برگزیده های پرشین تولز

آموزش دانلود رایگان مقاله انگلیسی ISI با ترجمه فارسی

mehrzad22

Registered User
تاریخ عضویت
8 نوامبر 2007
نوشته‌ها
687
لایک‌ها
95
اگر شما دانشجوی کارشناسی ارشد یا دکترا هستید، یا فردی علمی و دانشگاهی باشید، حتما می دانید که دانلود مقاله های انگلیسی و علمی و دانشگاهی شاید در نگاه اول آسان نباشد زیرا این مقالات رایگان نیستند و در صورتی که امکان پرداخت با کارت های اعتباری خارجی را ندارید، قادر نخواهید بود که این مقالات را از سایت های آن ها دانلود کنید. به عنوان نمونه، یکی از معتبرتین و معروف ترین پایگاه مقالات معتبر آی اس آی و علمی پژوهشی سایت ساینس دایرکت ( Sciencedirect.com ) انتشارات معروف الزویر است.

برای دانلود آسان مقالات ISI شما می توانید وارد سایت ساینس دایرک شده و موضوع مورد نظر خود را جستجو کنید و مقاله یا مقالات مورد نظر خود را بیابید… اما متاسفانه دانلود رایگان نیست! اما جای نگرانی وجود ندارد
icon_smile.gif

شما می توانید لینک صفحه مقاله را از نوار آدرس مرورگر خود کپی کرده و به سایت دانلود مقاله ISI فری پیپر ببرید و در قسمت مربوطه در بالای صفحه بچسبانید و با کلیک روی دکمه دریافت، مقاله را رایگان دانلود کنید.

علاوه بر دانلود مقاله انگلیسی شما می توانید ترجمه کامل مقاله به فارسی را هم داشته باشید! این ترجمه حتی می تواند دو زبانه نمایش داده شود تا خواندن مقاله برای شما آسان شود.
ترجمه فارسی مقاله به سرعت خواندن و مطالعه مروری مقاله بسیار کمک می کند.
 

faeghee

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 جولای 2014
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
19
سن
39
محل سکونت
تهران
ISIبودن یک مجله را چگونه تعیین کنیم؟

از معیارهای اعتبار سنجی برای یک ژورنال علمی قرار داشتن نام آن در لیست ژورنال های ISI است. ISI محسوب شدن یک مجله ممکن است همیشگی نباشد . بهترین راه برای تشخیص مراجعه به سایت های نظیر تامسون است که از طریق جستجو در آدرس زیر، بر اساس نام ژورنال یا کد ISSN امکان پذیر است.
http://ip-science.thomsonreuters.com/mjl

هر چند كه ISI موجب نوعی نظارت بر كیفیت علمی مقالات شده است، اما این كافی نیست. شناسایی مجلات نامعتبر در میان نشریات ISI هم ضروری است. در سایت Web of Knowledge این مؤسسه اطلاعات خیلی خوبی از مجلات و مقالات و حتی مؤلفان تهیه می شود (مانند ضریب تأثیر، درصد ارجاعات و . . .) كه از آنها می توان به كیفیت یك مجله یا مقاله پی برد.
منبع: www.vandaex.com

کسی اگه نظری داره در این رابطه و اینکه این نوشته چقدر معتبر یا درسته لطفا اضافه کنه...
 

bankisi

Registered User
تاریخ عضویت
2 مارس 2015
نوشته‌ها
120
لایک‌ها
33
سن
34
درسته! فعلا تامسون رویترز بهترین منبعی هست که ژورنال های ISI را نمایه (index) میکنه.
ضمنا:general601::
وبسایت ما «بانک ISI» فروردین 94 افتتاح خواهد شد.
می تونید مقالات انگلیسی دلخواهتون را در 42 رشته علمی با ترجمه فارسی دانلود کنید.
دانلود مقالات لاتین(انگلیسی) هیچ هزینه ای نخواهد داشت.

www.BankISI.ir
 

leily_17

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
4 اکتبر 2011
نوشته‌ها
666
لایک‌ها
82
:):):)like
 

mehrzad22

Registered User
تاریخ عضویت
8 نوامبر 2007
نوشته‌ها
687
لایک‌ها
95
مجموعه ای از پایان نامه های آماده انگلیسی در موضوعات فنی و مهندسی، پزشکی و پیراپزشکی، علوم انسانی و تجربی و … که منبع بسیار خوبی برای پژوهشگران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی که نیاز به پایان نامه های دکترا و فوق لیسانس دارند خواهد بود:
http://tezpdf.com
 
بالا