برگزیده های پرشین تولز

آی فون جدید با صفحه منحنی / عکس

behroya

Registered User
تاریخ عضویت
12 جولای 2013
نوشته‌ها
999
لایک‌ها
265
محل سکونت
neyshabur
شرکت فناوری اپل درحال ساخت آی فونهای جدیدی است که گفته می شود دارای صفحات بزرگتر و حسگرهای ارتقا یافته هستند اما ویژگی بزرگ آی فونهای جدید صفحات منحنی آن خواهد بود که می‌توانند رقابت جدیدی را با شرکتهای سامسونگ و ال جی رقم بزنند.
مهر: یک منبع آشنا با طرح جدید اپل در شرایطی که خواست نامش فاش نشود، گفت: اپل آی فونهای بزرگتر خود را با صحفات منحنی و حسگرهای ارتقا یافته ارائه می کند که می تواند سطوح مختلف فشار را تشخیص دهد.
185001_671.jpg


دو مدل آی فون جدید در اندازه های 4.7 و 5.5 اینچی عرضه می شوند و هر دو بزرگترین تلفنهایی خواهند بود که اپل تاکنون تولید کرده است.

حسگرهای ارتقا یافته آی فونهای جدید می توانند تماس سنگین و یا سبک را از یکدیگر تشخیص دهند.

شرکت کره جنوبی سامسونگ ماه گذشته تلفن هوشمند گلکسی راند را رونمایی کرد، این تلفن با ویژگی جدید خود که به صورت منحنی ارائه شده نشان دهنده این مسئله است که سامسونگ در بازار جهانی از اپل پیشی گرفته است.

این تلفنهای هوشمند جدید هنوز ساخته نشده و طرح ساخت آنها تکمیل نشده اند. اما انتظار می رود که اپل این دستگاه ها را در سه ماهه سوم سال آینده میلادی معرفی و وارد بازار کند.

اپل سپتامبر گذشته با رونمایی دو نسخه آی فون همزمان، پا روی رویکردهای گذشته خود گذشت، اما از آنجا که تقاضا برای خرید آی فون 5 اس بیشتر بود اپل تولید 5 اس که نسخه ارزان قیمت تر آی فون بود را کاهش داد.
 

pourya74

Registered User
تاریخ عضویت
31 ژانویه 2013
نوشته‌ها
556
لایک‌ها
384
محل سکونت
нαмedαɴ
چه گیری دادن به منحنی ، عملا گوشی های کج و کوله :D به دردی نمیخورن
 
بالا