برگزیده های پرشین تولز

آدرس سامانه تغيير نشاني و کدپستي کارت ملي اعلام شد.

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
آدرس سامانه تغيير نشاني و کدپستي کارت ملي اعلام شد.

به گزارش سرويس اجتماعي ايسنا، متقاضيان براي تغيير در کارت ملي خود بايد سامانه تغيير نشاني کارت ملي به آدرس http://www.sabteahval.ir/Default.aspx?tabid=426 مراجعه کنند.

رئيس سازمان ثبت احوال کشور روز دوشنبه از راه اندازي سامانه ثبت تغييرات کد پستي ايرانيان خبر داده بود.

نلظمي اردکاني گفت: کارت ملي اين افراد با همان مشخصات و بدون تغيير و فقط با تغيير کدپستي جديد، براي آنان صادر و به نشاني جديد ارسال خواهد شد.

ناظمي اردکاني با بيان اين که اين سامانه همه مهاجرت هاي درون و برون شهري شهروندان را رصد خواهد کرد، گفت: کارت ملي جديد افراد، حداکثر در يک ماه به نشاني آنان ارسال خواهد شد.

وي با بيان اين که اين طرح از حدود دو ماه گذشته، به صورت آزمايشي آغاز شده است، اظهار داشت: اين سامانه مانع از حضور فيزيکي شهروندان، در شعب ثبت احوال مي شود.

ناظمي اردکاني افزود: شهرونداني که از محلي به محل ديگر نقل مکان مي کنند، بايد با مراجعه به اين سايت، نشاني جديد خود را وارد کنند و پس از آن، در دو روز کارت ملي جديد درخواست کننده با کدپستي جديد صادر خواهد شد.

وي تصريح کرد: در کارت ملي جديد، هيچ‌گونه تغييري به جز تغيير در کدپستي ايجاد نخواهد شد.

ناظمي اردکاني گفت: پس از صدورکارت ملي جديد، اين کارت حداکثر در مدت يک ماه به نشاني جديد درخواست کننده ارسال خواهد شد.

وي افزود: تا زمان درخواست کارت جديد، کارت ملي قبلي کماکان معتبر خواهد بود.

براساس گزارش پايگاه اطلاع رساني دولت ، رئيس سازمان ثبت احوال با بيان اين که براي تغيير و دريافت کارت ملي جديد، مبلغ هزار تومان از متقاضي دريافت خواهد شد، افزود: مأموران پستي پس از تحويل کارت ملي جديد از فرد متقاضي، کارت ملي قبلي را دريافت مي کنند و به ثبت احوال تحويل خواهند داد.

وي تصريح کرد: براي صدور کارت ملي با کدپستي جديد، نيازي به عکس يا مدارک ديگر نيست.

انتهاي پيام
 
بالا