Haideranoos
Registered User
- تاریخ عضویت
- 3 دسامبر 2016
- نوشتهها
- 863
- لایکها
- 3,769
از مدیریت تقاضا دارم کسانی رو که ادعای روشنفکری و عقل کل بودن دارند بن بشوند
بعضیا میخوان همه رو زوری به بهشت ببرنبجای اینکه گزارش کنید و خودتون رو بن کنن بجای کاربر متخلف! زنفورو امکانات زیادی در اختیارتون گذاشته از کاربر هایی که خوشتون نمیاد و پست های مذهبی و سیاسی میزارن روی پروفایلشون کلیک کنید و دکمه نادیده گرفتن رو بزنید - برای همیشه از شرش راحت میشید هیچ مطلبی ازش دیده نمیشه - واقعا خیلی خوبه کافیه امتحان کنید!
اول میری پروفال طرف، برای مثال:یه چیزی می گم نخندید ها
من این کاری که میگی رو بلد نیستم
ممنونماول میری پروفال طرف، برای مثال:
https://forum.persiantools.com/members/morak.116413/
کنار دنبال کردن ،یک نادیده گرفتن هست اونو فشار میدی:general703:
من نمیدونم از مدیریت تبعیض آمیز و سلیقه ای در بعضی بخش های انجمن به کجا باید شکایت کرد! بعنوان نمونه چند نفر در بخش کسب درامد از اینترنت میان تاپیک های معرفی سایت اسکم بدون مدرک پرداختی میزنن مثلا درامد 1000 دلار برای فلان ایردراپ یا عضویت طلایی یک ساله برای فلان سایت اسکم خارجی با روزی حدود 1 دلار درامد و بعد که امثال من میرن مینویسن چنین سایتهایی اسکم بوده و تاکنون پرداختی نداشتند شروع میکنن به توهین و بی ادبیاتی و الان حدود 3 ساعت از گزارشم گذشته هنوز پست حذف نشده و قبلا هم فقط حذف میشد بدون بن شدن کاربر خاطی ولی تا امثال من برای فلان برنامه که ده تاپیک مشابه قبلش زده بودن مینویسم عده ای گفتند در فلان سایت تبلیغ میشده و گویا همه دارن دوباره ازونجا معرفیش میکنن سریع چند روز بن میشم. امان از مدیریت سلیقه ای در بعضی بخش ها!
چرا پرشین تولز بخشی برای زبان های خارجی نداره؟
میخواستم یه تاپیک بزنم برای تقویت مکالمه انگلیسی (تاپیک کاملا به زبان انگلیسی باشه)
@ehsan @Hamid2day @Forum Manager
چرا؟پیشنهاد میشه که نام کاربرانی که از یک پست تشکر می کنن نوشته نشود و فقط تعداد تشکر های شده از آن پست نوشته شود، یعنی فقط عدد آن.
مهمترین دلیلش این هست که تشکر باید به بخاطره محتوای پست داده شود و نه بخاطره کاربر ارسال کننده آن.
بنظر من تشکر باید با نام کاربری باشه چون ادم دوست و دشمنش رو بشناسه بهتره! البته بعضی کاربری ها نامناسبه و گویا با اینکه اون کاربر بن میشه ولی تشکرش باقی میمونه! بعد هم بخش پاتوق یک عده فقط پست اس پی ام میدن که ازشون تشکر بشه پس ملاک محتوا نیست! البته بنظر من مدیریت تبعیضی در بعضی بخش ها باعث شده بعضی کاربرا در کار مدیرا هم دخالت کنن و با اسپم هاشون همه تاپیک رو بهم بریزن و باعث بشن بعضی کاربرا دیگه فعالیت نکننمهمترین دلیلش این هست که تشکر باید به بخاطره محتوای پست داده شود و نه بخاطره کاربر ارسال کننده آن.
ننوشتن نام کاربرها به نظر من تشکرها را واقعی تر میکند و دیگه شخص ملاحظه این را نمی کند که این دوست من هست و باید ازش تشکر کنم یا نظر فلان شخص چون مخالف نظر دوست من هست و اگر از آن تشکر کنم موجب ناراحتی مثلا دوست من می شود و از این قبیل مسائل دیگه پیش نمی آید
فهمیدن اینکه در دنیای مجازی کی دوست هست و کی دشمن به چه درد میخوره؟ فقط باعث میشه که بحث ها و مطالب سایت به یک مشت اسپم و دعوا های خاله زنکی تقلیل پیدا کنه, برای همین من پیشنهاد دادم که اسم کاربر از قسمت تشکر حذف بشه و فقط تعداد تشکر ها از یک پست نشان داده بشه.بنظر من تشکر باید با نام کاربری باشه چون ادم دوست و دشمنش رو بشناسه بهتره!
معمولا تشکر ها متقابل هستن, وقتی شخص ندونه که کی ازش تشکر کرده, برای جبران نمیدونه که از کی باید تشکر کنه و فقط به محتوا میتونه نظر داشته باشه تا به نام کاربرهایک عده فقط پست اس پی ام میدن که ازشون تشکر بشه پس ملاک محتوا نیست!
من نمیدونم شما کدوم بخش مد نظرتونه و اگه بمن بود و قصد فعالیت نداشتم یا .. ترجیح میدادم همه پستها و .. حذف بشه! که البته بعده حدود یکساعت حتی امکان ویرایش پست بجز پست اول تاپیک نیست! بعنوان نمونه وقتی قسمت کسب درامد به سوالی جواب میدیم یا توضیح میدیم طبیعتا ببینیم اون کاربر تشکر نزده یا مودبانه جواب نداده، دفعه بعد در تاپیکش پست نمیذاریم و حتی اگه بدونیم کدوم کاربرا بدلیل خصومت گزارش میزنن بهتره (عده ای تشکر نمیزنن که هیچ، بقدری نامناسب جواب میدن که باعث میشن بقیه اطراف اون تاپیک ها پیدا نشن!)
فقط برای اینکه توی رودربایستی قرار نگیرید؟ فایده دیگه هم داره؟فهمیدن اینکه در دنیای مجازی کی دوست هست و کی دشمن به چه درد میخوره؟ فقط باعث میشه که بحث ها و مطالب سایت به یک مشت اسپم و دعوا های خاله زنکی تقلیل پیدا کنه, برای همین من پیشنهاد دادم که اسم کاربر از قسمت تشکر حذف بشه و فقط تعداد تشکر ها از یک پست نشان داده بشه.
در رای گیری ها هم اون رای گیری که بدون نام برگذار میشه همیشه نتیجه اش به واقعیت نزدیک تر هست
معمولا تشکر ها متقابل هستن, وقتی شخص ندونه که کی ازش تشکر کرده, برای جبران نمیدونه که از کی باید تشکر کنه و فقط به محتوا میتونه نظر داشته باشه تا به نام کاربرها
مثلا: من چند بار از شما تشکر می کنم, شما هم امکان دارد توی رودربایستی به پست های اسپم من تشکر بزنید و این رویه ادامه پیدا میکنه, ولی وقتی هیچ کس ندونه چه کسی ازش تشکر کرده این بده بسون صورت نمیگیره
با این پست شما کاملا موافقم. به تازگی متوجه شدم یکی از همکارای بخش وب، برای بخش کسب درامد دسترسی بن داشته! بنظرم بهتر بود یا از روی عنوان مشخص میشد هر همکاری مسئول کدوم بخشهاست یا دسترسی فقط بعنوان مدیر داده میشد! البته برای اخطار هم مشخص نمیشه از طرف کدوم مدیر یا همکاره برای همین دیر متوجه میشیم کدوم بخش های تبعیضی نباید رفت!انجمن با ما کاربرای عادی زنده است منظورم اینه که فعالیت مدیرای فرعی باید برای رفاح اعضا باشه
پس بی زحمت دسترسی افرادی که به تازگی رنک مدیریتی گرفتن محدود کنید که کاربرای معمولی اذیت نشن
بزارین واسه چند ماه مدیر آزمایشی باشن مثلا اگه هرکاری خواستن انجام بدن قبلش به تایید یک مدیر اصلی برسه
بعد از یک مدت اگه عرضه داشتن بعد بهشون دسترسی های بیشتری بدین نه اینکه از همون اول بهشون رنک میدین
با این پست شما کاملا موافقم. به تازگی متوجه شدم یکی از همکارای بخش وب، برای بخش کسب درامد دسترسی بن داشته! بنظرم بهتر بود یا از روی عنوان مشخص میشد هر همکاری مسئول کدوم بخشهاست یا دسترسی فقط بعنوان مدیر داده میشد! البته برای اخطار هم مشخص نمیشه از طرف کدوم مدیر یا همکاره برای همین دیر متوجه میشیم کدوم بخش های تبعیضی نباید رفت!