برگزیده های پرشین تولز

فروش فوق العاده بازیهای کامپیوتری و ایکس باکس 360 با قیمتی متفاوت!!!

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
لیست بازی ها بروز شد:

Madden NFL 15
Diablo III Reaper of Souls Ultimate Evil Edition
Risen 3 Titan Lords

World Of Tanks

Ultra Street Fighter IV
Sacred 3
Saint Row IV Game Of Century

Sniper Elite III

Transformers Rise of The Dark Spark
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
آفر هفته:
به سه نفر اولی که خرید بالای 35تومان داشته باشند پست پیشتاز رایگان تعلق میگیرد !
 

H.T.C

Registered User
تاریخ عضویت
7 آپریل 2012
نوشته‌ها
2,714
لایک‌ها
1,331
محل سکونت
ایران سبز
درود
کال جدید کی برای پی سی معرفی میشه؟

پ.ن:
ما هنوز تو کف این واچ داگیم
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
درود
کال جدید کی برای پی سی معرفی میشه؟

پ.ن:
ما هنوز تو کف این واچ داگیم
سلام
حدودا 1ماه دیگه ریلیز میشه ... 4 نوامبر
...
پیام آخر در مورد واچ داگز رو جواب ندادی ... پیام بده ردیفش کنیم ...
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
تمام عناوین پلی استیشن و ایکس باکس 360 و پی سی موجود میباشد !
با کاور و قاب اورجینال

بازی Stronghold Crusader II برای PC

بالاخره بازی محبوب Stronghold Crusader II پس از تاخیر کوتاهی که داشت به بیرون منتشر شد . این نسخه بازیکنان را به صحراهای باستانی میانه ی شرقی می برد تا شاهد پیکارهایی بیشتر از نوع Real-Time بین خلیفه ها و شوالیه ها باشند. بازی دارای جلوه های بصری کاملا جدید ، واسط جنگ جدید(battle interface) و انجینی تقویت شده شامل افکت ها ، انیمیشن ها و فیزیک های سبک Real-Time خواهد بود. هوش مصنوعی نیز بهبود یافته همچنین شاهد نقشه هایی کاملا جدید ، کلاس یونیت ها ، تله ها و طراحی قلعه ها خواهیم بود که همگی سعی خواهد شد به بهترین نحو ممکن انجام بگیرند همچنین در قسمت آنلاین همانند گذشته امکان بازی همزمان تا ۸ نفر وجود دارد و بازیکنان می توانند در حالت های مختلف و شخصیت های دلخواه به نبردهم بروند. کنترل قلعه های راحت تر شده و ساخت قلعه تا حد بی نهایت ادامه خواهد یافت. ورود شخصیت های جذاب کلاسیکی نیز از بخش های جدید این بازی محبوب خواهد بود. سرعت حرکات دشمنان سریع می باشد و شما در مدت زمان کوتاهی باید از محاصره توسط دشمن بگریزید.

سیستم پیشنهادی :
OS
: Windows® Vista/7/8 64-bit with latest service packs
Processor : Intel® Core™ i5 or equivalent
Memory : 8 GB RAM
Graphics : NVIDIA® GeForce® GTX 460 1GB or AMD Radeon™ HD 5830 1GB or better
DirectX : Version 9.0c
Network : Broadband Internet connection
Hard Drive : 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی:

 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
بازی Dead Rising 3 برای PC
Dead Rising.jpg
در دو شماره قبلی شخصیت های اول بازی هر کدام برای هدفی پا به شهر زامبی ها میگذاشتند,قهرمان شماره اول فرانک وست که برای عکاسی وارد شهر زامبی ها شد و قهرمان بازی دوم چاک گرین هم برای نجات دختر خود مجبور به پا گداشتن به شهر زامبی ها شد.این بار شخصیت اصلی شماره سوم نیک راموس نام دارد.نیک یک مکانیک است که خالکوبی عدد ۱۲ بر روی گردن دارد.او در شهر Los Perdidos کار میکند.شهری که ویروس در آن شیوع پیدا کرده و اکثر انسان ها تبدیل به زامبی شده اند.داستان بازی سه روز پس از شیوع ویروس در شهر Los Perdidos آغاز میشود.بازماندگان شهر دنبال آب و غذا و فرار از دست زامبی ها هستند.شهر قرنطینه شده و هیچکس اجازه خروج از شهر را ندارد.دولت قصد دارد تا در ۵ روز آینده شهر را به صورت کامل از بین ببرد. نیک این را قبول ندارد و همراه با چند نفر از بازمانده های شهر قصد فرار از شهر Los Perdidos را دارد.اما داستان به همین جا ختم نمیشود و بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که به نظر میرسد.علت خالکوبی عدد ۱۲ بر روی گردن نیک چیست؟علت شیوع این ویروس در شهر Los Perdidos چیست؟ این ها سوالاتی هستند که در طول داستان پاسخ داده می‌شوند.استودیو Capcom Vancouver در این شماره دست به خلق داستان زیبایی زده است.ارتباط شخصیت های بازی با یک دیگر و همچنین ارتباط این نسخه به نسخه های قبل از جمله نکاتی هستن که باعث پیشرفت داستان بازی شده اند.

سیستم پیشنهادی:


OS: Windows 7 64-bit edition, Windows 8 64-bit edition
Processor: Intel Core i5-4570 CPU @ 3.20GHz or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce GTX 670 2GB / AMD Radeon 7970 2GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 30 GB available space
Sound Card: DirectX 11 Compatible sound card
Additional Notes: Broadband internet connection is required for Co-op play. An Xbox 360 Controller for Windows or other Xinput-compatible controller is recommended for this game.


تصاویری از محیط بازی:







 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
بازی FIFA 15 برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3
نسخه کامپیوتری نیز موجود میباشد(بدون کرک)
در انتظار انتشار کرک

FIFA-15-XBOX360-cover.jpg
از دیر باز هدف EA Sports، ساخت یک شبیه ساز ناب از ورزش فوتبال بوده که تا حدودی توانسته به این هدف والای خود نزدیک شود. فیفا ۱۵ با از بین رفتن محدودیت های نسل قبل آمده است که تاریخ ساز شود و با تبدیل شدن به یک عنوان خلاقانه انتظارات طرفداران را برآورده کند. در میان این‌ها گرافیک سری بازی های فیفا کاملا مجزا و خوش ساخت بوده که انتظار می‌رود با ورود به نسل هشتم با گرافیکی زیبا تر نیز طرف باشیم. اولین گام EA Sports برای موفقیت، تغییر دادن کلی موتور بازی از Impact Engine به Ignite بود؛ البته Ignite نسخه ارتقاء یافته Impact Engine است که برای درخشش در نسل هشتم کاملاً بهینه سازی و آماده شده است. این موتور سال قبل در نسخه‌ی نسل هشتمی فیفا ۱۴ مورد استفاده قرار گرفت و در عین حال توانست نظرات مثبت بسیار زیادی را به دنبال داشته باشد. سال قبل زمان کافی برای بهینه سازی کامل این موتور در بازی فیفا ۱۴ نبود، امید است، در عنوان فیفا ۱۵ شاهد گرافیکی کاملاً زیباتر و بهینه تر شده باشیم. زمین بازی تغییرات گسترده‌ای در خود دیده است. به لطف Ignite، چمن ها خیلی راحت در بازی کنده می‌شوند و تا پایان نیز به هم به همان صورت باقی می‌مانند! چمن ها کاملاً واقعی به نظر می‌رسند و جزئیات وصف نشدنی آن هوش از سرتان می‌برد! در تصویر روبه‌رو افکت باران عالی کار شده است؛ به گونه‌ای که تمام قطرات آن پس از برخورد با زمین متلاشی می‌شوند. جزییات خیره کنندهِ گرافیکی، حتی‌ در تور دروازه ها نیز متاثر بود‌ه‌ است؛ تور دروازه ها کاملاً جدا از زمین می باشند و اگر شوت محکمی به تور بخورد، تور از زمین جدا می‌شود. علاوه بر این هنگامی که توپی به تیرک برخورد می‌کند، بر تور دروازه نیز تاثیر گذار است، تور تکان می‌خورد و اگر هوا بارانی یا برفی باشد، قطرات باران و یا دانه‌های برف از روی آن پایین می‌ریزند. این همه جزئیات هر آدمی را سیر می‌کند اما زمانی که بفهمید پرچم کرنر نیز منعطف است و با برخورد توپ به آن حرکت می‌کند، دیگر چیزی از گرافیک این عنوان نمی‌خواهید. هنوز ادامه دارد، در این عنوان و بر اساس تریلر های منتشر شده شاهد طراحی بسیار عالی لباس ها نیز بودیم؛ لباس ها کاملاً از بدن بازیکنان جدا هستند و با زدن یک تکل لباس ها سبزرنگ و کثیف می‌شوند. با بالا رفتن جزئیات که البته با ورود به نسل هشتم کاملاً هم طبیعی است، انتظارات را بیش از حد از گرافیک این عنوان بالا می‌برد.

تصاویری از محیط بازی:

FIFA%2015-1.jpg

FIFA%2015-2.jpg
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
بازی Forza Horizon 2 برای XBOX360

Forza-Horizon-2-xbox360-gamebuy.jpg

محیط بازی از کلورادو به اروپا منتقل شده است، منطقه توسکانی در شمال ایتالیا و قسمتی از جنوب فرانسه که به بهشتی روی زمین می‌مانند، طبق شنیده‌ها میزان مسیر‌های جاده‌ای سه برابر بیشتر شده‌اند. همین انتقال بازی به این منطقه خود گویای یک چالش بسیار بزرگ برای سازندگان بازی است، چالشی به نام گرافیک و تکنیک‌های بصری. بازی دارای آب و هوای Real Time است و دارای سیستم نورپردازی داینامیک. شما ممکن است در یک روز آفتابی مسابقه را شروع می‌کنید و در یک شب بارانی به پایان برسانید. شما بارش باران، مزارع، درخت‌ها، تپه‌ها و بقیه المان‌های محیطی را در بالاترین سطح تکنیکی و بصری، تجربه خواهید کرد. افکت‌های قطرات باران بر روی سطح جاده را کمتر جایی دیده‌اید. Draw Distance آنقدر خوب است که ما هوس می‌کنیم همه محدودیت‌ها را پشت سر بگذاریم و به تپه‌ای زیبا در دوردست، دست پیدا کنیم و بله، Horizon 2 به مراتب اپن ورلد تر از نسخه اول است، انواع محیط‌های درون بازی قابل دستیابی هستند، جنگل‌ها، مراتع، مزارع و جاده‌های شنی با خودروهای Off Road قابل دستیابی و برگزاری فستیوال هورایزن هستند. مهمترین چالش سازندگان در زمینه گرافیک، بحث اپن ورلد شدن بازی و محدودیت‌های سخت افزاری کنسول‌ها است، این محدودیت باعث شده است که میزان فریم‌ریت قربانی رزولوشن بالا شود. طبق گفته‌ها بازی با رزولیشن ۱۰۸۰ و با نرخ فریم ۳۰ فریم در ثانیه رندر خواهد شد ولی در این میان هیچگونه افت فریمی را شاهد نخواهیم بود. مثلا شما با یک بوگاتی با سرعت ۴۳۰ کیلومتر در ساعت در حال رانندگی هستید و ناگهان تصمیم می‌گیرید خیلی سریع به یک مسیر فرعی وارد شوید، در این حالت ثابت بودن فریم ریت اهمیت بسیار بالایی دارد.

تصاویری از محیط بازی:
Forza%20Horizon%202-1.jpg

Forza%20Horizon%202-2.jpg
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
بازی Crimes and Punishments Sherlock Holmes
XBOX360 ,PS3

Crimes-and-Punishments-Sherlock-Holmes-GAMEBUY.jpg
پس از شروع کار سری بازی‌های شرلوک هولمز در سال ۲۰۰۲، این‌بار Frogwares دست به ساخت نسخه‌ای بر پایه رمان معروف “Crime and Punishment” اثر آقای Fyodor Dostoyevsky زده است. لازم به ذکر است که Sherlock Holmes: Crimes and Punishment از سریال شرلوک هولمز که در شبکه BBC پخش می‌شود نیز برای هرچه بهتر شدن بازی، الهام گرفته است. سیستم کلی گیم‌پلی بازی شباهت زیادی به عنوان L.A Noir دارد؛ یعنی پیدا کردن شواهد و مدارک مختلف و کنار هم گذاشتن آن‌ها برای رسیدن به یک پاسخ قابل اطمینان! مکانیزمی با نام “صفحه نتیجه‌گیری” (Deduction Board) در بازی وجود دارد که پس از کنار هم گذاشتن مدارک مختلف، چندین نتیجه و استنتاج را به وجود می‌آورد. پس از ارتباط دادن این نتایج برای به دست آوردن یک قیاس کلی، بازی‌کنان بر اساس این که هر مدرک را چگونه تفسیر کرده‌اند، پرونده را به اشکال مختلفی به پایان می‌رسانند. همانند دنیای واقعی، هر چیزی می‌تواند یک مدرک جرم به حساب بیاید و به همین دلیل امکان استفاده از دوربین اول شخص و سوم شخص برای مشاهده هر چه بهتر وسایل در محیط جرم تعبیه شده است. نکته قابل توجه این است که در هر زمان امکان تغییر دوربین از اول شخص به سوم شخص وجود دارد. مثل نسخه‌های قبلی این‌بار هم هسته اصلی گیم‌پلی در رابطه با بازجویی از افراد و حل کردن معماهای گوناگون است، بازیکنان باید در محیط بازی به جست و جو بپردازند و مدارک مورد نیاز را برای پیدا کردن مجرم به دست آورند. بسته به انتخاب بازیکن، امکان دارد یک پرونده ناتمام بماند و یا فرد بی‌گناهی به عنوام جنایتکار شناخته شده و به زندان روانه شود. هر پرونده شامل ۳ الی ۵ راه برای حل کردن است و با توجه به انتخاب‌های مختلف، دست کم ۶ پایان گوناگون برای هر Case وجود دارد.

تصاویری از محیط بازی:




 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
لیست بازی ها بروز شد:

Forza.Horizon.2.RF.XBOX360-iMARS
Alien.Isolation.XBOX360-COMPLEX
Persona.4.Arena.Ultimax.RF.XBOX360-iMARS
Crimes.and.Punishments.Sherlock.Holmes.XBOX360-COMPLEX
FIFA.15.XBOX360-COMPLEX
Destiny.RF.XBOX360-COSTELABR
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
تمامی عناوین جدید موجود هست.
PC XBOX360 PS3


کامپیوتری:
Ryse Son of Rome
Sleeping Dogs Definitive Edition
NBA2K15

The Evil Within
Alien Isolation
Epic Mickey 2 The Power of Two
Middle Earth Shadow of Mordor
Wasteland 2


ایکس باکس 360 :
NBA2K15
F1 2014
PACMAN
EVIL WITHIN


پلی استیشن 3:
تمامی عناوین جدید​
 

jahanres

Registered User
تاریخ عضویت
20 فوریه 2014
نوشته‌ها
218
لایک‌ها
39
سن
34
سلام داش واچ داگ برای ایکس باکس و ان بی ای 15 , WATCH DOG BAD BLOOD (فقط دی ال سی میخوام ) و EVIL WITHIM و RYSE برای PC قیمت اینارو با پست بگید ممنون میشم
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
Far Cry 4 XBOX360-COMPLEX
Escape Dead Island XBOX360-COMPLEX
Dragon Age Inquisition XBOX360-COMPLEX
Middle Earth Shadow Of Mordor XBOX360-iMARS

Pro Evolution Soccer 2015 XBOX360
LEGO Batman 3 Beyond Gotham XBOX360-COMPLEX
Assassins Creed Rogue XBOX360-IMARS

The Wolf Among Us XBOX360-iMARS
Call of Duty Advanced Ware XBOX360-iMARS
WWE 2K15 XBOX360-iMARS
Far Cry Blood Dragon XBOX360

Teenage Mutant Ninja Turtles Danger of the Ooze XBOX360-iMARS
Falling Skies XBOX360-COMPLEX
Just Dance 2015 XBOX360-COMPLEX

MX.vs.ATV.Supercross.XBOX360-COMPLEX
Borderlands The Pre Sequel XBOX360-iMARS
F1 2014 XBOX360-COMPLEX

Pac Man And The Ghostly Adventures 2 XBOX360-IND
The Evil Within PAL XBOX360 STRANGE
NBA 2K15 XBOX360-iMARS


قیمت ها نیز آپدیت شد ...
 

mammad72

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 آپریل 2014
نوشته‌ها
65
لایک‌ها
26
سن
31
محل سکونت
Tehran
سلام خسته نباشید
Assasian creed 1
Biochok Infinite : Complete edition
برنر مکس +لایو + چاپ روی دیسک + قاب
لطفا فاکتور را پی ام کنید
 
بالا