faterrasa
Registered User
در سانترال پاناسونیک این امکان وجود دارد که تماس های دریافتی یک داخلی را در حالت های مختلف شامل : کلیه ی تماس ها، در صورت اشغال بودن داخلی، در صورت عدم پاسخگویی و در حالت اشغالی/عدم پاسخگویی، بر روی یک خط خارج از شرکت مانند یک خط موبایل، فوروارد کنید. کاربران داخلی ها می توانند یک تماس را به خطی خارج از مجموعه فوروارد کنند. برنامه ریزی سیستم تعیین می کند چه داخلی هایی امکان فوروارد تماس به یک خط شهری (CO Line) را دارند. در این صورت تماس ها در حالت انتخاب شده به خط در نظر گرفته شده، فوروارد می شود. برای آشنایی با نحوه ی کار این فیلم آموزشی را دنبال کنید.
https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/D48Jr/vt/frame
https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/D48Jr/vt/frame