برگزیده های پرشین تولز

آموزش تعمیر پراید CLC

sylvester

Registered User
تاریخ عضویت
26 مارس 2007
نوشته‌ها
526
لایک‌ها
89
محل سکونت
ترکیه
clc چیست پراید c.l.c مدل GTX چیست عیب یابی پراید clc آشنایی و عملکرد کاربراتور نحوه کار کاربراتور clc تعمیر گاه مجاز برای پراید clc آشنایی با سیستم Closed Loop Carburetor نقش ECU در پرایدهای C.L.C دار دستگاه عیب یاب پراید CLC تاثیر فرمول استوکیومتریک و برنولی در سیستم سوخت رسانی موتور پراید آموزش تعمیرات انژکتور www.shetabshop.ir

آموزش آشنایی – معرفی و رفع عیب پرایدهای دارای سیستم سوخت رسانی کاربراتوری CLC
سی دی آموزشی که در اینجا ارایه شده یک منیع اطلاعاتی بسیار مفید برای دارندگان اینگونه خودروها ست تا با مزایا و معایب پراید CLC واقف گردند و بتوانند قطعه به قطعه این سیستم را بر روی موتور اتومبیل تشخیص داده و از کارکرد هر قطعه اطمینان حاصل نمایند. این مجموعه در دو سی دی جهت استفاده در کامپیوتر شخصی ارایه شده و توضیح مباحث آموزشی در محیط مالتی مدیا و به صورت تصاویر انیمیشن و توضیح مربی متخصص واحد آموزش شرکت مگا موتور میباشد.

بعد از اتمام این مجموعه آموزشی کاملا متوجه خواهید شد که این سیستم از کجا آمده – به چه دردی میخورد و آیا باید آن را نگه داشت یا از روی موتور اتومبیل باز کرد.

لطفا جهت سفارش این محصول وارد لینک زیر شده و بعد از کلیک بر روی دکمه خرید پستی آدرس و مشخصات خود را وارد نمایید. ضمنا امکان ارسال سفارش و دریافت وجه آن بعد از تحویل به شما امکان پذیر است.


==============================================

==============================================

لینک این محصول در فروشگاه:

http://www.shetabshop.ir/product_info.php/cPath/22_43/products_id/385
 
بالا