برگزیده های پرشین تولز

آموزش طرز تهیه دسر سیب خوشمزه

elhamamiran

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2018
نوشته‌ها
303
لایک‌ها
24
سن
33
dessert-apples-min.jpg
دسر سیب یکی از دسرهای خوشمزه و خوش طعم می باشد و طرفداران خاص خودش را دارد. همان طور که می دانید سیب یکی از خوشمزه ترین و مقوی ترین میوه ها می باشد و بخاطر همین دسرهایی که با سیب درست می شود بسیار پرطرفدار هستند.

به هر حال اگر با طرز تهیه دسر سیب آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک طرز تهیه و مواد لازم دسر سیب سرخ شده و ژله ای را آماده کرده ایم که شما به تنهایی با این آموزش آشپزی می توانید دسر سیب خوشمزه و مخصوص درست کنید.
مواد لازم دسر سیب
سیب به تعداد نفرات
پودر ژله 3 بسته
مراحل تهیه دسر سیب
1. برای تهیه این دسر خوشمزه، ابتدا 3 بسته پودر ژله را در یک قابلمه به همراه مقداری آب جوش روی حرارت قرار می دهیم تا ژله کمی غلیظ تر شود. در این مدت زمان، سیب ها را پوست می گیریم و بعد از اینکه ژله به غلظت مطلوب رسید به قابلمه ژله اضافه می کنیم.

2. بعد از اضافه کردن سیب، به صورت مرتب از ژله روی سیب ها می ریزیم تا سیب ها رنگ و طعم ژله را به خود بگیرد. حدود یک ساعت صبر می کنیم تا سیب ها با حرارت ملایم بپزد و در این مدت زمان حتما به صورت مرتب از ژله روی سیب ها بریزد.

3. توجه کنید هر چقدر سیب ها کوچک تر و تعداد آن ها کمتر باشد، سیب ها بهتر پخته می شوند. بعد از اینکه سیب ها به خوبی پخت، آن ها را داخل ظرف سرو می کشیم و باقی مانده ژله را که غلیظ تر هم شده است روی سیب ها می ریزیم.

4. این دسر بعد از پخت، دقیقاً مزه کمپوت را می دهد اما خوشمزه تر از کمپوت است. چون با ژله به خوبی پخته شده و شما می توانید این دسر را به صورت گرم و یا سرد سرو کنید. امیدواریم از خوردن این دسر سیب خوشمزه لذت ببرید.

نکات تهیه دسر سیب
نوع ژله
برای پودر ژله می توانید هر طعم و یا رنگی که دوست داشتید استفاده کنید. من برای دسر سیب از پودر ژله آلبالو استفاده کردم.

نوع سیب
سیب هم به تعداد نفرات می توانید استفاده کنید. فقط هر هر چقدر تعداد سیب ها کمتر باشد پختن شان هم آسان تر است.
 
بالا