برگزیده های پرشین تولز

آموزش فوق فشرده زبان انگلیسی

saharnaz1001

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 ژوئن 2017
نوشته‌ها
11
لایک‌ها
1
سن
33
آموزش فوق فشرده زبان انگلیسی
برای علاقه مندان به دوره های فوق فشرده زبان انگلیسی از دیر باز اقدام به برگزاری دوره های آموزش فوق فشرده زبان انگلیسی کرده است. کلاس های آموزش فوق فشرده زبان انگلیسی مناسب مهاجرین و یا داوطلبین آزمون آیلتس یا تافل در بازه زمانی 2-4 ماه می باشد.


آموزش فوق فشرده زبان انگلیسی شامل کلاسهایی می باشد که همه روزه تشکیل می شود و در آخر هفته تنها زبان آموز تعطیل می باشد. دوره های آموزش فوق فشرده زبان انگلیسی بر اسا مهارتهای چهارگانه زبان می بشاد در حالیکه اکثر تاکیید بر روی مهارت مکالمه می باشد. این دوره های به شکل هرروز، روزی 3 ساعت برگزار می شود و تعداد نفرات کاملا به شکل دوره های نیمه خصوصی و گاها به شکل دوره های گروهی حداکثر 12 نفره میباشد. در آموزش فوق فشرده زبان انگلیسی , به شکلی این برنامه ریزی را انجام می دهد که اکثر کار مربوط به زبان آموز در زمان حضور وی در کلاس انجام می شود.
در این دوره ها هر جلد از کتاب American English File چاپ 2 در طول یک ترم تدریس می شود. این در حالیست که اکثر زبان آموزان از پایه ترین سطح تا سطح قابل قبول برای ورود به دوره های آمادگی آیلتس تنها نیاز به گذراندن 2-3 ماه از این دوره ها را دارند.
دوره های اموزش فوق فشرده زبان انگلیسی شبیه سازی از دوره های مدرسه های زبان در کشور های خارجی می باشد بطوریکه زمان نسبتا زیاد و معقولی را زبان آموز هرروز به آموزش و یادگیری زبان انگلیسی می پردازد.

برای اطلاع از زمانبندی کلاس ها در برخی از دوره ها می توانید به بخش زمانبدی مراجعه نمایید.
همچنین علاوه بر آموزش فوق فشرده زبان , آموزش مکالمه زبان انگلیسی , آموزش مکالمه زبان و آموزش مکالمه در این سطح می گنجد .
 
بالا