برگزیده های پرشین تولز

گلکسی J5 2016 و J7 2016، جدیدترین موبایلهای سری J سامسونگ

Ittl.ir

Registered User
تاریخ عضویت
8 اکتبر 2015
نوشته‌ها
232
لایک‌ها
38
سن
30
پس از صبرهای زیاد بالاخره سامسونگ از جدیدترین محصولات میان‌رده خود یعنی گلکسی J5 2016 و گلکسی J7 2016 رونمایی کرد. در ادامه قصد داریم که نگاهی به ویژگی‌های جدید این دو محصول خوش قیمت داشته باشیم. مانند همیشه با ittl همراه شوید.
اجازه دهید که با عضو بزرگتر این خانواده دوست داشتنی یعنی J7 2016 شروع کنیم. گلکسی J7 2016 از یک پردازنده قدرتمند هشت هسته‌ای با سرعت فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز استفاده می‌کند که در کنار ۳ گیگابایت حافظه رم مسئولیت تامین قدرت این محصول را برعهده دارند. سامسونگ در این محصول از یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی استفاده کرده است و خبر خوب آن است که این صفحه رزولوشنی معادل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ دارد. حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، پشتیبانی از NFC و شبکه‌های نسل چهارم و باتری بزرگ ۳۳۰۰ میلی آمپری از دیگر ویژگی‌های این محصول جذاب است.
gsmarena_003-3.jpg

یکی از مشکلات موجود در گلکسی J7 نسل قبل مربوط به فریم پلاستیکی محصول بود که پس از مدتی استفاده حالت اول خود را از دست می‌داد اما سامسونگ در این مدل از فریم فلزی مشابه گلکسی اس ۶ در گلکسی J7 2016 استفاده کرده است پس از این بابت خیالتان راحت باشد. در بخش دوربین، سامسونگ از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پست و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده کرده است که مشابه با دوربین مدل سال قبل است. گلکسی J7 2016 وزنی معادل ۱۷۰ گرم دارد که برای یک محصول با ابعاد ۱۵۱٫۷ در ۷۶ در ۷٫۸ میلی‌متر مناسب ارزیابی می‌شود.
gsmarena_002.png

حال به سراغ گلکسی J5 2016 می‌رویم، محصولی که با پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز و صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ که مانند برادر بزرگتر خود از نوع Amoled می‌باشد. این محصول دارای دو گیگابایت حافظه رم بوده و دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی درکنار پشتیبانی از کارت حافظه جانبی می‌باشد. باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپری، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو، پشتیبانی از NFC و شبکه‌های نسل چهارم از ویژگی‌های این محصول می‌باشد. ابعاد گلکسی J5 2016 معادل ۱۴۵٫۸ در ۷۲٫۳ در ۸٫۱ میلی‌متر بوده و وزن آن ۱۵۹ گرم می‌باشد.
نظر شما چیست؟ شما درباره این محصولات جدید سامسونگ چه فکر می‌کنید؟

منبع:
گلکسی J5 2016 و J7 2016، جدیدترین موبایلهای سری J سامسونگ
 
بالا