برگزیده های پرشین تولز

آموزش طرز تهیه بستنی توت فرنگی بازاری خوشمزه

elhamamiran

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2018
نوشته‌ها
303
لایک‌ها
24
سن
33
bastani-toot-farangi-min.jpg
بستنی توت فرنگی جزو بستنی های خوشمزه و خوش طعمی است که درست کردن آن هم بسیار راحت و آسان است. توت فرنگی جزو میوه های خوش عطر و خوش طعمی است که خیلی ها عاشق این میوه هستند. پس می توان خوردنی های خوشمزه ای از این میوه درست کرد. مثلا دسر توت فرنگی، بستنی توت فرنگی و ...

به هر حال اگر با طرز تهیه بستنی توت فرنگی آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی سایت بارونک، مواد لازم و طرز تهیه بستنی توت فرنگی را آماده کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی در منزل این بستنی خوشمزه را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.
مواد لازم بستنی توت فرنگی
توت فرنگی تازه 500 گرم
شکر نصف لیوان
خامه صبحانه 1 پاکت
مراحل تهیه بستنی توت فرنگی

1. برای درست کردن بستنی توت فرنگی، ابتدا توت فرنگی ها را می شوییم و دم آنها را جدا می کنیم. بعد توت فرنگی ها را داخل فریزر می گذاریم تا منجمد شود.

2. بعد از اینکه توت فرنگی ها یخ زد، از فریزر خارج می کنیم و و در مخلوط کن می ریزیم. بعد شکر را روی توت فرنگی ها می ریزیم و به مدت 2 دقیقه صبر می کنیم تا توت فرنگی ها کمی از حالت یخ زدگی در بیاید. چون توت فرنگی یخ زده به مخلوط کن آسیب می رساند.

3. بعد از 2 دقیقه مخلوط کن را روشن می کنیم و توت فرنگی ها را خوب میکس می کنیم. سپس خامه را هم اضافه کرده و دوباره میکس می کنیم.

4. بعد از اینکه همه مواد به خوبی با هم مخلوط شد، آن را داخل ظرف پلاستیکی درب دار می ریزیم و در فریزر می گذاریم. بعد از یک ساعت بستنی را از فریزر در می آوریم و با قاشق هم می زنیم و دوباره به مدت یک ساعت در فریزر می گذاریم.

5. این کار را 3 مرتبه تکرار می کنیم تا بستنی آماده شود. بعد از سه بار تکرار، بستنی آماده شده را از فریزر در می آوریم و در ظرف دلخواه می ریزیم و با تکه های توت فرنگی یا شکلات تزیین می کنیم. امیدواریم از خوردن این بستنی توت فرنگی خوشمزه لذت ببرید.
 
بالا