برگزیده های پرشین تولز

آموزش هک قانونمند CEH V8

Moein TN

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2017
نوشته‌ها
340
لایک‌ها
52
سن
25
این نرم افزار آموزشی نتیجه تحقیقات گسترده و مشارکت متخصصان از حوزه های مختلف در سراسر جهان می باشد. اعتبارات لازم برای تمام مشاغل و مراجع در این یادداشت ها در برنامه های آموزشی ارائه شده است.
شما ممکن است از خودتان بپرسید که چه چیزی این دوره را از دیگر دوره ها متمایز می کند.

حقیقت این است که هیچ برنامه آموزشی نمی تواند به تنهایی تمام مسائل مربوط به امنیت اطلاعات را به نحوی دقیق نشان دهد. علاوه بر این، نرخ بهره برداری، ابزار و روش هایی که توسط کمیته امنیت کشف می شود، موجب می گردد که یک برنامه برای پوشش بخش های لازم امنیت اطلاعات دچار مشکل شود.

این اصلا به معنی نامناسب بودن این دوره نیست، زیرا برای پوشش تمام زمینه های اصلی کار شده است به طریقی که خواننده قادر خواهد بود راه پیشرفت امنیت در طول زمان را درک کرده و همچنین بینش کارهای بنیادی مربوط به هر دامنه را کسب نماید.

این ترکیبی از دانش علمی و عملی است و توسط ابزارهایی که خواننده به راحتی بتواند برای کسب تجربه ی عملی به آن دسترسی پیدا کند، تکمیل شده است. در سراسر برنامه آموزشی تاکید بر کسب دانش فنی می باشد که فشار بر روی ابزارهای رایگان و در دسترس را توضیح می دهد. شما دانشی درباره برخی از حملات گسترده پربازدید، ابزار محبوب مورد استفاده توسط مهاجمان و نحوه انجام حملات با استفاده از منابع عادی را کسب خواهید کرد. همچنین ممکن است شما بخواهید پس از گذراندن این دوره بدانید که چه چیزی در انتظار شما است.

این برنامه یک منبع اساسی می باشد. هر آزمون نفوذ می تواند به شما بگوید که هیچ روش مستقیم یا دنباله ای از مراحل وجود ندارد که شما بتوانید هنگام حسابرسی یک سایت مشتری از آن پیروی کنید. استراتژی تست شما با مشتری، اطلاعات اساسی در مورد سیستم یا وضعیت و منابع موجود در اختیار شما متفاوت خواهد بود.

در نهایت این برنامه آموزشی به عنوان یک کار مستمر در نظر گرفته می شود زیرا در طول زمان بر ارزش این آموزش افزوده خواهد شد. امکان دارد بعضی جنبه ها بسیار دقیق بوده، در حالیکه ممکن است برنامه های آموزشی دیگر از جزئیات کمتری برخوردار باشند.
با توجه به ارائه نسخه 9 این دوره آموزشی، به زودی در وب سایت 118فایل شاهد ارائه این نسخه خواهید بود.
 
بالا