برگزیده های پرشین تولز

آکادمی ایمیل مارکتینگ: چگونه مشترکین ایمیل مارکتینگ خود را افزایش دهیم؟

maryamgolii

Registered User
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2015
نوشته‌ها
130
لایک‌ها
10
سن
34
برای شروع بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ) اولین چیزی که به آن نیاز دارید، مسلما لیستی از مشترکین است. قبل از هر مطلبی این نکته را متذکر شویم که خرید لیست ایمیل گزینه ی مناسب و مطلوبی نخواهد بود و بهتر است کاربران را به صورت طبیعی و با میل و رغبت خودشان به ثبت نام در فهرست خود ترغیب نمایید. حال این سوال در ذهن شما بوجود می آید که چگونه فهرست مشترکین بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ) خود را افزایش دهم؟

در ادامه به برخی از بهترین و کارآمدترین روشها برای افزایش مشترکین ایمیل مارکتینگ خواهیم پرداخت. لطفا تا انتهانیوز کالا را همراهی کنید.



تبلیغات برای جذب ترافیک به صفحه فرود سایت

اگر به دنبال سریع ترین راه برای افزایش فهرست ایمیل مارکتینگ هستید، هدایت ترافیک به صورت هدفمند و متناسب به یک صفحه فرود یا Landing page می باشد. حال منظور از ترافیک هدفمند و متناسب چیست؟ افرادی که به احتمال زیاد به محصول یا خدمت شما علاقه دارند.

بسیار توجه داشته باشید که هدایت ترافیک به سمت صفحه اصلی فروشگاه آنلاین کافی نیست. در ادامه باید یک صفحه فرود مخصوص ایجاد کنید که پیشنهادات ویژه فروشگاه و یک فرم ثبت نام به شکل برجسته در آن نمایان باشد.

یک صفحه فرود خوب چگونه است؟ صفحه ای که مرتب، عاری موارد مزاحم و چشم آزار باشد و به ازاری ثبت نام کاربر در خبر نامه، بر روی یک دوره رایگان، آیتم دانلودی ویا مواردب از این قبیل تمرکز کند.



در ازای ثبت ایمیل کد تخفیف ارائه دهید

روشی که برای دریافت مشترک ایمیل مارکتینگ بسیار رایج شده است، استفاده از یک پنجره پاپ آپ (به تازگی از پاپ لایه ای استفاده می شود) است که پیشنهاد دریافت یک کد تخفیف در ازای ثبت نام را می دهد.

این روش چه زمانی بسیار موثر است؟ هنگامی که کاربران مطالب وبلاگ و یا محصولات شما را بازدید کرده اند بسیار موثر می باشد. اما فراموش نکنید با وجودی که کاربر ثبت نام کرده و کد تخفیف را هم دریافت نموده، به احتمال زیاد ممکن است همان لحظه اقدام به خرید نکند، پس شما باید رابطه خود را با آنها در طول زمان حفظ و تقویت کنید و به حال خودشان رها نکنید.



حتما بخوانید: آکادمی ایمیل مارکتینگ: چگونه ذهن مشترکین خود را به قلاب بندازیم؟

برگزاری مسابقات و رقابت در رسانه های اجتماعی

تا بوده انسانها از هدیه گرفتن خرسند و شادمان می شدند. اهدای محصول یاکارت هدیه به برگزیدگان شرکت کننده در مسابقات رقابتی که می توانید درشبکه های اجتماعی برگزار نمایید یکی دیگر از روش های پربازده است.

مزایای این روش چیست؟ در واقع با این روش یک تیر به دو نشان زده اید، یکی این که فهرست مشترکین ایمیل مارکتینگ خود را پر و پیمان کرده اید و دیگری این که دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی خود را افزایش داده اید.

این نکته بسیار فراموش نشود برای محصولی که هدیه می دهید، یک تصویر جذاب و فوق العاده طراحی کنید تا مخاطب را جلب کند و حتی آن را به اشتراک بگذارد. اگر از کارت هدیه بهره می برید، می توانید یک کولاژ از بهترین محصولات تان تهیه کنید و آن را در صفحه رقابت قرار دهید.



قرار دادن یک کادر ثبت نام در فوتر یا نوار جانبی سایت

روش سنتی که معمولا در بیشتر سایت ها با دسته بندی های مختلف به کارمی رود، گنجاندن فرم ثبت نام در خبرنامه در نوار های جانبی و فوتر است.

این روش چه زمانی موثر است؟ این روش هنگامی بیشترین تاثیر خود را دارد که وبلاگ و یا مجله ای داشته باشید ک به صورت مرتب و با کیفیت بالا مطالبی را منتشر می کند، و کاربران برای کسب اطلاع از مطالب منتشر شده در خبرنامه ایمیلی شما ثبت نام می کنند.

به نظر شما کدام روش موثرتراست؟ آیا شما روش خاصی دارید؟ لطفا نظرات خود را در رابطه با مباحث ایمیل مارکتینگ و بازاریابی ایمیلی در بخش نظرات در میان بگذارید.
منبع: نیوز کالا
 
بالا