دوست من ، عزیز من
مشکلی واسه ایشون پیش اومده که نمیتونند به اینترنت تشریف بیاورند
من از طرف ایشون دارم با شما صحبت میکنم
پس شما ادب رو این جمله جواب ندادن خلاصه میکنی ، ادب اینه که شما به خاطر 10 هزار تومان موضوع رو به تهدید امتیاز منفی و گزارش و ... نکشید ، ایشون 100 تا مشتری داشته اند که یه نفرشون از بی ادبی ایشون صحبت نکرده و همیشه پاسخگو بودند و در حال حاضر چون دسترسی به اینترنت ندارند شدند بی ادب ، قطعا نه بنده و نه شما نمیتوانیم در مورد ادب یکدیگر قضاوت کنیم چون در حدی نیستم که در مورد یکدیگر قضاوت نماییم و قضاوت فقط برای خداوند است
و بهتون گفتم مشکل داره و نمیتونه حتی جواب بده
گزارش کنید امتیاز پاک بشه و شماره کارتتون رو بفرستید من + هزینه یه معذرت خواهی کتبی واستون میفرستم و پوزش میطلبم
این اقا چند بار انلاین شدن از اون موقع تو فکر کردی با کی طرفی اخرین بار هم ساعت 2:03 بعداظهر دیروز
پست دادن دیروز ساعت 9:35 شب هم
انلاین شده حتما خورزوخان بوده ما خبر نداریم.
مشکل من هم بابت 10 تومن پول نیست این اقا اگه ادب داشت میمد جواب تاخیر دادنش رو میداد حداقلش هم این بود میگفت مشکل دارم 20 روز دیگه تحویل میدم .
ینده و امثال بنده در مورد ادب نظر ندیم کی میخواد نظر بده ؟ شما ؟ من و مشتری های دیگه که کار کردیم میتونیم نظر بدیم نه یکی که کار نکرده با طرف . شما شاید خودتو در حد نبینی چیزی هم حساب نکنی خودتو اما بقیه حساب میکنن پس این موضوع هم مشکل خودتونه.
بنده برا کسی که برا دیگران ارزشی قائل نیست ( چه برسه به مشتری ) پشیزی ارزش قائل نیستم.
این موضوع هم هیچ ربطی به شما نداره .
تا ساعت اعلام شده واریز نشد امتیاز منفی + گزارش به مدیریت هیچ صحبتی هم دیگه من ندارم.