برگزیده های پرشین تولز

آمار نشان می دهد چینی ها از iOS استقبال می کنند

Ittl.ir

Registered User
تاریخ عضویت
8 اکتبر 2015
نوشته‌ها
232
لایک‌ها
38
سن
30
این روزها سیستم عاملها در حال رد و بدل کردن جایگاهها در بازارهای رقابتی هستند. به تازگی کانتار، جدیدترین آمار خود را در سه‌ ماهه‌ی منتهی به ژانویه ۲۰۱۶ منتشر کرده که نتایج جالبی را نشان می‌دهد. به‌نظر می‌رسد که ویندوز فون، درحال از دست دادن طرفداران خود در بازار بزرگ اروپا است و وضعیت خوبی ندارد. در سال گذشته‌ی میلادی نیز آمار گارتنر نشان می‌داد که فروش گوشی‌های ویندوز فونی با کاهش رو‌به‌رو شده است و به همین دلیل، مایکروسافت باید وضعیت خود را در بازار بهبود ببخشد. در ادامه همراه ittl (اخبارکوتاه تکنولوژی) باشید.


این وضعیت در چین، بدون تغییری باقی‌مانده و سهم iOS نیز رشد نکرده است اما هنوز هم سهم اپل از این بازار بزرگ، ۲۵ درصد است. با این حال، به‌دلیل سال جدید چینی، ممکن است سهم این شرکت، مقداری افزایش پیدا کند. جالب است بدانید که آیفون ۶، ۶ اس و ۶ اس پلاس دارای فروش بالایی در چین هستند.

در ایالات متحده، سهم بازار ویندوز فون در ماه ژانویه ۲۰۱۶، ۲.۶ درصد بوده است که نسبت به سهم ۴.۳ درصدی در ژانویه ۲۰۱۵، کاهش یافته است. سهم این سیستم‌عامل نیز در اروپا (کشورهای اسپانیا، فرانسه، آلمان و ایتالیا)، با کاهش ۳.۳ درصدی نسبت به سال گذشته رو‌به‌رو شده و تنها در بریتانیا، شاهد رشد ۱.۱ درصدی بوده است. سهم ویندوز فون نیز در استرالیا از ۸.۷ درصد در ژانویه ۲۰۱۵ به ۵.۴ درصد در ژانویه ۲۰۱۶ رسیده است.

هواوی، دومین شرکت تولیدکننده‌ی اسمارتفون محبوب، با سهم ۲۴.۳ درصدی در چین و ۱۴ درصدی در اروپا است. شیائومی نیز سومین شرکت محبوب در چین است اما سهم آن، بیش از ۱۰ درصد نسبت به دوره مشابه در ۲۰۱۵ کاهش یافته است. درکل، سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید، محبوب‌ترین سیستم‌عامل‌ها در جهان هستند و ویندوز فون نیز سهم زیادی از بازار را از دست داده است.



منبع:
آمار نشان می دهد چینی ها از iOS استقبال می کنند
 

kambiz01

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 نوامبر 2004
نوشته‌ها
97
لایک‌ها
48
چین کم کم دنیا رو میگیره
 
بالا