برگزیده های پرشین تولز

فروش فوق العاده بازیهای کامپیوتری و ایکس باکس 360 با قیمتی متفاوت!!!

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
بازی های جدید اضافه شد:

LEGO Jurassic World XBOX360
MotoGP 15 XBOX360
Ride XBOX360
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
LEGO Jurassic World XBOX360

بازی LEGO Jurassic World
در سبک اکشن , ماجراجویی می باشد که توسط استودیو TT Games ساخته شده است و استودیو Warner Bro وظیفه انتشار آن را بر روی PS3 و Xbox 360 بر عهده داشته است . پس از تجربه های موفق داستان ژوراستیک پارک , دنیای گمشده : ژوراستیک پارک و ژوراستیک پارک 3 بازی LEGO Jurassic World اولین بازی از این سری می باشد که بازیکنان قادر خواهند بود تا هر چهار فیلم ژوراستیک پارک را در قالب بازی تجربه کنند .

LEGO%20Jurassic%20World-1.jpg


این بازی به صورت LEGO طراحی شده است و سازنده ی آن یعنی TT به عنوان خالق سری بازی های لگو به شمار می رود . ماجراجویی جذاب در کنار صحنه های فوق العاده از فیلم اصلی ویژگی های تشکیل دهنده ی این نسخه از بازی LEGO Jurassic World می باشد . طرفداران عنوان سینمایی سری Jurassic Park قادر خواهند بود تا در لحظات حساس آن حضور داشته و خود کنترل بازی را در دست بگیرند و به طور کامل تجربه ای متفاوت از Isla Nublar و Isla Sorna به دست آورند .

LEGO%20Jurassic%20World-2.JPG


از ویژگی های بازی لگو ژوراستیک جهانی می توان به ماجراجویی 65 میلیون ساله , انتخاب بیش از 20 نوع دایناسور از جمله Triceratops , deadly Raptor , vicious Compy و mighty T. rex , قابلیت شخصی سازی دایناسورها , کشف دنیای معروف Isla Nublar و Isla Sorna و ماموریت های رایگان متعددی اشاره کرد .

LEGO%20Jurassic%20World-2.JPG


 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
Ride XBOX360

Ride یک بازی شبیه ساز موتور و مسابقات موتور سواری است که در آن سعی شده تا محیط بازی و همچنین موتور های موجود کاملا شبیه سازی شده باشند. در این بازی شما قادر خواهید بود تا به بیش از ۱۰۰ موتور شبیه سازی شده که هر کدام تولید شده توسط شرکت های بزرگ دنیا هستند.

Ride-2.JPG


موتور هایی که در این بازی وجود دارند مورد استفاده توسط تیم های بسیار معروف و محبوب هستند. در بازی Ride بر خلاف سایر بازی ها در این سبک وظیفه شما تنها مسابقه دادن نیست بلکه حتی می توانید مسائل فنی مربوط به موتور ها را نیز در اختیار بگیرید. همچنین مسیر های مسابقه نیز دقیقا شبیه سازی شده هستند که اکثر آن ها در شهر ها و کشور های معروف وجود دارند.

Ride-3.JPG


بسیاری از پیست های مسابقه تاریخی نیز در این بازی وجود خواهند داشت و به صورت کاملا دقیق شبیه سازی شده اند که اگر از دسته افرادی باشید که مسابقات موتور سواری را دنبال می کنید حتما با دیدن بسیاری از این پیست ها یاد مسابقات به یاد ماندنی و تاریخی می افتید.
در بازی بیش از 600 تور موتورسواری وجود دارد که هر کدام در نقطه ای از زمین خواهد بود که چندین مایل می تواند طول دورهای مسابقه باشد. تورها گاهی از بین چندین شهرستان عبور خواهد که نیازمند حرفه بسیاری خواهد بود. عبور از چنگل ها و بیابان ها در فصول آب و هوایی مختلف از جذاب ترین بخش های بازی می باشد.

Ride-4.JPG

 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
MotoGP 15 XBOX360


بازی MotoGP 15
در سبک مسابقه ای , شبیه ساز , ورزشی می باشد که توسط استودیو Milestone S.r.l ساخته شده است و استودیوی مذکور بازی را برای PS3 و Xbox 360 منتشر کرده است . آیا آماده ی روبه رو شدن با چالش های جدید در نسخه MotoGP 15 هستید ؟ این بازی با دیگر به صورت جامع و کامل آمده است تا تجربه ی بهتری را برای شما به وجود آورد .

MotoGp15-1.jpg


در قسمت Career ما شاهد اضافه شدن مدی جدید به نام Personal Teams هستیم . قسمت AI و فیزیک بازی کاملا بهینه شده است و بهبود تعاملی زیادی را در تفکیک دوچرخه و موتور شاهد خواهیم بود و مدهای مختلف که در راستای شکست رکورد زمانی بهترین بازیکنان در هر رده از مسابقات می باشد .

مسابقات خود را شخصی سازی کرده و در مدهای بسیار متنوعی که در بازی MotoGP 15 وجود دارد شرکت کنید .

MotoGp15-3.JPG


برای اولین بار در بخش تک نفره بازی شما قادر خواهید بود تا تیم شخصی خود را ساخته موتور مورد نظر خود را خریده , لوگو و نام تیم خود را انتخاب کرده و تیم خود را از لحاظ رنگ و دیگر موارد تغییر دهید . در پایان هر مسابقه در هر مدی که باشید امتیازات GP بنا به نوع اتمام مرحله دریافت خواهید کرد . همانطور که Reputation شما زیاد می شود توجه اسپانسرهای قدرتمندی را به خود جلب می کنید . بازی MotoGP 15 بهترین بازی در زمینه ی موتورسواری می باشد که آدرنالین شما را بیش از حد کرده و هیجان را چند بابر می کند .

MotoGp15-2.JPG

 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
Devil May Cry 4 Special Edition


نسخه کامل *** CODEX ***
شیطان هم می‌گرید ۴ (به انگلیسی: Devil May Cry 4) یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجرایی و چهارمین قسمت از مجموعه بازی‌های شیطان هم می‌گرید است که توسط شرکت کپ‌کام برای کنسول‌های ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۳ و همچنین مایکروسافت ویندوز به بازار عرضه شده‌است.

Devil%20May%20Cry%204%20Special%20Edition-1.JPG


در این بازی، بازیکن نخست در نقش قهرمان آن نرو و سپس از مرحلهٔ یازدهم تا نوزدهم در نقش دانته بازی می‌کند و در آخرین مرحله دوباره به نقش نرو باز می‌گردد. چند شخصیت جدید مانند کیریه و گلوریا به بازی اضافه می‌شوند و چند شخصیت قدیمی هم مانند لیدی فقط حضوری کوتاه در بازی دارند. داستان بازی بعد از نسخهٔ سوم و نسخهٔ اول و پیش از نسخهٔ دوم اتفاق می‌افتد. داستان از جایی آغاز می‌شود که فردی نیمه‌اهریمن به نام نِرو همراه با دوست دختر خود کیریه در مراسم مذهبی فرقهٔ شمشیر شرکت می‌کند.

Devil%20May%20Cry%204%20Special%20Edition-2.JPG


این فرقه کسانی هستند که اسپاردا (پدر دانته که یک اهریمن کامل بود) را پرستش می‌کنند و نرو و کیریه عضو آن هستند. که ناگهان دانته **** آن‌ها را به نام سانْکتوس را ترور می‌کند و دو دستیار سانکتوس به نام‌های کِرِدو(که برادر کیریه است.) و اَگنِس برای نجات جان سانکتوس اقدام می‌کنند و شهر از موجودات جهنمی پر می‌شود و نرو بعد از مبارزه با دانته و فرار او به دنبال قصر فرقهٔ شمشیر به نام قلعهٔ فورچنا می‌رود.


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, Windows 8.1
Processor: Intel(R) Core(TM) 2 Duo 2.4GHz, AMD Athlon(TM) X2 2.8 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA(R) GeForce(R) 8800 GTS, AMD Radeon(TM) HD 3850 with 512MB RAM or better
DirectX: Version 10
Hard Drive: 27 GB available space
Sound Card: DirectSound Support (DirectX® 9.0c)
Additional Notes: Some high end integrated graphics and modern gaming laptops with a discrete GPU may work but have not been tested, nor are they officially supported by Capcom.



سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7, Windows 8.1
Processor: Intel(R) Core(TM) i3 3.0GHz, AMD FX-4100 3.6 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA(R) GeForce(R) GTX 570, AMD Radeon(TM) HD 7790
DirectX: Version 10
Hard Drive: 27 GB available space
Sound Card: DirectSound Support (DirectX® 9.0c)
Additional Notes: Some high end integrated graphics and modern gaming laptops with a discrete GPU may work but have not been tested, nor are they officially supported by Capcom​
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
Alone In The Dark Illumination


بازی کامپیوتر Alone In The Dark Illumination یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Pure FPS طراحی و ساخته شده و به تازگی وسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . تاریکی بر شهر Norwich سایه افکنده است . هیولاها پا را فراتر از قلمروهای خود گذاشته و با تبدیل شدن به کابوس , هرج و مرج در زمین به راه انداخته اند .

Alone%20In%20The%20Dark%20Illumination-1.JPG


شما به عنوان یکی از چهار قهرمان باید با دشمنانی که روشنایی را به بند کشیده اند , مبارزه کنید .

کمپانی آتاری توانسته است با الهام از نوشته های H.P. Lovecraft سری بازی های Alone in the Dark را خلق کند که هواداران بسیاری در سرتاسر دنیا داشته و به عنوان پدر ژانر وحشت و بقا شناخته می شود . نبرد در محیطی پویا و مملو از جانوران خونخوار را تجربه کنید . بازی این اجازه را به شما می دهد تا افراد گروه خود را انتخاب کنید گروهی که جادوگر ، مهندس و کشیش را شامل می شود و هرکدام دارای سلاح و توانایی های منحصر به فردی هستند .

Alone%20In%20The%20Dark%20Illumination-2.JPG


بخش مولتی پلیر در بازی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید هرکدام از شخصیت ها را که مد نظرتان است , انتخاب کنید البته فراموش نکنید هرچه گروه شما کوچکتر باشد با چالش های بیشتری روبرو شده و همین امر باعث می شود تا هیجان را با تمام وجود احساس کنید همچنین بازی چهار کمپین با سطوح مختلف را شامل می شود که به پی بردن به رمز و رازهای شهر Norwich می پردازد . هرچه پیش می روید بازی به توانایی های شما می افزاید و اگر باهوش باشید می توانید از تاریکی برعلیه دشمنان خود استفاده کنید . در تمام مدت روشنایی دوستانتان همراهتان هستند ولی زمانی که تاریکی فرا رسد دیگر تنها هستید و راه فراری نیست .


حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1/ Windows 8 / Windows 8.1
Processor: Quad-core Intel or AMD processor 2.3+ GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 460 GTX or AMD Radeon 6850 HD series card
DirectX: Version 11
Hard Drive: 15 GB available space
Additional Notes: Supported chipsets: NVIDIA 460 GTX or greater; Intel 4000 or greater. Laptop versions of these chipsets may not be supported. Updates to your video and sound card drivers may be required.



سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 SP1/ Windows 8 / Windows 8.1
Processor: Quad-core Intel or AMD processor, 2.5 GHz or faster
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 580 GTX or AMD Radeon 6970 HD series card
Additional Notes: Additional Notes: Supported chipsets: NVIDIA 460 GTX or greater; Intel 4000 or greater. Laptop versions of these chipsets may not be supported. Updates to your video and sound card drivers may be required.​
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
The Witcher 3 Wild Hunt PC


نسخه کامل FTL در 5 دیسک بهمراه تمامی DLC ها


The Witcher 3 Wild Hunt بازی ساحره 3 به نام شکار وحشیانه با سبکی اکشن و اول شخص , سومین نسخه و یکی دیگر از قسمت های سری بازی های محبوب و جذاب The Witcher است که توسط کمپانی CD Projekt Red Studio طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی مشهور Warner Bros. Interactive Entertainment برای پلتفرم های PC , XBoxOne و PS4 به بازار عرضه شده است .

بازی The Witcher 3 Wild Hunt آخرین نسخه از سری بازی های ساحره است که ماجراها و اتفاقات عجیب و پرهیجانی را در جهانی باز توسط کاراکتر اصلی بازی یعنی Geralt گرالت روایت می کند . در این نسخه کمپانی سازنده بیشتر بر روی داستانی شخصیت محور , انتخاب بازیکن و مبارزات تکنیکی متمرکز شده است . داستان این نسخه از بازی نیز مانند سری قبلی The Witcher و The Witcher 2 Assassins of Kings از کتابی با همین عنوان الهام گرفته شده است که توسط یک نویسنده لهستانی به نام Andrzej Sapkowski به رشته تحریر درآمده است . در این نسخه , یکبار دیگر Geralt شخصیت محبوب بازی بازگشته است تا داستان های جذاب و ماجراجویی های باورنکردنی را رقم بزند . داستان بازی بر اساس تصمیمات بازیکنان پیش می رود و پر از اتفاقات و وقایع غیر منتظره و باورنکردنی است که باعث می شود شخصیت هایی را که در طی بازی با آنها روبرو می شوید هرگز از یاد نبرده و همین امر جاه طلبی و انگیزه شما را برای ادامه بازی افزایش می دهد . سیستم مبارزه منحصر به فردی که از ترکیب بصری و طیف گسترده ای از عناصر تاکتیکی بهره می برد و با بیشترین مبارزات در طول یک بازی , که کمتر در این سری بازی ها وجود دارد توانسته است نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند . گیاهان و جانوران موجود در بازی طوری طراحی شده اند که با حوادث مختلفی که در اطرافشان اتفاق می افتد واکنش نشان می دهند .

The%20Witcher%203%20Wild%20Hunt-1.JPG


بازی The Witcher 3 Wild Hunt یکی از بهترین بازی های سبک RPG است که می تواند رقیب خوبی برای سایر بازی های این سبک باشد . لازم به ذکر است که برای ساخت این بازی از موتور REDengine 3 استفاده شده است که توسط CD Projekt RED برای بازی های جهان باز طراحی شده است و به بازیکن این اجازه می دهد تا آزادانه به هر طرف سفر کند و پرسه بزند .
هرج و مرج , جهان را در خود غرق می کند . دود ناشی از سوختن روستاها , آسمان را سیاه پوش کرده است . بار دیگر امپراطوری Nilfgaard بازگشته است و تاخت و تاز پادشاه شمالی تهدید را احساس می کند . تنها یک نفر می توانست در مقابل آنها مقاومت کند که دیگر دیگر رفته است .

The%20Witcher%203%20Wild%20Hunt-2.jpg


نیرویی تاریک و مرگبار در حال ظهور است . کابوس های شبانه , گرالت را رها نمی کنند . گرالت تصمیم می گیرد برای پاسخ دادن به تمامی کابوس هایش ماجراجویی خود را آغاز کند . ارتش تاریکی , قسمت اعظمی از سرزمین ها را به زیر سلطه خود درآورده است . در طول مسیر , گرالت با ردپایی از هیولاها برخورد می کند . حال گرالت تنهاست و دیگر یاوری برایش باقی نمانده است . گرالت دیگر مانند سال های پیش , طراوت جوانی را ندارد و کمتر خود را درگیر ماجراجویی های مختلف می کند . REDengine 3 باعث شده است تا پلیر , از گردش در محیطی گرافیکی و چشمنواز نهایت لذت را ببرد . محیط بازی 13 برابر بزرگتر از نسخه قبلی است . نقشه بازی از مناطق مختلفی از جمله کوهستان ها و دریاها تشکیل شده و در هر قسمت از نقشه , تمدنی وجود دارد که هرکدام دارای فرهنگ مخصوص به خود هستند .

The%20Witcher%203%20Wild%20Hunt-3.JPG


در این نسخه , تجهیزات و سلاح های گرالت تغییرات عمده ای کرده اند . در این نسخه , سیستم مبارزه دچار دگرگونی اساسی شده و این امکان به پلیر داده می شود تا در هنگام نبردها از قدرت سحر و جادوی خود در برار دشمنان خود استفاده کند . Wild Hunt مکانیک های جدیدی از جمله witcher-sense , نحوه مبارزه هنگام اسب سواری , روش مبارزه دریایی , شنا در زیر آب و استفاده از یک کمان پولادی را معرفی می کند . Witcher Sense بخشی از اطلاعات مربوط به گرالت برای نحوه مبارزه با هیولاهای مختلف را نشان می دهد . جالب است بدانید برای مبارزه با هر هیولا , ابتدا باید یکسری اطلاعات از دشمن مورد نظر و نحوه مبارزه او به دست آورده سپس پا به یمدان نبرد گذارید . مکانیزم دیگری برای بالا رفتن از کوه ها وجود دارد که شبیه به سری بازی های Assassin’s Creed نبوده اما شباهت زیادی با Uncharted دارد . هر تصمیم می تواند اتفاقت در حال وقوع در جهان بازی را تغییر دهد . برای هر تصمیم , مجموعه ای از گزینه های مختلف پیش روی شماست . CD Projekt RED بیش از 100 ساعت گیم پلی را برای تکمیل بازی پیش بینی کرده است که 50ساعت آن را انجام ماموریت ها و 50 ساعت دیگر آن را خط اصلی داستان تشکیل می دهد .

The%20Witcher%203%20Wild%20Hunt-4.JPG


بازی برای آنکه به واقعیت نزدیک شود , از سیستم پویای شب و روز استفاده می کند . چرخه شب و روز می تواند بر قدرت برخی از هیولاها مانند گرگ ها در زمان ماه کامل تاثیر گذارد . جالب است بدانید چهره گرالت با گذر زمان دچار تحولاتی از جمله رویش ریش خواهد شد . گرافیک خیره کننده , ازی به عنوان یک قاتل هیولاها , موزش دیده از دوران کودکی و جهش یافته برای به دست آوردن مهارت های فوق بشری , مسلح با طیف وسیعی از سلاح های قابل ارتقا، , معجون و سحر و جادو , شکار کردن طیف گسترده ای از هیولا های عجیب و غریب , امکان به روز رسانی سلاح ها , امکان خرید زره پوش و سفارشی آن , کاوش در جهانی بی پایان و فانتزی , کشف غارها و کشتی های غرق شده ، تجارت با بازرگانان و آهنگران , تغییر سرنوشت و استفاده از موتور بازیسازی REDengine 3 تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید .

MINIMUM:
OS: 64-bit Windows 7 or 64-bit Windows 8 (8.1)
Processor: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz / AMD CPU Phenom II X4 940
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 660 / AMD GPU Radeon HD 7870
Hard Drive: 35 GB available space

RECOMMENDED:
OS: 64-bit Windows 7 or 64-bit Windows 8 (8.1)
Processor: Intel CPU Core i7 3770 3.4 GHz / AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 770 / AMD GPU Radeon R9 290
Hard Drive: 35 GB available space​
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
Project CARS PC


عنوان Project CARS در حقیقت، دست پخت جدید سازندگان Slighty Mad Studios می باشد؛ شرکتی واقع در پایتخت انگلستان؛ یعنی لندن که وظیفه نشر بازی را خود به عهده دارد و بیشتر با عناوینی همچون Need For Speed: Shift, Shift 2: Unleashed, Test Drive و… شناخته می شود.

Project%20CARS-1.JPG


PJ برای هدف خود، یعنی انقلاب در شبیه ساز رانندگی آن چنان مصمم است که قرار شده تا بازی از تکنولوژی فوق پیشرفته Project Morpheus VR استفاده کند. در PJ صد ها ماشین وجود دارد که که همگی لایسنس شده هستند و بیشتر در برنامه هایی همانند Top Gear مشاهده شده اند اما نباید انتظار داشته باشید که هر ماشینی در بازی استفاده شود و برخی از آن ها بدون استفاده در بازی قرار داده شوند. با توجه به نمایش ها و تریلر های بازی، ماشین ها از طراحی، تنوع و جزئیات بسیار خوبی بهره مند هستند و شما قادر خواهید بود تا هر کلاسی از ماشین را خریداری کنید و شروع به تیونگ آن کنید یا مانند یک ماشین معمولی بدون بدنه های مخصوص مسابقه شروع به رانندگی کنید!

Project%20CARS-2.JPG


شاید شما هم NFS: Shift که معجون سازندگان PJ بود را تجربه کردید که چقدر پیست های متنوع و زیبایی داشت! اکنون این شرکت با پیشرفت هایی که داشته برای ساخت پیست های مسابقه ای، هر کشور و قاره ای را مد نظر خود قرار داده است. با نیم نگاهی به نمایش های بازی، شما تنوع پیست ها را درک خواهید کرد. پیست ها یا در استادیوم ها هستند یا در وسط شهر و حتی تونل ها! هر پیست آب و هوای آفتابی، بارانی، غروبی و… خود را دارد و در کل در پیست ها شاهد آب و هوای مختلفی هستید. PJ برخلاف دیگر عناوین هم سبک خود، قرار است تا تمامی پیست ها و ماشین های خود را در همان اول به اختیار بازیکنان در آورد یعنی شما از همان اول قادر خواهید بود که پیست مورد علاقه و ماشین مورد علاقه خود را انتخاب و با دوستان یا خودتان یک مسابقه واقعی دهید!

Project%20CARS-3.JPG



حداقل سیستم مورد نیاز:
OS:
Windows Vista, Windows 7 with latest Service Packs
Processor: 2.66 GHz Intel Core 2 Quad Q8400, 3.0 GHz AMD Phenom II X4 940
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia GTX 260, ATI Radeon HD 5770
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 25 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی:
OS:
Windows 7 with latest Service Packs
Processor: 3.5 GHz Intel Core i7 3700, 4.0 GHz AMD FX-8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GT600 series, AMD Radeon HD7000 series
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 25 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card​
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
Grand Theft Auto V PC


بازی کامپیوتر Grand Theft Auto V
یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط استودیو Rackstar North طراحی وساخته شد و به تازگی توسط کمپانی Rockstar Games برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . داستان بازی حول 3 جناینکار در جریان است که هرکدام داستان زندگی خود را دارند و به مرور و در طول بازی با یکدیگر طی اتفاقات و حوادث مختلف آشنا می شوند . از سرقت مسلحانه در Lundendorff در شمال Yankton نه سال می گذرد .

GTA%20V-3.JPG


در طول آن سرقت , دو نفر از اعضای گروهی سه نفره , جانشان را از دست می دهند . تنها یک نفر جان سالم به در می برد , Michael Townley که او هم تصمیم می گیرد به نوعی صحنه سازی کرده و مرگ خود را جعل کند . همانطور که گفته شد , در این نسخه , 3 شخصیت مختلف با توانایی های خاص و منحصر به فرد وجود دارند . شخصیت دوم بازی فردی به نام Franklin Clinton است که به همراه شریک خود Lamber در کار تجارت ماشین فعالیت می کنند . مایکل تصمیم برای پسر خود ماشینی خریداری کند ازقضا به محل کسب فرانکلین رفته و با او آشنا می شود .

GTA%20V-1.JPG


بعد از گذشت مدتی , آنها تصمیم می گیرند از یک جواهر فروشی سرقت کنند که در این سرقت توانستند موفق عمل کرده و پس از مدتی اخبار سرقت آنها در کل شهر پخش شود . جالب است بدانید زمانی که اخبار سرقت از تلویزیون پخش می شود , شخصیت سوم که Trevor نام دارد مایکل را شناسایی کرده و متوجه می شود که او زنده است و تصمیم می گیرد هرطور شده او را پیدا کند . تمامی اتفاقات بازی در شهر Los Santos رخ می دهد درست جایی که هرکدام از شخصیت ها باید ماموریت های خود را به پایان رسانند .

GTA%20V-2.jpg


نقشه بازی نسبت به نسخه های قبلی بسیار گسترده تر بوده و این اجازه به پلیر داده می شود تا در کنار ماموریت های اصلی , ماموریت های فرعی را انجام داده و علاوه بر بهبود مهارت های خود , امتیاز بیشتری کسب کند . در این نسخه علاوه بر آنکه بر تنوع سلاح ها و تجهیزات موجود در بازی افزوده شده است , امکان شخصی سازی برای لباس ها , مدل مو , ریش , وسایل نقلیه و اسلحه نیز وجود دارد .

GTA%20V-4.jpg


یکی از محبوبترین بخش های بازی های باگرافیک بالا در چند سال اخیر , بخش آنلاین آن ها است . GTA Online هم یکی از محبوب ترین بخش های مولتی پلیر است که توانسته نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید .​

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Grand Theft Auto V:
OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1, Windows Vista 64 Bit Service Pack 2* (*NVIDIA video card recommended if running Vista OS)
Processor: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor (4 CPUs) @ 2.5GHz
Memory: 4GB
Video Card: NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11)
Sound Card: 100% DirectX 10 compatible
HDD Space: 65GB

سیستم پیشنهادی بازی Grand Theft Auto V:
OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1
Processor: Intel Core i5 3470 @ 3.2GHZ (4 CPUs) / AMD X8 FX-8350 @ 4GHZ (8 CPUs)
Memory: 8GB
Video Card: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD7870 2GB
Sound Card: 100% DirectX 10 compatible
HDD Space: 65GB​
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
بازی های جدید اضافه شد:

LEGO Jurassic World XBOX360
MotoGP 15 XBOX360
Ride XBOX360
 

Mahdisamsung

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 اکتبر 2012
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
0
سلام يه سري بازي ميخواستم
من قبلا هم از شما خريد داشتم تو پرشين تولز
يه سري بازي براي كينكت ميخوام
Nike traning
Just dance 2015
Mickle jackson
Star wars
Harry patter
Zumba world party
Avengers
Kinect sport
بازی SAINTS ROW: GAT OUT OF HELL
نام بازی : Fable: The Journey
Just dance 4
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
سلام يه سري بازي ميخواستم
من قبلا هم از شما خريد داشتم تو پرشين تولز
يه سري بازي براي كينكت ميخوام
Nike traning
Just dance 2015
Mickle jackson
Star wars
Harry patter
Zumba world party
Avengers
Kinect sport
بازی SAINTS ROW: GAT OUT OF HELL
نام بازی : Fable: The Journey
Just dance 4

سلام
مخلصیم داش مهدی ...
خدمتت پ.خ شد ...
////
جدیدا قاپ زدنه مشتری هم باب شده تو پی تی ...:general105:
طرف پیام میده بیا بازی قسطی میدم بهت و ... ! به خیر بگذره ...
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
لیست بازی ها آپدیت شد ...

بازی کامپیوتری Pro Evolution Soccer 2016
بازی Pro Evolution Soccer 2016 XBOX 360
Destiny The Taken King XBOX360
بازی کامپیوتری Mad Max PC

Destiny The Taken King XBOX360
بازی کامپیوتری Mad Max PC
بازی کامپیوتری Pro Evolution Soccer 2016
بازی Pro Evolution Soccer 2016 XBOX 360
NHL Legacy Edition XBOX360-iMARS

Rugby.World.Cup.2015.XBOX360-COMPLEX
Metal.Gear.Solid.V.The.Phantom.Pain.XBOX360-COMPLEX
Madden.NFL.16.XBOX360-iMARS


////////////////

قیمت ها طبق پست اول همین تاپیک ارائه خواهند شد ...
 
Last edited:

milad_maxpayne

Registered User
تاریخ عضویت
12 دسامبر 2012
نوشته‌ها
104
لایک‌ها
11
لیست بازی ها آپدیت شد ...
salam sadegh jam miladdam اگه حال کردی یه کار باخال دارم برات 5 تا فروشکاه تو توپخونه گیمهاتو که من گرفته بودم 980 تقریبا شده بود حال کرده.حالا بازی میخوان خوبن میفروشن من فردا باهات حتما صحبت کنم.مشتری دزدی ادم به پسر خاله خودش تکیه کنه بهد اون بزار زیر عصای ادم بخوریم زمین. بره گل یکی دیگه بچسب .نوکرم 09361923323
من بچه های لایو گلد لایو 1ماهه به بالا دارم خواستید درخدمتم ولی با صادق خان هماهنگ کنید تاپیک ایشون.100 سال دیگه هم بشه باز ازش بازی میخرم یه دونه تو 1000 تا خراب در اومد اونم دیسک خراب بود.بقیه هم اگه مشکل داشت همرو عوض کرد. ولی از یکی تو همینجا گرفتم باق بدترین قاب گول حرف فامیل خوردن افتضلح 20 تا گیم 2تاش نصب شد اونم چطوری روی کنسول نو 4 لهله رو 12 تا تست کردم. تمام رنگهای روی دسک پودر میشد میچسبید همرو نگه داشتم اتفاقا یه کلیپ هم هست ازش اینجا جاش نیست .اون معرف من و تایید کنندش هم هست. با صادق خان کار کنید.خرابه عوض میکنه تعهد داره. برید هم ببینید هیچی با این حرفها به من نمی چربه ارشیو باز گیمر قدیمی هست 8 تا هارد 2 ترا گیم پیسی از 79 رو تو این چند ماه ارشیو کردم.برای خودم و البته....... ولی ایکس باکس کنسول فققط صادق جان
 
Last edited:

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
ما خیلی مخلصیم داش میلاد گل ...
////

دوستان فیفا 16 نسخه کامل کمپلکس نیز آماده سفارش شد !!!
 

sadeghbb

Registered User
تاریخ عضویت
24 فوریه 2010
نوشته‌ها
5,506
لایک‌ها
6,160
محل سکونت
On Warez Site!
*******************
دو بازی جدید به لیست اضافه شد ...

WRC 5 XBOX360-COMPLEX
Transformers Devastation XBOX360-COMPLEX


-----------------
بازی های کامپیوتری:

NBA 2K16 PC-CODEX 9Disc
Samurai Warriors 4-II 2Disc
Euro Truck Simulator 2 1Disc
SOMA PC-RELOADED 3Disc
Counter-Strike: Global Offensive 2Disc
Pro Evolution Soccer 2016 2Disc
Mad Max PC-3DM 10Disc

Metal Gear Solid V The Phantom Pain PC-3DM 5Disc

*******************
توجه:
دوستان سرویس پرداخت درب منزل به سراسر کشور نیز فعال شد !!!


**********
 
بالا