برگزیده های پرشین تولز

گپ وگفتی با اسطوره

nikelhamsh

همکار نویسنده
همکار نویسنده [؟]
تاریخ عضویت
8 آگوست 2017
نوشته‌ها
43
لایک‌ها
27
سن
29
mqd_download.jpg
-شما یکی از بهترین بدنسازان تاریخ بدنسازی بوده اید. اگر نگوییم پرافتخار ترین ولی با داشتن قهرمانی در 6 مستر المپیا یکی از بهترین های این رشته بحساب می آیید. بگذارید از این سوال شروع کنم که در سمینارهایی که برای ورزشکاران جوان چه آماتور و حرفه ای میگذارید چه چیزهایی بیشتر از شما پرسیده میشود؟ منظورم اینست که بیشتر صحبت های شما حول چه مسائلی چرخیده میچرخد؟ قطعا هستند کسانی که تلاش بسیار میکنند تا از شما راهنمایی کسب کنند.

بله درست است.ببینید افراد زیادی هستند که برای پرسیدن مسائل مختلف پیش من می آیند تا از من در مورد مشکلات مختلف بپرسند یا اینکه نکته ای از من یاد بگیرند تا بتوانند بدنشان را زیباتر کنند. میدانید درست است که من اون بدن قدیم رو ندارم اما همه اطلاعاتی که شما لازم داشته باشید در مغز من هست چون مدت زیادی در این رشته بودم و از جزئیات زیادی باخبرم. مثلا بسیاری از بدنسازانی که میخواهند در مسابقات شرکت کنند با من صحبت میکنند.به همه وزشکاران میگویم میخواهید موفق باشید؟ این کارهایی هست که باید انجم دهید. من خودم به شخصه دیگر برای مسابقات برنامه ریزی نمیکنم به همین خاطر خیلی چیز ها را رعایت نمیکنم. هدف من از انجام دادن تمرینات بدنسازی خوش اندام بودن و سالم بودن هست و دیگر برای قهرمانی و مسابقات مختلف تلاش نمیکنم. شاید خنده دار باشد ولی یک از سوال هایی که خیلی از من پرسیده میشود اینست که آیا نمیخواهید دوباره به آن زمان برگردید و بدنتان را عضلانی و حجیم کنید؟ اما جواب من طبیعتا منفی است.

-یکی از عضلاتی که در فیگور های شما خیلی به چشم می آید عضلات ساعد شماست. میشه در مورد تمرین دادن ساعد کمی برای ما صحبت کنید؟

در حقیقت من هیچ تمرینی برای عضلات ساعد دستم انجام ندادم. این عضلات به واسطه گرفتن گریپ ها در تمرینات پشت و هنگام تمرین جلوبازو رشد کرده اند. شاید جالب باشد بدانید که اندازه دور ساعد من 19 اینچ بود و من این سایز را بدون انجام هیچ حرکتی برای ساعدم کسب کرده بودم.

و سوال آخر. اگر به شما بگویند یکی از فیگور هایی که میگیرید را به عنوان برترین فیگور انتخاب کنید انتخاب خودتان کدام خواهد بود؟

قطغا فیگور پشت بازو از طرفین. وقتی شما به عکس های گرفته شده از من در آن فیگور نگاه میکنید که در مسابقات مسترالمپیا گرفاته شده نمیتوانید هیچ ضعفی پیدا کنید. همه چیز سر جایش هست باحجم فوق العاده. شما نمی توانید هیچ عضله ای به عضلات من در آن فیگور اضافه کنید و به نظر من در این فیگور همه چیز عالی به نظر می آیید. حجم عضلات من همیشه برای ورزشکاران حرفه ای دیگر یک مشکل به حساب میآمد زیرا افرادی مثل شاون ری که اندامی فوق العاده داشتند نمی توانستند من را شکست دهند. زیرا در مساقات حرفه ای بدنسازی حجیم بودن یک امتیاز به حساب می آید و این در حالی بود که من تقریبا دوبرابر او بودم و او هیچ وقت نتوانست من را شکست دهد.



 
بالا