برگزیده های پرشین تولز

چگونگی اعلام تغییرات و تصمیمات شرکت ها؟

anahitamzs

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 آگوست 2013
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
0
شرکتها همچنین موسسات می بایست کلیه تغییرات و تصمیات خود را طی صورتجلسه ای تنظیم نمایند و صورتجلسات مذکور می بایست با رعایت مواد قانون تجارت و در چهارچوب اساسنامه
شرکت باشد.
تغییرات و تصمیمات می تواند شامل:
1-افزایش یا کاهش سرمایه
2-تغییر در مواد اساسنامه (تغییر نام، تغییر یا الحاق موضوع، تغییر آدرس، تغییر در تعداد اعضا هیئت مدیره)
3-تبدیل نوع سهام (بی نام یا با نام)
4-انحلال شرکت
5-نقل و انتقال سهام
6-تعیین اعضا هیئت مدیره
7-تعیین بازرسین شرکت
8-تغییر حق امضا شرکت
9-تعیین پاداش مدیران
10- تصویب تراز سود و زیان سالیانه
و چنانچه تغییرات و تصمیات شامل موارد 1 الی 5 باشد عنوان صورتجلسه فوق العاده و چنانچه تغییرات و تصمیمات در سایر موارد باشد عنوان صورتجلسه عادی خواهد بود. نکته «صورتجلسات مجمععمومی عادی در صورتی که در چهار ماه اول سال تنظیم گردد عادی سالیانه و در ماههای دیکر عادی به طور فوق العاده می¬باشد»




منبع :ثبت شرکت
 
بالا