phoenix_i06
Registered User
اول از این که عید رو تبریک گفتید تشکر میکنم ولی خوب وقتی دل مشترک از سرویس ها خونه! دیگه چه جایی می مونه برای این حرفا؟!
این که sms تاخیر داره یا نمیرسه رو که همه دلیلش رو میدون! ما میگیم چرا اینطوری هست؟ چرا درستش نمیکنید. نظرتون چیه یه sms که میخوایم بزنیم یه بار با 500 بزنیم یه بار با 501 یه بار با 502 و الی آخر بعد هم یه تماسی با طرف بگیریم ببینیم آیا به سلامتی sms رسیده یا نه؟!
کسی گفت نرم افزار مشکل داره؟ یا اینکه کسی در مورد عدم تطابق سیاست های همراه اول با وزارت ارتباطات صحبتی کرد؟!
اصلا صحبت سر قطع شدن نبود! صحبت سر 2 طرفه قطع شدنه!
من سوال کردم سیاست شما غیر از این هست (یعنی شما خودتون دوست ندارید 2 طرفه قطع بشه)؟ ما میگیم یعنی از نظر فنی اینکار اینقدر پیچیده هست که نمیشه انجام بدید؟
اینکه شبکه شما مشکل داره و sms نرسیده آیا مشکل شما نیست؟ آیا مشترک باید تاوان اشتباه شما رو بده؟ مگه وقت مردم ارزش نداره؟
این که sms تاخیر داره یا نمیرسه رو که همه دلیلش رو میدون! ما میگیم چرا اینطوری هست؟ چرا درستش نمیکنید. نظرتون چیه یه sms که میخوایم بزنیم یه بار با 500 بزنیم یه بار با 501 یه بار با 502 و الی آخر بعد هم یه تماسی با طرف بگیریم ببینیم آیا به سلامتی sms رسیده یا نه؟!
نرم افزار های بیلینگ شرکت ، هیچ مشکلی ندارند .
تمامی فعالیتهای ما موافق سیاستهای وزارت ارتباطات و شرکت می باشد .
کسی گفت نرم افزار مشکل داره؟ یا اینکه کسی در مورد عدم تطابق سیاست های همراه اول با وزارت ارتباطات صحبتی کرد؟!
اصلا صحبت سر قطع شدن نبود! صحبت سر 2 طرفه قطع شدنه!
چون توسط نرم افزار سیم کارت شما بلوکه می شود هیچ نوع امکانی وجود ندارد که یک طرفه بشود
من سوال کردم سیاست شما غیر از این هست (یعنی شما خودتون دوست ندارید 2 طرفه قطع بشه)؟ ما میگیم یعنی از نظر فنی اینکار اینقدر پیچیده هست که نمیشه انجام بدید؟
و لذا در این مورد ما مشکل نرم افزاری نداریم و صحبتی که من با شما داشتم این بود که باید پیامک ارسال می شده ولی به دلیل حجم بالای ترافیک پیامک های ارسالی از شبکه ممکن است بدست شما نرسیده باشد
اینکه شبکه شما مشکل داره و sms نرسیده آیا مشکل شما نیست؟ آیا مشترک باید تاوان اشتباه شما رو بده؟ مگه وقت مردم ارزش نداره؟
ولی در هر صورت شبکه کاری خلاف تعهدات خود انجام نداده است
آیا شما متعهد نیستید قبل از قطع کردن از طریق sms به مشترک اطلاع رسانی کنید؟
با سلام و تبریک عید قربان
اما پاسخ سوالات شما مشترک گرامی
- دلیل تأخیر در پیامک های ارسالی شما یک به دلیل ترافیک شبکه در آن لحظه بستگی دارد و دوم به منطقه ای است که مخاطب شما در آن قرار دارد . نکته سوم این است که عموم مشترکان به توصیه های ما توجه نمی کنند ، چون مرکز ارسال 500 به صورت پیش فرض برای تمام مشترکین تعریف شده است لذا تمامی پیام ها ابتدا به مرکز 500 می رود و چون مرکز 500 ترافیک بالا دارد سپس به مراکز دیگر ارسال می شود که این کار باعث تأخیر می شود ولی اگر شما از همان ابتدا روی 501 یا 502 یا 503 تنظیم نمایید سرعت ارسال پیامک شما افزایش خواهد داشت .
و اینها دلیل تأخیر در ارسال پیامک می باشند .
- احتمالاً در این مورد اشتباه شده است ، چون بدهی بالای 30000 تومان یک پیامک اخطار ارسال می شود و اگر هم توجه بفرمایید در پشت قبض تلفن همراهتان این مطلب درج گردیده است که مبلغ بدهی بالای 30000 تومان در هر دوره در صورت عدم پرداخت در مهلت مقرر باعث قطع تلفن همراهتان خواهد شد . و لذا در این مورد ما مشکل نرم افزاری نداریم و صحبتی که من با شما داشتم این بود که باید پیامک ارسال می شده ولی به دلیل حجم بالای ترافیک پیامک های ارسالی از شبکه ممکن است بدست شما نرسیده باشد ، ولی در هر صورت شبکه کاری خلاف تعهدات خود انجام نداده است .
با سپاس
نظری