برگزیده های پرشین تولز

۱۰ جزیره برتر مالزی + تصاویر زیبای جزایر مالزی

sepidgasht

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژانویه 2015
نوشته‌ها
477
لایک‌ها
10
سن
38
۱۰ جزیره برتر مالزی + تصاویر زیبای جزایر مالزی
۱۰ جزیره برتر مالزی
کشور مالزی که در جنوب شرق آسیا واقع شده، برای داشتن جزایر و سواحل زیبا، جنگل های انبوه و فرهنگ و آداب و رسوم مختلف بسیار معروف است. بسیاری از این جزایر به دلیل داشتن آب زلال و شفا و صخره های مرجانی رنگارنگ مکان های مناسبی برای غواصی می باشند. علاوه بر سواحل زیبای این جزایر گردشگران می توانند از معابد و روستاهای این جزایر بازدید کنند و با اقامت در اقامتگاه ها و هتل های لوکس این سواحل یک تعطیلات رویایی داشته باشند. با معرفی ۱۰ جزیره برتر مالزی با ما باشید.

جزیره پولااو پانگکور Pulau Pangkor
پولااو پانگکور به معنای جزیره زیبا دارای مناظر و چشم اندازهای دیدنی می باشد. بیشتر بازدیدکنندگان برای فضا و محیط آرام این جزیره و همچنین سواحل بی نظیر آن مثل Niphah Bay این جزیره را برای گذراندن اوقاتشان انتخاب می کنند. همچنین گردشگران می توانند از معابد چینی موجود در جزیره مثل معبد Kali Amman و خرابه ها و باقی مانده های یک قلعه هلندی که یک سنگ تاریخی به نام سنگ ببر در آن است، بازدید کنند. فعالیته ای تفریحی بسیاری از قبیل قایق سواری، جت اسکی، شنا در دریای آبی درخشان و … برای گردشگران وجود دارند. در نزدیکی این جزیره یک جزیره کوچکتر به نام جزیره پانگکور لااوت Pangkor Laut وجود دارد که بسیاری از اقامتگاه های ساحلی لوکس مالزی در این جزیره هستند.


جزیره پولااو پانگکور Pulau Pangkor

جزیره پولااو کاپاس Pulau Kapas
جزیره کاپاس در سواحل Marang واقع شده است. پولااو کاپاس به معنی جزیره پنبه است و این نام به دلیل سواحل زیبای ماسه ای سفیدش برای آن انتخاب شده است. این جزیره دارای آبی آرام و شفاف و انواع مختلفی از زندگی دریایی می باشد و به همین دلیل غواصان زیادی به این جزیره سفر می کنند.


جزیره پولااو کاپاس Pulau Kapas

جزیره پنانگ Penang
این جزیره که به مروارید شرق معروف است، دارای یک موقعیت مهم در تجارت دریایی می باشد. پنانگ یک جزیره ی بزرگ و رنگارنگ با انواع مختلف آداب و رسوم و فرهنگ و غذاهای متنوع بین المللی است. در طول اقامت تان در این جزیره حتما به قدم زدن و یا کالسکه سواری در اطراف GeorgeTown تاریخی بروید تا شاهد ساختمان ها و قصر های با شکوه و معابد زیبا و هتل های مجلل آن باشید. فعالیت های تفریحی بسیاری از قبیل خرید و اسب سواری در سواحل و عکس گرفتن از مارها در معبد مارها و همچنین سوار شدن به تلکابین برای رفتن به تپه پنانگ برای گردشگران وجود دارد.


جزیره پنانگ Penang

جزیره پولااو تنگول Pulau Tenggol
این جزیره که در گذشته غیر مسکونی بود اکنون دارای هتل های بسیاری می باشد. سواحل ماسه ای زیبای این جزیره توسط جنگل های استوایی احاطه شده اند. این جزیره کوچک یک مکان ارزشمند برای غواصان و ماهیگیران است.


جزیره پولااو تنگول Pulau Tenggol

جزیره سیپادان Sipadan
این جزیره که در سواحل شرق بورنئو واقع شده، یک مکان عالی برای غواصی است. این جزیره موجودات دریایی عجیب و غریب مثل ماهی رنگین کمانی، لاک پشت های دریایی، و اره ماهی و کوسه ماهی است. این جزیره اخیرا به یک منطقه محافظت شده تبدیل شده و تمامی اقامتگاه های موجود در جزیره بسته شده اند. اما غواصان هنوز اجازه ی غواصی در این منطقه را دارند.


جزیره سیپادان Sipadan

جزیره پولااو مابول Pulau Mabul
این جزیره کوچک در سواحل جنوب شرقی Sabah واقع شده و دارای درخت های نارگیل، سواحل ماسه ای زیبا و آب فیروزه ای است. این جزیره که یک مکان عالی برای غواصی است دارای گونه های دریایی متفاوتی مثل انواع ماهی ها و عقری دریایی، صدف و قورباغه و گاو ماهی است. گردشگران می توانند به راحتی در اطراف این جزیره قدم بزنند. از روستاهای جزیره با کلبه های کاه گلی بازدید کنند و هم چنین شاهد زیبایی های جزیره باشند.


جزیره پولااو مابول Pulau Mabul

جزیره ریدانگ Redang
ریدانگ یکی از بزرگترین جزایر ساحل شرقی مالزی است. این جزیره دارای سواحلی زیبا با ماسه های سفید و آب شفاف و زلال است. صخره های مرجانی اطراف جزیره محل سکونت گونه های دریایی مختلف از قبیل ماهی نمو، بچه کوسه ها و چتر دریایی می باشد و این ویژگی ها، جزیره ریدانگ را به یک محل مناسب برای غواصی تبدیل کرده است. درحالی که بسیاری از مسیر های منتهی به جنگل صعب العبور هستند، چندین مسیر پیاده روی به داخل جنگل هم در این جزیره وجود دارد.


جزیره ریدانگ Redang

جزیره پولااو تیومان Pulau Tioman
این جزیره یکی از زیباترین جزایر در سراسر دنیا است. این جزیره که یکی از جزایر تجاری مهم در مالزی است دارای مناظر طبیعی و گونه های جانوری وحشی مثل سوسمارها می باشد. ساحل جزیره پولااو تیومان با صخره های مرجانی احاطه شده اند و این جزیره را تبدیل به یک مکان عالی برای غواصی کرده اند. گردشگران می توانند در زیر آبشار های بلند این جزیره شنا کنند، به داخل جنگل برون و یا از مزرعه لاک پشت ها و روستاهای سنتی موجود در ساحل Juara و آداب و رسوم آنها دیدن کنند.


جزیره پولااو تیومان Pulau Tioman

جزیره پرهنتیان Perhentian Islands
جزایر پرهنتیان در سواحل شمال شرق مالزی واقع شده اند و یکی از مکان های دیدنی در مالزی هستند. دو جزیره ی اصلی جزایر پرهنتیان، پرهنتیان بسار (Perhentian Besar) به معنی پرهنتیان بزرگ و پرهنتیان کسیل (Perhentian Kecil) به معنی پرهنتیان کوچک هستند. هر دو جزیره دارای سواحل زیبا با آبی شفاف و زلال هستند. این جزیره دارای زیباترین سواحل مالزی با اقامتگاه های لوکس می باشد. این جزیره یک مکان عالی برای شنا و غواصی است و علاوه بر آن گردشگران می توانند به داخل جنگا های استوایی هم بروند.


جزیره پرهنتیان Perhentian Islands

جزیره لنکاوی Langkawi
لنکاوی بهترین مقصد برای گذراندن تعطیلات در مالزی است. مجمع الجزایر لنکاوی دارای ۹۹ جزیره در دریای آندامان است. بزرگترین جزیره سکونتی آن Pulau Langkawi با جمعیتی حدود ۶۵۰۰۰ نفر می باشد که تنها جزیره سکونتی در نزدیکی Pulau Tuba است. این جزیره دارای سواحلی با ماسه های سفید و جنگل های انبوه و کوهستان های ناهموار است و به همین دلیل است که یکی از مقاصد گردشگری محبوب مالزی محسوب می شود. یکی از فعالیت های محبوب در این جزیره سوار شدن به تلکابین برای رفتن بهGunung Mat Chinchang و قدم زدن در طول پل آسمانی برای تماشای مناظر بی نظیری از تایلند است. Gunang Raya که بلندترین قله ی لنکاوی است دارای هتل های اقامتی و رستوران و برج های مراقبت می باشد. برخی از جاذبه های این منطقه عبارتند از: باغ برنج (Rice Garden)، آکواریم Underworld Water، روستاهای شرقی جایی که گردشگران می توانند شاهد سنت ها و آداب و رسوم روستاییان باشند و از تماشای نمایش مارها و فیل سواری لذت ببرند.


جزیره لنکاوی Langkawi

 
بالا