برگزیده های پرشین تولز

آشنایی با سیستم حمل و نقل در دبی

Nazanin.Rah

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2015
نوشته‌ها
604
لایک‌ها
13
سن
38
مترو


shipping.jpg

از سال 2010 با افتتاح مترو دبی ، راحتی در حمل و نقل به وجود آمد . مترو دارای 4 خط قرمز ، آبی ، بنفش و سبز و 47 ایستگاه است . خط قرمز که خط اصلی است ، در نزدیکی فرودگاه شروع شده و تا ساحل جبل علی امتداد دارد . هزینه رفت و آمد با مترو برایتان بسیار باصرفه خواهد بود .

اتوبوس

Shipping%20in%20Dubai%20(3).jpg



از دیگر گزینه های مناسب برای سفر کم هزینه ، اتوبوس است . با توجه به سفرتان می توانید از اتوبوس های درون شهری و خارج شهری استفاده کنید . اتوبوس های درون شهری شماره هایی در جلویشان نوشته شده که مقصد را نشان می دهند . اتوبوس های خارج شهری که راحت ، ارزان و دارای تهویه مطبوع هستند ، جلویشان مقاصد را نمایش می دهند .

تاکسی

shipping3.jpg



استفاده از تاکسی برای حمل و نقل در دبی بسیار گران تمام می شود . تاکسی ها اغلب برندهای برتر دنیا از جمله فولکس واگن هستند . ورودی تاکسی ها 11 درهم است و هزینه شان به ازای هر کیلومتر 2 درهم است . برای گرفتن تاکسی علاوه بر تاکسی های گذرا ، می توانید با شماره 2080808 تماس بگیرید .

مونوریل

Shipping%20in%20Dubai%20(6).jpg



مونوریل ترن هایی هستند که تنها روی یک ریل حرکت می کنند . مونوریل در دبی جزیره نخل جمیرا را به دبی مارینا وصل می کند . مونوریل دبی دارای 2 ایستگاه است و زمان سفر با آن 5 دقیقه است . هزینه مونوریل یکطرفه 15 درهم و دوطرفه 25 درهم است .

تراموا

shipping1.jpg


تراموا واگنی برقی است که بر روی ریل هایی در خیابان حرکت می کنند . دو نوع تراموا درون شهری و بین شهری وجود دارد . تراموا دبی ، دبی مارینا را به برج العرب و جزیره نخل جمیرا وصل می کند . هزینه تراموا دبی در حدود 3 درهم است .

قایق

Shipping%20in%20Dubai%20(2).jpg


در دبی قایق های سنتی و چوبی خواهید دید که دیرا را به بور دبی وصل می کنند . البته قایق های مدرن نیز وجود دارند که طبعا هزینه بیشتری دارند .

اتوبوس آبی

Shipping%20in%20Dubai%20(4).jpg


از دیگر وسایل حمل و نقل در دبی اتوبوس های آبی هستند که دارای 5 مسیر می باشند . از ساعت 6 صبح تا 23 می توانید از این اتوبوس های استفاده کنید . در ادامه مسیرهای اتوبوس های را می بینید .

  • مسیر B1 : ایستگاه بور دبی تا السخبا
  • مسیر B2 : ایستگاه الد سعود دبی تا بانیاس
  • مسیر B3 : ایستگاه السیف تا السخبا
  • مسیر B4 : ایستگاه بور دبی تا پارک آبی کرید
  • مسیر B5 : بین ایستگاه شن داغ و پارک آبی کرید : حرکت هر نیم ساعت
منبع:
http://dubaitor.ir/dubai-tour
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,750
لایک‌ها
14,022
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️

last-momentt

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 آپریل 2018
نوشته‌ها
45
لایک‌ها
0
سن
38
سلام عالی بود نمیدونستم دبی انقدر پیشرفت کرده
 
بالا