برگزیده های پرشین تولز

گشت و گذار در ونیز

sepidgasht

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژانویه 2015
نوشته‌ها
477
لایک‌ها
10
سن
38
گشت و گذار در ونیز

گشت و گذار در ونیز
ونیز یکی از عالی ترین مقاصد گردشگری جهت سفر به ایتالیا است. شهری بی نظیر که بر روی یک تالاب که توسط دریای ادریاتیک احاطه شده، بنا شده است. این شهر با قرارگیری در شمال شرقی ایتالیا شامل ۱۱۸ جزیره است که تمامی آن ها توسط صد ها پل و کانال زیبا و خیره کننده به هم متصل شده است. از میان کانال ها “گرند کانال” مشهور ترین آن هاست و شهر ونیز را به دو قسمت تقسیم می کند. مسیر های آبی زیبا و معماری تاریخی این شهر را تبدیل به یکی از رومانتیک ترین شهر های جهان کرده است.
شهر ونیز معمولا پر ازدحام و گران تلقی می شود اما ارزش دیدن مناظر بینظیرش مانند “میدان سنت مارک “و “باسیلیکا”، “کاخ دوگ “و “پل ریالتو” را دارد. یکی از پر طرفدارترین فعالیت ها حرکت با قایق گاندولا در طول گرند کانال است. به هر حال این کار به همان اندازه لذت بخش است که با یک قایق وپورتی در کنار کانال های پشتی حرکت کنیم.


گشت و گذار در ونیز

هر ساله ونیز میزبان یکی از مهیج ترین فستیوال های خیابانی است. در حالی که خیابان ها مملو از افرادی است که ماسک و لباس های رنگی به تن دارند و گرند کانال نیز مملو از دسته قایق های تزین شده و نیز قایق های گاندولا است. یک سوغات پر طرفدار جهت خرید در ونیز یکی از همان ماسک های خیابانی تزئین شده است.
ونیز از طریق هواپیما، اتوبوس و قطار قابل دسترسی است. هیچ خودروی شخصی در ونیز وجود ندارد، بنابراین مردم پیاده و یا از طریق تاکسی های آبی در طول شبکه کانال جا به جا می شوند. مسافران باید توجه داشته باشند که ونیز معمولا در فصل بهار و پاییز بارندگی قابل توجهی را تجربه می کند.

تور اروپا و تور ایتالیا و تور ونیز را با سپید گشت تجربه کنید. با ما تماس بگیرید. ۸۸۸۰۸۱۱۸
 
بالا