برگزیده های پرشین تولز

آموزش سئو از سئو كالج(اولين دانشگاه مجازي آموزش سئو در ايران)

uhanna

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 آپریل 2011
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
محل سکونت
مازندران
کلید طلایی استارت یک سئو موفق
امروز در این پست می خواهم به یک موضوع بسیار مهم و حیاتی که واقعاً برای استارت یک سئوقوی، موثر، مستمر و موفق از کجا باید شروع کنیم بپردازم.

مواردی که یاد می شه انتقال تجربه بنده در زمینه علم سئو می باشد که طی سالها فعالیت کاری مستمر حاصل شده است.

مواردی که بیان می شود برای وبمسترهایی می باشد که چه سایت خود را از پیش لانچ کرده اند و چه در ابتدای طراحی سایت ولانچ کردن سایت خود هستند.

مراحل ایجاد یک سئو موفق و اصولی
right-seo.jpg


۱- برای شروع فعالیت بهترین پیشنهاد برای بهترین کسب نتیجه در سئو بهترین cms حال حاضر رو به رشد، سیستم مدیریت محتوا وردپرس رو به شما پیشنهاد می کنم.

بدون شک و تردید برای طراحی و راه اندازی سایتت cms یاد شده را دریافت و استفاده بفرما.

*شما وبمستر گرامی و مدیر حال حاضر وب سایت، که مدت مدیدی است از راه اندازی و لانچ شدن سایتت می گذره، آیا می دونستی که ارسال مطالب مرتبط در سایت همانند یک توربو کشننده سایت در گوگل عمل می کنه؟نظرت چیه……. بگو خب……..


Wordpress.jpg
۲- سریعاً یه بخش وبلاگ برای سایتت با سیستم مدیریت محتوا وردپرس درست کن، یه زمانبندی بچین که بطور مرتبط و منظم ارسال مطلب داشته باشی، البته پست هایی منطبق با اصول سئو که شامل: عنوان سئو مناسب برای پست، مطلب مناسب و بهینه شده، تگ های توضیحات و کلیدواژه های ترکیبی و منطبق با هدف پست و عنوان و همچنین معجزه سئو در تگ برچسب ها.

البته برای بخش وبلاگت هم می تونی همانند یک سایت مجزا بخش بندی های متفاوتی با موضوعاتی که می خوای بزاری باشه.

در طی فواصل زمانی بعدی انشاله ارسال یک مطلب در سایت منطبق با اصول سئو رو بهتون آموزش قدم به قدم خواهم داد، اینکه چطور یک مطلب مرتبط در سایت منطبق با اصول سایت بنویسیم و یا حتی از سایت های دیگه الگوبرداری کنیم، چطور عنوان مرتبط بنویسیم و بقیه موارد.



google-webmaster-tools.png


۳- حالا که سایتت رو لانچ کردی یا اگر احیاناً سایت لانچ شده داری، اگه این کار رو نکردی حتماً انجام بده چون سومین قدم طلاییت در سئوهست.

حداکثر تا ۱ هفته پس از ثبت سایت مراجعه کن به کنسول گوگل(گوگل وبمستر تولز) سایتت رو ثبت و تایید کن.


خب اینم بوده از دسترنج امروز من طی سالهای متوالی شیرین و پرانرژی، انتقالی از دانش سئو خودم به شما دوست عزیزم که مثل تشنه یادگیری و انجام تکنولوژی سئو سایت هستی

منبع: سئو را از كجا شروع كنيم
 

teknikalweb

Registered User
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2016
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
13
سلام دوست عزیز
از اونجایی که فعلا هیچ منبع درست و حسابی در زمینه سئو وبسایت در ایران فعال نیست امیدوارم شما بتونید اولین مدرسه آموزش سئو به شکل اصولی باشید. موفق باشید
 
بالا