برگزیده های پرشین تولز

آموزش خود هيپنوتيزم

نظرتون راجع به اين تاپيك چيه؟

  • عالي

    Votes: 2 100.0%
  • خوب

    Votes: 0 0.0%
  • معمولي

    Votes: 0 0.0%
  • بد

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    2
  • Poll closed .

vahidrk

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2005
نوشته‌ها
3,511
لایک‌ها
561
سن
36
محل سکونت
Home
سلام

موضوعاتی که در جلسات بعدی خواهم گفت:
۱:هيبنوتيزم
۲:انرژی درمانی
۳:چی کنگ
۴:طالع بينی
۵:مانيتيزم
۶:..........
موفق باشيد
 

vahidrk

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2005
نوشته‌ها
3,511
لایک‌ها
561
سن
36
محل سکونت
Home
هيپنوتيزم

امروز ميخواهم نکاتی را در مورد هيپنوتيزم وروشهای خود هيپنوتيزم
برای شما دوستان توضيح بدهم.

(لطفا تمرينات را در جايی ارام وحتی الامکان کم نور انجام دهيد.)

ابتدا به پشت بر روی زمين دراز بکشيد، چشمان خود را به آرامی ببنديد سپس بدن خود را کاملا
شل و وانهاده کنيد. ( هيچ قسمت از بدن نبايد منقبض و سفت باشد ) ،سپس حواس خود را به پايين ترين قسمت بدن خود يعنی پاها متمرکز کنيد، انگشتان پا را کاملا حس کنيد،حالاهمين عمل رابه ترتيب ازپايين به بالابرای کليه اعضا بدن خود انجام دهيد.
((در حين تمرين حواس خود را بجز بر اعضا بدن به چيز ديگری معطوف نکنيد.))
اکنون به ارامی نفس عميقی بکشيد و چند ثانيه نفس خود را حبس کنيد سپس خيلی ارام نفس رابيرون بدهيد.سعی کنيد هنگام تنفس با بالا و پايين بردن شکم تنفس کنيد نه با قفسه سينه خود.
((( تنفس در هيپنوتيزم يکی از اصلی ترين نکات محسوب ميشود،که در پايان توضيحات کاملی را خواهم داد. )))
عمل تنفس را به آرامی و به تعداد ۴۰مرتبه تکرار کنيد ،سپس از عدد هفت تا يک به آرامی در ذهن خود بشماريد و با هر شمارش به خودتان تلقين کنيد که ارامتر و ريلکس تر ميشويد وقتی در ذهن خود به شماره يک رسيديد به خود تلقين کنيد که در حالت عميق خود هيپنوتيزم قرار داريد. اين کليد شرطی شدن شماست( ۷ تا ۱ ) که برا ی خارج شدن از حالت هيپنوز نيز با شمردن يک تا هفت (معکوس حالت اول) و تلقين به خود که من با هر شماره شادابتر و سر حالتر ميشوم از هيپنوز خارج ميشو يــد .
اکنون چشمان خود را خيلی ارام به سمت پيشانی و ابروها بالا ببريد و در همين حالت بمانيد،اين حالت شبيه حالت چشمان شما موقع خواب ميباشد.بعد از لحظاتی چشمان شما خود به خود در اين حالت باقی ميمانند.حالا تصور کنيد در يک مکان زيبا و دوست داشتنی قرار داريد سعی کنيد تمامی اجزا و زوايای ان مکان را خوب تصور کنيد، شايد در اوايل کار چندان ساده و راحتی نباشد ولی به مرور امکان پذيرست.
سعی کنيد صداها،رنگها ،بوها وحتی مزه اشياء و هر چيزی را که در ان مکان زيباست حس کنيد
وآنها را واقعا لمس کنيد.حالا بدن شما درچنان ارامش عميق و زيبايی قرار دارد که می خواهيد مدتها در اين حال باقی بمانيد.( در اين مرحله،بستگی به استعداد افرد در هيپنوتيزم شدن ،فرد حالات مختلفی را تجربه ميکند )حالا شما می توانيد تلقينات خود را انجام دهيد که هم ميتواند شامل تلقين يک عبارت(مانند: من هر روز شجاعتر و موفقتر ميشوم و...) و يا تصور يک موفقيت باشد،که بهترين نوع تلقين نيز همين تصور و به تصويرکشيدن يک موضوع خاص و مورد علاقه می باشد البته بارعايت ظرافت وحس و ديدن نکات ريز ان موضوع( شکل،رنگ،بو،طعم ) که هر چه تصور شما قويتر و بيشتر باشد تلقين کاملتر وموثر خواهد بود.پس از اتمام کار با گفتن کليد شرطی به ارامی از حالت هيپنوز خارج ميشويد.

۱:سعی کنيد تمرينات را در مکان وساعت ثابتی انجام دهيد تا نسبت به ان ساعت ومکان شرطی شويد
۲: برای بدست آوردن نتايج بهتر هر روز سه بار و حداقل يک بار تمرينات را انجام دهيد
۳:مدت تمرين وتلقين از بيست دقيقه کمتر نباشد
۴:بين تمرينات روزانه تاخير نياندازيد

با تکرار و تمرين روزانه به درجات بالاتری از هيپنوتيزم دست پيدا ميکنيد.(( در اين مرحله شديدا از شتاب و عجله دوری کنيد و تمرينات را در کمال ارامش انجام دهيد تا به نتيجه دلخواه دست پيدا کنيد. ))
 

matrix1000

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2004
نوشته‌ها
94
لایک‌ها
0
به نقل از Arwen :
سلام

موضوعاتی که در جلسات بعدی خواهم گفت:
۱:هيبنوتيزم
۲:انرژی درمانی
۳:چی کنگ
۴:طالع بينی
۵:مانيتيزم
۶:..........
موفق باشيد

سلام

خیلی خوبه ، احتمالآ باید از تاپیک های جالب با موضوعات جدید ومتنوع باشه.:)

اگه ممکنه در زمینه های مانیتیزم و مراقبه بخصوص مراحل عملی آن بیشتر بنویسید.

متشکرم.
 

vahidrk

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2005
نوشته‌ها
3,511
لایک‌ها
561
سن
36
محل سکونت
Home
سلام خدمت همه عزيزان
اميدوارم تمرينات خود هيپنوتيزم را به خوبی انجام داده باشيد،موفقيت در خود هيپنوتيزم
و انجام منظم تمرينات آن علاوه بر داشتن آثار سودمند و مفيد ،باعث ميشود در ساير تمرينات وعلوم متافيزيک نيز موفق تر و بهتر عمل کنيد.

امروز به طور مختصر درباره روشهای تنفسی وفوائد آن نکاتی را اموزش ميدهم
همانطور که قبلا گفتم علم تنفس يکی از مهمترين و اصليترين چيزی است که ما بايد آنرا
بدانيم.روشهای گوناگونی برای انجام تمرينات تنفسی وجود دارد که امروز به چند مورد آن اشاره ميکنم.
۱:ابتدا به ارامی هوا را به داخل فرو ميبريم (عمل دم)،سپس هوا را چند ثانيه در داخل شکم حبس ميکنيم ،سپس به ارامی ان را بيرون ميدهيم(عمل بازدم)
در هنگام تنفس بايد دقت کرد که به صورت شکمی تنفس کنيد يعنی با ناحيه پايينی سينه و نه با سينه ها ، سينه ها نبايد حرکتی داشته باشند.بعد از اين که عمل دم را انجام داديد به مدت ۵ ثانيه آن را حبس کنيد سپس خيلی ارام( بهتر است مدت زمان بازدم ۲برابر عمل دم باشد)آنرا بيرون دهيد. به مرور زمان حبس را افزايش دهيد مثلا(۱۰-۲۰-۳۰ ثانيه) ولی از فشار آوردن به خود شديدا پرهيز کنيد.
۲:هوا را از يک سمت بينی به داخل داده وسپس از سمت ديگر بينی خارج کنيد،اين عمل را متناوبا با هر دو سوراخ بينی خود انجام دهيد وميتوانيد از دستانتان هم کمک بگيريد،اين حرکت در افزايش تمرکز نيز موثر است.
انواعي از روشهای ديگر هم وجود دارد که بعدا به آنها مي پردازيم.

موفق باشيد
 

daftarekhaterat

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2003
نوشته‌ها
4,989
لایک‌ها
58
سن
41
محل سکونت
در قلب پاك او

vahidrk

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2005
نوشته‌ها
3,511
لایک‌ها
561
سن
36
محل سکونت
Home
بعد از تسلط کافی به عمل تنفس و انجام اگاهانه تنفس عميق به سراغ يک تمرين ديگر ميرويم

اين تمرين< توقف فکر > ناميده ميشود ويکی از قويترين ودر عين حال سخت ترين تمرينات در متافيزيک به شمار می آيد.
تمرين توقف فکر و تمرينات تنفسی به عنوان شاه کليد ورود به دنيای علوم خفيه است وانجام صحيح اين دو تمرين دربهای طلايی را به روی شما باز ميکنند و باعث شکوفاشدن نيروهای درونی شماميشوند ( تله پاتی . روشن بيني و ... )
برای انجام اين تمرين روی يِک صندلي بنشينيد و يا بر روی زمين دراز بکشيد سپس چند نفس عميق بکشيدم وبدن خود را شل وريلکس کنيد . چشمان خود را ببنديد و حالاسعی کنيد به چيزی فکر نکنيد .ونسبت به هر گونه فکری و عملی بي تفاوت بمانيد تا افکار مزاحم و پراکنده از گردونه ذهن خارج شوند بعد از کمی تمرين ذهن بطور آهسته از افکار مزاحم پاک ميشود ونوعی ارامش وسکون ذهن را در بر می گيرد البته همانطور که در ابتدا گفتم اين تمرين بسيار سخت ومشکل است ونياز به تمرين وپشتکار فراوان دارد ولی با تمرين قادر خواهيد بود انرا انجام دهيد.
اين سکون وخلا ذهنی، انرژی شما را ذخيره ميکند تا برای انجام اعمال
متافيزيکی مورد استفاده قرار دهيد و نوعی ارامش و انرژی را به شما ميدهد .(تمرين کنيد تا فوائد انرا خودتان لمس کنيد.)
تمرين منظم خود هيپنوتيزم ومخصوصا تنفس صحيح(تنفس عميق ) شما را برای اين تمرين آماده تر ميکند.
بعد از اينکه موفق شديد ذهن خود را از افکار پراکنده ومزاحم پاک کنيد مدت توقف فکر را به مرور افزايش دهيد اگر موفق شويد مدت اين توقف را به يک ساعت افزايش دهيد جریانی از انرژی را کاملا حس ميکنيد.

موفق باشید
 

vahidrk

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2005
نوشته‌ها
3,511
لایک‌ها
561
سن
36
محل سکونت
Home
اين تمرين برای تمرکز وافزايش نيروی مانيتيزم وهماهنگی بين چشمها وذهن ميباشد

ابتدا بر روی کاغذ تعدادی دايره متحد المرکز رسم کنيد و در مرکز آن دايره کوچک تو پری به اندازه يک سانتيمترکه داخل آن سوراخ ريزی باشد بکشيد سپس در جايي ارام و ساکت که کسی مزاحم تمرين شما نشود بنشينيد و در حالی که ستون فقرات خود را صاف وکشيده نگه داشته ايد به نقطه سفيد مرکز دايره نگاه کنيد وتمام حواس خود را به ان معطوف کنيد در اين حالت سعی کنيد کمتر پلک بزنيد
در ادامه بايد مدت تمرين را افزايش دهيد واز پلک زدن تا جايی که ميتوانيد اجتناب کنيد تا زمانی که حداقل 20_30 دقيقه بدون پلک زدن به ان نقطه تمرکز کنيد در صورت خسته شدن چشمها ميتوانيد چشمها را ببنديد و تمرين را از ابتدا آغاز کنيد بعد از مدتی می توانيد بدون زحمت اين کار را انجام دهيد.
حالتهای گوناگونی در زمان نگاه کردن به دواير برای شما پيش می ايد بطور مثال ممکن است خطوط کمرنگ و محو شوند و يا شروع به حرکت به سمتی کنند در اين حاْلت بايد تمرکز خود را به نقطه مرکزی حفظ کنيد
به مرور مدت تمرين را افزايش دهيد وهر چه بيشتر تمرين کنيد بهتر نتيجه ميگيريد
بعد از هر تمرين چشمهای خود را با آب سرد شستشو دهيد تا خستگی انها از بين برود .

موفق باشيد
 

vahidrk

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2005
نوشته‌ها
3,511
لایک‌ها
561
سن
36
محل سکونت
Home
همانطور که ميدانيد ما انسانها در اطراف بدن خود دارای هاله و جريانهای مغناطيسی ميباشيم

همه موجودات دارای انرژی می باشند ولی ممکن است در يکی بيشتر و قويتر ودر ديگری کمتر باشد .امروزه ما بعلت مشغوليات وسرگرميهای روزانه از اين انرزی وقدرت کمتر استفاده ميکنيم و انها را به فراموشی سپرده ايم با يک سری تمرين ساده ميشود به اين نيروها پی برد.
اگرکف دستهای خود را به ارامی به يکديگر نزديک کنيد در هنگام نزديک کردن انها به يکديگر گرما را در کف دستان خود حس ميکنيد که اين گرما خود نوعی از انرژی ميباشد.
حالا همين تمرين را به شکل کاملتر انجام ميدهيم به اين صورت که آرام بنشينيد وچشمان خود را ببنديد .کف دستهای خود را در فاصله
۳۰-۴۰ سانتيمتری از يکديگر در جلوی سينه قرار دهيد حالا خيلی ارام و با تمرکز و حس کامل انها را به يکديگر نزديک کنيد وقتی کف دستان شما به نزديکی هم رسيدند گرمارا درکف دستتان احساس ميکنيد دستها نبايد سفت وخشک باشند هر گونه خشکی و انقباض عضلات مسير انرژی را مسدود ميکند پس خيلی راحت و ارام باشيد
حالا همزمان با نزديک کردن دستها به هم ارام وعمِق تنفس کنيد ودر هنگام دور کردن دستها از يکديگر عمل باز دم را انجام دهيد ( به تمرين تنفسی مراجعه کنيد) حالا با دريافت اکسيژن بيشتر. انرژی بهتروراحتتر در بدن جريان پيدا ميکند بعد از اينکه با توجه واحساس کامل دستها را به هم نزديک کرديد در کف دست . احساس گرما وفشار ودر بعضی ديگراحساسی شبيه سوزن سوزن شدن ويا غلغلک را خواهيد داشت .اين تمرين برای هماهنگی دستها با فکر وذهن وامادگی برای انرژی درمانی لازم ميباشد
اگر در ابتدا در دستان خود گرما و انرژی را حس نکرديد نگران نباشيد با کمی تمرين به وضوح ان را حس خواهيد کرد.
حالا از ذهن خود کمک بگيريد ودر هنگام تمرين قويا تصور کنيد که بين دستها انرژی در جريان است ويا حالتی شبيه به فشار و يا مثلا دو اهن ربای هم قطب که يکديگر را می رانند
بعد از گذشت زمانی متوجه ميشويد که واقعا در بين دستانتان ومخصوصا در ناحيه نرمی انتهای دست فشار و انرژی وجود دارد .
لازم به ذکر است که در موقع تمرين وسايل فلزی از قبيل ساعت و ... را از خود دور کِنيد چون اِن اجسام انرژی را جذب ميکنند و چون در ابتدا انرژی شما ضعِفتر است ممکن است در تمرين کاملا موفق به حس و درک انرژی نشويد

موفق باشيد
 

vahidrk

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2005
نوشته‌ها
3,511
لایک‌ها
561
سن
36
محل سکونت
Home
اين جلسه درادامه درس قبل با يکديگر تمرين ديگری را انجام ميدهيم اين تمرين در افزايش کلی نيروی درونی بدن موثر می باشد
ابتدا در يک مکان ساکت وخلوت که کسی مزاحم شما نشود در حالتی آرام وريلکس قرار بگيريد.بعد از چند تنفس عميق چشمان خود را ببنديد و تصور کنيد که در يک فضايی سه بعدی( تخم مرغ شکلی) قرار داريد حالا با کمک از نيروی ذهن تصور کنيد امواجی از انرژی از بدن شما ساطع وبه سمت پوسته تخم مرغی شکل در جريان می باشد( تصور نوع انرژی مهم نيست وبستگی به قوه تخيل شما دارد مثلا می توانيد به جای امواج انرژی تصور کنيد که شعله های آتش ويا همچنين بخار و يا نور است که از بدن شما منتشر و به سمت فضای کروی شکل که در ابتدا تصور کرديد در حال حرکت وانتشار است )اين حالت را حداقل به مدت بيست دقيقه حفظ کنيد .
اين تمرين يکی ازتمرينات خوب وقوی مديتيشن نيز به حساب می ايد وهمانطورکه در ابتدا گفتم باعث می شود نيِروهاوانرژی های درونی به حرکت درآمده وتقويت شوند وشما را برای انرژی درمانی اماده تر می کند.دربعضی مواقع هنگام تمرين ممکن است شما موفق به شنيدن صدای امواج وانرژی بدن خودهم بشويد .

موفق باشيد
 

vahidrk

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2005
نوشته‌ها
3,511
لایک‌ها
561
سن
36
محل سکونت
Home
در این جلسه با هم يک تمرين ساده را انجام می دهيم اين حرکت را می توانيد هم به صورت نشسته وهم ايستاده انجام بدهيد
برای شروع برروی يک صندلی بنشينِد سپس دستان خود راهم عرض شانه ها به سمت جلو بکشيد ,دستها بايد بصورت موازی يکديگرودر امتداد سطح زمين باشدو نوک انگشتان دست بايد به سوی زمين اشاره کنند ( بدين صورت که بازوها و ارنج موازی سطح زمين ولی مچ دست شکسته و انگشتان به سمت پايين نشانه رفته باشند) توجه داشته باشيد که کمرو ستون فقرات بايد صاف ولی در عين حال عضلات بدن شل و راحت باشند مخصوصا دستها بايد در وضعيت ارام و راحتی باشند و هيچگونه فشاری نبايد به انها وارد شود کف دست و انگشتان در وضعيتی رها شده به سمت پايين باشد حالا همزمان با تنفسی آرام و عميق دستان خود را به سمت بدن عقب بکشيدوپس از يک مکث کوتاه و حبس نفس خيلی آرام دستها را به سمت جلو و وضعيت قبلی ببريد و نفس خود را آرام بيرون دهيد(حرکت دستها بايد با عمل تنفس
هماهنگ شود بدين صورت که در ابتدا وقتيکه دستها را به سمت داخل بدن می اوريم عمل دم را به ارامی شروع می کنيم و با رسيدن دستها به سينه عمل دم تمام و کامل ميشود وسپس مکثی کوتاه ودوباره همين حالت برای بردن دستها به جلو و عمل بازدم تکرار می شود). در طول تمرين عضلات دست بايد در وضعيتی راحت و رها شده باشند وهنگام حرکت به سمت جلو و يا عقب نبايد فشارو زوری به دستها وارد کرد و بايد حالتی شبيه به شنا کردن و يا پروازدست در هوا را داشته باشند بعد از کمی تمرين دستها به راحتی و بدون هيچ فشاری حرکت می کنند
اين تمرين برای هماهنگی بين ذهن و تنفس و دست بکار ميرود
موفق باشيد
 

vahidrk

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2005
نوشته‌ها
3,511
لایک‌ها
561
سن
36
محل سکونت
Home
اين تمرين به صورت دو نفره انجام می شود
از يکی از دوستان خود بخواهيد که روبروی شما بنشيند و يا بر روی زمين بخوابد سپس شما بالای سر او قرار بگيريد و دستهای خود را به فاصله اندکی از سر او( 2 تا 3 سانتيمتری) قرار دهيد.از او بخواهيد چشمان خود را بسته و در حالتی آرام و ريلکس قرار بگيرد حالا با استفاده از نيروی ذهن خود شروع به دادن انرژی به دوست خود کنيد در حين اين کار بطور آهسته و عميق تنفس کنيد (تنفس عميق باعث رسيدن اکسيژن اضافی به بدن شده وانرژی شما را افزايش می دهد)
برای انجام انرژی درمانی شما بايد به صورت ذهنی تصور کنيد که انرژی از دستان شما به سر و سپس از انجا به همه بدن فرد مورد نظرتان منتقل می شود (شکل و نوع انرژی مهم نيست همانطور که در تمرينات قبلی گفتم به هر شکل که راحت هستيد می توانيد انرژی را تصور کنيد مثلا شبيه نور.گرما. آتش.مغناطيس و...)حالا به کمک نيروی فکر خود و قوه تصوير سازی ذهنی(قوه تخيل)انرژی را در تمام بدن او به حرکت در آوريد .انرژی را از سر به گردن و سپس به دستها و سينه .شکم و پاهای او ببريدو تصور کنيد اين انرژی در تک تک سلولها نفوذ کرده وبه آنها سلامتی ونيرو ميدهد.هر چه تصوير ذهنی شما قويتر و شفافتر باشد انرژی ارسالی شمااز قدرت و نيروی بيشتری برخوردار می شود.سعی کنيد حتما در موقع تمرين از تصاوير ذهنی خوب و مثبت استفاده کنيد
و تصاوير ذهنی منفی مانند بيماری و درد و... را بکار نبريد.
اِين تمرين را به مدت 20-30 دقيقه بطور مستمر انجام دهيد و بعد از تمرين از دوست خود بخواهيد حالت واحساس خود را برای شما بازگو کند (حالتهای مختلفی ممکن است برای اشخاص شکل بگيرد مانند سستی و رخوت .آرامش و يا حتی نا آرامی که بستگی به افراد وخود شخص انرژی دهنده ونوع انرژی دادن ((مثبت ومنفی)) دارد.)
بعضی افراد در دريافت انرزی نسبت به بقيه حساستر و بعضی ديگربدين شکل نيستند .پس اگر در تمرينات خود شخصی را که به او انرژی داديد حالت خاصی را درک و احساس نکرد نگرانی به خود راه ندهيد و تمرينات را بطور مستمر انجام دهيد تا انرزی شما نيز قويتر وبيشتر شود
سعی کنيد درهفته چندين بار اين تمرين را با افراد مختلف انجام دهيد
اگر بخواهيد شخصی را که دارای بيماری خاصی است درمان کنيد همين عمل را انجام ميدهيد که بعدا به طور مفصل در باره آن توضيح می دهم

موفق باشيد
 

vahidrk

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2005
نوشته‌ها
3,511
لایک‌ها
561
سن
36
محل سکونت
Home
تله پاتی

تله پاتی (انتقال فکر) برای انجام اين تمرين ابتدا در مکانی آرام ونسبتا تاريک بدن خود را ريلکس کنيد سپس با چند تنفس آرام و عميق تمام ذهن وبدن خود را آرام کنيد حالا سعی کنيد به مدت چند دقيقه به هيچ جيزی فکر نکنيد وتمام افکار مزاحم را دور بريزيد ( اگر تمرينات قبلی را درست انجام داده باشيد اکنون براحتی می توانيد فکر و ذهن خود را آرام کنيد و يک خلا فکری خوبی داشته باشيد.) . پس از انجام اين مراحل آمادگی لازم برای انتقال فکر را داريد درابتدا سعی کنيد با موضوعاتی ساده کار کنيد تا به تدريج هم تسلط شما بر تله پاتی بيشتر شود و هم اعتماد به نفس شما برای انجام تمرينات سنگينتر و مشکلتر افزايش پيدا کند .حالا فرض ميکنيم که می خواهيم که فکری را انتقال دهيم (تله پاتی)
در حالی که در کاملا ريلکس هستيد چشمان خود را آرام ببنديد وفردی را که ميخواهيد با او تله پاتی داشته باشيد در نظر بگيريد کنيد تمام حالات روحی و فيزيکی شخص مورد نظر از قبيل شکل وحالت صورت - طرز صحبت کردن - چيزهای مورد علاقه آن شخص و ... را دقيقا در ذهن خود تجسم کنيد به شکلی که هم اکنون آن شخص درروبروی شما قرار گرفته و شما داريد با او صحبت کرده و به چهره او نگاه ميکنيد اکنون تصوير ذهنی خود را بزرگتروشفافتر کنيد و دقيقترين جزييات را به شکلی واضح وشفاف در تصوير ذهنی خود ترسيم کنيد. تقريبا چيزی شبيه يک فيلم با همه جزييات آن. حالا از او بخواهيد که کاری را انجام دهد همانطور که گفتم در ابتدا با چيزهای ساده شروع کنيد مثلا از او بخواهيد که به شما تلفن کند بعد از اين که در اين کار موفق شديد سعی کنيد در تمرين بعدی با استفاده همين روش از او بخواهيد همين عمل را در يک زمان مشخص انجام دهد و به همين شکل می توانيد تمرينات را گسترده تر ومتنوعتر کنيد


موفق باشید
 
بالا