برگزیده های پرشین تولز

Phil Spencer از Xbox one و بازیهایش میگوید

PS3.ONE

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2010
نوشته‌ها
3,296
لایک‌ها
354
سن
41
محل سکونت
طهران
20130605_xbox_one.jpg


در گفتگو با OXM، نائب رئیس Microsoft Game Studios، جناب Phil Spencer از لاین آپ X1 سخن گفت.

در ابتدا بگوییم که همانگونه که میدانید در گیمزکام، مایکروسافت حداقل از یک عنوان جدید رونمایی میکند.در این گفتگو اسپنسر در مورد تعدای از بازیهای X1 و اینکه چرا برای موفقیت کنسول هائز اهمیت هستند، سخن گفت.او با Forza 5 شروع کرد:


میدانستیم که (بازی) ریسینگ برای Xbox One بسیار مهم خواهد بود.برای سونی، برای ما و برای نینتندو با Mario Kart.ما استدیو Turn 10 را از پایه ساختیم و (البته) در ابتدا آنها (کامل) جا نیافتاده بودند. فورتزا 1 بازی خوبی بود.اما 6 ماه دیر عرضه شده بود.برای فورتزا 2 نیز همین مشکل مشابه بود- اما خب کیفیت سرجای خود بود.(بعد از آن) آنها تبدیل به یک استدیو 1st Party کامل شده اند، تیمی که به تمامی جنبه های پلتفرم و اینکه چطور میتوان از آن بهره برد، فکر میکند.



در مورد رشد استدیو Turn 10 و اینکه به دنبال چیست، او افزود:


شما استدیویی را میبینید که در عمق شنا میکند( کنایه از اینکه بخوبی عمل میکند)، برای یک بازیباز حرفه ای، برای یک طرفدار ریسینگ.من در مورد فرنچایز ریسینگ به چه چیز اهمیت میدهم؟؟ خب من به واقعیت اهمیت میدهم، به غوطه ور شدن در بازی.
آنها واقعا در تلاش برای استفاده حداکثری از کنسول و نمایان ساختن آن هستند.و ما میخواهیم (در مورد X1) از همان روز اول در کنارشان باشیم.البته این تلاشی دیوانه وار برای یک استدیوست اما آنها کمر همت به این کار بسته اند و آن را انجام خواهند داد.



در مورد Quantum Break از او سوال شد که چگونه سریال تلویزیونی آن بر روی بازی اثر میگذارد او جواب داد:


بله، زیرا تلویزیون امروزه یک طرفه است.بنابراین برای لحظه ای این بازی را فراموش کنید و اجازه دهید که در مورد آینده تلویزیون صحبت کنم.دلیل اینکه ما بر روی تلویزیون سرمایه گذاری میکنیم این است که در 10 سال گذشته دیده ایم که بازیها وقتی که به اینترنت متصل اند، چگونه تغییر کرده اند.(منظورم) فقط مولتی پلیر نیست، قبل اینکه Xbox عرضه شود همه ما Quake بازی میکردیم، بنابراین می دانستیم بازیهای مولتی پلیر چه شکلی هستند.
(در مورد) دوستان، میدانستیم که بازی با افرادی که میشناسیم جذاب است.اما حالا میدانستم دوستانم چه کار میکردند.ما اچیومنت ها را اضافه کردم.بازیها اکنون به خودشان سرویس میدهند، مثل League of Legends بر روی PC.تلویزیون حتی بدون این (مبحث) بازی، بیشتر تعامل گرا خواهد بود.



درمورد اینکه ایا قبل از لانچ کنسول مایکروسافت بازی جدیدی را معرفی خواهد کرد یا خیر، اسپنسر گفت :​
ما باید ببینیم(چه میشود).ما معرفی های بیشتری داریم.دوست دارم بگویم که توسعه بازی یک "سفر" است.زمان بر است، بنابراین میخواهم مطمئن شوم که وقتی چیزی را معرفی میکنیم، میدانیم که واقعا آن چیست.ما چیزهایی را امضا میکنیم، و وقتیکه بخواهیم آنها را معرفی کنیم، قضیه متفاوت است.


در انتها از او در مورد Crackdown 3 سوال شد که او گفت :
زبانم را گاز میگیرم.(کنایه از اینکه چیزی نمیگویم)


 
بالا