• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

وايمكس ايرانسل

majid.empire

Registered User
تاریخ عضویت
10 ژانویه 2009
نوشته‌ها
189
لایک‌ها
18
محل سکونت
آنجا که مرا منتظرند
خواهش میکنم.

در مورد اینکه سیستم ها تو این شبکه share بشن ... خیلی خیلی مراقب باشید. البته من تست نکردم ولی چیزی که گفتید اصلا بعید نیست. این حالت توی سرویس‌های *** نامطمئنی که یه سری میفروشن هم هست. وقتی کانتک میشید به اون شبکه ... همه اعضای کانکت شده همدیگرو با ip ولید داخل اون شبکه میبنند ! دی نتیجه بدون اینکه متوجه بشید فولدرهای share شده شما هم قابل دسترسی میشه برای اونها و کلا کامپیوتر شما هم همینطور ! و این فوق العاده خطر ناک هست. امیدوارم این یک اشتباه باشه و ایرانسل پورت‌های مربوط به این موضوع رو سریعا ببنده و کلا دسترسی اعضای داخل شبکه خودش رو بهم دیگه محدود کنه ...

درسته من که به چشک خودم دیدم همین قضیه رو . :D بعد سریع شبکه خونگیمو از share در آوردم . الان هم مصیبت داریم دیگه برای یه پرینت باید 2 طیبق بالا پایین بریم . یا برای انتقال 2 تا فایل بگردیم فلشی چیزی پیدا کنیم .
ایرانسل بشینه این چیزا رو درست کنه بهتر از اینه که به ملت اس ام اس بدن 15000 ریال :blink::blink: به حساب وایمکس شما افزوده شد . حالا رو چه حسابی معلوم نیست
 

شايان

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
4,814
لایک‌ها
9
ایناش خوبه البته ... من این ماه ۴ تا کارت ۱۰ تومنی ریختم ... غیر از ۳۵ تومن یک ماه ۵۱۲ خودم، یه ۸۰ هزار تومان هم اضافی برام ریختن ووو منم تاحالا ۵۰ تومنش رو خرج کردم ! یعنی bw اضافی خریدم ... فکر کنم بالای ۳۰ گیگ تاحالا دانلود کردم ... هنوز هم ۳۰ تومن ته حسابم هست ... :D
 

شايان

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
4,814
لایک‌ها
9
همونطور که میدونید، نحوه شارژ، کم کردن اعتبار و تمدید ماهانه اعتبار در سرویس وایمکس ایرانسل بسیار عجیب و گنگ هست. آخرین چیزی که من متوجه شدم ( طبق گفته یکی از اپراتورهای ۷۰۷ ) به این شکل هست. ( من برای یک کاربری که از اول ماه شارژ میکنه میگم. کاربرانی که از وسط ماه ثبت نام میکنن ماه اول یکم شرایطشون فرق داره )

فرض کنید شما سرویس ۱۲۸ گرفتید که ۳ گیگ پهنای باند رایگان داره. ( این سرویس رو مثال میزنم چون بیشترین کاربرد رو داره ).

اول از همه این موضوع رو بگم که قیمت سرویس ( که الان تو سرویس فوق ۱۵ هزار تومن هست ) رو اصلا توی پنل e-care یا حساب کتاب هاتون در نظر نگیرید چون ملاک هیچ چیزی نیست.

اعتبار شما اینطوری حساب میشه . میگن شما ۳ گیگ رایگان دارید. ۳ گیگ رو اول میکنن مگابایت. یعنی میشه ۳۰۷۲ مگابایت. حالا بر اساس نرخ مصرف آزاد که هر مگابایت ۱۰۰ ریال هست، این ۳۰۷۲ مگابایت رو حساب میکنن. میشه ۳۰۷۲۰۰ ریال. این مقدار رو توی پنل e-care شما تحت عنوان « اینترنت همراه » اضافه میکنن. حالا شما هر مقداری که استفاده کنید، بر اساس نرخ هر مگابایت ۱۰ تومن، از این مقدار کم میشه.

احمقانه بود ... نه ؟

اول وارد e-care ایرانسل بشید. از این لینک : http://ecare.mtnirancell.ir:8080/ecare/

بعد روی « حساب » کلیک کنید ( توی منوهای بالای صفحه هم هست )

attachment.php


اینجا شما توی پنل e-care که هستید یک فیلدی هست به اسم « مانده حساب » ... این مانده حساب، پول واقعی هست و واقعا مانده حساب شما تو ایرانسل هست. حالا این به چه درد میخوره و چطور استفاده میشه ...


attachment.php



فرض کنید شما با اضافه کردن کارت شارژ این مانده حساب رو به ۲۰ هزار تومن رسوندید. از طرف دیگه توی « اینترنت همراه » خودتون هم پول دارید و استفاده شما داره از اونجا کم میشه ... پس این ۲۰ هزار تومن سر جاش هست فعلا .

برای اینکه « اینترنت همراه » رو ببینید، زیر اطلاعات حساب یه لینک هست که نوشته « برای مشاهده جزئیات حساب‌های ویژه خود اینجا کلیک کنید » ... شما هم همونجا کلیک کنید ! و میرسید به صفحه‌ای به این شکل :

attachment.php


حالا میرسه به اول ماه و حساب شما باید یک ماه تمدید بشه. پس ایرانسل میاد ۱۵ تومن از این مانده حساب شما بر میداره و طبق توضیح بالا ۳۰۷۲۰۰ ریال به « اینترنت همراه » اضافه میکنه و مانده حساب شما هم میشه ۵ هزار تومان ... باقی میمونه تا حالا بعدا یه کاری باهاش بکنید ... مثلا ماه دیگه ۱۰ تومن اضافه کنید برای شارژ یا هر استفاده دیگه.

یک وضعیت دیگه هم وجود داره. فرض کنید شما این ۳۰۷۲۰ تومن رو توی دو هفته اول ماه تموم کردید. بسته افزایشی و اینچیزا هم نخریدید. تکلیف چیه ؟ ایرانسل میاد از این به بعد هرچی استفاده میکنید رو مستقیما از مانده حساب شما کم میکنه. ( بر اساس نرخ هر مگابایت ۱۰ تومن )

حالت دیگه اینه که شما ۳۰۷۲۰ تومن خودتون رو مثلا فقط ۲۰ هزار تومانش رو مصرف کردید در ماه و حدود ۱۰ هزار تومان باقیموند در حساب. این مقدار به ماه آینده نمیره و انتهای ماه موجودی « اینترنت همراه » شما هرچی باشه، صفر میشه.

حالا یه سوال دیگه پیش میاد ( و در واقع یک مشکل پیش میاد ... که همین الان برای خیلی ها پیش اومده ) ... فرض کنید آخر ماه شده ... شما ۲۰ هزار تومان تو مانده حساب دارید و ۵ هزار تومان هم تو « اینترنت همراه » ... خب ... طبق توضیح، ۵ هزار تومان که صفر میشه چون آخر ماه هست. و باز هم طبق توضیح ایرانسل باید بیاد ۱۵ هزار تومان از مانده حساب شما رو به عنوان هزینه یک ماه از حساب شما کم کنه و ۳۰۷۲۰ تومان به « اینترنت همراه » بابت ۳ گیگ رایگان اضافه کنه. ولی مشکل اینه که ایرانسل این کار رو نمیکنه ! ( یعنی حداقل این ماه که برای خیلی ها نکرده ) حالا چی میشه ؟ این میشه که « اینترنت همراه » شما موجودی نداره ... و هر چی استفاده میکنید مستقیم از مانده حساب شما کسر میشه ! بر اساس هر مگ ۱۰ تومان ! در نتیجه احتمالا تو چند روز کل مانده حساب شما هم صفر میشه !!!

حالا مشکل کجاست و چرا اینطوری میشه !

ایرانسل توی قطع کردن سرویس که خیلی خیلی دقیق عمل کرده و تا جایی که من خبر دارم تو فاصله ۱۲ شب ۱ اسفند تا ۱۲ شب ۲ اسفند همه حساب ها اگر چیزی هم مونده بود ، صفر شده. تا اینجاش هیچ مشکلی نیست.

حالا مشکل اساسی جایی پیش میاد که کاربر ۱۵ هزار تومان میریزه تو حساب. مانده حسابش میشه ۱۵ تومن. حالا باید صبر کنه که ایرانسل این ۱۵ تومن رو به طور اتوماتیک به عنوان هزینه یک ماه شارژ اکانتش برداره ! ولی اینکه Cron job ایرانسل کی تصمیم میگیره که لطف کنه این کار رو انجام بده، مشخص نیست ! ( شاید ساعت ۱۲ شب هر شب ! نمیدونم ... ) ولی به هر حال ... تو این فاصله ... کاربر که فکر میکنه ۱۵ تومن اکانتش رو شارژ کرده ... شروع میکنه به استفاده ! مانده حسابش هی کم میشه ... مثلا میشه ۱۰ تومن ! حالا ایرانسل تصمیم میگیره یک ماه شارژ رو کم کنه از حساب ... و دیگه پول به اندازه کافی نیست که بخواد کم کنه !!!

فکر میکنم کافی بود یک دکمه ، یک صفحه یا یه لینک تو E-Care بود ... که میشد کاربر خودش به صورت دستی بگه یک ماه اعتبارش شارژ بشه ... تا این همه مشکل پیش نیاد !

دقت کنید که تمام نوشته‌های بالا استنباط من از چیزهایی بود که دیده بودم و با ۷۰۷ حرف زدم. ولی متاسفانه به جرات میتونم بگم که خود اپراتورهای ۷۰۷ هم نمیدونن این سیستم چطوری کار میکنه ! به عنوان نمونه ... ایرانسل از روز اول تاکید داشت که حساب و کتاب اول ماه هست ! ولی یکی از کاربران و دوستان که دقیقا مشکل بالا رو داشته چند دقیقه پیش با ایرانسل تماس گرفته بود ... بهش گفته بودن شما باید تا روز ۱۳ اسفند صبر کنید ... اون موقع یک ماه شما شارژ میشه چون حساب شما ۱۳ بهمن فعال شده. که فکر میکنم کاملا این حرف اشتباه هست طبق گفته‌های خودشون.

دوستان اگر هرجای این توضیحات اشتباه هست بگن لطفا من هم متوجه بشم ... چون این سیستم محاسبه و کسر و تمدید اعتبار ایرانسل واقعا عجیب و پیچیده هست و نمیدونم چرا مثل تمام ISP های دیگه یه سیستم معقول و منطقی در نظر نگرفتن !

این تاپیک به اشتباه حذف شده بود که دوباره ایجاد شد
 

فایل های ضمیمه

  • Screen shot 2010-02-21 at 3.00.46 PM.png
    Screen shot 2010-02-21 at 3.00.46 PM.png
    33.5 KB · نمایش ها: 449
  • Screen shot 2010-02-21 at 3.01.12 PM.png
    Screen shot 2010-02-21 at 3.01.12 PM.png
    30.4 KB · نمایش ها: 445
  • Screen shot 2010-02-21 at 3.02.09 PM.png
    Screen shot 2010-02-21 at 3.02.09 PM.png
    25.2 KB · نمایش ها: 448

شايان

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
4,814
لایک‌ها
9
در مورد این چک کردن popup blocker و proxy روی کامپیوترها ... یکی از احمقانه ترین مواردی هست که یک فردی که ( شک نکنید ) اندازه میوه فروش سر کوچه ما اطلاعات فنی نداره به اپراتورها آموزش داده که به کاربرها بگن !

حالا موضوع چیه ؟

مشکل من حدود ۱۵ تا ۲۰ روز ... این بود که error ـه authentication failed میگرفتم. هر بار اپراتور میگف اینکارو کنید اونکارو کنید ... که ببینه من popup blocker فعال دارم رو browser یا نه و اینکه ببینه proxy روی browser من set شده یانه.

اولاش چند ثانیه الکی صبر میکردم و بعد میگفتم چک کردم ندارم ... میرفت مرحله بعد ... آخر ها دیگه بهشون میگفتم نمیکنم این کار رو ! چون وقت من رو دارید تلف میکنید ! و چند باری سر این موضوع باهاشون دعوام شد !

من تا اون موقع لاگین نکرده بودم هیچ وقت و پیش خودم فکر میکردم قضیه این popup بلاکر چیه و اینا چه اصراری دارن که popup blocker خاموش بشه ! چه ربطی به login داره ؟!؟!

بعد ۲۰ روز که درست شد و اولین بار لاگین شدم ... popup blocker من ( که فعال هم بود ) یکی دو تا پنجره block کرد ... دوباره امتحان کردم دیدم بعد از login یه پنجره باز میشه که توش زمان login بودن شمارو نشون میده و یه دکمه DC هم داره ... حالا این پنجره احمقانه به چه درد میخوره ... چون اصلا wimax سرویس ساعتی نداره ! سرویس ها یک ماهه هست با محدودیت حجمی ! و اینکه اصلا کسی که کانکت هست چرا باید DC کنه ؟ اگر انقدر واجب هست خوب مودم رو از شبکه جدا کنه یا کامپیوتر رو ... یا اصلا مودم رو خاموش کنه !!! و از همه احمقانه تر چرا این پنجره رو popup کردید و گیر میدید به user که popup blocker رو خاموش کنه ؟! و دیگه احمقانه ترین مورد که نبوغ اپراتورها و مسئولان فنی ایرانسل رو نشون میده اینه که اصلا این popup چه block بشه ... چه نشه ... چه ربطی به login نشدن تو اون portal داره ؟؟؟‌ :))) چون شما بعد از login به صفحه‌ای میرید که این popup رو باز میکنه ! کسی که مشکل login داره اصلا به اونجاها نمیرسه ! و حالا فرض هم کنیم که برسه ! نهایتا این پنجره احمقانه رو نمیبینه ! چه ربطی به مسائل فنی داره ؟!

در مورد proxy هم همینطور !!! جدیدا چون استفاده از فیلترشکن‌هایی که پراکسی set میکنن رو browser زیاد شده، وقتی اون برنامه درست بسته نشه، config اون روی browser باقی میمونه ... در نتیجه دفعه بعد ( مثلا اگر یهو برق بره ... و کامپیوتر رو دوباره روشن کنید ) برنامه فیلتر شکن بسته هست و browser رو که باز میکنید هیچ صفحه‌ای باز نمیشه !

اگر منظور از check کردن پروکسی این هست ؟ که باز هم کار احمقانه‌ای دارید میکنید ! چون در این حالت اصلا اون صفحه login باز نمیشه که حالا مشکل login پیش بیاد ... یا نه ! اگر منظور اینه که کاربر داره از یک proxy استفاده میکنه که اون proxy قابلیت login کردن تو portal شمارو نمیده، که این هم احمقانه‌است ! چون اولا پرتال شما از ip های خارج از range خودتون قابل دسترسی نیست. پس چون proxy ، آی پی کاربر رو تغییر داده، پس باز هم اصلا پنل login رو نمیبینه که بخواد مشکل login داشته باشه. دوما حالا فرض کنیم در موارد خیلی خاص !!! کاربر از نوع خاصی proxy استفاده میکنه که IP رو تغییر نمیده ! در این حالت پنل شما باز میشه و تو بدترین حالت تازه با سیستم login شما هم مشکل داره !!! خب شما که انقدر استاد هستید در نوشتن سیستم اکانتینگ ( شما بخونید ترجمه کردنش به فارسی و دستکاری برای ارائه وایمکس زوری ! ) خب اول این صفحه login تشخیص بدید که کاربر با proxy هست، صفحه رو براش باز نکنید ! یا بهش پیام بدید که proxy دارید ، ورش دارید !

خلاصه ... پشتیبانی ایرانسل ... سیستم مدیرت حساب ... سیستم تماس و رفع مشکلات کاربر ... پدیده‌ایه برای خودش !
 

شايان

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
4,814
لایک‌ها
9
یه توضح دیگه هم در مورد نحوه پیگیری مشکلات فنی و غیره بدم بهتون اگه یه روز کارتون افتاد، خیلی عصبی نشید ! از قبل بدونید کی به کیه ! البته این موارد ماه دی و بهمن و اسفند ۸۸ بوده و هست. بعدا شاید تغییر کنه !

چارت سازمانی بخش پشتیبانی و فنی که شما کار دارید باهاشون به این شکل هست.

کوچکترین، کم دسترس ترین و به نوعی قربانی این سیستم، اپراتوری هست که شما بهش زنگ میزنید. یعنی همون ۷۰۷ ! این اپراتور پنلی در اختیار داره که میتونه اطلاعات حساب شمارو ببنید. این پنل اطلاعاتش دقیقا همون چیزهایی هست که داخل e-care شما خودتون میتونید ببینید. ولی به شکلی که شما میبینید نیست. یعنی طراحی صفحه مقابل ایشون با شما فرق داره ! ( حدس میزنم زبانش هم انگلیسی هست و کلا فارسی ترجمه نشده ). برای همین مثلا اگر برای شما تو یه بخش نوشته بود « اینترنت همراه » مثلا ۷۶۵۴۳۲۱ و اپراتور گفت GPRS شما 7654321 هست اصلا تعجب نکنید ! جفتتون یه چیز دارید میگید ... فقط پنل هاتون فرق داره !!!

این اپراتور البته کمی بیشتر از شما دسترسی داره. فکر میکنم بتونه password شما رو reset کنه ... البته این رو هم مطمئن نیستم. ولی اگر هم دسترسی خاصی باشه در همین حد هست ...

اپراتور وظیفه داره طبق یه چیزهایی که آموزش دیده، شما رو راهنمایی کنه. در نظر داشته باشید اپراتور مثلا یک لیسانس روابط عمومی هست ! و شاید کار با کامپیوتر رو بعد از استفاده از winamp داخل منزل اولین جا تو همین مرکز ایرانسل هست که داره انجام میده ! اطلاعاتی که داره در حد چیزهایی هست که بهش یاد دادن و فقط تکرار میکنه ! پس خیلی از دستش عصبانی نشید و باهاش دعوا نکنید ! ایشون وظیفه‌اش در همین حد هست ! شاید انتظار دارید که پشتیبانی سرویس اینترنت شما بدونه یه چیزی مثل gateway چیه ! ولی اگر دیدید نتونست حتی تلفظ کنه، اصلا تعجب نکنید و عصبانی نشید.

حالا فرض میکنیم شما مشکل فنی دارید و کارتون با جملات تکراری اپراتور مثل « مودم رو خاموش روشن کنید ... کامپیوتر رو خاموش روشن کنید و .... » حل نشد.

اپراتورها به یک بخشی دسترسی دارند که شما ندارید. یک بخش داخلی هست. به اسم « فرم پیگیری » !!! یا هر چیز دیگه که معنیش اینه. دوستان برای شما یک فرم پیگیری پر میکنند ( تا جایی که متوجه شدم نسخه کاغذی از این فرم وجود نداره و الکترونیک و تو سیستم خودشون هست ). فرم شامل مشخصات شما و توضیح مشکل شماست. اپراتورها یک سرپرست بخش دارند. ( برای بخش خانم ها و اقایون هم جداست ! ) دقیقا نمیدونم این فرم اجبارا یک بار باید بره دست سرپرست بعد به بخش بعدی ... یا گاهی مستقیم میره بخش بعدی و گاهی میدن سرپرست ایشون این کار رو میکنه.

خلاصه ! فرم میرسه به دست یک بخشی که شما انتظار دارید بخش فنی باشه ! ولی متاسفانه باز هم نیست ! البته مطمئن نیستم ایشون همون سرپرست بخش یا سالن باشن یا یه بخش جدا ... ولی فکر میکنم جدا هستند.

ایشون شغلشون این هست که : فرم رو میخونن ... ظاهر مشکل رو بررسی میکنن. تا جایی که متوجه شدم اگر خیلی مشکل پیش پا افتاده بود ... خودشون فکری به حالش میکنن و فرم رو میبندن یا پاسخ میدن و اینها ... اگر نه ... تماس میگیرن با شما تا دقیق تر مشکل رو بپرسن و بعد فکری به حالش بکنن. ایشون از شماره ۰۹۳۵۰۰۰۰۰۰۰ با شما تماس میگیرن. این بخش ( بر خلاف اینکه برخی از اپراتورها اصرار دارن ۲۴ ساعته هست ) تو بیشتر از ۲۰ بار تماسی که با من گرفتن من متوجه شدم که فقط روزهای غیر تعطیل و فقط ساعت اداری هستند. و تماس با شما بعد از پر شدن فرم هم معمولا حداقل ۲۴ ساعت طول میکشه. البته در موارد خیلی کمی بوده ... من صبح زود تماس گرفتم ... ظهر یا بعد از ظهر با من تماس گرفتن. ولی شاید ۱۰٪ مواقع این اتفاق افتاده.

خلاصه این دوستان بعد از اینکه مشکل مشخص شد، تشخیص میدن که مشکل شما به کدوم بخش مربوط میشه ! بخش مالی، بخش شبکه یا فنی ... ( باز هم اینطور که متوجه شدم بخش شبکه و فنی یکی هست ! و ظاهرا کلا انگار دو تا بخش هست ... مالی و شبکه و اگر بخش دیگه‌ای هم هست فکر نکنم به کار مشتری که مشکل فنی داره بیاد ! )

فرم شما فرستاده میشه به اون بخش ! تو بخش مالی و فنی که دیگه اصلا کسی با شما تماس هم نمیگیره ! یعنی به هیچ عنوان با کاربر ارتباط ندارند دوستان ! واسط شما، همین بخش قبلی هست ! یعنی فرم میره اونجا ... اگر اتفاقی براش بیافته ... حل بشه ... نشه ... تغییر کنه ... اگر لازم باشه همین بخش قبلی دوباره تماس میگیره با شما !

در کل ! دعا میکنم مشکل فنی حادی براتون پیش نیاد ! وگرنه بیجاره میشید ! طبیعی هم هست ! مثلا شما الان زنگ میزنید ... یه اپراتور بعد از ۱۰۰ تا سوال جواب براتون فرم پر میکنه ! بعد ۲ روز یکی از اون بخشی که گفتم زنگ میزنه ... اون هم ۱۰۰ تا سوال جواب میکنه ... میگه پیگیری میکنیم ! بعد دو روز دیگه میگذره هیچی نمیشه ! دوباره زنگ میزنید ... همه اینها از اول تکرار میشه ... حالا بگرد اون کسی رو که اول حرف زدی رو پیدا کن بپرس چی شد ؟! آدم های جدید ... و ......

توصیه‌های من هم اینه ! با اینکه اپراتورها ارتباط تلفن رو اگر بگید مثلا من همین ۱ دقیقه پیش با فلان نفر حرف زدم من رو بهش وصل کنید، نمیکنن ... ولی شما اسم همه رو با ساعت و تاریخ تماس یادداشت کنید.

اگر خواستن براتون فرم پر کنن ... هر چی مشکل دارید بهشون بگید همه رو تو یه فرم بزنن ! مشکلات رو تاکید کنید کامل بنویسن و تنبلی نکنن ! ( این بلا سر من اومده ! ) یعنی توضیح رو بخواید ازشون براتون بخونن ! طوری که اون بخش فنی که بعد از صد دست گشتن این فرم بهش رسید با خوندن متن کامل متوجه بشه ! چون اون به شما زنگ نمیزنه !

شماره پیگیری خودتون رو بگیرید. اون فرمی که پر میکنید، شماره پیگیری داره. ممکنه بهتون ندن ... ( دست به دروغ گفتنشون خیلی خوبه ... مثلا میگن فرم شماره نداره ... یا شما حق ندارید داشته باشید ! ) ولی گیر بدید و بگیرید !

( نمونه دروغ گویی ... مثلا ازشون بخواید با سرپرست سالن صحبت کنید. این رو از ۱۰ تا اپراتور بخواید. یکی میگه الان تو سالن نیست. یکی میگه خطش مشغوله ... یکی میگه گفتن همین الان باهاتون تماس میگیرن ... یکی میگه اصلا حق ندارید باهاش صحبت کنید .... یکی میگه ما اصلا امکان ارتباط دادن ندارید اگر هم بخوایم !!! )

دفعات بعد که زنگ میزنید الکی وقت خودتون رو با سوال جواب با اپراتور هدر ندید. ازش بخواید وضعیت شماره پیگیری تون رو بگه ... اگر مثلا چند روز گذشته بود و هیچی نشده بود و گفت داره پیگیری میشه ... و ۱٪ خواست دوباره فرم جدید پر کنه ... اجازه ندید ! یعنی دست شما که نیست ... ولی خواهش کنید که این کار رو نکنه ! سعی کنید همون فرم رو دوباره بفرسته سرپرستی ! فرم جدید اضافه نکنید به پرونده خودتون. یا مثلا اگر یه فرم جدید خواست باز کنه توش توضیح نده و فقط شماره فرم قبلی رو بنویسه ... که مثلا یاد اوری بشه فرم قبلی ... اینکه دیگه از همه احمقانه تره ! ( تمام این اتفاقات برای من افتاد ! )

دیگه همین ... اگر کسی چیز جدیدی در مورد این روش ابتکاری برای پشتیبانی متوجه شد به من هم بگه :D
 

TinySkin

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2009
نوشته‌ها
1,305
لایک‌ها
45
محل سکونت
تهران
واقعا دست مريزاد
صبر ايوب ميخواد اين نوع محاسبه
 

leon_55

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 مارس 2010
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سلام
کسی اینجا میدونه چی جوری باید رفت تو تنظیمات مودم خارجی
تو دفترچه اش نوشته با IP 192.168.0.10 میتونید برید تو تنظیمات مودم
اما مثل اینکه این رو عوض کردن چون داخلش نمیره
مثل مودم های ADSL هم ریست نداره دیفالت بشه
:wacko:
 

shervin

ASP.net
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2005
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
261
سن
39
محل سکونت
تهران
دوستان کیفیت وایمکس ایرانسل چجوریه؟
میخوایم واسه شرکتمون اینترنت بگیریم
خط هامون پی سی ام هست
داتکم که فعلا بهونه مودم رو واسه وایمکس میاره روش نمیشه بگه نمیتونیم سرویس بدیم
ایرانسلم راستش ازش میترسم
شما قطعی و ... دارید؟
سرعت دانلود افت داره ؟ کلا وضعش چطوره ؟
 

ojooobe

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 می 2006
نوشته‌ها
12
لایک‌ها
0
محل سکونت
N3T
دوستان کیفیت وایمکس ایرانسل چجوریه؟
میخوایم واسه شرکتمون اینترنت بگیریم
خط هامون پی سی ام هست
داتکم که فعلا بهونه مودم رو واسه وایمکس میاره روش نمیشه بگه نمیتونیم سرویس بدیم
ایرانسلم راستش ازش میترسم
شما قطعی و ... دارید؟
سرعت دانلود افت داره ؟ کلا وضعش چطوره ؟
کیفیت: 8/10
سرعت: 10/10
امنیت: 5/10
--------------------
میانگین: 7.5/10

تمامی اینها در شرایطی هست که آنتن دهی شما فول باشه.
 

shervin

ASP.net
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2005
نوشته‌ها
6,353
لایک‌ها
261
سن
39
محل سکونت
تهران
کیفیت: 8/10
سرعت: 10/10
امنیت: 5/10
--------------------
میانگین: 7.5/10

تمامی اینها در شرایطی هست که آنتن دهی شما فول باشه.
ممنون دوست عزیز
پس در شرایط آنتن دهی خوب توصیه میکنید ؟

بقیه دوستان نظری ندارن ؟
ما محل کارمون تو خیابان بنی هاشم تقاطع صیاد شیرازی با بزرگراه رسالت هست
کسی میدونه وضعیت آنتن دهی تو این منطقه چطوره؟
 

ojooobe

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 می 2006
نوشته‌ها
12
لایک‌ها
0
محل سکونت
N3T
خواهش میکنم.
قطعآ همینطور هست.

پیشنهاد میکنم با 09377070000 تماس بگیری و لوکیشن منطقه رو بدی تا بهت بگن تو پوشش سبز ایرانسل هستی یا نه! اینجا رو هم ببینی بد نیست: http://wimax.irancell.ir/Layer2/?id=176
من تو پوشش سبز بودم و الان 3تا آنتن رو دارم و گوش شیطون کر تا الان جز مشکلاتی که صفحه پیش گفتم مشکل دیگه ای نداشتم.
 

majid.empire

Registered User
تاریخ عضویت
10 ژانویه 2009
نوشته‌ها
189
لایک‌ها
18
محل سکونت
آنجا که مرا منتظرند
اینم رنکینگ من :
کیفیت 5/10
امنیت 0/10
پشتیبانی = فرم پیگیری
پاسخگویی پشتیبانی = 0
امنیت 0
امنیت 0 :hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm:
...

امروز من برای چندمین بار لاگین کردم توی پرتال بجای شناسه من شناسه یه بنده خدای دیگه بود .
مشکلات کم نیست . بار ها پیش اومده موقع استفاده خود به خود Log out شدم و دوباره باید لاگین میکردم . فکر کنید این قضیه وسط دانلودت از یه لینک غیر مستقیم باشه حجمشم 200 مگابایت .
یا اینکه من وقتی لاگین میشم به اشتباه میفرستنم به حساب یه نفر دیگه .
اصلا معلوم نیست پولی که داره از حساب من کم میشه من استفاده کردم یا یه نفر دیگه .
 

ojooobe

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 می 2006
نوشته‌ها
12
لایک‌ها
0
محل سکونت
N3T
شما پسورد پیش فرضی که سیستم برات فرستاده رو تغییر دادی؟
 

majid.empire

Registered User
تاریخ عضویت
10 ژانویه 2009
نوشته‌ها
189
لایک‌ها
18
محل سکونت
آنجا که مرا منتظرند
شما پسورد پیش فرضی که سیستم برات فرستاده رو تغییر دادی؟

نه تغییر نداده بودم تا همین الان که شما این سوال رو پرسیدی . ولی چه ارتباطی داره به این که به جای ملت لاگین میشم ؟
 

ojooobe

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 می 2006
نوشته‌ها
12
لایک‌ها
0
محل سکونت
N3T
نه تغییر نداده بودم تا همین الان که شما این سوال رو پرسیدی . ولی چه ارتباطی داره به این که به جای ملت لاگین میشم ؟
اوکی.
امیدوارم چیزی که فکر میکنم درست نباشه و اگر باشه ایرانسل با یه ضعف امنیتی بزگ در فصول لاگین مواجه هست که باید هر چه سریعتر برطرفش کنه! ولی اگر دیگه با این مشکل (لاگین شدن جای دیگران) مواجه نشدی حتمآ بهم بگو تا ببینم چیزی که حدس میزنم درست هست یا نه ;)



راستی روزهای جمعه شما با نوسان شدید سرعت مواجه هستی؟
 
Last edited:

majid.empire

Registered User
تاریخ عضویت
10 ژانویه 2009
نوشته‌ها
189
لایک‌ها
18
محل سکونت
آنجا که مرا منتظرند
اوکی.
امیدوارم چیزی که فکر میکنم درست نباشه و اگر باشه ایرانسل با یه ضعف امنیتی بزگ در فصول لاگین مواجه هست که باید هر چه سریعتر برطرفش کنه! ولی اگر دیگه با این مشکل (لاگین شدن جای دیگران) مواجه نشدی حتمآ بهم بگو تا ببینم چیزی که حدس میزنم درست هست یا نه ;)

یعنی شما میگی یا به خاطر پسورد بود ( که من ربطشو نمیدونم) یا اون حدسی که شما میزنی نمیخوای بگی :D
 

ojooobe

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 می 2006
نوشته‌ها
12
لایک‌ها
0
محل سکونت
N3T
یعنی شما میگی یا به خاطر پسورد بود ( که من ربطشو نمیدونم) یا اون حدسی که شما میزنی نمیخوای بگی :D
چون همه اش در حد یه حدس هست نگفتم! بذار مطمئن بشم ;)
اون پسورد خیلی هم میتونه مهم باشه!
 

majid.empire

Registered User
تاریخ عضویت
10 ژانویه 2009
نوشته‌ها
189
لایک‌ها
18
محل سکونت
آنجا که مرا منتظرند
چون همه اش در حد یه حدس هست نگفتم! بذار مطمئن بشم ;)
اون پسورد خیلی هم میتونه مهم باشه!

من الان دوباره به همین مشکل برخوردم . ولی فکر کنم فقط مشکل به خطا در پرتال ختم بشه چون من موقع لاگین که شناسه و رمز کسی جز خودم رو نمیزنم . پس فقط پرتالشون گاهی اوقات!! اشتباه میکنه و قضیه حساب کتاب مال خود اون کاربره و اشتباه از حساب کسی که به جاش لاگینت کردن کم نمیکنه (شاید) :(
 

Officer

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 ژوئن 2006
نوشته‌ها
104
لایک‌ها
0
اینم رنکینگ من :
کیفیت 5/10
امنیت 0/10
پشتیبانی = فرم پیگیری
پاسخگویی پشتیبانی = 0
امنیت 0
امنیت 0 :hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::hmm:
...

امروز من برای چندمین بار لاگین کردم توی پرتال بجای شناسه من شناسه یه بنده خدای دیگه بود .
مشکلات کم نیست . بار ها پیش اومده موقع استفاده خود به خود Log out شدم و دوباره باید لاگین میکردم . فکر کنید این قضیه وسط دانلودت از یه لینک غیر مستقیم باشه حجمشم 200 مگابایت .
یا اینکه من وقتی لاگین میشم به اشتباه میفرستنم به حساب یه نفر دیگه .
اصلا معلوم نیست پولی که داره از حساب من کم میشه من استفاده کردم یا یه نفر دیگه .

با نمرات بالا موافقم
فقط اگر آنتنت خوب باشه سرعتت اصلا مشکل نداره توپه در غیر اینصورت بندازش سطل اشغال
من نتیجه گرفتم ابر هم زیاد میشه تو آسمون این چت میکنه
 
بالا