برگزیده های پرشین تولز

کتاب آموزش اینترنت «اینترنت در دستان شما»؛ بهترین هدیه به دوستان

amir_dj

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 اکتبر 2014
نوشته‌ها
56
لایک‌ها
17
سن
34
کتاب آموزش اینترنت «اینترنت در دستان شما»؛ بهترین هدیه به دوستان:general406:

ویرایش دوم کتاب آموزش اینترنت «اینترنت در دستان شما» در 506 صفحه مهمترین مفاهیم و نکته هایی که در بالا بردن سطح اطلاعات کاربران اینترنت موثر است را با زبانی ساده و روان که مورد استفاده همگان باشد آموزش می دهد. این کتاب مناسب برای دانش آموزان، کارآموزان حرفه ای، دانشجویان، آموزگاران، مدیران، کارمندان، وبلاگ نویسان، مدیران وب سایتها، وب گردان و دانش پژوهان در نظر گرفته شده است. مطالب کتاب «اینترنت دردستان شما» در 15 بخش به شرح زیر طبقه بندی می شود:

بخش A: دانستنی‌های لازم برای کار با اینترنتبخش B: مرورگر اینترنتبخش C: ارسال و دریافت ایمیل در اینترنتبخش D: سرویس‌های گفتگوی همزمان اینترنتیبخش E: جستجو کردن اطلاعات در اینترنتبخش F: وبلاگ نویسی در سرویس دهنده‌های رایگان ساخت وبلاگبخش G: راه‌اندازی وبلاگ یا وب‌سایت مستقل در اینترنتبخش H: موفقیت در وبلاگ نویسیبخش I: سرویس‌های مفید برای وبلاگ نویسان و مدیران وب‌سایت‌هابخش J: بهینه‌سازی برای موتورهای جستجوبخش K: شبكه‌های اجتماعی در اینترنتبخش L: آموزش مجازی پیشرفته در اینترنتبخش M: سرویس‌های مالی در اینترنتبخش N: تهدیدات امنیتی در اینترنت و روش‌های مقابله با آن‌هابخش O: گوناگون

همچنین این کتاب می تواند بهترین هدیه به دوستان، اقوام، همکاران یا کارمندان یک شرکت باشد. جهت تهیه آن می توانید با شماره تلفن 09022022525 تماس حاصل نمایید یا به وبسایت http://salehifarid.com مراجعه کنید. در این وبسایت با سرویس بازار الکترونیک شرکت پست؛می توانیددر سراسر ایرانکتاب «اینترنت در دستان شما» را درب منزل تحویل بگیرید و همانجا پرداخت نمایید.
0
 
بالا