• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

وايمكس ايرانسل

as87

Registered User
تاریخ عضویت
25 آپریل 2009
نوشته‌ها
118
لایک‌ها
1
محل سکونت
TEH
۵۱۲ هستی ؟ این عدد به ۵۱۲ میخوره ...

اگر ۳۵۰۰۰ تومان تو مانده حسابت بوده ... لازم نیست خودت شارژ کنی ... یعنی اصلا نمیتونی بکنی ... خود ایرانسل در زمان نامشخصی :D از اون پول باید برداره و این اینترنت همراه رو شارژ کنه ... گاهی هم مثل ماله من نه تنها بر نمیداره ... یه ۵۰ ، ۶۰ تومن هم جایزه میده ! :D

128 پايه هست:D
براي شارژ تا الان فقط يه 12000 تومن اول پرداخت كردم(از 6بهمن) با پول مودم و ماليات:lol:
فقط اينا نامحدود رو چجوري حساب ميكنند؟ 33گيگ شارژ مي‌كنند:rolleyes:
 

شايان

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
4,814
لایک‌ها
9
آره خوب ۱۰۰٪ ! مثلا من یه بسته ۱۰ گیگ گرفتم ۳۳ تومن ! یعنی هر گیگ ۳۳۰۰ تومن ولی آزاد هر گیگ ۱۰ هزار تومنه !

///

والا نمیدونم نامحدود رو چی کار میکنن ... دوستان کسی نامحدود نداشته بپرسم :D
 

Paniaco

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2009
نوشته‌ها
559
لایک‌ها
5
محل سکونت
ESFAHAN
ایرانسل پینگ رو بسته. برای من که اینطور هست.
بستن پینگ فکر می کنم به خاطر محدود سازی سرعت هاست ( 128، 256، 512 و ... ). چون خود سایت ارانسل پینگ میده و من دیدم سرعت روی 750 کیلوبایت بود وقتی یک فایل پی دی اف 2 مگ رو دانلود کردم !
 

letgrab

Registered User
تاریخ عضویت
4 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
344
لایک‌ها
24
محل سکونت
تهران
من فکر کنم بیشتر دلیلش بخاطر اون information technology باشه که اون بالا نوشته ایکاش دوستانی که از مخابرات ای دی اس ال گرفتن میگفتن که اونها هم همین مشکل رو دارند و یا نه ؟
من واقعا متعجبم چرا ایرانسل که طبق پروانه وایمکس مجوز pap هم داره از مخابرات پهنایباندش رو گرفته


من فکر میکردم همه شرکتهای pap هم به مخابرات وصل هستند و از مخابرات پهنا میخرند
 

sunny4u

Registered User
تاریخ عضویت
27 آگوست 2005
نوشته‌ها
352
لایک‌ها
8
درسته همه پهنای باند رو از مخابرات میگیرند ولی آی پی که ایرانسل داره استفاده میکنه به اسم مخابراته , همه ISP ها آی پی شون به اسم خودشونه ولی نمیدونم این چرا آی پی به اسم خودش نداره.
 

sunny4u

Registered User
تاریخ عضویت
27 آگوست 2005
نوشته‌ها
352
لایک‌ها
8
خوب پینگش تا سایت ایرانسل چقدره؟
 

ahmaad313

Registered User
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2009
نوشته‌ها
498
لایک‌ها
4
کم کم جالبتر هم میشه:

تاریخ سیستم خراب هست (حدود یکسال و چند روز جلوتر هست)
وقتی شما با کارت شارژ میکنید 2 بار مالیات پرداخت میکنید چه جوری؟؟
یکبار مثلا 1000 تومن شارژ میکنید
9750 شارژ میشه یه بار هم موقع برداشتن مالیات 3 درصدی رو بر میداره
یعنی در صورت پرداخت با کارت 6 درصد مالیات میدین!!!!!
سیستم کم کردنش رو هم که توضیح دادن!!!




من الان از جای استفاده میکنم که تحت پوشش نیست تو نقشه
و جالبتر که کیفیت اینجا خیلی بهتر از جای هست که تحت پوشش بود!!!

چند تا خاطره :
1- روز اول روی سایت وایمکس یه دونه فروم هم گذاشته بودن که حذف شد
2- نقشه به صورت 3 رنگ بود که همه شد زرد رنگ
3-سیستم کنترل حساب اینترنتی وقتی وارد میشدی اطلاعات یه نفر دیگه رو نشون میداد!!!!



راستی تقریبا (یا دقیقا) این تخفیف 10 درصدی هم سر کاری هست!!!!!!!

و مشکل عجیب فیلت/ر آیا کسی راه حلی براش داره؟؟؟
و این داستان ادامه دارد ...............
 
Last edited:

yaser

Registered User
تاریخ عضویت
20 دسامبر 2002
نوشته‌ها
120
لایک‌ها
0
درسته همه پهنای باند رو از مخابرات میگیرند ولی آی پی که ایرانسل داره استفاده میکنه به اسم مخابراته , همه ISP ها آی پی شون به اسم خودشونه ولی نمیدونم این چرا آی پی به اسم خودش نداره.

می تونیم خوشبینانه نگاه کنیم که ایرانسل یک فیلتر داره برعکس PAP های مهم مثل پارس انلاین و داتک و ... که یعضی وقتها اگه مخابرات هم بیخیال شه اونها کاسه داغتر از آش می شوند و فیلتر میکنند :D
 

شايان

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
4,814
لایک‌ها
9
بستن پینگ فکر می کنم به خاطر محدود سازی سرعت هاست ( 128، 256، 512 و ... ). چون خود سایت ارانسل پینگ میده و من دیدم سرعت روی 750 کیلوبایت بود وقتی یک فایل پی دی اف 2 مگ رو دانلود کردم !
خب اصلا بستن پینگ هیچ ارتباطی به محدودیت سرعت نداره. روزهای اول هم باز بود ...
 

شايان

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
4,814
لایک‌ها
9
کسی می دنه از کجا می شه آنتن usb تهیه کرد؟
خودش قراره بیاره در آینده ( اینطور که خودشون میگفتن ... ) ولی فعلا انقدر اوضاعشون خرابه تو سرویس دهی که این امکانات باشه برای وقتی نرمال بودن:D
 

شايان

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
4,814
لایک‌ها
9
خودش قراره بیاره در آینده ( اینطور که خودشون میگفتن ... ) ولی فعلا انقدر اوضاعشون خرابه تو سرویس دهی که این امکانات باشه برای وقتی نرمال بودن:D
راستی ... سرویس من تپ و تپ قطع میشه ! IP جدید میگیره و دوباره باید تو پنل portal شون لاگین کنم ... اصلا stable نیست . من به طور ثابت ۲ تا چراغ روشن هم دارم ( از ۳ تا )
 

sylvester

Registered User
تاریخ عضویت
26 مارس 2007
نوشته‌ها
526
لایک‌ها
89
محل سکونت
ترکیه
راستی ... سرویس من تپ و تپ قطع میشه ! IP جدید میگیره و دوباره باید تو پنل portal شون لاگین کنم ... اصلا stable نیست . من به طور ثابت ۲ تا چراغ روشن هم دارم ( از ۳ تا )

آقا در کل راضی هستی ؟
من تا 10 روز دیگه شارژه adsl م تموم میشه
وایمکس بگیرم یا همون adsl را شارژش کنم
خیر سرم 512 k از شاتل گرفتم شبها قربون ه دایل آپ :( بینگ روی 2000 به بالا است شبها :blink:
 

Paniaco

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2009
نوشته‌ها
559
لایک‌ها
5
محل سکونت
ESFAHAN
آقا در کل راضی هستی ؟
من تا 10 روز دیگه شارژه adsl م تموم میشه
وایمکس بگیرم یا همون adsl را شارژش کنم
خیر سرم 512 k از شاتل گرفتم شبها قربون ه دایل آپ :( بینگ روی 2000 به بالا است شبها :blink:
با اجازه آقا شایان،

خب وایمکس شبها رایگان نداره، کلا از این موارد اینطوری تو وایمکس خبری نیست! در ضمن شما باید حداقل 110 تومن پول مودم بدی، اگه روزها راضی هستی از ای دی اس الت اصلا به صرفه نیست بیای وایمکس بگیری.
 

شايان

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
4,814
لایک‌ها
9
ضمن تائید این صحبت‌ها این رو هم باید اضافه کنم که برای من یک نفر که حداقل وایمکس اصلا stable نیست و اگر شغلتون مرتبط به اینترنت هست ، نمیوتنید روش حساب کنید. از طرف دیگه وایمکس عملا پشتیبانی نداره ! شماره ۷۰۷ یک شماره سر کاری هست و اپراتور ها به هیچ چیزی ( تاکید : به هیچ چیزی ) دسترسی ندارند و اگر شما مشکل فنی داشته باشید حداقل ۲۴ ساعت ( تاکید میکنم ... حداقل ! ) و حداکثر مثل من تا ۱۵ روز حل شدن مشکل شما طول میکشه.

اپراتوری که با شما صحبت میکنه فقط و فقط و فقط و باز هم فقط !!! به اطلاعات حساب شما دسترسی داره. چیزی که خودتون هم تو e-care میتونید ببنید. اگر شما کوچکترین مشکل فنی داشته باشید ( اول بهتون میگه مودم رو و کامپیوتر رو خاموش روشن کنید ... بعد popup blocker رو میگه خاموش کنید و بعد هم proxy رو چگ میکنه و بعد) برای شما یک فرم پیگیری پر میکنه ... میفرسته بخش فنی ! حالا بخش فنی بعد از حداقل ۲۴ ساعت ( اون هم از نوع ساعت و روزهای کاری ) اگر صلاح بدونه با شما تماس میگیره . اگر مشکل حل شد که شد ... نشد میره تا چند روز دیگه !
 

majid.empire

Registered User
تاریخ عضویت
10 ژانویه 2009
نوشته‌ها
189
لایک‌ها
18
محل سکونت
آنجا که مرا منتظرند
ضمن تائید این صحبت‌ها این رو هم باید اضافه کنم که برای من یک نفر که حداقل وایمکس اصلا stable نیست و اگر شغلتون مرتبط به اینترنت هست ، نمیوتنید روش حساب کنید. از طرف دیگه وایمکس عملا پشتیبانی نداره ! شماره ۷۰۷ یک شماره سر کاری هست و اپراتور ها به هیچ چیزی ( تاکید : به هیچ چیزی ) دسترسی ندارند و اگر شما مشکل فنی داشته باشید حداقل ۲۴ ساعت ( تاکید میکنم ... حداقل ! ) و حداکثر مثل من تا ۱۵ روز حل شدن مشکل شما طول میکشه.

اپراتوری که با شما صحبت میکنه فقط و فقط و فقط و باز هم فقط !!! به اطلاعات حساب شما دسترسی داره. چیزی که خودتون هم تو e-care میتونید ببنید. اگر شما کوچکترین مشکل فنی داشته باشید ( اول بهتون میگه مودم رو و کامپیوتر رو خاموش روشن کنید ... بعد popup blocker رو میگه خاموش کنید و بعد هم proxy رو چگ میکنه و بعد) برای شما یک فرم پیگیری پر میکنه ... میفرسته بخش فنی ! حالا بخش فنی بعد از حداقل ۲۴ ساعت ( اون هم از نوع ساعت و روزهای کاری ) اگر صلاح بدونه با شما تماس میگیره . اگر مشکل حل شد که شد ... نشد میره تا چند روز دیگه !

حق با شماست به نظر من هنوز که هنوزه توی ایران Stable ترین اینترنت همین Dial up هستش . درسته سرعتش کمه ولی خیلی خوبه همیشه هست .
 

شايان

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
4,814
لایک‌ها
9
در مورد این چک کردن popup blocker و proxy روی کامپیوترها ... یکی از احمقانه ترین مواردی هست که یک فردی که ( شک نکنید ) اندازه میوه فروش سر کوچه ما اطلاعات فنی نداره به اپراتورها آموزش داده که به کاربرها بگن !

حالا موضوع چیه ؟

مشکل من حدود ۱۵ تا ۲۰ روز ... این بود که error ـه authentication failed میگرفتم. هر بار اپراتور میگف اینکارو کنید اونکارو کنید ... که ببینه من popup blocker فعال دارم رو browser یا نه و اینکه ببینه proxy روی browser من set شده یانه.

اولاش چند ثانیه الکی صبر میکردم و بعد میگفتم چک کردم ندارم ... میرفت مرحله بعد ... آخر ها دیگه بهشون میگفتم نمیکنم این کار رو ! چون وقت من رو دارید تلف میکنید ! و چند باری سر این موضوع باهاشون دعوام شد !

من تا اون موقع لاگین نکرده بودم هیچ وقت و پیش خودم فکر میکردم قضیه این popup بلاکر چیه و اینا چه اصراری دارن که popup blocker خاموش بشه ! چه ربطی به login داره ؟!؟!

بعد ۲۰ روز که درست شد و اولین بار لاگین شدم ... popup blocker من ( که فعال هم بود ) یکی دو تا پنجره block کرد ... دوباره امتحان کردم دیدم بعد از login یه پنجره باز میشه که توش زمان login بودن شمارو نشون میده و یه دکمه DC هم داره ... حالا این پنجره احمقانه به چه درد میخوره ... چون اصلا wimax سرویس ساعتی نداره ! سرویس ها یک ماهه هست با محدودیت حجمی ! و اینکه اصلا کسی که کانکت هست چرا باید DC کنه ؟ اگر انقدر واجب هست خوب مودم رو از شبکه جدا کنه یا کامپیوتر رو ... یا اصلا مودم رو خاموش کنه !!! و از همه احمقانه تر چرا این پنجره رو popup کردید و گیر میدید به user که popup blocker رو خاموش کنه ؟! و دیگه احمقانه ترین مورد که نبوغ اپراتورها و مسئولان فنی ایرانسل رو نشون میده اینه که اصلا این popup چه block بشه ... چه نشه ... چه ربطی به login نشدن تو اون portal داره ؟؟؟‌ :))) چون شما بعد از login به صفحه‌ای میرید که این popup رو باز میکنه ! کسی که مشکل login داره اصلا به اونجاها نمیرسه ! و حالا فرض هم کنیم که برسه ! نهایتا این پنجره احمقانه رو نمیبینه ! چه ربطی به مسائل فنی داره ؟!

در مورد proxy هم همینطور !!! جدیدا چون استفاده از فیلترشکن‌هایی که پراکسی set میکنن رو browser زیاد شده، وقتی اون برنامه درست بسته نشه، config اون روی browser باقی میمونه ... در نتیجه دفعه بعد ( مثلا اگر یهو برق بره ... و کامپیوتر رو دوباره روشن کنید ) برنامه فیلتر شکن بسته هست و browser رو که باز میکنید هیچ صفحه‌ای باز نمیشه !

اگر منظور از check کردن پروکسی این هست ؟ که باز هم کار احمقانه‌ای دارید میکنید ! چون در این حالت اصلا اون صفحه login باز نمیشه که حالا مشکل login پیش بیاد ... یا نه ! اگر منظور اینه که کاربر داره از یک proxy استفاده میکنه که اون proxy قابلیت login کردن تو portal شمارو نمیده، که این هم احمقانه‌است ! چون اولا پرتال شما از ip های خارج از range خودتون قابل دسترسی نیست. پس چون proxy ، آی پی کاربر رو تغییر داده، پس باز هم اصلا پنل login رو نمیبینه که بخواد مشکل login داشته باشه. دوما حالا فرض کنیم در موارد خیلی خاص !!! کاربر از نوع خاصی proxy استفاده میکنه که IP رو تغییر نمیده ! در این حالت پنل شما باز میشه و تو بدترین حالت تازه با سیستم login شما هم مشکل داره !!! خب شما که انقدر استاد هستید در نوشتن سیستم اکانتینگ ( شما بخونید ترجمه کردنش به فارسی و دستکاری برای ارائه وایمکس زوری ! ) خب اول این صفحه login تشخیص بدید که کاربر با proxy هست، صفحه رو براش باز نکنید ! یا بهش پیام بدید که proxy دارید ، ورش دارید !

خلاصه ... پشتیبانی ایرانسل ... سیستم مدیرت حساب ... سیستم تماس و رفع مشکلات کاربر ... پدیده‌ایه برای خودش !
 

شايان

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
4,814
لایک‌ها
9
یه توضح دیگه هم در مورد نحوه پیگیری مشکلات فنی و غیره بدم بهتون اگه یه روز کارتون افتاد، خیلی عصبی نشید ! از قبل بدونید کی به کیه ! البته این موارد ماه دی و بهمن و اسفند ۸۸ بوده و هست. بعدا شاید تغییر کنه !

چارت سازمانی بخش پشتیبانی و فنی که شما کار دارید باهاشون به این شکل هست.

کوچکترین، کم دسترس ترین و به نوعی قربانی این سیستم، اپراتوری هست که شما بهش زنگ میزنید. یعنی همون ۷۰۷ ! این اپراتور پنلی در اختیار داره که میتونه اطلاعات حساب شمارو ببنید. این پنل اطلاعاتش دقیقا همون چیزهایی هست که داخل e-care شما خودتون میتونید ببینید. ولی به شکلی که شما میبینید نیست. یعنی طراحی صفحه مقابل ایشون با شما فرق داره ! ( حدس میزنم زبانش هم انگلیسی هست و کلا فارسی ترجمه نشده ). برای همین مثلا اگر برای شما تو یه بخش نوشته بود « اینترنت همراه » مثلا ۷۶۵۴۳۲۱ و اپراتور گفت GPRS شما 7654321 هست اصلا تعجب نکنید ! جفتتون یه چیز دارید میگید ... فقط پنل هاتون فرق داره !!!

این اپراتور البته کمی بیشتر از شما دسترسی داره. فکر میکنم بتونه password شما رو reset کنه ... البته این رو هم مطمئن نیستم. ولی اگر هم دسترسی خاصی باشه در همین حد هست ...

اپراتور وظیفه داره طبق یه چیزهایی که آموزش دیده، شما رو راهنمایی کنه. در نظر داشته باشید اپراتور مثلا یک لیسانس روابط عمومی هست ! و شاید کار با کامپیوتر رو بعد از استفاده از winamp داخل منزل اولین جا تو همین مرکز ایرانسل هست که داره انجام میده ! اطلاعاتی که داره در حد چیزهایی هست که بهش یاد دادن و فقط تکرار میکنه ! پس خیلی از دستش عصبانی نشید و باهاش دعوا نکنید ! ایشون وظیفه‌اش در همین حد هست ! شاید انتظار دارید که پشتیبانی سرویس اینترنت شما بدونه یه چیزی مثل gateway چیه ! ولی اگر دیدید نتونست حتی تلفظ کنه، اصلا تعجب نکنید و عصبانی نشید.

حالا فرض میکنیم شما مشکل فنی دارید و کارتون با جملات تکراری اپراتور مثل « مودم رو خاموش روشن کنید ... کامپیوتر رو خاموش روشن کنید و .... » حل نشد.

اپراتورها به یک بخشی دسترسی دارند که شما ندارید. یک بخش داخلی هست. به اسم « فرم پیگیری » !!! یا هر چیز دیگه که معنیش اینه. دوستان برای شما یک فرم پیگیری پر میکنند ( تا جایی که متوجه شدم نسخه کاغذی از این فرم وجود نداره و الکترونیک و تو سیستم خودشون هست ). فرم شامل مشخصات شما و توضیح مشکل شماست. اپراتورها یک سرپرست بخش دارند. ( برای بخش خانم ها و اقایون هم جداست ! ) دقیقا نمیدونم این فرم اجبارا یک بار باید بره دست سرپرست بعد به بخش بعدی ... یا گاهی مستقیم میره بخش بعدی و گاهی میدن سرپرست ایشون این کار رو میکنه.

خلاصه ! فرم میرسه به دست یک بخشی که شما انتظار دارید بخش فنی باشه ! ولی متاسفانه باز هم نیست ! البته مطمئن نیستم ایشون همون سرپرست بخش یا سالن باشن یا یه بخش جدا ... ولی فکر میکنم جدا هستند.

ایشون شغلشون این هست که : فرم رو میخونن ... ظاهر مشکل رو بررسی میکنن. تا جایی که متوجه شدم اگر خیلی مشکل پیش پا افتاده بود ... خودشون فکری به حالش میکنن و فرم رو میبندن یا پاسخ میدن و اینها ... اگر نه ... تماس میگیرن با شما تا دقیق تر مشکل رو بپرسن و بعد فکری به حالش بکنن. ایشون از شماره ۰۹۳۵۰۰۰۰۰۰۰ با شما تماس میگیرن. این بخش ( بر خلاف اینکه برخی از اپراتورها اصرار دارن ۲۴ ساعته هست ) تو بیشتر از ۲۰ بار تماسی که با من گرفتن من متوجه شدم که فقط روزهای غیر تعطیل و فقط ساعت اداری هستند. و تماس با شما بعد از پر شدن فرم هم معمولا حداقل ۲۴ ساعت طول میکشه. البته در موارد خیلی کمی بوده ... من صبح زود تماس گرفتم ... ظهر یا بعد از ظهر با من تماس گرفتن. ولی شاید ۱۰٪ مواقع این اتفاق افتاده.

خلاصه این دوستان بعد از اینکه مشکل مشخص شد، تشخیص میدن که مشکل شما به کدوم بخش مربوط میشه ! بخش مالی، بخش شبکه یا فنی ... ( باز هم اینطور که متوجه شدم بخش شبکه و فنی یکی هست ! و ظاهرا کلا انگار دو تا بخش هست ... مالی و شبکه و اگر بخش دیگه‌ای هم هست فکر نکنم به کار مشتری که مشکل فنی داره بیاد ! )

فرم شما فرستاده میشه به اون بخش ! تو بخش مالی و فنی که دیگه اصلا کسی با شما تماس هم نمیگیره ! یعنی به هیچ عنوان با کاربر ارتباط ندارند دوستان ! واسط شما، همین بخش قبلی هست ! یعنی فرم میره اونجا ... اگر اتفاقی براش بیافته ... حل بشه ... نشه ... تغییر کنه ... اگر لازم باشه همین بخش قبلی دوباره تماس میگیره با شما !

در کل ! دعا میکنم مشکل فنی حادی براتون پیش نیاد ! وگرنه بیجاره میشید ! طبیعی هم هست ! مثلا شما الان زنگ میزنید ... یه اپراتور بعد از ۱۰۰ تا سوال جواب براتون فرم پر میکنه ! بعد ۲ روز یکی از اون بخشی که گفتم زنگ میزنه ... اون هم ۱۰۰ تا سوال جواب میکنه ... میگه پیگیری میکنیم ! بعد دو روز دیگه میگذره هیچی نمیشه ! دوباره زنگ میزنید ... همه اینها از اول تکرار میشه ... حالا بگرد اون کسی رو که اول حرف زدی رو پیدا کن بپرس چی شد ؟! آدم های جدید ... و ......

توصیه‌های من هم اینه ! با اینکه اپراتورها ارتباط تلفن رو اگر بگید مثلا من همین ۱ دقیقه پیش با فلان نفر حرف زدم من رو بهش وصل کنید، نمیکنن ... ولی شما اسم همه رو با ساعت و تاریخ تماس یادداشت کنید.

اگر خواستن براتون فرم پر کنن ... هر چی مشکل دارید بهشون بگید همه رو تو یه فرم بزنن ! مشکلات رو تاکید کنید کامل بنویسن و تنبلی نکنن ! ( این بلا سر من اومده ! ) یعنی توضیح رو بخواید ازشون براتون بخونن ! طوری که اون بخش فنی که بعد از صد دست گشتن این فرم بهش رسید با خوندن متن کامل متوجه بشه ! چون اون به شما زنگ نمیزنه !

شماره پیگیری خودتون رو بگیرید. اون فرمی که پر میکنید، شماره پیگیری داره. ممکنه بهتون ندن ... ( دست به دروغ گفتنشون خیلی خوبه ... مثلا میگن فرم شماره نداره ... یا شما حق ندارید داشته باشید ! ) ولی گیر بدید و بگیرید !

( نمونه دروغ گویی ... مثلا ازشون بخواید با سرپرست سالن صحبت کنید. این رو از ۱۰ تا اپراتور بخواید. یکی میگه الان تو سالن نیست. یکی میگه خطش مشغوله ... یکی میگه گفتن همین الان باهاتون تماس میگیرن ... یکی میگه اصلا حق ندارید باهاش صحبت کنید .... یکی میگه ما اصلا امکان ارتباط دادن ندارید اگر هم بخوایم !!! )

دفعات بعد که زنگ میزنید الکی وقت خودتون رو با سوال جواب با اپراتور هدر ندید. ازش بخواید وضعیت شماره پیگیری تون رو بگه ... اگر مثلا چند روز گذشته بود و هیچی نشده بود و گفت داره پیگیری میشه ... و ۱٪ خواست دوباره فرم جدید پر کنه ... اجازه ندید ! یعنی دست شما که نیست ... ولی خواهش کنید که این کار رو نکنه ! سعی کنید همون فرم رو دوباره بفرسته سرپرستی ! فرم جدید اضافه نکنید به پرونده خودتون. یا مثلا اگر یه فرم جدید خواست باز کنه توش توضیح نده و فقط شماره فرم قبلی رو بنویسه ... که مثلا یاد اوری بشه فرم قبلی ... اینکه دیگه از همه احمقانه تره ! ( تمام این اتفاقات برای من افتاد ! )

دیگه همین ... اگر کسی چیز جدیدی در مورد این روش ابتکاری برای پشتیبانی متوجه شد به من هم بگه :D
 
بالا