برگزیده های پرشین تولز

فروش بازی های PC روی هارد (جدید ترین عناوین)

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
لیست به روز شد
بازی زیر به لیست اضافه شد:

Sherlock Holmes Crimes and Punishments
Sherlock-Holmes-Crimes-and-Punishments-screenshots-01-small.jpg
Sherlock-Holmes-Crimes-and-Punishments-screenshots-03-small.jpg

Sherlock-Holmes-Crimes-and-Punishments-screenshots-02-small.jpg
Sherlock-Holmes-Crimes-and-Punishments-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
پس از شروع کار سري بازي‌هاي شرلوک هولمز در سال ????، اين‌بار Frogwares دست به ساخت نسخه‌اي بر پايه رمان معروف “Crime and Punishment” اثر آقاي Fyodor Dostoyevsky زده است. لازم به ذکر است که Sherlock Holmes: Crimes and Punishment از سريال شرلوک هولمز که در شبکه BBC پخش مي‌شود نيز براي هرچه بهتر شدن بازي، الهام گرفته است. سيستم کلي گيم‌پلي بازي شباهت زيادي به عنوان L.A Noir دارد؛ يعني پيدا کردن شواهد و مدارک مختلف و کنار هم گذاشتن آن‌ها براي رسيدن به يک پاسخ قابل اطمينان! مکانيزمي با نام “صفحه نتيجه‌گيري” (Deduction Board) در بازي وجود دارد که پس از کنار هم گذاشتن مدارک مختلف، چندين نتيجه و استنتاج را به وجود مي‌آورد. پس از ارتباط دادن اين نتايج براي به دست آوردن يک قياس کلي، بازي‌کنان بر اساس اين که هر مدرک را چگونه تفسير کرده‌اند، پرونده را به اشکال مختلفي به پايان مي‌رسانند. همانند دنياي واقعي، هر چيزي مي‌تواند يک مدرک جرم به حساب بيايد و به همين دليل امکان استفاده از دوربين اول شخص و سوم شخص براي مشاهده هر چه بهتر وسايل در محيط جرم تعبيه شده است. نکته قابل توجه اين است که در هر زمان امکان تغيير دوربين از اول شخص به سوم شخص وجود دارد. مثل نسخه‌هاي قبلي اين‌بار هم هسته اصلي گيم‌پلي در رابطه با بازجويي از افراد و حل کردن معماهاي گوناگون است، بازيکنان بايد در محيط بازي به جست و جو بپردازند و مدارک مورد نياز را براي پيدا کردن مجرم به دست آورند. بسته به انتخاب بازيکن، امکان دارد يک پرونده ناتمام بماند و يا فرد بي‌گناهي به عنوام جنايتکار شناخته شده و به زندان روانه شود. هر پرونده شامل ? الي ? راه براي حل کردن است و با توجه به انتخاب‌هاي مختلف، دست کم ? پايان گوناگون براي هر Case وجود دارد.
طبق گفته سازندگان، بازي سعي ندارد تا بازيکن را کنار شرلوک قرار دهد، بلکه مي‌خواهد هر کسي که به انجام بازي مي‌پردازد خود را شرلوک هولمز بداند. همچنين از نظر آن‌ها اين نسخه چالش برانگيزترين عنوان از سري شرلوک هولمز است. به طور کلي ?? تکنيک در بخش بازجويي از افراد وجود دارد که در تصميم‌گيري به بازيباز کمک شاياني مي‌کند. قابليت جديدي براي شرلوک هولمز در نظر گرفته شده که به “Sherlock Vision” معروف است. با اين مهارت مي‌توان وسايلي که شايد در ابتدا به نظر عادي بيايند را به طور برجسته (Highlight شده) مشاهده کرد و از آن‌ها به عنوان مدرک جرم بهره برد. همان گونه که گفته شد اين نسخه از سري تلوزيوني شرلوک نيز الهام گرفته است که بارزترين نکته‌اي که در اين الهام‌گيري مي‌توان مشاهده کرد، ليست شدن افکار شخصيت شرلوک در مورد پديده‌ها و افراد مختلف در گوشه تصوير است.
اطلاعات زيادي در مورد داستان بازي و پرونده‌ها در دسترس نيست اما نکته‌اي که مي‌دانيم اين است که با توجه به ساخته شدن اين نسخه از روي رمان Crime and Punishment، بي‌شک نکات داستاني آن نيز در بازي وجود دارد. المان‌هايي مانند پيدا کردن جنايتکار و داشتن حق انتخابي مبني بر بخشيدن يا مجازات وي!

براي اولين بار در ساخت اين سري از موتور Unreal Engine 3 استفاده شده است. گرچه UE3 اصلا موتور جديدي نيست و حتي چندي پيش نسخه چهارم آن هم معرفي شد و هم‌اکنون مورد استفاده قرار مي‌گيرد، اما با اين تفاسير باز هم پيشرفت‌هاي قابل توجهي را در بازي پديد آورده است. اولين نکته قابل توجه اين است که ديگر از گرافيک سطح پايين نسخه‌هاي قبلي خبري نيست و به لطف استفاده از Unreal Engine 3، گام بزرگي در جهت افزايش کلي گرافيک بازي برداشته شده است. دومين موردي که کاملا احساس مي‌شود وجود تکسچر‌هايي با کيفيت بيشتر و جزييات بهتر هستند که اتفاقا اين تکسچرها، بر روي گيم‌پلي تاثير مستقيم مي‌گذارند؛ چرا که اگر با نگاهي تيزبين و دقيق هنگام بازجويي به شخصيت‌ها نگاه کنيم، مي‌توان از لکه‌ها و نوع لباس آن‌ها برخي شواهد و مدارک مفيد را به دست آورد. علاوه بر دو مورد ذکر شده در Sherlock Holmes: C&P شاهد انيميشن‌هاي روان و نرم، افکت‌هاي بهتر و به طور کلي گرافيک پوليش شده‌تري خواهيم بود. سيستم نورپردازي بازي بسيار بهبود يافته و پيشرفته‌تر از قبل شده و زيبايي لندن را دو چندان مي‌کند؛ در هر ساعت از روز شاهد نورپردازي پويا و متفاوتي هستيم که به هرچه چشم‌نوازتر شدن بازي کمک کرده است.

منبع توضيحات: وبسايت بازي سنتر
حداقل سيستم مورد نياز:

OS: WINDOWS VISTA SP2/WINDOWS 7/WINDOWS 8
Processor: AMD/INTEL DOUBLE-COEUR 2.4 GHZ
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: 256 MO 100% COMPATIBLE DIRECTX 9 AMD RADEON HD 3850/NVIDIA GEFORCE 8600 GTS OU SUPERIEUR
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 14 GB available space
Sound Card: COMPATIBLE DIRECTX 9


منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Risen 3 Titan Lords
Risen-3-Titan-Lords-screenshots-01-small.jpg
Risen-3-Titan-Lords-screenshots-03-small.jpg

Risen-3-Titan-Lords-screenshots-02-small.jpg
Risen-3-Titan-Lords-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي
اين بازي در سبک بازي هاي نقش آفريني اکشن مي باشد که در ادامه نسخه دوم آن به وقوع مي پيوندد. در نسخه ي سوم اين بازي به حوادث مربوط به قرون وسطي که در قسمت اول اين بازي نقش بسته بود، دوباره خواهيم پرداخت و خبري از زنده کردن خاطرات نسخه دوم از لحاظ ساختار گرافيکي بازي وجود نخواهد داشت و تنها از موضوع نسخه دوم بهره مي بريم. شخصيت اصلي بازي که توسط خدايان يونان تحريم شده و خستگي نبردهاي تايتان را بر دوش دارد، حال دوباره مشکل جديدي براي آن از خاک رويانده مي شود. يک جنگجوي جوان از سايه ها به او حمله مي کند و روح او را مورد هجوم قرار مي دهد. حال ما مي خواهيم روح گمشده ي خود را پيدا کنيم. روحي که باعث شده است تمامي دنيا غرق در سياهي و مصيبت شود. براي کمک، ما بايد Mage را پيدا کنيم که به آن طوفان جزيره نيز گفته مي شود! حال اين Mage توسط نگهباناني افسانه اي مورد محافظت قرار دارد و در اين نسخه از بازي براي دستيابي به نيروي جادويي Mage به نبرد مي پردازيم.
حداقل سيستم مورد نياز:

OS: Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8
Processor: 2.4 GHz Dual Core Processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Radeon HD 3850 or GeForce 9600 GT, VRAM 512MB
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 8 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible



سيستم پيشنهادي:

OS: Windows 7 (64-bit), Windows 8 (64-bit)
Processor: Intel Core i5 at 2.5 GHz or better or AMD Phenom II x4 940 at 3.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 470 or AMD Radeon HD 5850, VRAM 512MB
Hard Drive: 8 GB available space

منبع: www.downloadha.com
 

Qasedak

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 آپریل 2005
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
با عرض سلام و ادب
به دنبال بازيهاي قديمي شركت دارينوس و با اتوران دارينوس هستم لطفا در صورت امكان مساعدت فرماييد.

دکتر جکیل و آقای هاید , عملیات سری , 12 کماندو , آشوب , نیروهای جهنمی, جان سخت , دیابلو 2 , سربازان نامریی , بازگشت به قلعه ولفنشتاین ، سيمز2 ، هراس ، اقامتگاه شيطان4 (اويل4)

[email protected]
 

فایل های ضمیمه

  • 01.png
    01.png
    429.2 KB · نمایش ها: 9

mohammad_77

Registered User
تاریخ عضویت
11 جولای 2010
نوشته‌ها
82
لایک‌ها
20
سلام. روز و ساعت و محل حدودی تحویل هارد به صورت حضوری چگونه است ؟
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
سلام. روز و ساعت و محل حدودی تحویل هارد به صورت حضوری چگونه است ؟

دوست عزیز، من معمولا در روز های شنبه تا 4شنبه می تونم هاردتون رو تحویل بگیرم و مپی دیتاها رو انجام بدم. بعدازظهر ها معمولا خونه هستم و می تونم اقدام به انجتم سفارشات شما نمایم. برای اطلاعات بیشتر، با شماره ی تماس داده شده در اول پیچ، تماس حاصل نمتیید و یا یک پیامک به همان شماره بفرستید.
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Farcry 4
Far.Cry_.4.1.www_.Download.ir_-345x250.jpg
Far.Cry_.4.1.www_.Download.ir_-345x250.jpg

Far.Cry_.4.3.www_.Download.ir_-345x250.jpg
Far.Cry_.4.4.www_.Download.ir_-345x250.jpg




بررسي بازي
بازی کامپیوتر Far Cry 4 فارکرای ۴ یکی از بازی های سبک اکشن , نقش آفرینی , جهان باز و شوتر است که توسط Ubisoft Montreal طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی مشهور و محبوب Ubisoft برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در این نسخه به Kyrat , سرزمینی واقع در کوهستان های هیمالیا سفر خواهید کرد . سرزمینی نفسگیر , خطرناک و وحشی که حاکمان مستبد بر آن حکومت می کنند . در این بازی , پلیر کنترل شخصی به نام Ajay Ghale را برعهده دارد که برای تحقق آرزوی مادرش به سرزمین Kyrat سفر کرده و در همین حین درگیر جنگ های داخلی آن منطقه شده و دیگر راه فراری ندارد . تصویری که در زیر مشاهده می کنید شخصیتی با نام Pagan Min است که کاراکتر قابل کنترل بازی است . طبق گفته سازندگان , بازی دارای طیف وسیعی از سلاح ها , وسایل نقلیه و حیوانات خواهد بود و این امکان به پلیر داده شده است تا بتواند در یک جهان باز به گشت وگذار پرداخته و داستان های جذاب و غیر قابل پیش بینی را رقم زند . طبق گفته کارگردان بازی , قرار است بازی را خلق شود که طرفداران سری بازی های فارکرای را به هیجان آورده و دریچه تازه ای از بازی های اول شخص را به روی پلیرها باز کند . در E3 امسال اطلاعات جدیدی در مورد این بازی منتشر خواهد شد و یوبی سافت قصد دارد گیمرها را شوکه کند . کمپانی سازنده برای کسانی که بازی را پیش خرید کنند , نسخه Limited Edition به صورت رایگان را در نظر گرفته که شامل سه مرحله در بخش سینگل پلیر با حضور Hurk می باشد . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

منبع: www.download.ir
 

ali_seraji

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 جولای 2012
نوشته‌ها
66
لایک‌ها
16
با سلام ، بازی های جدید
Game of Thrones Episode 1
Tales from the Borderlands Episode 1
Never Alone

watch dogs-bad blood dlc
رو دارید
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
با سلام ، بازی های جدید
Game of Thrones Episode 1
Tales from the Borderlands Episode 1
Never Alone

watch dogs-bad blood dlc
رو دارید

بله این بازی ها هم اگنون در آرشیو هستند و به زودی به لیست هم اضاقه خواهند گشت.
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Dragon Age Inquisition

z51311_sfdqcmhc.jpg
i59700_owctu5nl.jpg


]
w78957_3rj5zxcj.jpg




بررسي بازي

بازی کامپیوتر Dragon Age Inquisition عصر اژدها عذابیکی ازبازیهای سبکاکشنونقش آفرینیاست که توسط BioWare طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی مشهور و محبوبElectronic Artsبرای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . این بازی در اصل ادامه دهنده سری داستانی نسخه های Dragon Age: Origins و Dragon Age II می باشد . مناظری زیبا و امکانات جدید و باورنکردنی انتظار شما را می کشند پسخود را برای یک بازی جذاب آماده کنید . فاجعه ای عظیم در راه است به طوری که با وقوع آن , تمام سرزمین های Thedas در آشوب فرو خواهند رفت . اژدهای تیره در آسمان , سایه وحشت خود را بر فراز سرزمین های پادشاهی گسترده است . Mages در تمام جنگ هایی که علیه Templars ظالم شرکت کرده , شکست خورده است . تعداد کشورهایی که بر علیه یکدیگر قد علم می کنند در حال افزایش است . این وظیفه شماست تا برای نظم دادن به این شرایط یکبار دیگر متحدان خود را دور هم جمع کرده و به عنوان یک فرمانده برای خارج شدن از این بحران , تمام افکار و عقاید را ***** کنید . کاوش غارها پنهان ، شکست موجودات عجیب و به یاد ماندنی و شکل دادن به جهان اطراف بر اساس سبک بازی تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . کاوش , تحربه را افزایش داده و جنگ انتخاب دشواری است که با یک تصمیم اشتباه ممکن است تمام شرایط را به ضرر شما تغییر دهد . بازی این اجازه را به پلیر می دهد تا از میان 3 کلاس Warrior جنگجو ، Rogue سرکش و Mage یکی را به عنوان شخصیت اصلی بازی انتخاب کنند همچنین 4 نژاد مختلف انسان ، کوتوله ، جن و qunari در بازی وجود دارند که هرکدام دارای توانایی خاصی هستند . در بازی پلیر می تواند متحدانی برای خود پیدا کرده و با آنها به صحبت بنشیند . البته فراموش نشود بخش گیم پلی بازی شامل به دست آوردن قدرت و حفظ آن در مناطق مختلف است . بخش مبارزه بازی تغییرات بسیاری داشته و بیشتر سعی شده است تا بر استراتژی نسخه Dragon Age II متمرکز باشد . همانند نسخه های قبلی نیز توانایی های حمل موارد شفاده محدود خواهد بود . شخصیت های مختلفی با توانایی های منحصر به فرد وجود دارند که قادر خواهید بود تا به طور آزادانه به زندگی خود ادامه داده و با اکتشاف توانایی های آنها را گسترش و بهبود بخشید . فراموش نکنید تصمیماتی که در طول بازی می گیرید به طور ملموسی بر روند بازی تاثیر گذاشته و از نظر جنبه های مختلفی جهان شما را شکل می دهد . در هر نبرد به راحتی می توانید نیروهای خود را با توجه به نوع آرایش و سبک مبارزه ای که در ذهن دارید , چیده و با تمام قدرت به دشمنان خود یورش ببرید . در بازی 4 شخصیت وجود دارد که به طور مختصر به معرفی هرکدام از آنها خواهیم پرداخت . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمنددانلود فارسیدریافت کرده و از بازی لذت ببرید .


Morriganزنی با موهای تیره و افکاری شوم در ذهن که قصد دارد بر تاج و تخت سلطنتی تاثیر گذاشته و یا انگیزه های شوم دیگری دارد , هنوز کسی به طور مشخص نمی داند . این زن جاد.گری از نژاد وحشی های Orlais است که سه سال قبل به عنوان مشاور محرمانه ملکه Celene منتصب شد . پس از مدتی ملکه به سحر و جادو علاقه مند و کنجکاو شد و Morrigan تصمیم گرفت تا هنر سیاه و مخفی خود را به ملکه آموزش دهد .

Vivienneبه عنوان مادام de Fer یا بانوی آهنین شناخته می شود . یک **** در میان mages و افسونگر دادگاه سلطنتی , زنی ترسناک که توانسته با استفاده از حیله و مانورهای سیاسی استادانه موقعیت مناسبی را برای خود ایجاد کند . او به هیچ کس اجازه نمی دهد هیچ فردی در برابر تصمیماتش ایستادگی کند . ویویان سعی می کند تا با استفاه از مبارزه , بتواند بار دیگر نظم را به جهان نابود شده بازگرداند .

Cassandra Pentaghastنجیب زاده ای که بر ثروت و پیوستن به طالبان حقیقت پشت کرد . نظم کهن به عنوان یک چشم ناظر بر فساد و تهدید جادویی عمل می کند . Cassandra در این راه به برادرانش نخواهد پیوست در عوض قصد دارد تا به کمک الهه Justinia و تلاش خود بار دیگر نظک را به این جهان پر هرج و مرج بازگرداند . او دختری رانده شده است .

Varric Tethrasبخش سرکش پرماجرا، بخش قصه گویی بی باک و سه قسمت مشکل را تشکیل می دهد . کسی که در سطح متولد شده و علاقه کمی برای تبدیل شدن به یک جنگجو را دارد . او تمام اطلاعات خود را از طریق dwarves دورف های بازرگان به دست می آورد . او محلی به عنوان مکان خارجی پیدا کرده که نخبگان ثروتمند و همچنین موجوداتی بدتر از اراذل در آنجا گرد هم جمع می شوند .


مشخصات بازی Dragon Age Inquisition :

نام بازی :Dragon Age Inquisition

نام بازی (فارسی) : صر اژدها عذاب

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2014

شرکت سازنده : BioWare

منتشر کننده :Electronic Arts

سبک بازی :اکشنونقش آفرینی




حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows 7 or 8.1 64-bit
CPU : AMD quad core CPU @ 2.5 GHz OR Intel quad core CPU @ 2.0 GHz
System RAM : 4 GB
Graphics CARD : AMD Radeon HD 4870 OR NVIDIA GeForce 8800 GT
Graphics Memory : 512 MB
Hard Drive : 26 GB
DirectX :10

سیستم پیشنهادی :

OS : Windows 7 or 8.1 64-bit
CPU : AMD six core CPU @ 3.2 GHz OR Intel quad core CPU @ 3.0 GHz
System RAM : 8 GB
Graphics CARD : AMD Radeon HD 7870 or R9 270 OR NVIDIA GeForce GTX 660
Graphics Memory : 2 GB
Hard Drive : 26 GB
DirectX : 11



منبع: www.download.ir
 

ali_seraji

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 جولای 2012
نوشته‌ها
66
لایک‌ها
16
بله این بازی ها هم اگنون در آرشیو هستند و به زودی به لیست هم اضاقه خواهند گشت.
Deadlight
BioShock 1 & 2
Metal Gear Solid V Ground Zeroe
Borderlands 1 Game of the Year Edition
Dreamfall Chapters Book One Reborn
Broken Age
با تشکر، این بازی ها چطور ؟
 

ali_seraji

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 جولای 2012
نوشته‌ها
66
لایک‌ها
16
لیست فیلمها رو هم بدید در صورت وجود.
 

mhroodi

Registered User
تاریخ عضویت
31 می 2012
نوشته‌ها
1,241
لایک‌ها
128
محل سکونت
Tehran
سلام آقاکاوه پخ دادم منتظرم
مخلص
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Saints Row Gat out of Hell
Saints-Row-Gat-out-of-Hell-screenshots-01-small.jpg
Saints-Row-Gat-out-of-Hell-screenshots-05-small.jpg


Saints-Row-Gat-out-of-Hell-screenshots-03-small.jpg
Saints-Row-Gat-out-of-Hell-screenshots-04-small.jpg




بررسي بازي

به جرات می توان گفت که در مقابل محتویات سری بازی Saints Row هیچ گونه موانعی وجود ندارد. از شوخی با عناوین بزرگی همچون Metal Gear Solid و تیکه پرانی های مختلف به دیگر مسائل موجود در دنیای بازی ها گرفته تا ریاست جمهوری و طنزهای واقعا خنده دار. اما باور این مسئله که یک بازی مانند Saints Row: Gat Out of Hell از عناوین دنیای والت دیزنی الهام گرفته باشد از همه سخت تر است! در داستان بازی Saints Row: Gat Out of Hell شما با حضور در نقش یکی از دو شخصیت Johnny Gat یا Kinzie Kensingto بایستی به سراغ رئیس گروه Saints در جهنم بروید که قرار است با دختر شیطان ازدواج کند. حال در این میان شما با شخصیت های تاریخی و محبوب سری Saints Row نیز مواجه خواهید شد. تا به اینجای کار شباهتی به انیمیشن های Frozen یا Snow White دیده نمی شود مگر اینکه بحث موزیکال بودن را به وسط بکشید. Gat Out of Hell یکی از محتویات جدیدی می باشد که پیرامون بازی Saints Row 4 ساخته شده و در نمایشگاه PAX 2014 معرفی شده است. پلفترم های اعلام شده PC ،PlayStation 3 ،Xbox 360 می باشد.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista (x86 or x64)
Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 | AMD Athlon II x3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 260 | AMD Radeon HD 5800 series
DirectX: Version 10
Hard Drive: 10 GB available space
Additional Notes: PROVISIONAL



سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 (x86 or x64)
Processor: Intel i3 2100T | AMD Phenom II x4 or higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 560 | AMD Radeon HD 6800 series or higher
DirectX: Version 11
Hard Drive: 10 GB available space
Additional Notes: PROVISIONAL


منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
ليست به روز شد





Dying Light
Dying-Light-screenshots-02-small.jpg
Dying-Light-screenshots-01-small.jpg

Dying-Light-screenshots-05-small.jpg
Dying-Light-screenshots-06-small.jpg




بررسي بازي
مه صبحگاهی از پنجره به داخل می دمد ولی چیزی تغییر کرده است، رایحه ی نسیم بهاری دیگر آن بوی همیشگی را ندارد، خون به آن هستی داده و به آن خاتمه هم خواهد داد. بازی Dying Light یک محیط بی نهایت بزرگ برای گردش و البته مردن را به شما پیشکش کرده است مانند همان چیزی که همیشه از یک بازی آخرالزمانی با اسانس زامبی می خواستید. مطمئن باشید جایی برای شما نمانده است تا آن را نگاه کنید و از منظره ها لذت ببرید، تنها جایی که باید چهار چشمی آن را بپایید، پشت سر شماست. شما می‌دانید چه چیزی پشت سرتان انتظارتان را می کشد؟ پس بهتر است زودتر بفهمید قبل از این که دیگر دیر شده باشد. داستان بازی بر اساس دنیای اطراف شما نگاشته شده است، بر اساس اینکه چه چیزی نیاز دارید و به کجا قصد دارید بروید. برعکس خیلی از بازی ها شخصیت شما یک هالک نیست و نیاز به غذا، استراحت، وجدان راحت و البته سرپناه دارد و خیلی علاقه ندارد در میان ماشین های آدم خوری قرار داشته باشد چون او هم مثل ماست، او هم از این موجودات تغییر یافته وحشت دارد ولی می داند که از چه چیزی باید بیشتر بترسد، انسان ها. بله هنوز دقدقه ی اصلی بازماندگان، بازماندگان است. هر از چند گاهی یک جعبه تجهیزات پزشکی و یا اسلحه از طریق هواپیما به شهر ارسال می شود و بهتر است که به خاطر خودتان هم که شده زود به آن برسید چون در راه با سه چیز سر و کار خواهید داشت: زامبی، آدم، آدم عصبانی. بله عصبانی و خشن. آن ها با تجهیزاتی که دارند دست کمی از یک ترمیناتور ندارند و خیلی از آن ها قبلا عضو ارتش بوده اند پس بهتر است به سراغ آن جعبه بروید و فکر هایتان را کنار بگذارید.
Antoine شخصیت اصلی ما ملقب به سردسته است و همین! بله هیچ چیزی درباره ی او نمی دانیم بجز این که به دنبال آدم ها و زامبی ها می رود تا مأموریتش را به هر نحوی کامل کند ولی، در اینجا Techland کمی خلاقیت به خرج داده است، بیشتر از کمی، خیلی زیاد! وقتی که شب می شود تمامی زامبی ها از قدرت زیادی برخوردار می شوند، از زامبی یک سبزی فروش تا زامبی یک آتش انداز ارتش که روزی برای نجات شهر می جنگیده است. البته این تمامی داستان نیست، در شب سر و کله ی زامبی هایی پیدا می شود که شباهت زیادی به هالک دارند! اینجا به یک نکته ی مثبت دیگر بازی می رسیم، شما نمی توانید همه چیز و همه کس را بکشید و از سر راه خود بردارید مخصوصا این گونه دشمنان را. شخصی به نام Razor در بازی وجود دارد که رئیس یک گروه از راهزنان است و آنتیاگونیست اصلی بازی به شمار می رود، او از بازماندگان اولین روز شلوغی و شیوع بیماری است. شما موظف هستید قبل از شب به پایگاهتان برگردید وگرنه کسی از بازماندگان جرئت نخواهد داشت که در را برای شما باز کند و شما باید تمامی شب را بیرون از پایگاه و در مقابله با هیولاها بگذرانید که البته Techland قول داده است بعضی مراحل بازی اصلا در شب اتفاق می افتد تا بعضی از بازیکنان ترسو مزه ی ترس و اضطراب را بکشند. البته اگر کمی در مقابل دشمنان نبوغ داشته باشید می توانید از دست آن ها فرار کنید ولی به یکی دیگر از جنبه های مثبت بازی بر می خورید، هیچ جای دنیای بازی برای شما امن نیست. از دست هر گله ای که فرار کنید تعداد بیشتری مقابل شما می آیند و اگر از دست آن ها فرار کنید باز هم به همین منوال بازی طی می شود که شما را به استفاده از راه های مختلف برای بقا ترغیب کند.
خوب نوبتی هم که باشد نوبت به گرافیک و جلوه های بصری بازی ما می رسد تا با حال و هوای نسل بعدی تزئین شود. جلوه های بصری و گرافیکی بازی به بهترین شکل ساخته شده اند چون Dying Light اولین بازی هست که با موتور Chrome Engine 6 ساخته می شود و با توجه به عرضه ی بازی برای کنسول های نسل بعد باید بدانیم که سازندگان برای گرافیک بازی چیزی کم نگذاشته اند. با پشتیبانی کنسول های نسل هشتمی و DirectX 11 از این بازی باید بدانیم که بازی از لحاظ گرافیکی مشکلی نخواهد داشت. شما در بازی با انیمیشن های زیبایی مواجه می شود از جمله لیز خوردن و افتادن و قابلیت های دیگر مانند پاشیدن خون از سر قطع شده ی یک زامبی. از تمامی این ها که بگذریم یک بازی Open World خواهیم داشت که مهمترین فاکتور همچنین بازی هایی گرافیک بالای آن هاست. درخت ها، ساختمان ها، زمین ها و اسلحه های بازی و حتی مدل های زامبی با حداکثر دقت و تجربه طراحی شده است. اگر باران بیاید حرکت شما در زمینی پر از گل و لای سخت می شود و ممکن است لیز بخورید. مرگ های مختلف برای زامبی ها در تله های بازی هم به خوبی کار شده است و شما می توانید شوک وارد شده به یک زامبی پس از برق گرفتگی را ببینید و یا ببینید که زامبی هایی که با بمب صوتی ترکانده اید تکه تکه شده اند و این برای یک بازی با محوریت آخرالزمانی بسیار جالب و زیباست. از دیگر خلاقیت های سازندگان بازی حالت چهره و عکس العمل تمامی کاراکتر های بازی است، از جمله زامبی ها. شما می توانید فرق بین یک زامبی که حضور شما را حس کرده است و یک زامبی بی خبر را به وضوح ببینید و تغییر چهره ی آن ها را موقع ضربه خوردن مشاهده کنید.
منبع توضیحات: وبسایت گیم فا
حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows® 7 64-bit / Windows® 8 64-bit / Windows® 8.1 64-bit
Processor: Intel® Core™ i5-2500 @3.3 GHz / AMD FX-8320 @3.5 GHz
Memory: 4 GB RAM DDR3
Hard Drive: 40 GB free space
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 560 / AMD Radeon™ HD 6870 (1GB VRAM)
DirectX®: Version 11
Sound: DirectX® compatible
Additional Notes: Laptop versions of graphics cards may work but are NOT officially supported.
سیستم پیشنهادی:
OS: Windows® 7 64-bit / Windows® 8 64-bit / Windows® 8.1 64-bit
Processor: Intel® Core™ i5-4670K @3.4 GHz / AMD FX-8350 @4.0 GHz
Memory: 8 GB RAM DDR3
Hard Drive: 40 GB free space
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 780 / AMD Radeon™ R9 290 (2GB VRAM)
DirectX®: Version 11
Sound: DirectX® compatible
Additional Notes: Laptop versions of graphics cards may work but are NOT officially supported.

منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
لیست به روز شد

بازی زیر به لیست اضافه شد



Resident Evil HD Remaster
Resident-Evil-HD-Remaster-screenshots-05-small.jpg
Resident-Evil-HD-Remaster-screenshots-01-small.jpg

Resident-Evil-HD-Remaster-screenshots-03-small.jpg
Resident-Evil-HD-Remaster-screenshots-06-small.jpg



بررسي بازي
Resident Evil HD Remaster نسخه ی جدید و بازسازی شده ای از اولین نسخه ی فرانچایز محبوب Resident Evil می باشد. این بازی نسخه بازسازی شده اولین نسخه سری بازی های محبوب Resident Evil، محصول سال ۱۹۹۶ میلادی می باشد. بازی داستان Chris Redfield و Jill Valentine را به عنوان عضوی از یک نیروی زبده موسوم به S.T.A.R.S. را روایت می کند، گروهی که ماموریت بررسی یک سری قتل عجیب را در حومه شهر Raccoon City بر عهده داشته داشته. روند بازی نیز از جایی آغاز می شود که Chris، Jill و چند تن دیگر برای یافتن سایر افراد گروه وارد عمارتی قدیمی می شوند غافل از اینکه زامبی ها در آنجا انتظارشان را می کشند. بازیکن در طول روند بازی با پازل های مختلفی روبرو شده و با شواهد و سرنخ های مختلفی مواجه می شود و باید با زامبی ها و هیولاهای مختلفی نیز مبارزه کند. در پایان نیز بسته به عملکرد بازیکن، چند پایان مختلف در نظر گرفته شده است. نسخه ارتقاء یافته این بازی علاوه بر داشتن جزئیات گرافیکی بیشتر، دارای رزولوشن ۱۰۸۰p بر روی دو کنسول PS4 و Xbox One و نرخ فریم ۶۰ می باشد. همچنین دو نوع کنترل قدیمی و جدید نیز برای بازی در نظر گرفته شده است.
حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows® 7 SP1 / Windows® 8.1
Processor: Intel® Core™ 2 Duo 2.4 GHz, AMD Athlon™ X2 2.8 GHz, or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX260, ATI Radeon HD 6790, or better
Monitor Resolution: 1024×768 or higher
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 20 GB available space
Sound Card: DirectSound compatible (must support DirectX 9.0c or higher)
Additional Notes: Controller: Supports Keyboard +Mouse. Genuine Xbox 360 PC compatible controller or comparable XInput-based gamepad recommended.
Note: Some high end integrated graphics chips and modern laptop class discrete GPUs may work but have not been tested, nor are they officially supported by Capcom.
سیستم پیشنهادی:
OS: Windows® 7 SP1 / Windows® 8.1
Processor: Intel® Core™ 2 Quad 2.7 GHz, AMD Phenom™ II X4 3.0 GHz or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 560, ATI Radeon HD 6950, or better
Monitor Resolution: 1280×720 or higher
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 20 GB available space
Sound Card: DirectSound compatible (must support DirectX 9.0c or higher)
Additional Notes: Controller: Supports Keyboard +Mouse. Genuine Xbox 360 PC compatible controller or comparable XInput-based gamepad recommended.
Note: Some high end integrated graphics chips and modern laptop class discrete GPUs may work but have not been tested, nor are they officially supported by Capcom.

منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
لیست به روز شد
بازی زیر به آرشیو اضافه شد



Final Fantasy XIII
x362965_Final-Fantasy-XIII-PC-Screenshot-2.jpg
u30193_Final-Fantasy-XIII-PC-Screenshot-1.jpg

y30241_Final-Fantasy-XIII-PC-Screenshot-3.jpg



بررسي بازي
بازی کامپیوتر Final Fantasy XIII یکی از بازی های سبک نقش آفرینی است که توسط SQUARE ENIX طراحی و ساخته شده و قرار است در تاریخ 9 اکتبر 2014 توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه گردد . داستان بازی در جهان Cocoon رخ می دهد , جایی که حکومت Sanctum دستور داده است تا تمامی کسانی که با Pulse در ارتباط بوده اند را دستگیر و مجازاتشان کنند همین امر باعث شده است تا در میان غیرنظامیان ترس و وحشت حاکم شود . سرباز پیشین گروه صاعقه تصمیم می گیرد تا علیه حکومت Sanctum به پا خیزد و از طرفی بتواند جان خواهرش را نجات دهد . در ادامه , شخصیت اصلی داستان به یک گروه مخالف حکومت ملحق می شود , گروهی که بار دیگر توسط Pulse تشکیل شده است . آیا آنها قادر خواهند بود از اتفاقات جبران ناپذیر آینده جلوگیری کنند ؟

بازی برای اولین بار در مراسم E3 سال 2006 معرفی شد . فاینال فانتزی 13 در واقع ادامه ای از مجموعه Fabula Nova Crystallis است که بعدها با نام فاینال فانتزی به شهرت رسید و اولین بازی است که برای ساخت آن از موتور بازیسازی Square Enix Crystal Tools استفاده شده است . این بازی تا به امروز از طرف مطبوعات و منتقدان , نظرهای مثبتی را در مورد گرافیک , نورپردازی و سیستمم جدید مبارزه دریافت کرده است البته داستان بازی به دلیل خطی بودن نسبت به نسخه های قبلی با بی لطفی منتقدان روبرو شده است . بازی دارای یک دوربین 360 درجه است و این امکان به پلیر می دهد تا بتواند با چرخش دوربین بر محیط اطراف و دشمنان تسلط کافی را داشته باشد . در بازی دشمنان متفاوت با توانایی و ویژگی های منحصر به فرد وجود دارد . سیستم مبارزه ای جدیدی که در بازی وجود دارد , این امکان را به پلیر می دهد تا بتواند با 3 دشمن به طور همزمان مبارزه کند . داستانی فراموش نشدنی ، ترکیب سیستم مبارزه ای و استراتژی نبردها , تصاویر چشم نواز و صحنه های سینماتیک الهام بخش باعث شده اند تا بار دیگر سری بازی های فاینال فانتزی , قدم بزرگی را در مسیر تکاملی بازی های ویدئویی بردارد . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .



مشخصات بازی Final Fantasy XIII :

نام بازی : Final Fantasy XIII

نام بازی (فارسی) : فاینال فانتزی 13

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۴

شرکت سازنده : SQUARE ENIX

منتشر کننده : SQUARE ENIX

سبک بازی : نقش آفرینی

نوع فایل : ISO





حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® XP SP2 or later
Processor: 2GHz Dual Core CPU
Memory: 1 GB RAM
Graphics: NVIDIA® Geforce® 8 Series/ ATI Radeon™ HD 2000 series VRAM 256MB or later
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 30 GB available space
Sound Card: Sound card compatible with DirectX® 9.0c



سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® Vista/ 7/ 8
Processor: Intel® Core™ 2 Quad (2.66 GHz)/ AMD Phenom™ II X4 (2.8 GHz) processor
Memory: 1 GB RAM
Graphics: NVIDIA® Geforce® GTX™ 460/ ATI Radeon™ HD 5870
DirectX: Version 11
Hard Drive: 30 GB available space
Sound Card: DirectX 11 compatible sound card
Additional Notes: A game controller using Xinput is recomended for this game. (If using a DirectInput based controller, please use the driver side key configuration to adjust settings as required )


منبع: www.download.ir
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
لیست به روز شد
بازی زیر به لیست اضافه شد





Evolve
Evolve-screenshots-03-small.jpg
Evolve-screenshots-01-small.jpg

Evolve-screenshots-04-small.jpg
Evolve-screenshots-02-small.jpg



بررسي بازي
همانند Left 4 Dead، به نظر می رسد این بازی هم دارای داستانی ساده و کلیشه ای خواهد بود. داستان Evolve در آینده ای دور و در سیاره ای به نام Shear جریان دارد، جایی که انسان ها پس از استعمار بسیاری از سیارات، اکنون در اینجا به مشکل جدی بر خورده اند و شما به همراه تیمی از شکارچیان حرفه ای و سربازان با سابقه جنگی برای تصاحب این سیاره باید هیولاهای آنجا را از بین ببرید. در حال حاضر هشت شخصیت به نام های Markov، Hank ، Val، Griffin، Maggie، Lazarus، Bucket و Hyde برای این بازی معرفی شده اند که شما در قالب یک تیم چهار نفره وارد بازی می شوید می توانید به دلخواه در نقش هر کدام از آنها بازی کنید. این هشت نفر هر کدام دارای سلاح ها، قابلیت ها و کلاس های بخصوصی هستند. این بازی بیش از همه بر روی بخش چند نفره تاکید دارد. در این بخش چهار نفر در نقش افراد شکارچی یا همان انسان ها قرار گرفته و در طرف مقابل هم یک نفر در نقش یک هیولا قرار می گیرد. در بازی چندین نوع هیولا وجود دارد که تا کنون دو نمونه از آن ها به نام های Kraken و Goliath معرفی شده است. زمانی که شما در نقش هیولا قرار می گیرید ابتدا باید به دنبال رشد و به تکامل رساندن (evolve) هیولای خود باشید و برای این کار لازم است موجودات کوچکتر اطراف خود را نابود کنید و زمانی که به تکامل کافی رسیدید می توانید با قدرت بیشتری به جنگ با چهار شکارچی بروید. گفتنیست این هیولاها دارای جثه بسیار بزرگی هستند که پس از کامل کردن هر مرحله تکامل بزرگتر هم خواهند شد.

همانطور که مشخص است بازی از نظر کلاس، شخصیت ها و نوع عملکرد و تجهیزات آنها دارای تنوع بسیار بالایی می باشد و همین امر می تواند موجب بالا رفتن تنوع گیم پلی بازی نیز شود. ضمن اینکه علاوه بر هشت کارکتری که معرفی شد، قرار است شخصیت های جدیدی هم به لیست کارکترهای بازی اضافه شود. لازم به ذکر است که در طول بازی شما می توانید توانایی های کارکتر خود را ارتقاء نیز بدهید. همچنین علاوه بر موارد فوق، در طول بازی تمامی کارکترها مجهز به یک جت پک هستند که امکان ارتفاع گرفتن در محیط بازی را به بازیکنان داده و باعث می شود قدرت مانور آنها در طول نبردها افزایش یابد.



تا به اینجای کار تقریباً تمامی موارد مربوط به کارکترها و کلاس های بازی بود و البته باید این را هم بگویم که هیولاها هم ویژگی ها و قدرت های بسیار زیادی دارند مثلاً آن ها می توانند محیط را بررسی کنند و قابلیت پرتاب سنگ های بزرگ هم دارند. همچنین وقتی در نقش هیولا قرار دارید دوربین بازی به حالت سوم شخص در خواهد آمد و وقتی در نقش شکارچی هستید دوربین به صورت اول شخص است. با اینکه بازی بر روی بخش چند نفره تمرکز کرده است ولی دارای بخش انفرادی و داستانی هم خواهد بود که هنوز جزئیات زیادی در مورد آن اعلام نشده و احتمال دارد همانند قسمت های انفرادی عناوین قبلی این استودیو یعنی Left 4 Dead، عمق چندانی نداشته باشد. بازی در همان ابتدا نقشه های بسیار زیادی دارد و تا حالا محیط های جنگلی و پناهگاه های مختلف در تریلرهای بازی به نمایش در آمده اند و در آینده نقشه های بیشتری هم به بازی اضافه خواهد شد به طوری که سازندگان در مصاحبه ای اظهار داشته اند که این بازی بیشترین DLC را در طول تاریخ خواهد داشت که در نوع خود بسیار جالب است.



Evolve از قابلیت‌های نسل بعدی زیادی بهره‌مند است و با موتورپایه‌ی Unreal Engine آخری که توسط Unreal رونمایی شد ساخته می‌شود و Turtle Rock قول این را داده که بازی را با بهترین کیفیت ممکن عرضه کند تا تجربه‌ی ترسناک‌تر و واقع‌گرایانه‌تری از Evolve داشته باشیم. برای بررسی این که آیا اعضای Turtle Rock بر حرف خود هستند یا خیر، سراغ تصاویر و دمو گیم‌پلی بازی رفتیم و تا حدودی به این حرف سازندگان بازی امیدوار شدیم. هر چند که این بازی از نظر بصری خیلی کار دارد و هنوز اوایل راه است، اما به ریزترین نکات و جزئیات هم برای طراحی محیط‌های جنگلی در دمو استفاده شده بود. چمن‌هایی که با وزش باد به این سو و آن سو می‌روند، علف‌های هرزی که روی درختان روئیده‌اند و سنگی که رد خون هیولا در اثر برخورد تیر با او، بر روی‌اش به چشم می‌خورد. نسل بعد این قابلیت را فراهم کرده که انتظاراتمان از بازی‌های در صف انتشار از نظر بصری و گرافیک Performance بالاتر رود.



Evolve در هر حال یکی از موردانتظارهای سال جاری است و آن را هم مدیون سابقه‌ی خوب همکاری استودیوی سازنده‌اش با Valve و دو نسخه‌ی موفق Left 4 Dead است. این بازی نوید یک تجربه‌ی Co-op و چندنفره‌ی خوب نسل بعدی را به هواداران L4D و طرفداران این سبک می‌دهد.

منبع توضیحات: وبسایت های گیمرزلند و گیم فا



حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64-bit
Processor: Core 2 Duo E6600 / Athlon 64 X2 6400
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 / ATI Radeon HD 5770
DirectX: Version 11
Hard Drive: 50 GB available space
Sound Card: DirectX Compliant Sound card



سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 64-bit
Processor: Core i7-920 / A8-3870K
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 670 / ATI Radeon R9 280
DirectX: Version 11
Hard Drive: 50 GB available space
Sound Card: DirectX Compliant Sound card

منبع: www.downloadha.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
Final Fantasy XIII2
Final-Fantasy-XIII-2-5-300x169.jpg
Final-Fantasy-XIII-2-1-300x169.jpg

Final-Fantasy-XIII-2-7-300x168.jpg
Final-Fantasy-XIII-2-2-300x169.jpg



بررسي بازي
تاریخ انتشار دیتا: 2014/12/11
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: نقش آفرینی
زبان: ENG
حجم فایل: 26.4 GB
معرفی بازی :

سری بازی های Final Fantasy را باید از سردمداران سبک نقش آفرینی ژاپنی یا به اصطلاح JRPG دانست. سری بازی هایی که همیشه با تکیه بر داستانی قدرتمند و اسطوره ای و گیم پلی دشوار خود توانسته اند مخاطبان سخت گیر خود را راضی نگه دارند. XIII-2 حاصل تلاش مجدد Square Enix برای ساخت یک J-RPG مدرن و عامه پسند، در عین وفاداری به المان ها و تردمارک های اصلی مجموعه است. هدفی که XIII پیش تر سعی در رسیدن به آن را داشت اما روایت بیش از حد خطی داستان، در کنار ایرادات کوچک و بزرگ دیگری نظیر پرداخت نامناسب شخصیت ها، گیم پلی نه چندان عمیق و موسیقی ضعیف مانع رسیدن آن به این مهم شد. نگاه سرد مخاطبین به XIII باعث شده است تا عنوانی که پس از انتظاری کوتاه در مقابل ما قرار گرفته مهم ترین هدف و دغدغه ذهنیش ایجاد تعادل میان دو نسل مختلف از بازی های سری Final Fantasy باشد. Final Fantasy XIII-2 در آخرین فرصت خود قصد ایجاد تغییر و یا نوآوری خاصی در مجموعه و دست آورد های بازی اصلی ندارد. همه چیز خلاصه شده در ارایه فضا و اتمسفر Final Fantasy های کلسیک در قالبی مدرن و امروزی است، به طوری که هم طرفداران قدیمی مجموعه و هم گیمرهای تازه کار به یک اندازه و با سهمی برابر بهانه ای برای لذت بردن از بازی داشته باشند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

از داستان و شخصیت ها تا گیم پلی و متعلقات آن، XIII-2 سرشار از اشارات مستقیم به دوران اوج سبک J-RPG و سال های درخشان Final Fantasy است. تم اصلی داستان و ماجرای همیشه تازه و جذاب سفر در زمان، خدایان باستانی، دنیایی دیگر در موازات جهان انسان ها، هزارتوی های بی پایان و …، همه و همه با قلقلک دادن حس نوستالژیکتان، مانند یک ماشین زمان واقعی شما را به سال های دور و دست نیافتنی گذشته خواهد برد. برای اینکه بتوانید متوجه اتفاقات رخ داده در بازی بشوید و داستان این نسخه را بهتر درک کنید، حتماً باید نسخه قبلی را بازی کرده باشید. در غیر این صورت، تمام بازی برای شما نامفهوم خواهد بود و چیزی از داستان آن متوجه نمی شوید. البته در FFXIII-2 قسمتی به نام Beginner’s Primer وجود دارد که با مراجه به آن می توانید تمام اتفاقاتی که در 13 قسمت نسخه قبلی رخ داده را بخوانید. اگر نسخه قبلی را تجربه نکرده اید، حتماً نگاهی به این بخش بیندازید و اگر هم نسخه قبلی را بازی کرده اید، بد نیست با مراجه به آن، اتفاقات نسخه قبلی را برای خود یادآوری کنید. داستان بازی Final Fantasy XIII-2 سه سال بعد از اتفاقات نسخه قبلی رخ می دهد. در انتهای نسخه قبلی لایتنینگ (Lightning) توانست خواهرش را پیدا کند، اما تأثیرات نابودی Cocoon باعث شد که او به سرزمینی به نام Valhalla برود. دوستان لایتنینگ فکر می کنند که او مرده و بازماندگان سقوط Cocoon نیز بعد از دو سال، زندگی جدیدی را برای خود آغاز می کنند. سرا (Serah) خواهر لایتنینگ زندگی جدیدی برای خودش آغاز کرده است. اسنو (Snow) نیز برای پیدا کردن لایتنینگ از پیش سرا می رود. یک سال بعد از این موضوع New Bodhum که محل زندگی جدید سرا و دوستانش است، مورد حمله هیولاها قرار می گیرد، اما سرا به شکل معجزه آسایی توسط پسری مرموز به نام نوئل (Noel) از این حمله جان سالم به در می برد. در صحنه های هیجان انگیز ابتدای بازی، درمیابید که لایتنینگ در سرزمین Valhalla درگیر مبارزه ای جدید شده و نوئل که به شکلی نامشخص وارد این سرزمین می شود، توسط لایتنینگ نجات پیدا می کند. لایتنینگ به نوئل می گوید که سرا را نزد او بازگرداند. . . این نسخه همچنان با موتور بازیسازی Crystal Tools ساخته شده که قبلاً قابلیت های آن را در بازی Final Fantasy XIII دیده بودیم. البته باید به این موضوع اشاره کرد که این اتفاق به این معنا نیست که گرافیک بازی دست نخورده باقی مانده باشد و پیشرفتی در آن صورت نگرفته باشد. در Final Fantasy XIII-2 گرافیک بسیار زیبا و دلربایی را مشاهده می کنید. این بازی را می توانیم سلطان رنگ آمیزی و ترکیبی از هنر و تکنیک های جدید نام ببریم. میزان استفاده از رنگ های مختلف همانند نسخه قبل فوق العاده است. جلوه های ویژه بسیار خوب، افکت های تصویری فوق العاده و طراحی بسیار زیبا و فانتزی محیط از قسمت های جالب توجه بازی به حساب می آیند. FFXIII-2 به خوبی تمام صحنه ها را به نمایش درمی آورد و مشکلات گرافیکی خاصی در بازی دیده نمی شود. طراحی شخصیت ها نیز در سطح خوبی قرار دارد و همانند سایر شخصیت های ژاپنی از طراحی های منحصر به فردی برخوردار هستند. استفاده از رنگ های مختلف در طراحی شخصیت های بازی نیز دیده می شود. تنوع محیط های بازی و بزرگی آن ها باعث شده تا بازیکنان با نماهای خوبی روبرو باشند. محیط های بسیار زیبایی که در کمتر عنوانی می توان مانند آن را پیدا کرد را در این بازی می توانید مشاهده کنید. طراحی هنری بازی بسیار عالی است. طراحی دشمنان و هیولاهای عجیب و غریب واقعاً عالی از کار درآمده است. در این عنوان همانند سایر نسخه های Final Fantasy با موسیقی بسیار خوبی روبرو خواهید شد. موسیقی های این عنوان فضای بسیار خوبی را در بازی به وجود آورده اند و کاری می کنند که بازیکنان واقعاً در فضای بازی قرار بگیرند. موسیقی همواره یکی از المان های جادویی بازی است که می تواند در صحنه های مختلف، بازیکنان را تحت تأثیر قرار دهد.


حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows® XP SP2 or later
Processor : 2GHz Dual Core CPU
Memory : 1500 MB RAM
Graphics : NVIDIA® Geforce® 8 Series/ ATI Radeon™ HD 4000 series VRAM 256MB or later
DirectX : Version 9.0c
Hard Drive : 30 GB available space
Sound Card : Sound card compatible with DirectX® 9.0c
: Additional Notes
Please be aware that save data processing may take longer than usual while SteamCloud is active, due to synchronisation with the server*

سیستم پیشنهادی :

OS : Windows® Vista/ 7/ 8
Processor : Intel® Core™ 2 Quad (2.66 GHz)/ AMD Phenom™ II X4 (2.8 GHz) processor
Memory : 2 GB RAM
Graphics : NVIDIA® Geforce® GTX™ 460/ ATI Radeon™ HD 5870
DirectX : Version 11
Hard Drive : 30 GB available space
Sound Card : DirectX 11 compatible sound card
: Additional Notes
Maximum supported frame rate: 60fps*
Graphic Options*
Screen Resolution Options*
A game controller using Xinput is recomended for this game. (If using a DirectInput based controller, please use the driver side key* configuration to adjust settings as required


منبع: www.top2download.com
 

kavehmj

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2012
نوشته‌ها
468
لایک‌ها
36
لیست به روز شد.
بازی زیر به آرشیو اضافه شد.



Assetto Corsa
Assetto-Corsa-Early-Access-screenshots-01-small.jpg
Assetto-Corsa-Early-Access-screenshots-02-small.jpg

Assetto-Corsa-Early-Access-screenshots-03-small.jpg
Assetto-Corsa-Early-Access-screenshots-04-small.jpg



بررسي بازي
Assetto Corsa یک شبیه ساز نسل بعدی رانندگی برای ویندوز PC از دنیای واقعی است. این بازی توسط Kunos Simulazioni ساخته و طراحی شده است و در ۸ نوامبر ۲۰۱۳ بصورت رسمی منتشر شده است. شرکت سازنده سعی کرده تا در این بازی گیمر را با یک رانندگی در جهان واقعی روبرو کند و سعی کرده از طبیعی ترین سیستم هندلینگ و شبیه سازی برای ساخت این بازی بهره ببرد. این بازی دارای ۵ حالت FREE PRACTICE, HOTLAP, TIME ATTACK, 12 SPECIAL EVENTS, DRIFT MODE میباشد که بطور کلی ۳۵ مدل خودروی زیبا و کارآمد، ۱۶ کلاس خودرو و ۱۱ مسیر متفاوت در گیم پلی این بازی قابل دستیابی می باشند. به گقته سازنده این بازی هر دو هفته بسته آپدیتی برای این بازی در نظر گرفته میشود که هر هفته گیمر با ماشین های جدید و آهنگ های جدیدی برای بازی روبرو میشود.
حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista Sp2 – 7 – 8 – 8.1
Processor: AMD Athlon X2 2.8 GHZ, Intel Core 2 Duo 2.4 GHZ
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 10.1 (e.g. AMD Radeon HD 6450, Nvidia GeForce GT 460)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 15 GB available space
Sound Card: Integrated



سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista Sp2 – 7 – 8 – 8.1
Processor: AMD Six-Core CPU, Intel Quad-Core CPU
Memory: 6 GB RAM
Graphics: DirectX 11 (e.g. AMD Radeon 290x, Nvidia GeForce GTX 970)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 30 GB available space
Sound Card: Integrated

منبع: www.downloadha.com
 
بالا