برگزیده های پرشین تولز

کنکور ارشد آزاد و سراسری : مواد امتحانی - ثبت نام - تاریخ ها و...

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد آغاز شد/ جزئیات ثبت نام و انتخاب کد رشته

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه ثبت نام اینترنتی در کنکور کارشناسی ارشد سال 89 از امروز به مدت یک هفته آغاز شد گفت: داوطلبان تنها می توانند در دو کد رشته امتحانی اصلی و شناور ثبت نام و در آزمونها شرکت کنند. حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره های کارشناسی ارشد داخل از امروز آغاز شده و در روز سه شنبه 12 آبان ماه پایان می پذیرد.
وی اظهار داشت: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره شرایط عمومی و اختصاصی و نحوه ثبت نام در نشریه پیک سنجش روز گذشته 4 آبان ماه منتشر شده و هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار دارد.
معاون سازمان سنجش گفت: داوطلبان باید پس از مطالعه اطلاعیه مذکور در صورت واجد شرایط بودن در مهلت تعیین شده برای ثبت نام اقدام کنند.
وی افزود: ضمنا داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در کنکور کارشناسی ارشد باید برای اطلاع از مفاد اطلاعیه های این سازمان در خصوص کد دانشگاهها و موسسات آموزش عالی به منظور استخراج کد محل تحصیل مقطع کارشناسی لیسانس و درج آن در تقاضانامه، نحوه اقدام اتباع خارجی برای ثبت نام و شرکت در آزمون به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.
توکلی با اشاره به نحوه ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد گفت: داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد می‌ توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org هزینه ثبت نام را به مبلع 9 هزار و 200 تومان به صورت اینترنتی پرداخت کنند.
وی افزود: داوطلبان همچنین می توانند به مراکز پست سراسر کشور مراجعه و نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت ‌نام اقدام کنند از این طریق داوطلبان باید علاوه بر پرداخت 9 هزار و 200 تومان وجه ثبت نام نسبت به پرداخت 6 هزار ریال هزینه اداره پست نیز اقدام و پس از آن از طریق سایت سازمان سنجش در کنکور ثبت ‌نام کنند.
معاون سازمان سنجش گفت: همچنین داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی، متقاضی شرکت در کد رشته امتحانی شناور نیز هستند باید نسبت به خریداری یک کارت اعتباری دیگر به مبلغ 9 هزار و 200 تومان اقدام کنند.
وی تأکید کرد: هر داوطلب تنها می تواند در دو کد رشته امتحانی اصلی و شناور ثبت نام و در آزمونها شرکت کند.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
نحوه ثبت معدل کارشناسی در کنکورارشد/ انتشار اطلاعات ثبت نامی در30 آبان

معاون سازمان سنجش آموزش کشور نحوه درج معدل کارشناسی در فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد برای داوطلبانی که فارغ التحصیل شده یا هنوز فارغ التحصیل نشده اند را اعلام کرد.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی که حداکثر تا 31 شهریورماه 1389 فارغ التحصیل می شوند باید فرم مخصوص مندرج در دفترچه راهنما را تکمیل و فرم تکمیل شده را به تأیید موسسه آموزش عالی محل فارغ التحصیلی برسانند.

وی افزود: به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون این فرم را باید همراه خود داشته باشند تا پس از تطبیق با معدل مندرج در کارت ورود به جلسه و در صورت داشتن مغایرت معدل طبق اطلاعات ارائه شده در سایت سازمان اقدام کنند.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: ضمنا لازم است داوطلبان تصویر فرم مذکور را حداقل به مدت یک سال نزد خود نگهداری کرده و درفرم تقاضانامه ثبت نام نیز معدل واحدهای گذرانده شده تا تاریخ 31 شهریورماه 88 خود را در قسمت مربوط درج کنند.

وی گفت: فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی نیاز به تکمیل فرم مخصوص معدل ندارند و ضرورت دارد که منحصرا معدل اکتسابی را بر اساس معدل مندرج در گواهینامه فارغ التحصیلی بر مبنای 0 تا 20 و یا 0 تا 4 و حداکثر تا 2 رقم اعشار درج کنند.

توکلی افزود: مشخصات داوطلبان پس از ثبت نام از 30 آبان تا 4 آذر ماه برای کنترل صحت و یا مغایرت روی سایت سازمان سنجش آموزش منتشر می شود و داوطلبان می توانند در این فرصت اطلاعات ثبت نامی خود را نظیر معدل کارشناسی مرور و نسبت به تصحیح آن در صورت داشتن مغایرت اقدام کنند.
 

nemesis2005

Registered User
تاریخ عضویت
18 مارس 2005
نوشته‌ها
1,857
لایک‌ها
270
سن
37
محل سکونت
رشت
دوستان این کد **** وظیفه چیه ؟
من معاف هستم ولی نمی دونم کد من چیه ! کسایی که هنوز سربازی نرفتن کدشون چیه ؟
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
شرایط استفاده از امتیاز آموزش و پرورش در کنکور کارشناسی ارشد

معاون سازمان سنجش آموزش کشور شرایط و ضوابط استفاده از امتیاز کارشناسان آموزش و پرورش را برای قبولی در کنکور کارشناسی ارشد 89 اعلام کرد. حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: فهرست رشته های مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال 89 اعلام می شود و داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شوند، می توانند از امتیاز کارشناسان این وزارتخانه استفاده کنند.
وی اظهار داشت: داوطلبان متقاضی دریافت امتیاز از وزارت آموزش و پرورش باید در استخدام رسمی ( قطعی - آزمایشی ) و یا پیمانی آموزش و پرورش و در حال اشتغال به کار باشند.
معاون سازمان سنجش افزود: همچنین باید رشته تحصیلی انتخابی آنان در دوره های کارشناسی ارشد با رشته تحصیلی قبلی در دوره کارشناسی ( حسب نیاز آموزش و پرورش ) و یا رشته تدریس موظف ( حداقل 12 ساعت ) و یا پست مورد تصدی مرتبط باشد.
وی اظهار داشت: ادامه تحصیل کارکنان آموزش و پرورش در رشته های غیرمرتبط و غیرمورد نیاز ممنوع است مگر در مواردی که افراد مجوز ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته های غیرمرتبط را از شورا برنامه ریزی سازمان آموزش و پرورش استان کسب کرده باشند.
توکلی ادامه داد: داوطلبان باید همچنین فرم تکمیل شده شماره 2 مبنی بر موافقت با ثبت نام و استفاده از امتیاز کارشناسان در رشته مورد نظر در دوره کارشناسی ارشد را از سازمان و یا اداره آموزش و پروش محل خدمت دریافت و نزد خود نگه دارند.
وی تأکید کرد: استفاده از مأموریت آموزشی تابع مقررات مربوط است و شرکت و پذیرش در آزمون برای متقاضی به منزله موافقت با مأموریت آموزشی نیست.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
اجرای شیوه جدید پذیرش دانشجوی دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه تبریز

تبریز - خبرگزاری مهر: معاون تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز از اجرای شیوه جدید پذیرش دانشجو دوره کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد. دکتر الله شکر اسدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر در تبریز افزود: بر این اساس دانشگاه تبریز در تمامی 114 رشته تحصیلی موجود کارشناسی ارشد این دانشگاه و در هر رشته 2 نفر به شیوه " آموزشی" نیز دانشجو پذیرفته است.
وی با بیان اینکه بر اساس آیین نامه جدید پذیرش دانشجو در دوره‌های کارشناسی‌ارشد به سه شیوه «آموزشی – پژوهشی»، «آموزشی» و «پژوهشی» صورت می گیرد، افزود: دانشگاه تبریز در کنار اجرای شیوه آموزشی "آموزشی-پژوهشی" امسال برای نخستین بار و در چهارچوب سیاستهای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مجموع 228 نفر به شیوه "آموزشی" دانشجو پذیرفته است.
دکتر اسدالهی با اشاره به اهداف این طرح گفت: تقویت و توسعه دوره‌های تحصیلات تکمیلی، ارتقای کیفیت، تنوع بخشی به شیوه‌های نوین ارایه آموزش، پاسخگویی مناسب به افزایش تقاضا برای ورود به دوره‌های تحصیلات تکمیلی، تقویت و ارتقای سطح کیفی و کمی این دوره‌ها و همسان‌سازی آن با برنامه‌های توسعه و دیگر اسناد راهبردی کشور از جمله اهداف اجرای این شیوه است.
معاون تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز گفت: ایجاد تحول راهبردی در برنامه‌های توسعه امری حیاتی و گامی اساسی در جهت توسعه همه جانبه کشور است و امیدواریم بر اساس سیاستهای علمی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری، اجرای این شیوه جدید موجبات تربیت متخصصان و پژوهشگران ماهر و برجسته در سطح کشور را در رویکردی جدید موجب شود.
وی با اشاره به ویژگی های تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد یادآور شد: شیوه آموزشی – پژوهشی در مقطع کارشناسی ارشد دوره‌ای است که محتوای برنامه آن مشتمل بر واحدهای درسی و پایان‌نامه است.
دکتر اسدالهی با بیان اینکه شیوه آموزشی نیز دوره‌ای با محوریت آموزش بوده و دانشجو پس از گذراندن واحدهای درسی و بدون گذراندن پایان‌نامه دانش‌آموخته می‌شود افزود: پذیرش دانشجو به شیوه پژوهشی در مقطع کارشناسی ارشد نیز شامل دوره‌ای با محوریت پژوهش بوده که دستاورد آن ارائه فناوری جدید، ارائه نظریه و ایده جدید، تولید دانش فنی، ثبت اختراع می شود و مشتمل بر اخذ واحدهای درسی محدود و الزام به ارایه پایان‌نامه است.
امسال دانشگاه تبریز یک هزار و 300 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشجوی جدید پذیرفته است. هم اکنون در دانشگاه تبریز 2 هزار و953 دانشجوی در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
خدایی به مهر خبر داد: ثبت نام 800هزار نفر در کنکورارشد89/ افزایش رشته و گرایشها در کنکورارشد

معاون سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام 750 تا 800 هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد 89 خبر داد و گفت: در این کنکور تعداد رشته ها و گرایشها افزایش یافته است. ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تا شب گذشته 200 هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد سال 89 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ثبت نام کرده بودند و پیش بینی می شود تا پایان مهلت ثبت نام 750 تا 800 هزار نفر در این آزمون ثبت نام کنند.
وی اظهار داشت: آخرین مهلت ثبت نام در آزمون ساعت 24 فردا است و داوطلبان تا این زمان می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در این کنکور تعداد رشته ها و گرایشها نسبت به سال گذشته اضافه شده و هیچ رشته ای حذف نشده است.
به گزارش مهر، عبدالرسول پورعباس - رئیس سازمان سنجش آموزش کشور پیش از این در پاسخ به مهر گفته بود: پیش بینی می کنیم تعداد ثبت نام در کنکور ارشد سال 89 به 800 هزار نفر برسد سال گذشته این تعداد 750 هزار نفر بود همچنین پیش بینی می کنیم در کنکور کارشناسی ارشد 89 با رشد 25 درصدی پذیرش مواجه شویم.
آزمون ارشد 89 طی 3 روز چهارشنبه 28، پنجشنبه 29 و جمعه 30 بهمن ماه برگزار می شود.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
تمدید ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد


سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد : مهلت ثبت نام اینترنتی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 89 و پانزدهمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور تا روز پنج شنبه این هفته تمدید شد.


اصغر عبدی مدیر روابط عمومی سازمان سنجش در گفتگوی تلفنی با واحد مرکزی خبر افزود: این مهلت تا ساعت 24 ،پنچ شنبه 14 آبان است و داوطلبان در این مدت فرصت دارند، تقاضانامه اینترنتی ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را تکمیل نمایند.

آزمون مقطع کارشناسی ارشد در صبح و بعد از ظهر روزهای چهارشنبه 28؛ پنج شنبه 29 و جمعه 30 بهمن ماه 88 برگزار خواهد شد.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
پنجشنبه آخرین مهلت ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد 89
معاون سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد سال 1389 تا روز پنجشنبه 14 آبان ماه خبر داد و گفت: تا کنون بیش از 500 هزارنفر در این آزمون ثبت نام کرده اند. حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: به دلیل اینکه برخی از داوطلبان ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد سال 1389 و پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویی تاکنون برای دریافت مدارک ثبت نام و انجام ثبت نام اقدام نکرده اند، با همکاری شرکت پست ترتیبی اتخاذ شده که از 13 آبان تا 14 آبان از ساعت 8 صبح تا 19 بعدازظهر در باجه های اصلی مرکزی هر شهرستان نسبت به توزیع مدارک این آزمون اقدام شود.
وی اظهار داشت: داوطلبان شهرستان تهران نیز می توانند از چهارشنبه 13 آبان ماه تا 14 آبان از ساعت 8 صبح تا 19 بعدازظهر برای دریافت مدارک ثبت نام منحصرا به یکی از باجه های 11، 13، 14، 15، 16، 17، 18 و 19 پست مراجعه و نسبت به دریافت مدارک اقدام کنند.
معاون سازمان سنجش آموزش گفت: داوطلبان همچنین می توانند تا ساعت 24 روز پنجشنبه 14 آبان به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی اظهار داشت: تا شب گذشته بیش از 500 هزار داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
افزایش 100هزارنفری داوطبان کنکورارشد/ زمان انتشار اطلاعات ثبت نامی

معاون سازمان سنجش آموزش کشور از رشد 100 هزار نفری تعداد ثبت نام کنندگان در کنکور کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: 770 هزار نفر در این آزمون ثبت نام کردند. ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تا ساعت 24 شب گذشته که آخرین مهلت ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد سال 89 بود، 770 هزار نفر در این آزمون ثبت نام کردند که با احتساب ثبت نام داوطلبان در رشته های شناور تعداد ثبت نام ها به 840 هزار می رسد.
وی اظهار داشت: تعداد افراد ثبت نام کننده در کنکور کارشناسی ارشد 89 نسبت به سال گذشته 100 هزار نفر افزایش داشته است.
زمان انتشار مشخصات ثبت نامی برای کنترل توسط داوطلبان
معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مشخصات داوطلبان پس از ثبت نام از 30 آبان تا 4 آذر ماه برای کنترل صحت و یا مغایرت روی سایت سازمان سنجش آموزش منتشر می شود و داوطلبان می توانند در این فرصت اطلاعات ثبت نامی خود را مرور و نسبت به تصحیح آن در صورت داشتن مغایرت اقدام کنند.
وی افزود: همچنین نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و برگزاری آزمون در تاریخ 19 بهمن ماه منتشر می شود.
افزایش 25 درصدی ظرفیت در کنکور کارشناسی ارشد 89
به گزارش مهر، عبدالرسول پورعباس - رئیس سازمان سنجش آموزش کشور پیش از این در پاسخ به مهر گفته بود: پیش بینی می کنیم تعداد ثبت نام در کنکور ارشد سال 89 به 800 هزار نفر برسد سال گذشته این تعداد 750 هزار نفر بود همچنین پیش بینی می کنیم در کنکور کارشناسی ارشد 89 با رشد 25 درصدی پذیرش مواجه شویم.
آزمون ارشد 89 طی 3 روز چهارشنبه 28، پنجشنبه 29 و جمعه 30 بهمن ماه برگزار می شود.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد بدون پایان نامه در بیش از 14 دانشگاه

مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی از پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد آموزش محور (بدون پایان نامه) در بیش از 14 دانشگاه کشور در کنکور کارشناسی ارشد 89 خبر داد. رجبعلی برزویی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد به شیوه آموزش محور از سال گذشته آغاز شده است و امسال نیز دانشگاههای دارای مجوز به این شیوه اقدام به پذیرش دانشجو می کنند.
وی اظهار داشت: سال گذشته 14 دانشگاه به شیوه آموزش محور دانشجو پذیرش کردند و امسال نیز علاوه بر این دانشگاهها، دانشگاههای جدید پس از اخذ مجوز قطعی از شورای گسترش آموزش عالی اقدام به پذیرش دانشجو به شیوه آموزش محور می کنند.
مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی گفت: به زودی لیست دانشگاههای جدید که می توانند در کنکور کارشناسی ارشد 89 اقدام به پیذشر دانشجو به شیوه آموزش محور کنند اعلام می شود.
وی اظهار داشت: پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد به شیوه پژوهش محور نیز در دست بررسی است اما اجرای آن برای کنکور کارشناسی ارشد سال 89 قطعی نیست.
برزویی گفت: از این رو پذیرش دانشجو در کنکور کارشناسی ارشد 89 تنها از دو روش آموزش محور و آموزشی و پژوهشی صورت می گیرد.
به گزارش مهر، شیوه پذیرش آموزشی پژوهشی در کارشناسی ارشد شامل گذراندن دروس تئوری به همراه پایان نامه می شود اما وزارت علوم در کنکور سال گذشته کارشناسی ارشد، با سیاستی جدید در راستای افزایش ظرفیت در دوره های تحصیلات تکمیلی، برای اولین بار روش آموزش محور را نیز به روش پذیرش دانشجو در کنکور کارشناسی ارشد اضافه کرد که در این شیوه تمامی واحدها به صورت تئوری ارائه می شود و دانشجو از گذراندن پایان نامه معاف می شود.
در نهایت شیوه پذیرش پژوهش محور دانشجو نیز روش جدید و در دست بررسی است که پذیرش در آن با محوریت پژوهش است و مشتمل بر اخذ واحدهای درسی محدود و الزام به ارائه پایان نامه خواهد بود.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
جزئیات کنکور مدرک معادل کارشناسی ارشد88/ برگزاری آزمون در 29 آبان

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح جزئیات برگزاری آزمون مدرک معادل کارشناسی ارشد سال 1388 گفت: کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه 26 آبان ماه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ثبت نام دومین آزمون دارندگان مدرک معادل کارشناسی ارشد سال 1388 از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش در روز 26 شهریورماه پایان پذیرفته است و 5 هزار و 126 نفر در آن ثبت نام کردند از این تعداد 882 نفر زن و 4 هزار و 244 نفر مرد بوده اند.
وی اظهار داشت: داوطلبان شرکت کننده ضرورت دارد بر اساس برنامه زمانی از روز سه شنبه 26 آبان ماه تا روز پنجشنبه 28 آبان ماه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و پس از مشاهده کارت ورود به جلسه نسبت به پرینت از آن اقدام کنند.
معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در ذیل کارت ورود به جلسه هر داوطلب آدرس حوزه امتحانی درج شده است و برگه راهنمای شرکت در آزمون نیز همزمان بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود که به کلیه داوطلبان توصیه می شود نسبت به مطالعه آن و در صورت ضرورت پرینت از آن اقدام کنند.
وی اظهار داشت: این آزمون در 128 کد رشته امتحانی و در 5 گروه آموزشی شامل گروههای فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی و هنر بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده در روز جمعه 29 آبان ماه منحصرا در شهرستان تهران برگزار می شود.
توکلی گفت: داوطلبان هر یک از کد رشته های امتحانی گروههای آموزشی مختلف به سئوالات رشته امتحانی مربوط در مدت زمان پیش بینی شده پاسخ می دهند.
 

Behnaz60t

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 آگوست 2006
نوشته‌ها
245
لایک‌ها
0
سلام به همه


من یه سوال دارم ...ممنون میشم اگر کمکم کنید .


اگر کسی بخواد در آزمون ارشد در رشته ای که با رشته لیسانسش همخوانی نداره شرکت کنه از کجا باید مطمءن بشه که بعدا مشکلی براش پیش نمیاد... , در صورت قبولی بعدا بخاطر رشته لیسانسش نپدیرنش ( به علت ناهماهنگی دو رشته با همدیگه )؟
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
آغاز توزیع کارت کنکور مدرک معادل کارشناسی ارشد از 26 آبان ماه

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح جزئیات برگزاری آزمون مدرک معادل کارشناسی ارشد سال 1388 گفت: کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه 26 آبان ماه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ثبت نام دومین آزمون دارندگان مدرک معادل کارشناسی ارشد سال 1388 از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش در روز 26 شهریور ماه پایان پذیرفته است و پنج هزار و 126 نفر در آن ثبت نام کردند از این تعداد 882 نفر زن و 4 هزار و 244 نفر مرد بوده اند.

وی اظهار داشت: داوطلبان شرکت کننده ضرورت دارد بر اساس برنامه زمانی از روز سه شنبه 26 آبان ماه تا روز پنجشنبه 28 آبان ماه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و پس از مشاهده کارت ورود به جلسه نسبت به پرینت از آن اقدام کنند.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در ذیل کارت ورود به جلسه هر داوطلب آدرس حوزه امتحانی درج شده است و برگه راهنمای شرکت در آزمون نیز همزمان بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود که به کلیه داوطلبان توصیه می شود نسبت به مطالعه آن و در صورت ضرورت پرینت از آن اقدام کنند.

وی اظهار داشت: این آزمون در 128 کد رشته امتحانی و در 5 گروه آموزشی شامل گروههای فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی و هنر بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده در روز جمعه 29 آبان ماه منحصرا در شهرستان تهران برگزار می شود.

توکلی گفت: داوطلبان هر یک از کد رشته های امتحانی گروههای آموزشی مختلف به سئوالات رشته امتحانی مربوط در مدت زمان پیش بینی شده پاسخ می دهند.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
میزان تأثیر معدل در کنکور کارشناسی ارشد 89 اعلام شد

معاون سازمان سنجش آموزش کشور میزان تأثیر معدل در کنکور کارشناسی ارشد سال 1389 را اعلام کرد. حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: معدل کارشناسی در کنکور کارشناسی ارشد به میزان 20 درصد تأثیرگذار خواهد بود.
معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: این 20 درصد مانند سال گذشته به صورت تراز شده در کنکور اعمال می شود.
زمان انتشار مشخصات ثبت نامی برای کنترل توسط داوطلبان
ابراهیم خدایی معاون سازمان سنجش آموزش کشور نیز در گفتگو با مهر گفت: مشخصات داوطلبان پس از ثبت نام از 30 آبان تا 4 آذر ماه برای کنترل صحت و یا مغایرت روی سایت سازمان سنجش آموزش منتشر می شود و داوطلبان می توانند در این فرصت اطلاعات ثبت نامی خود را مرور و نسبت به تصحیح آن در صورت داشتن مغایرت اقدام کنند.
وی افزود: همچنین نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و برگزاری آزمون در تاریخ 19 بهمن ماه منتشر می شود.
افزایش 25 درصدی ظرفیت در کنکور کارشناسی ارشد 89
به گزارش مهر، عبدالرسول پورعباس - رئیس سازمان سنجش آموزش کشور پیش از این در پاسخ به مهر گفته بود: پیش بینی می کنیم تعداد ثبت نام در کنکور ارشد سال 89 به 800 هزار نفر برسد سال گذشته این تعداد 750 هزار نفر بود همچنین پیش بینی می کنیم در کنکور کارشناسی ارشد 89 با رشد 25 درصدی پذیرش مواجه شویم.
آزمون ارش 89 طی 3 روز چهارشنبه 28، پنجشنبه 29 و جمعه 30 بهمن ماه برگزار می شود.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
نحوه مشاهده و اصلاح اطلاعات ثبت‌ نامی کنکور کارشناسی ارشد 89 اعلام شد

معاون سازمان سنجش آموزش کشور نحوه مشاهده و اصلاح اطلاعات ثبت نامی کنکور کارشناسی ارشد سال 1389 را تشریح کرد.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: کلیه داوطلبانی که در موعد مقرر، نسبت به ثبت نام در آزمون ارشد سال 1389 اقدام کرده و اطلاعات خواسته شده را از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور وارد کرده اند، می توانند اطلاعات تقاضانامه ثبت نامی آزمون را شنبه ‌30 آبان ماه تا چهارشنبه 4 آذرماه به مدت 5 روز بر روی پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی www.sanjesh.org مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه این اطلاعات به منظور اطمینان داوطلبان از صحت اطلاعات وارد شده منتشر می شود، گفت: کلیه داوطلبان آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1389 لازم است در روزهای تعیین شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و اطلاعات تقاضانامه ثبت نامی خود را بر اساس دستورالعمل های مربوط بر روی سایت مشاهده کنند.

معاون سازمان سنجش گفت: امکان مشاهده و در صورت لزوم ویرایش اطلاعات از طریق سایت وجود دارد این امکان در انتهای صفحه نمایش با انتخاب گزینه ویرایش اطلاعات فراهم می‌ شود.

وی افزود: چنانچه اطلاعات داوطلب نیاز به ویرایش داشته باشد، با کلیک بر روی گزینه ویرایش اطلاعات، وارد مرحله ویرایش اطلاعات شده و نسبت به‌ اصلاح مورد یا موارد اقدام و سپس با کلیک بر روی گزینه تایید نسبت به صحت اطلاعات اقدام می‌ کند.

توکلی با تأکید بر اینکه داوطلبان باید کلیه اطلاعات ثبت نامی به ویژه رشته یا رشته های امتحانی، معدل، شهرستان حوزه امتحانی و موسسه محل فارغ التحصیلی را کنترل کنند، گفت: اصلاح اطلاعات تنها از این روش امکان پذیر است لذا داوطلبان از ارسال درخواست کتبی و یا مراجعه حضوری به سازمان سنجش خودداری کنند.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
کارت ورود به جلسه آزمون مدرک معادل کارشناسی ارشد منتشر شد

کارت ورود به جلسه آزمون مدرک معادل کارشناسی ارشد سال 1389 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار داوطلبان قرار گرفت. به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان می توانند تا فردا پنجشنبه 28 آبان ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.
در ذیل کارت ورود به جلسه هر داوطلب آدرس حوزه امتحانی درج شده است و برگه راهنمای شرکت در آزمون نیز همزمان بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود.
این آزمون در 128 کد رشته امتحانی و در 5 گروه آموزشی شامل گروههای فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی و هنر بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده در روز جمعه 29 آبان ماه منحصرا در شهرستان تهران برگزار می شود.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
دومین آزمون مدرک معادل کارشناسی ارشد برگزار شد

دومین آزمون مدرک معادل کارشناسی ارشد سال 1388 امروز جمعه 29 آبان ماه با شرکت بیش از 5 هزار و 100 داوطلب برگزار شد. به گزارش خبرنگار مهر، این آزمون در 128 کد رشته امتحانی و 5 گروه آموزشی شامل گروههای فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی و هنر برگزار شد.
این آزمون منحصرا در تهران و دانشگاههای تربیت معلم، صنعتی امیرکبیر و دانشکده زبانهای خارجی دانشگاه تهران برگزار شد.
 

sina86

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2008
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
35
انتشار اطلاعات ثبت نامی داوطلبان کنکور ارشد/ 5 روز فرصت برای اصلاح

معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اطلاعات ثبت نامی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سال 1389 امروز شنبه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد. حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: کلیه داوطلبانی که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام در آزمون ارشد سال 1389 اقدام کرده و اطلاعات خواسته شده را از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور وارد کرده اند می توانند اطلاعات تقاضانامه ثبت نامی آزمون را از امروز به مدت پنج روز بر روی پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی www.sanjesh.org مشاهده کنند.
وی با بیان اینکه این اطلاعات به منظور اطمینان داوطلبان از صحت اطلاعات وارد شده منتشر می شود، گفت: کلیه داوطلبان آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1389 لازم است از امروز شنبه تا چهارشنبه 9 آذر ماه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و اطلاعات تقاضانامه ثبت نامی خود را بر اساس دستورالعمل های مربوط بر روی سایت مشاهده کنند.
معاون سازمان سنجش گفت: امکان مشاهده و در صورت لزوم ویرایش اطلاعات از طریق سایت وجود دارد. این امکان در انتهای صفحه نمایش با انتخاب گزینه ویرایش اطلاعات فراهم می‌ شود.
وی افزود: چنانچه اطلاعات داوطلب نیاز به ویرایش داشته باشد با کلیک بر روی گزینه ویرایش اطلاعات وارد مرحله ویرایش اطلاعات شده و نسبت به‌ اصلاح مورد یا موارد اقدام و سپس با کلیک بر روی گزینه تایید نسبت به صحت اطلاعات اقدام می‌ کند.
توکلی با تأکید بر اینکه داوطلبان باید کلیه اطلاعات ثبت نامی به ویژه رشته یا رشته های امتحانی، معدل، شهرستان حوزه امتحانی و موسسه محل فارغ التحصیلی را کنترل کنند، گفت: اصلاح اطلاعات تنها از این روش امکانپذیر است لذا داوطلبان از ارسال درخواست کتبی و یا مراجعه حضوری به سازمان سنجش خودداری کنند.
 

Ludwig

Registered User
تاریخ عضویت
25 نوامبر 2009
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
1
محل سکونت
Tehran
به سلامتی که دارن 20 درصد سهمیه ارشد رو میدن به متاهلین:mad: این جورشه دیگه هر سال یه شک میدن به ادم :wacko::wacko:
 

nemesis2005

Registered User
تاریخ عضویت
18 مارس 2005
نوشته‌ها
1,857
لایک‌ها
270
سن
37
محل سکونت
رشت
به سلامتی که دارن 20 درصد سهمیه ارشد رو میدن به متاهلین:mad: این جورشه دیگه هر سال یه شک میدن به ادم :wacko::wacko:

با این کار فقط محیط دانشگاه رو غیر علمی می کنند.
جریان خاواده های جانبازان و شها فرق داره.

ولی اینکه کسی ازدواج کرده باشه بره دانشگاه ولی چون من ازدواج نکردم نرم دانشگاه خیلی بده.
اینطوری بیکاری بیشتر میشه !
 
بالا