برگزیده های پرشین تولز

آیفون بخرم یا نه؟

mehditab

Registered User
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2013
نوشته‌ها
541
لایک‌ها
1,273
شما كه در جرياني اون عده هم كه به خاطر كلاس ميخرن بزارين به حال خودشون باشن! ارزش نداره واسشون وقت بزاري.
حق با شماس.
به هر حال کامنت ها باقی میمونه منطق هر کسی مشخصه.
 

saeedtz

Registered User
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2011
نوشته‌ها
4,552
لایک‌ها
6,803
وقتی 3 نفر نمیتونن 5 تا دلیل ساده برای من بیارن و هی طفره میرن ، انتظار دارید که بحثو ادامه بدم ؟!

دیوار حاشا همیشه بلنده ...
answer please
چطور یه شرکت با یه گوشی فقط با یه گوشی موفقیتی به دست میاره که ۲۰ تا شرکت هرکدوم با حداقل ۲۰ مدل گوشی نمیتونن به دست بیارن؟!
 

mohammad-28

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژانویه 2013
نوشته‌ها
1,659
لایک‌ها
1,851
محل سکونت
Tehran
answer please
چطور یه شرکت با یه گوشی فقط با یه گوشی موفقیتی به دست میاره که ۲۰ تا شرکت هرکدوم با حداقل ۲۰ مدل گوشی نمیتونن به دست بیارن؟!

شما جواب منو هنوز ندادید
ولی من به احترام شما جوابتون رو میگم :

پست 143
+
شما اندروید رو کلوس سورس کن !!!!
بعد 20 تا شرکت رو جمع کن و بزار خود گوگل گوشی های اندرویدی رو بزنه و تولید گوشی های رده پایینش رو حذف کنه
اون وقت شرایط با اپل یکسان میشه و اون وقت متوجه میشید کدوم شرکت موفق تره !
 

iSalar

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2013
نوشته‌ها
1,066
لایک‌ها
3,302
محل سکونت
THR
پس میفرمایید کسی نره بنز بخره راحت سوار شه استفاده کنه به جاش بره پیکان یا رنو بخره بیفته به جونش ببینخ اخرش راه میره یا نه؟!
Sent from my F**king life
اینو خوب اومدی سعیدجان...والا دیگه زمان کاستومایز کردن و این حرفا گذشته! یادش بخیر این حرکتا مال زمان سیمبین بود... از نوکیا ۶۶۰۰ یه غولی بی‌شاخ و دم ساخته بودم که فقط ظاهرش ۶۶۰۰ بود! :D
آقا دمتون گرم ما رو بردین به روزای خوب...
96917_tooth.gif
 

Nimbo

Registered User
تاریخ عضویت
29 آپریل 2013
نوشته‌ها
1,208
لایک‌ها
116
محل سکونت
TeHrAn
اینو خوب اومدی سعیدجان...والا دیگه زمان کاستومایز کردن و این حرفا گذشته! یادش بخیر این حرکتا مال زمان سیمبین بود... از نوکیا ۶۶۰۰ یه غولی بی‌شاخ و دم ساخته بودم که فقط ظاهرش ۶۶۰۰ بود! :D
آقا دمتون گرم ما رو بردین به روزای خوب...
96917_tooth.gif
دقیقا چون گروونه نباید کسی سراغ بنز و پانامارا و..اینا بره چون باید دلیل بیاریم اینا از پیکان بهتر هستن...پیکانم که حرکت میکنه دیگه چه کاریه؟؟؟:D:pکی دیگه دنبال تم گوشی عوض کردنه؟؟؟;)الان من میخام هرچیزی رو واسه کسی ارسال کنم با وایفای تو کسری از ثانیه میفرستم بلوتوث ماله ساله 57 بوود...:eek:
 

تهرانی

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
2,007
لایک‌ها
2,350
عزيز با تمسخر نميتونيد به جايي برسيد.شما در سال چندبار نياز به ارسال اطلاعات از طريق بلوتوث داريد؟براي بنده نهايت چند عدد عكس هست كه بعد جيلبريك از طريق بلوتوث خود ديوايس قابل انتقال خواهد بود.

دوست عزیز فرق طنز منو شما اینه که من مستقیم میگم شما نه . یه نگاه به دلیلت بنداز .... چند بار در سال نیاز به بلوتوث داری ؟!؟!؟! این شد الان دلیل یا طنز ؟!؟! نه واقعا چند بار در سال نیاز به بلوتوث داریم؟!؟! فقط عکس نیز عزیزه دل ما تمامی فایلهای دنیا رو از طریق بلوتوث میتونیم بفرستیم و دقیقا همه ی فایلهارو !

جالب اینجاست که اگر قضیه برعکس بود و این بلوتوث برای ما کار نمیکرد چنان پتک محکمی میشد رو سرمون که خدا میدونه و کلی خبرنگار رو جمع میکردن و با کلی سکوت و نورپردازی معرفیش میکردن !!

LG L7 II
 

saeedtz

Registered User
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2011
نوشته‌ها
4,552
لایک‌ها
6,803
آقا بس دیگه خسته شدیم :D

هرکی‌ داره بره آیفون بخر حال کنه هرکیم نداره ک با همین اندروید شکسته ها سر کنه دیگه
:general404:
خداحافظ :general508::general608:
 

Nimbo

Registered User
تاریخ عضویت
29 آپریل 2013
نوشته‌ها
1,208
لایک‌ها
116
محل سکونت
TeHrAn
اگه بخای تو نت بگردی که خیلی چیزا دستگیرت میشه عزیز..
- انتخاب برنامه های بهتر و با کیفیت تر


فروشگاه اپل یکی از بهترین هاست ! چرا که حتی گوگل و آمازون در حال تقلید از سبک این فروشگاه هستند ! اما فروشگاه اپل هنوز هم بهترین است ! این تنها در قسمت طراحی و نامحدود بودن تعداد برنامه های خلاصه نمیشود ، بلکه رتبه دادن و دسته بندی آنهاست که این فروشگاه را برتر میکند .

برنامه نویسان میگویند : ما تمایل داریم وقت بیشتری را برای IOS بگذاریم تا سیستم عامل آندروید ! حتی برنامه ای اصلی مانند فیس بوک ، اور نوت ، لینکد آی آن نیز زیباتر و کارایی بهتری در IOS دارند .

۲- شما تقریبا همیشه بهترین برنامه ها را قبل از آندروید دریافت میکنید !


اریک اشمیت در گوگل به طور جسورانه اعلام کرد ، ما با برنامه نویسان هماهنگ هستیم تا بهترین برنامه ها را برای آندروید ظرف مدت ۶ ماه آماده کنیم ! این بیانیه ای جسورانه در شرایطی مطرح شد که بسیاری از برنامه های پر طرفدار صرفا برای IOS منتشر میشوند از جمله (Flipboard, Instagram, Instapaper, etc و …)

هنگامی که با تعداد زیادی از برنامه نویسان صحبت میکنیم آنها مایل هستند تا در درجه اول برای برنامه نویسی در IOS فعالیت کنند و سپس بر روی برنامه های آندروید کار کنند . اریک اشمیت حق دارد ممکن است این برنامه ها برای آندروید هم ساخته شود اما در حال حاضر اولین تاس ها به نفع IOS میچرخند تا بهرین برنامه ها ارائه شود .

۳- کنترلهای لمسی صفحه کامل و بی نقص


صفحه لمسی کامل IOS برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ معرفی شد . هیچ تاخیر و اشتباهی در کار کردن با این صفحه وجود ندارد . آندروید نسخه ۴ هم تا حدودی مشکلات را برطرف کرده است اما شما هنوز متوجه تاخیر جزئی در آن میشود ، خصوصا هنگام کشیدن و اسکرول کردن صفحات و همچنین زوم کردن .

۴-دسترسی آسان به موزیک ها و ویدئو ها


اپل این امکان را فراهم میکند تا شما به ساده ترین راه ممکن به فروشگاه آیتونز دسترسی داشته باشید . محتوای آیتونز مثل موزیک ها ، ویدئو ها ، نمایش های تلویزیونی و … به راحتی قابل دانلود و استفاده است . به لطف iCloud شما میتوانید به یک دستگاه این محتوا را خریداری کنید و بدون نیاز به کامپیوتر آنها را به دستگاه دیگر انتقال دهید .

سیستم عامل آیس کریم ساندویچ نیز به سرویس موسیقی و ویدئو گوگل دسترسی دارد اما هنوز این بخش به اندازه فروشگاه اپل قوی و پرکارامد نیست . تولید کننده های دیگر مثل سامسونگ و HTC به احتمال زیاد این سرویس را در آندروید ۴ ارتقا خواهند داد .

۵-برنامه بروز رسانی برای تلفن و تبلت ها


اگر شما هم از IOS استفاده میکنید اپل با قرار دادن برنامه ای کاربردی تضمین میکند که همیشه به روز باشید ! این مهم نیست که از چه اپراتوری استفاده میکنید و یا تلفن و تبلت شما چقدر عمر کرده است ! اپل نرم افزار را با سخت افزار شما سازگار و بر روی دستگاه نصب میکند . برای استفاده های بهتر شما همیشه باید از آخرین نسخه های IOS استفاده کنید .

این یک راز نیست که دستگاه های آندروید با به روز رسانی های نرم افزاری کاملا مشکل دارند !! قبل از اینکه آندروید ۴ عرضه شود این مشکل وجود داشت و حال این سیستم عامل در دستگاهی چون Galaxy Nexus با مشکل بروز رسانی مواجه است .

۶-بکاپ اتوماتیک توسط iCloud


با IOS شما میتوانید دستگاه خود را طوری تنظیم کنید که به صورت اتوماتیک زمانی که در شب دستگاه شما به شارژر متصل میشود عملیات بکاپ آغاز شود . این بدان معنا است که شماره های تلفن ، برنامه ها ، عکس ها ، و … به اکانت شما منتقل میشوند . با این کار زمانی که دستگاه خود را ریست میکنید با استفاده از اپل آی دی خود به این سرویس متصل میشوید و همه چیز به دستگاه شما منتقل میشود .

۷-صندوق ورودی ایمیل کامل و جامع


یک امکان عالی برای آن دسته از افرادی که با چند نشانی الکترونیکی سرو کار دارند ! نرم افزار ایمیل IOS به شما اجازه میدهد تا به سادگی تمام ایمیل های خود را از سرویس های مختلف یک جا جمع آوری کنید!

آندروید جدید چنین سرویسی را ارائه نمیکند !

۸-طراحی کلی بهتر


بله ، IOS قادر است تا ویدجت های اضافه را در خود داشته باشد ، افزودنیهای نرم افزاری نیز بر روی آن نصب میشود اما در نهایت طراحی اصلی به صورت یکپارچه و یکسان است ! تمامی آیکون ها به صورت یک اندازه و یک شکل کنار هم قرار میگیرند که این امر با عث میشود همه چیز زیر انگشتان شما در یک صفحه باشد . آیکون های هوم اسکرین به صورت کاملا شفاف با سطحی کاملا صاف برای اسنفاده آماده است .

آندروید جدید هنوز هم با این مسائه مشکل دارد !

۹-رابط کاربری آسان تر


ما عاشق UI اپل هستیم ! این چه معنی دارد ؟ این بدان معناست که در IOS گشتن در صفحات وب ، چک کردن یه نوشته ، تماس گرفتن ، و همه چیز به راحتی هر چه تمام تر برای شما قرار داده شده ! در نسخه آندروید ۴ هنوز هم سختی یادگیری برای کاربران وجود دارد ! اما iOS به دلیل حساسیت زیاد در بخش طراحی همه چیز را به راحتی در دسترس شما قرار میدهد !

۱۰-شما فقط به یک دکمه نیاز دارید !


رابط کاربری IOS همیشه ثابت کرده است شما برای انجام همه کارهای خود تنها به یک دکمه نیاز دارید ! آیس کریم ساندویچ هنوز هم دارای کلید های اضافه برای رفع نیازهای کاربران است ! مانند کلید های بازگشت ، و یا تنظیمات .
 

تهرانی

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
2,007
لایک‌ها
2,350
انچه که باید گفته میشد , گفته شد و در فروم ثبت شد , به وضوح معلومه که بحث به جای خوبی در حال رفتن نیست و به دلیل احساس خیلی خوبی که کلا به برو بچه های پیتی دارم , بنده در این تاپیک دیگه پست نمیدم و امیدوارم و میدونم که با چشم های باز همیشه خرید میکنید و گول نورپردازی وبزک و شایعات رو نمیخورید. همتون رو دوست دارم , موفق باشید

LG L7 II
 

iSalar

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2013
نوشته‌ها
1,066
لایک‌ها
3,302
محل سکونت
THR
تعصبو بزار کنار !
موفقیتو بزار کنار !
کمیاب و خاص بودنو بزار کنار !

یکی پیدا بشه جواب اینو به من بده :eek:

http://www.zoomit.ir/howto/smartphonetablet/1454-ده-قابلیت-جذاب-اندروید-که-در-آیفون-وجود-ندارند
محمد عزیز نظرت رو به یکی از کامنت‌های زیر همون مقاله جلب می‌کنم... با این تفاوت که من با اکثرش و نه همش موافقم!

با عرض سلام و تشکر از مطلب واقعا مفید شما!
اما من به عنوان اینکه طرفدار اپل (غیر تعصبی) هستم، خواستم در هر یک از این 10 ویژگی نظر شخصی خودم رو بیان کنم!

1. یکپارچگی واقعی نرم افزارها:
به نظر من این اپل هست که واقعا تمام نرم افزارهاش با خود سیستم عامل یکپارچه هست، نه آندروید! چون انواع و اقسام مختلف گوشی های آندرویدی هست با رزلیوشن های مختلف! بیشتر نمیگم چونکه همه میدونن؛ اینجا هم فقط محصولات گوگل رو مثال زده، خوب معلومه!
2. پشتیبانی از Flash:
اینو هم دیگه توضیح نمیخواد! :دی
3. کنترل کامل تلفن از طریق کامپیوتر:
چیزه جالب و برای بعضی از افراد مهم هست، به هرحال من یکی برام مهم نیست!
4. رام های متفرقه (Custom ROMs):
این اتفاقا یکی از ضعف ها هستش! مگه شرکت اصلی سازنده گوشی رام رو داره ناقص میده به مردم که بعضی گروه ها میان باگ های اوون رو رفع می کنن؟!!!
5. نصب ساده و بی دردسر نرم افزار:
جیلبریک کار درستی نیست! پس نرم افزارهای آی او اس هم با App Store واقعا خیلی راحت و مثل آب خوردن نصب میشه! مشکل اینکه فایل های نصب رو نمیشه ترنسفر کرد به نظر من یکی واقعا یکی از خوبیها هست که اطمیان پیدا کنی که گوشی فرد به هیچ وجه دست بدافزارها نیفته!
6. حافظه و باتری جداشدنی:
از نظر باتری که به نظرم باتری های اپل واقعا خیلی عالی هستن که برای یک مدت خیلی زیادی شما رو از عوض کردنش بی نیاز میمونه! مسئله حافظه هم اگرچه باز هم برای من زیاد مهم نیست، اما تا حدودی قبول دارم!
7. ویجت (Widget):
سرعت دسترسی به نرم افزارها توی آی او اس اینقدر زیاد هست که به نظر من ویجت ها یک چیز واجبی نباشه!
8. صفحه اصلی سفارشی:
صفحه ی اصلی آی او اس خیلی قشنگ هست! واقعا لذت داره! به هرحال شاید برای بعضی ها مهم باشه!
9. اتوماسیون:
درسته که چیز جالبی هست و حتی هم روزی برسه من به یه همچین چیزی نیاز داشته باشم، اما اینقدر یک قابلیت تکی نیست که بیاد جزو یکی از قابلیت هایی به حساب بیاد که ضعف آی او اس رو نشون بده.
10. کی بردهای جایگزین:
کیبورد آی او اس اینقدر راحت و قشنگ باهاش میشه کار کرد که جای هیچ حرفی رو برای گفتن نمیذاره.

نظرهای شخصی خودم بود، خیلی دوست دارم نظر بقیه رو هم بدونم!
 

mortezas2

Registered User
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2013
نوشته‌ها
474
لایک‌ها
39
محل سکونت
عروس شهرهای شمال لاهیجان
دوست عزیز فرق طنز منو شما اینه که من مستقیم میگم شما نه . یه نگاه به دلیلت بنداز .... چند بار در سال نیاز به بلوتوث داری ؟!؟!؟! این شد الان دلیل یا طنز ؟!؟! نه واقعا چند بار در سال نیاز به بلوتوث داریم؟!؟! فقط عکس نیز عزیزه دل ما تمامی فایلهای دنیا رو از طریق بلوتوث میتونیم بفرستیم و دقیقا همه ی فایلهارو !

جالب اینجاست که اگر قضیه برعکس بود و این بلوتوث برای ما کار نمیکرد چنان پتک محکمی میشد رو سرمون که خدا میدونه و کلی خبرنگار رو جمع میکردن و با کلی سکوت و نورپردازی معرفیش میکردن !!

LG L7 II
ببينيد مشكل شما اينجاست دو گروه ساختيد و علاقمند به نزاع هستيد.از ميان اين فايل هايي كه فرستاديد جون كسي روهم نجات داديد؟چه فايل مهمي بوده كه بايد در همان لحظه با بلوتوث ارسال ميشد؟بجاي اين بحث ها بهتره خريدار بياد انتظاراتش رو از گوشي مد نظرش بگه و كساني idevice دارند + اطلاعات كافي جوابگو مشكلات و راه حل انها باشند.نظر نهايي هم بمونه بر عهده خريدار.
 

saeedtz

Registered User
تاریخ عضویت
7 اکتبر 2011
نوشته‌ها
4,552
لایک‌ها
6,803
انچه که باید گفته میشد , گفته شد و در فروم ثبت شد , به وضوح معلومه که بحث به جای خوبی در حال رفتن نیست و به دلیل احساس خیلی خوبی که کلا به برو بچه های پیتی دارم , بنده در این تاپیک دیگه پست نمیدم و امیدوارم و میدونم که با چشم های باز همیشه خرید میکنید و گول نورپردازی وبزک و شایعات رو نمیخورید. همتون رو دوست دارم , موفق باشید

LG L7 II
ای بابا نکن دیگه عزیز من تو خداحافظیم موش میدوونی شما :general404:
ول پاشو بیا بریم شیپرانی دونگی! :general304:
 

mohammad-28

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژانویه 2013
نوشته‌ها
1,659
لایک‌ها
1,851
محل سکونت
Tehran
محمد عزیز نظرت رو به یکی از کامنت‌های زیر همون مقاله جلب می‌کنم... با این تفاوت که من با اکثرش و نه همش موافقم!

کلی خندیدیم :D
مورد
3
5
6
7
8
9
10
همش نظر شخصی ایشون بود !
اندروید امکان ارتقا حافظه داره ؛ حتی با وصل کردن هارد 1 ترا و همزمان ماوس و کیبرد
بعد طرف در میاد میگه من نیازی به این مورد ندارم !

منطق شما اینو قبول میکنه ؟؟؟؟؟؟؟

پس منم به گوشی نیازی ندارم ؛ لذا همه گوشی ها آشغاله !

با این منطق من نیازی ندارم ، پس منم 10 تا مورد Nimbo ی عزیز رو نیازی ندارم :D

Sent from my SM-N900 using Tapatalk
 

Nimbo

Registered User
تاریخ عضویت
29 آپریل 2013
نوشته‌ها
1,208
لایک‌ها
116
محل سکونت
TeHrAn
کلی خندیدیم :D
مورد
3
5
6
7
8
9
10
همش نظر شخصی ایشون بود !
اندروید امکان ارتقا حافظه داره ؛ حتی با وصل کردن هارد 1 ترا و همزمان ماوس و کیبرد
بعد طرف در میاد میگه من نیازی به این مورد ندارم !

منطق شما اینو قبول میکنه ؟؟؟؟؟؟؟

پس منم به گوشی نیازی ندارم ؛ لذا همه گوشی ها آشغاله !

با این منطق من نیازی ندارم ، پس منم 10 تا مورد Nimbo ی عزیز رو نیازی ندارم :D

Sent from my SM-N900 using Tapatalk
والا به خدا من اس ٣ يا نوت٣ داشتم جفتشو حتى كابل otg هم واسش نخريده بودم مثلا قابليت nfc تو ايران چه كاربردى واسه شما داشته؟؟كى ديگه الان ميشينه بلوتوث بازى ميكنه؟؟؟يكم منطقم خيلى چيز خوبه مثه اين ميمونه ما يه ماشينو اسپرت كنيم بعد بگيم به به چه امكاناتى داره....
 

mohammad-28

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژانویه 2013
نوشته‌ها
1,659
لایک‌ها
1,851
محل سکونت
Tehran
والا به خدا من اس ٣ يا نوت٣ داشتم جفتشو حتى كابل otg هم واسش نخريده بودم مثلا قابليت nfc تو ايران چه كاربردى واسه شما داشته؟؟كى ديگه الان ميشينه بلوتوث بازى ميكنه؟؟؟يكم منطقم خيلى چيز خوبه مثه اين ميمونه ما يه ماشينو اسپرت كنيم بعد بگيم به به چه امكاناتى داره....
من که از موس و فلش و کیبرد استفاده میکنم
خداییش رو گفتم ! یه هاب میزنم روش راحت

یه سوال :
شما یه بازی درست و حسابی داری و رفیقت اونو از شما میخواد ؛ چی کار میکنی ؟ ازت فیلم بخواد چیکار میکنی ؟
بهش میگی برو خودت دانلود کن ، چون من نمیتونم برات بفرستم !
بلوتوث بازی که فقد اون کارای متروش نیست !!

به شخصه من هم با wifi هم بلوتوث هم اس بیم فایل شیر میکنم
درسته NFC تو ایران کاربردی نداره ، ولی اندروید بیم ( اس بیم ) که بر پایه همون NFC هست !

ببخشید چی اسپرت شده ؟؟ منطق چیه ؟؟
اندروید خام قابلت otg و NFC داره . این اسپرت ( کاستوم ) شده هست ؟
یا نکنه اندروید کاستوم شده سیمبین بل هست ؟!
 

Nimbo

Registered User
تاریخ عضویت
29 آپریل 2013
نوشته‌ها
1,208
لایک‌ها
116
محل سکونت
TeHrAn
من که از موس و فلش و کیبرد استفاده میکنم
خداییش رو گفتم ! یه هاب میزنم روش راحت

یه سوال :
شما یه بازی درست و حسابی داری و رفیقت اونو از شما میخواد ؛ چی کار میکنی ؟ ازت فیلم بخواد چیکار میکنی ؟
بهش میگی برو خودت دانلود کن ، چون من نمیتونم برات بفرستم !
بلوتوث بازی که فقد اون کارای متروش نیست !!

به شخصه من هم با wifi هم بلوتوث هم اس بیم فایل شیر میکنم
درسته NFC تو ایران کاربردی نداره ، ولی اندروید بیم ( اس بیم ) که بر پایه همون NFC هست !

ببخشید چی اسپرت شده ؟؟ منطق چیه ؟؟
اندروید خام قابلت otg و NFC داره . این اسپرت ( کاستوم ) شده هست ؟
یا نکنه اندروید کاستوم شده سیمبین بل هست ؟!
الان همه بدون كوچيكترين دوشواري با وايفاي تو سيم ثانيه فايل جابه جا ميكنن نميگم برو خودت دانلود كن واسش با وايفاى ميفرستم،،بيخيال داداش شما راست ميگى
 

mohammad-28

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژانویه 2013
نوشته‌ها
1,659
لایک‌ها
1,851
محل سکونت
Tehran
الان همه بدون كوچيكترين دوشواري با وايفاي تو سيم ثانيه فايل جابه جا ميكنن نميگم برو خودت دانلود كن واسش با وايفاى ميفرستم،،بيخيال داداش شما راست ميگى

بعد بازی رو هم با همون wifi می فرستید ؟

داداش این حرفا چیه !
داریم بحث می کنیم و شاید یه نفر خواست از حرفای ما یه چیزی گیرش بیاد
آخرش که معلومه نه من قانع میشم نه شما !

ولی بحث اسپرت کردن ماشین رو متوجه نشدم ؛ میشه توضیح بدید ؟
 

iSalar

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2013
نوشته‌ها
1,066
لایک‌ها
3,302
محل سکونت
THR
یه سوال :
شما یه بازی درست و حسابی داری و رفیقت اونو از شما میخواد ؛ چی کار میکنی ؟ ازت فیلم بخواد چیکار میکنی ؟
بهش میگی برو خودت دانلود کن ، چون من نمیتونم برات بفرستم !
بلوتوث بازی که فقد اون کارای متروش نیست !!
برادر من گذشت اون زمانی که ملت میشستن چهارتا کلیپ چرت و پرت بی‌مزه یا مبتذل 3GP با حجم ۱۰، ۱۵ مگ واسه هم می‌فرستادن! الان با این صفحه‌های نمایش و کیفیت‌ها فایل تصویری زیر ۲۰۰ مگ بریزی تو دستگاهت فحش دادی بهش! اونو با بلوتوث بخوای بفرستی تا قیام مهدی باید صبر کنی! :D
 

mohammad-28

Registered User
تاریخ عضویت
11 ژانویه 2013
نوشته‌ها
1,659
لایک‌ها
1,851
محل سکونت
Tehran
برادر من گذشت اون زمانی که ملت میشستن چهارتا کلیپ چرت و پرت بی‌مزه یا مبتذل 3GP با حجم ۱۰، ۱۵ مگ واسه هم می‌فرستادن! الان با این صفحه‌های نمایش و کیفیت‌ها فایل تصویری زیر ۲۰۰ مگ بریزی تو دستگاهت فحش دادی بهش! اونو با بلوتوث بخوای بفرستی تا قیام مهدی باید صبر کنی! :D

من الان حرفی از حجم زدم ؟ :eek:

یه اپ 20 مگی رو چطوری باید برای یکی فرستاد ؟
طرف اگر برنامه ارسال و دریافت با wifi رو نداشته باشه ، از طریق وحی براش بفرستم ؟

خوشم میاد چه سریع هم ندونسته واسه خودتون می برید و می دوزید :D

1 خط پایینترش رو میخوندی متوجه قضیه می شدی ;)
 
بالا