برگزیده های پرشین تولز

ابهام در علت ادامه کندی اینترنت در ایران

dedboy

Registered User
تاریخ عضویت
7 جولای 2007
نوشته‌ها
654
لایک‌ها
102
محل سکونت
TEHROON !
ابهام در علت ادامه کندی اینترنت در ایران در حالي که مسئولان مخابرات و شرکت ارتباطات زيرساخت، وجود مشکل در اينترنت کشور را چندان مهم ارزيابي نمي‌کنند، به درازا کشيدن مشکل ارتباط با اينترنت تا دو هفته، بيشتر کاربران ايراني را در روزهاي اخير به ستوه آورده است. در حالي که سخنگوي شرکت ارتباطات زيرساخت که متولي اصلي اينترنت و خطوط ارتباطي ديتاي کشور است، کندي و قطعي اينترنت کشور را ناشي از کنجکاوي مردم براي بررسي وضعيت اينترنت مي‌داند؛ گزارش سايت‌هاي معتبر جهاني حاکي از دسترسي ايران به اينترنت در حد صفر است.



به گزارش «تابناک»، چندي پيش در پي اصابت لنگر يک کشتي به کابل‌هاي SMW3 و SMW4، اينترنت خاورميانه قطع و کل خاورميانه و کشورهايي همچون چين، ژاپن، سنگاپور و کشورهاي ديگري که اينترنت آنها از اين کابل‌ها منشعب مي‌شد، با کندي و قطعي اينترنت روبه‌رو شدند. اما در حالي که برخي اخبار از اتصال کابل‌هاي SMW3 و SMW4 حکايت دارد، مشکل اينترنت بيشتر کشورها پايان يافته است، اما خطوط اينترنت ايران همچنان دچار مشکل است.


http://www.farsmarket.ir/news.php?news_id=251
 

Ashimoto

Registered User
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2005
نوشته‌ها
1,962
لایک‌ها
1
ابهامی نیست که!
اینترنت ما مثل بقیه چیزها مشکل داره همیشه و کاملا طبیعی هست,اگه چند وقتی نرمال بود و مشکلی پیش نیومد بیا تاپیک ابهام بزن;)
 
بالا