تغییرات مستمر و شتابان فناوری در محیط امروزی کسبوکارها، منجر به پیدایش روشهای نوین در جهت پوشش نیازهای سازمانها به مدد فناوری اطلاعات شده است که از جمله مهمترین آنها تغییراتی است که استفاده گسترده سازمانها از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را رقم زده است. با این وجود استفاده موثر از نرم افزارهای CRM بدون آموزش و راهبری کارآمد، امکانپذیر نخواهد بود. در واقع سازمانها به منظور مدیریت بهینه زمان و عملکرد خود، راه حل مناسبی جز آموزش کارکنان و انتخاب راهبری برای سیستم CRM خود ندارند. در این مقاله به نقش راهبران CRM و مزایای آن برای سازمانها اشاره شده است ...