کردم که از این به بعد عکس با حجم مناسب قرار بدن (توضیح این که در این تاپیک چون اکثر بچه هایی که فعالیت می کنند هنرمند هستند ما سعی می کنیم زیاد پست پاک نکنیم و با تذکرهای دوستانه حل کنیم).

با آرزوی موفقیت. :)
 

click.laptop

Registered User
تاریخ عضویت
8 اکتبر 2012
نوشته‌ها
918
لایک‌ها
870
محل سکونت
اصفهان - خوزستان
سلام.

چرا نظارت هست، ولی ممکنه برای شما محسوس نباشه. در این صفحه تاپیک که عکس 800 کیلوبایتی نیست. در صفحه قبل چند عکس حجیم بود که من از زننده پست ها خواهش کردم که از این به بعد عکس با حجم مناسب قرار بدن (توضیح این که در این تاپیک چون اکثر بچه هایی که فعالیت می کنند هنرمند هستند ما سعی می کنیم زیاد پست پاک نکنیم و با تذکرهای دوستانه حل کنیم).

با آرزوی موفقیت. :)
اگر لطف کنید یک قانون محدودیت سایز و حجم قرار بدید عالی میشه. والا آدم رغبت نمیکنه بیاد سر بزنه، بعضی دوستان واقعا رعایت نمیکنن. عکساشون اینقدر عریضه از کنار مانیتورم میزنه بیرون !!!
 

mahi58

مدیر انجمن عکس و عکاسی
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2006
نوشته‌ها
7,714
لایک‌ها
11,258
محل سکونت
Tehran
اگر لطف کنید یک قانون محدودیت سایز و حجم قرار بدید عالی میشه. والا آدم رغبت نمیکنه بیاد سر بزنه، بعضی دوستان واقعا رعایت نمیکنن. عکساشون اینقدر عریضه از کنار مانیتورم میزنه بیرون !!!

کاملا تایید میشه حرفشون بعضی ها اصلا رعایت نمیکنند.
جهت خالی نماندن تاپیک
محدودیت حجم هست (نباید عکس بالای 400 کیلوبایت باشه)، ولی محدودیت سایز ضرورتی نداره (سیستم فروم خودش عکس رو در ابعاد مناسب Resize می کنه).
 

Dodge Super Bee

Registered User
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
1,140
لایک‌ها
16,854
(سیستم فروم خودش عکس رو در ابعاد مناسب Resize می کنه).

درسته ولی نکته اینه که اول باید عکس کاملا لود بشه سپس ریسایز کنه! مشکل همون لود شدن هست که شدیدا زمانبره

عکسای این صفحه از تاپیک که حداقل 200کیلوبایت رو دارن . 5تا200کیلوبایت هم که در تاپیک باشه پیدا کنید پرتقال فروش را . . . .
 

mahi58

مدیر انجمن عکس و عکاسی
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2006
نوشته‌ها
7,714
لایک‌ها
11,258
محل سکونت
Tehran
درسته ولی نکته اینه که اول باید عکس کاملا لود بشه سپس ریسایز کنه! مشکل همون لود شدن هست که شدیدا زمانبره

عکسای این صفحه از تاپیک که حداقل 200کیلوبایت رو دارن . 5تا200کیلوبایت هم که در تاپیک باشه پیدا کنید پرتقال فروش را . . . .
دیگه یه خورده ای هم شما باید لطف کنید و سعی کنید یه اینترنت سریع تر بگیرید. اگر ما بخوایم محدودیت سایز بگذاریم یا محدودیت عکس زیر 200 کیلوبایت بگذاریم یا بگیم هر صفحه تاپیک پنج تا عکس هم نداشته باشه بچه ها 10 برابر بیشتر اذیت میشن...
 

ninimaster

Registered User
تاریخ عضویت
16 دسامبر 2014
نوشته‌ها
1,165
لایک‌ها
174
سن
38
سلام.

هر هفته تاپیک موضوع خاصی داره که توسط برنده هفته قبل تعیین میشه.

لطفا پست اول تاپیک رو به طور کامل بخونید.

ممنون عزیزم
من میتونم از دوستانی که تمایل به همکاری دارن هم دعوت کنم اینجا برای نوشتن مقاله های آموزش عکاسی ؟
 

mahi58

مدیر انجمن عکس و عکاسی
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2006
نوشته‌ها
7,714
لایک‌ها
11,258
محل سکونت
Tehran
ممنون عزیزم
من میتونم از دوستانی که تمایل به همکاری دارن هم دعوت کنم اینجا برای نوشتن مقاله های آموزش عکاسی ؟
بهترین جا در این انجمن برای هر نوع فعالیت اقتصادی بازارچه پرشین تولز هستش. برای موضوعی که نوشتید اگر خواستید می تونید بعد از مطالعه دقیق قوانین بازارچه اینجا تاپیک بزنید:

http://forum.persiantools.com/forums/بازارچه-خدمات-و-نیازمندیهای-شغلی.210/

این پست ها رو هم بعدا منتقل می کنم به تاپیک نظرات و پیشنهادات بخش عکاسی.
 

mahi58

مدیر انجمن عکس و عکاسی
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2006
نوشته‌ها
7,714
لایک‌ها
11,258
محل سکونت
Tehran
امروز دوست عزیزمون M1V (آقای برزویان) به عنوان کاربر فعال بخش عکس و عکاسی تعیین شدند.

به ایشون تبریک میگم.
13613779999452_00146-flower.png


امیدوارم دوستان دیگه هم در آینده با برخورداری از معیارهای کاربر فعال شدن (فعالیت مثبت و قابل توجه در بخش، رفتار درست با بقیه کاربران و عملکرد بی حاشیه) بتونند از این عنوان برخوردار بشن.
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,151
لایک‌ها
20,022
محل سکونت
اوهایو - دیتون
@M1V
منم تبریک میگم...
انشالله موفق باشن
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,714
لایک‌ها
13,909
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
قوانین عکس تا 400 کیلوبایت مال زمانی هست که همه چیز کم حجم بود و هاست هم قیمت طلا بود، الان دیگه مثل گذشته نیست ولی این قانون هنوز قانون همون زمان قدیمه! عوضش کنید بهتر نیست؟ مثلا 600 کیلوبایت...
 

mahi58

مدیر انجمن عکس و عکاسی
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2006
نوشته‌ها
7,714
لایک‌ها
11,258
محل سکونت
Tehran
قوانین عکس تا 400 کیلوبایت مال زمانی هست که همه چیز کم حجم بود و هاست هم قیمت طلا بود، الان دیگه مثل گذشته نیست ولی این قانون هنوز قانون همون زمان قدیمه! عوضش کنید بهتر نیست؟ مثلا 600 کیلوبایت...
این موضوع خیلی مورد بحث بوده و جالبه که بدونید تعداد اعضایی که می گفتند 400 کیلوبایت خیلی زیاده، بیشتر از کسانی بوده که می گفتند 400 کیلوبایت کمه و باید عدد بره بالاتر.

با این حال لطفا دوستان دیگه هم در این خصوص نظرشون رو بنویسند (خصوصا کاربران قدیمی بخش که مدت زیادی با این قانون سر و کار داشتند). ممنون.
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,714
لایک‌ها
13,909
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
این موضوع خیلی مورد بحث بوده و جالبه که بدونید تعداد اعضایی که می گفتند 400 کیلوبایت خیلی زیاده، بیشتر از کسانی بوده که می گفتند 400 کیلوبایت کمه و باید عدد بره بالاتر.

با این حال لطفا دوستان دیگه هم در این خصوص نظرشون رو بنویسند (خصوصا کاربران قدیمی بخش که مدت زیادی با این قانون سر و کار داشتند). ممنون.
600 کیلوبایت حجم قابل قبولیه فقط 200 تا بالاتر رفتیم، همینقدر کلی دامنه پذیرش عکس ها بالاتر میره حتی عکس های با کیفیت، 400 کیلوبایت مال زمانی بود که قیز قیز دیال آپ به گوش میرسید نه الان که 5G میخواد بیاد :) اون هم برای پرشین تولز که خودش ارئه دهنده هاست SSD هست
 

skyeagle

کاربر فعال سخت افزار و عکاسی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,515
لایک‌ها
611
محل سکونت
TEHRAN
این موضوع خیلی مورد بحث بوده و جالبه که بدونید تعداد اعضایی که می گفتند 400 کیلوبایت خیلی زیاده، بیشتر از کسانی بوده که می گفتند 400 کیلوبایت کمه و باید عدد بره بالاتر.

با این حال لطفا دوستان دیگه هم در این خصوص نظرشون رو بنویسند (خصوصا کاربران قدیمی بخش که مدت زیادی با این قانون سر و کار داشتند). ممنون.
باسلام خدمت آقا محمود بزرگوار
من هم موافقم
لااقل تذکر گرفتنم کمتر میشه ;)
 

tm.fard

کاربرفعال عکس و عکاسی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
8 نوامبر 2015
نوشته‌ها
372
لایک‌ها
440
محل سکونت
روی خط
سلام
منم موافقم و قبلا هم درخواست کرده بودم حجم بالاتری اپلود کنیم
اما جدیدا با راهنمایی دوستان به این نیجه رسیدم که اگر درست حجم کم کنیم حتی تا 100کیلوبایت هم عکس قابل قبولی داریم البته عکس منظره جزء استثناء هستش و از کیفیتش کم میشه
 
بالا