• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

اخباردنیای خودرو ...

radical2boy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 نوامبر 2013
نوشته‌ها
213
لایک‌ها
125
به خیال خودت کشف مهمی کردی؟
پ نه پ بیام پست های تو "کافر مقدس" رو کپی کنم؟
تو انقدر بی هویتی که رفتی آیدی یکی از کاربرهای اینجا رو کپی کردی به اسم خودت
چرا با آیدی شامغز پست نمیدی سیراب گلدون؟
 

LambOfChips

Registered User
تاریخ عضویت
25 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,484
لایک‌ها
1,757
محل سکونت
IslamicSh1tPublic
LOL تو یکی دیگه بره من خط نشون نکش کورسی شعر های منم تکرار نکن . . . . . . .. . . . .. . . . .

کولن از خودت چیزی نداری بگی همش حرف دیگرون رو مییاری تکرار میکنی بدون اینکه راجع بهش چیزی بدونی!

تو تاپیک های قبلی که تگری زدی اشکال نداره این تاپیک هم روش

من همیشه یکی هم ولی از دید مانیتور مردم متفاوت
 

Benchmarker

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 آگوست 2011
نوشته‌ها
5,573
لایک‌ها
31,853
محل سکونت
Sin City
کلا سالهای ساله خودروسازهای وطنی به مردم گفتن : بروکی
 

acostic

Registered User
تاریخ عضویت
11 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,140
لایک‌ها
756
همسر شوماخر : "خواهش می‌کنم راحتمان بگذارید"

همسر مایکل شوماخر از خبرنگاران خواسته اجازه دهند خانواده شوماخر و پزشکان حاضر در بیمارستان در آرامش به کارشان ادامه دهند.
9 روز از حادثه ای که برای شوماخر در پیست مریبل رخ داد می گذرد؛ با این حال قهرمان سابق و اسطوره رقابت های فرمول یک هنوز در کمای مصنوعی به سر می برد و پزشکان وضعیت او را وخیم توصیف می کنند. به گزارش فرارو و به نقل از اکیپ، به رغم اینکه وضعیت جسمانی شوماخر ثابت مانده و در این یک هفته تغییری نداشته خبرنگاران حاضر به ترک بیمارستان نیستند.

ازدحام زیاد و پیگیری آنها باعث شده تا حالا کورینا، همسر مایکل شوماخر خونش به جوش بیاید و عاجزانه از افرادی که در محل هستند خواسته اجازه بدهند خانواده اش و پزشکان بیمارستان در آرامش به کارشان ادامه دهند: «کم مانده که به همراه پزشکان بیمارستان به هتل نقل مکان کنیم تا آنها بتوانند در آرامش به کارشان ادامه دهند ... خواهش می کنم خانواده ما را راحت بگذارید. خواهش می کنم به اظهارات پزشکان بیمارستان اعتماد و کلینیک را ترک کنید. البته برای یکبار دیگر از شما می خواهم در مبارزه مشترکی که برای سلامتی شوماخر به راه انداخته ایم ما را حمایت کنید».

حال شومی بهتر شده؟

این بیانیه در حالی از سوی خانواده شوماخر صادر شده که خبرگزاری فرانسه به نقل از یکی از نزدیکان شوماخر خبر داده شرایط جسمانی شوماخر بهتر شده؛ یکی از نزدیکان شوماخر در این باره به سایت SID آلمان یکی از همکاران رسانه ای خبرگزاری فرانسه گفته: «معاینات پزشک ها نشان می دهد حال شوماخر کمی بهتر شده با این حال خطر هنوز رفع نشده است».

این در شرایطی است که پزشکان بیمارستان در آخرین کنفرانس خبری شان گفته بودند شرایط او مثل گذشته است و فرقی نکرده است. سابینی کیم، سخنگوی مطبوعاتی شوماخر البته خواسته به این حرف ها توجهی نشود: «تنها افرادی که صلاحیت صحبت کردن درباره شوماخر را دارند پزشکان بیمارستان هستند. به مواردی که رسانه ها آن را بیان می کنند اعتمادی نکنید».

دوربین فعال

دیگر خبری که درباره شوماخر جلب توجه می کند دوربینی بوده که هنگام حادثه روی کلاه شوماخر نصب شده بود. پیش تر روزنامه دوفینه خبر داده بود چنین دوربینی وجود داشته و در اختیار پلیس قرار گرفته تا تحقیقات صورت بگیرد. با این حال این منبع گفته نمی داند این دوربین هنگام فیلمبرداری ظبط می کرده یا نه.

حالا همین منبع خبری گفته دوربین کار می کرده و نشانه های از حادثه به دست آمده است. حالا مقامات پلیس می توانند جزئیات این حادثه را ترسیم کنند و به جمع بندی کاملی برسند. پلیس اعلام کرده روز چهارشنبه کنفرانس خبری می گذارد و از تحقیقاتش درباره این پرونده سخن می گوید.

فرارو
 

Benchmarker

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 آگوست 2011
نوشته‌ها
5,573
لایک‌ها
31,853
محل سکونت
Sin City
LOL
این شالیکار بوی کامنت مردم رو از پدال کپی پیست کرده اینجا :D تو خوده فروم ملت میدن دست همین امین ـه بعد تو رفتی کامنت اونو کپی کردی! خوبی قالب جدید اینه که 5دیقه بیشتر وقت نداری پستتو ویرایش کنی :D


ur5krwgnddgg1ggda369.jpg

دهنت سرویس :p پونتیاک
 

roteal2007

Registered User
تاریخ عضویت
22 فوریه 2012
نوشته‌ها
989
لایک‌ها
804
بدرک که ارزان نمیشود،بیست ساله ریشه دووندن،عدم وجود فضای رقابتی ماری کرده اقایون خم به ابرو نیارن و ورشکستگی هم که کلا تعریف نشدست.
 

radical2boy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 نوامبر 2013
نوشته‌ها
213
لایک‌ها
125
پست شادمغزو نقل قول کردم نه پست تو رو در ضمن هیچ قراری نداشتیم ما :D

وقتی به من میگی پست منو نقل قول نکن یعنی ما نباید به هم کاری داشته باشیم.
پست شادمغز به من مربوط میشد و وقتی در موردش عکس العمل نشون میدی یعنی مستقیما داری با من برخورد می کنی
اگر اینطور ادامه پیدا کنه من هم به تو گیر خواهم داد
 

Benchmarker

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 آگوست 2011
نوشته‌ها
5,573
لایک‌ها
31,853
محل سکونت
Sin City
وقتی به من میگی پست منو نقل قول نکن یعنی ما نباید به هم کاری داشته باشیم.
پست شادمغز به من مربوط میشد و وقتی در موردش عکس العمل نشون میدی یعنی مستقیما داری با من برخورد می کنی
اگر اینطور ادامه پیدا کنه من هم به تو گیر خواهم داد
یه بار بهت گفتم بعدشم چندبار خودم پستتو نقل قول کردم چندبار هم بازم خودت پستمو نقل قول کردی تو پ.خ هم گفتم مشکلی ندارم با کسی :D
به من گیر میدی ؟ o_O بابا بی خیال خیال کردی من شادمغزم که مثلا باهات بحث کنم سر ماشین برم بگردم برات مدرک جور کنم سایت بیارم عکس برات سرچ کنم :D
من حوصله خودمم ندارم
 

LambOfChips

Registered User
تاریخ عضویت
25 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,484
لایک‌ها
1,757
محل سکونت
IslamicSh1tPublic
سامولیکم.

اولین اطلاعات از برادارن کَنیون 2015

کانیون با چهره ای جدید و برجسته، با یک سپر ضخیم و چراغهای پروژکتوری و LED مدرن و جلوپنجره جدید، به اندازه کافی قلدر و پر توان به نظر می‌رسد. همچنین سپر عقب و چراغهای پشت مورد تجدید نظر قرار گرفته‌اند و چرخهای آلومینیومی 17 اینچی نیز در تماس با تعلیق بهتر خودرو قرار دارند.

2015 GMC Canyon


کابین، انعکاسی از کلرادو است. یک کنسول مرکزی تمام عیار با صفحه نمایش 4.2 اینچی و گرم کن صندلیها، سیستم سرگرمی لمسی و WiFi و انواع سیستم‌های ایمنی از جمله هشدار برخورد از جلو و سیستم هشدار خروج از خط در این پیک آپ نیمه سنگین به چشم می‌خورند.

2015 GMC Canyon


در زیر کاپوت سه موتور مختلف می‌توانند به کار گرفته شوند. موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر با توان تولیدی 193 اسب بخار و گشتاور 253 نیوتن متر، اولین انتخاب است. اما موتور V6 با حجم 3.6 لیتری و توان 302 اسب بخار و گشتاور 366 نیوتن متر، ایده آل ترین گزینه است. یک موتور توربودیزل هم با حجم 2.8 لیتر قابلیتهای انتخاب را افزایش می‌دهد.






کانیون در انواع سبک‌های مختلف بدنه و کابین دو تا چهار در و دو صندلی تا شش صندلی قابل انتخاب است. حداقل بار قابل تریلر کردن این وانت آمریکایی هم بیش از 3 تن می‌باشد.
انتظار می‌رود در اواخر امسال شاهد ورود کانیون به بازار باشیم.










 

acostic

Registered User
تاریخ عضویت
11 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,140
لایک‌ها
756
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران،استفاده از کامیون ها برای کارهای مختلف کمی عجیب به نظر می رسد اما غیر معقول نیست. عده ای از کامیون دارها هستند که دوست دارند وسیله خود را به نوعی منحصر به فرد کنند و برای اینکار از هیچ راهی دریغ نخواهند کرد.

**بزرگترین کامیون

1921748_244.jpg

لایبهر یک شرکت تولید کننده کامیون در آلمان است که به خاطر کامیون های غول پیکرش به شهرت رسیده است. این وسایل نقلیه عظیم نزدیک به 203 تن وزن داشته و می تواننند 592 تن بار را حمل کنند. ارتفاع هر کدام از آن ها بیش از 7 متر است و معمولا در معادن و در مناطق خاص استفاده می شوند زیرا کاربرد شهری ندارند. قیمت هر دستگاه از این کامیون ها بیش از 3.5 میلیون دلار است.

**کامیون لوکس

1921747_566.jpg

شاید در نگاه اول یک اتوبوس به نظر به رسد اما این وسیله در اصل بر پایه یک کامیون ساخته شده است و قسمت کمرشکن آن قابلیت جداسازی دارد. این کامیون بسیار لوکس بوده و در میان وسایل نقلیه سنگین به مانند یک لیموزین است. تمام امکانات رفاهی از تخت خواب و آشپزخانه تا حتی حمام در این کامیون جا داده شده است. طراح این وسیله عجیب "لویجی کولانی" نام دارد.

** خانه کامیونی

880050_244.jpg
این کامیون از لحاظ ظاهری اصلا با کامیون های دیگر تفاوتی ندارد اما وقتی وارد آن می شوید خانه ای زیبا را خواهید دید که در اندازه ای کوچک طراحی شده است. یک شرکت آلمانی این خودرو را طراحی کرده است و در داخل آن تمامی امکانات رفاهی از دستشویی تا اتاق خواب قرار دارد.

** دکوتورا

880047_382.jpg
این کامیون ها بیشتر در ژاپن و فیلیپین دیده می شوند. معنی اصلی "دکوتورا" کامیون های بسیار تزئین شده است. این کامیون ها بیشتر با لامپ های نئون و یا فرابنفش تزئین شده اند، همچنین بسیاری از لوازمی که در تزئین این کامیون ها به مصرف می رسد باید براق باشند تا میزان جذابیتشان بالا رود. یکی از کری خوانی های اصلی که بین راننده های ژاپنی وجود دارد میزان زیبایی کامیون هایشان است.

** کامیون های پاکستانی

880048_737.jpg
یکی از جالب ترین سنت های دنیا را می توانیم در پاکستان ببینیم. بسیاری از کامیون دارهای پاکستانی در حالی که شاید درآمدی کمتر از دو هزار دلار داشته باشند اما بیش از سه تا پنج هزار دلار روی کامیون های خود سرمایه گذاری می کنند. آن ها با استفاده از صنایع دستی و یا شعر و لوازمات مختلف آن ها را تزئین می کنند. این باعث می شود تا کامیون های پاکستانی به عنوان یکی از متفاوت ترین کامیون های دنیا شناخته شود و بیشتر به عنوان یک سرگرمی شناخته می شود.

** هتل کامیونی

880049_850.jpg
بار دیگر یک کارخانه آلمانی به نام روتل با تغییر کاربری دادن به یک کامیون آن را تبدیل به یک هتل متحرک کرده است. این هتل اتاق هایی تک نفره دارد و البتهدائما در حرکت است. بسیاری از افرادی که دوست دارند هم شب را راحت بخوابند و هم مسیرشان را ادامه دهند از این هتل استفاده می کنند. این هتل همچنین 10 اتاق خواب دارد.

** مجسمه کامیون ها

880046_135.jpg
هنرمندی به نام "مایک راس" چنی پیش مجسمه ای ساخت که در نوع خود بسیار عجیب است. این مجسمه از دو 18 چرخ ساخته شده است که از انتها به یکدیگر متصل هستند و یک انحنا خاصی دارد که آن را خاص می کند. بازدید کننده ها می توانند با ورود به کامیون پایینی از طریق راه ارتباطی به کامیونی که در آسمان معلق است برسند.

منبع
 

acostic

Registered User
تاریخ عضویت
11 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,140
لایک‌ها
756
لوتوس الیز S Cup R به صورت رسمی در کنار سایر مدل‌های مسابقه‌ای لوتوس در نمایشگاه Autosport 2014 در بیرمنگام انگلستان معرفی شد.
در حالی که مدل‌های Elise دیگر در ایالات متحده‌ آمریکا به فروش نمی‌رسند، آمریکایی‌ها فرصت قرار دادن این خودروی مسابقه‌ای در گاراژهای خود را خواهند داشت. با طراحی مبتنی بر مدل Elise S سوپرشارژردار 2014، Cup R به طور خاص برای مسابقات اتومبیل رانی Lotus Cup طراحی شده است، که در ایالات متحده‌ی آمریکا، انگلستان، ژاپن، تایلند، چین و سایر کشورها برگزار خواهد شد.


Lotus Elise S Cup R


Elise S Cup R دارای یک موتور 1.8 لیتری چهار سیلندر سوپرشارژردار می‌باشد که در وسط خودرو قرار گرفته است، و همانند هم خانواده‌ی جاده‌ای خود 217 اسب بخار نیرو و 250 نیوتون بر متر گشتاور تولید خواهد کرد.

Lotus Elise S Cup R


برای آماده سازی Cup R برای پیست، لوتوس یک نقشه‌ی مخصوص خودروهای مسابقه‌ای برای ECU خودرو ایجاد کرده، و چندین بهبود و ارتقای آیرودینامیکی مانند شکاف دهنده‌ی جلویی، بالچه، یک دیفیوزر (منتشر کننده) در عقب خودرو، تجهیزات کف و یک باله در قسمت عقب خودرو به وجود آورده است.






نیروی رانش رو به پایین اضافه شده در کنار سیستم تعلیق قابل تنظیم سفت زمان هر دور را در مقایسه با یک Elise S معمولی به مدت 4 ثانیه در یک مسیر 3.5 کیلومتری کاهش می‌دهد.
لوتوس Elise S Cup R 2014 قیمتی معادل 63000 دلار خواهد داشت. در حالی که صاحبان این خودرو قادر به پلاک کردن آن نخواهند بود، ولی می‌توانند با این خودرو در مسابقات Lotus Cup با سایر رانندگان رقابت کنند، شرکت در این مسابقات برای تمامی صاحبان خودروهای Elise، Exige، Evora، 340R یا 2-Eleven رایگان خواهد بود.
 

acostic

Registered User
تاریخ عضویت
11 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,140
لایک‌ها
756
مرسدس بنز کلاس سی و هم خانواده‌ اسبق آن 190E یکی از مهم‌ترین مدل‌های مرسدس می‌باشد، و تا قبل از آغاز سال جدید، مقرون به صرفه‌ترین خودروی این خودروساز آلمانی بود.


آن‌ها همچنین تکنولوژی‌های موتور خودروی زیادی را معرفی کرده‌اند که 190 نیز همانند سی کلاس نقش زیادی در این بخش داشته است. مرسدس بنز 190 (یا W201)، موتورهای دیزلی جدید با چهار (OM 601) یا پنج (OM 602) سیلندر که به منظور کاهش صدا داخل یک محفظه قرار داده شده بودند را معرفی کرد. آن‌ها همچنین بسیار با صرفه بوده و به میزانی که ممکن بود به نظر بیاید کند نبودند: مرسدس 190 D 2.5 توربو که در سال 1986 معرفی شد سرعت صفر تا 100 کیلومتر را می‌توانست در 11.5 ثانیه پر کند.


هر چند، علاقه مندان مرسدس بنز بیشتر مدل دارای موتور بنزینی سری W201 را به خاطر خواهند آورد: نسخه‌ی چهار سوپاپ M 102، که در سال 1983 بر روی مدل 190 E 2.3-16 عرضه شد. این مدل اولین خودروی مرسدس بنز مجهز به موتور بنزینی با چهار سوپاپ در هر سیلندر و یک سدان اسپرت موفق بود.







چیزی که کمتر در مورد 190 شناخته شده این است که مرسدس یک نسخه‌ی الکتریکی دارای دو موتور الکترومغناطیسی تغذیه شده از باتری‌های سدیم/نیکل کلراید را در مورد این مدل تجربه کرد، که هر کدام از این موتورها 16 کیلووات (22 اسب بخار) نیرو تولید کرده و یکی از چرخ‌های عقب را به حرکت در می‌آوردند. مرسدس 10 عدد از این خودروها با ترکیب باتری و موتورهای مختلف را در جزیره‌ی روگِن بین سال‌های 1992 تا 1996 مورد آزمایش قرار داد، حتی یکی از آن‌ها در یک سال به کارکردی معادل 100 هزار کیلومتر دست پیدا کرد. هرچند، هیچ کدام از آن‌ها به مرحله‌ی تولید نرسیدند.




 

acostic

Registered User
تاریخ عضویت
11 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,140
لایک‌ها
756
سری مدل W202 برای نخستین بار به عنوان خودروی کلاس سی به گونه‌ی فعلی به بازار عرضه شد، و بدین ترتیب توسط مدل C 200 CDI اولین موتور دیزلی دنیا همراه با سیستم تزریق سوخت مشترک ریلی معرفی گردید. پس از سال 2003، تمامی موتورهای دیزلی در سری مدل‌های کلاس سی W203 مبتنی بر قاعده‌ی ریل مشترک بودند.
در سال 1995، خودروی کلاس سی w202 موتورهای سوپرشارژردار با سوپرشارژر تسمه دار را در مدل C 230 کمپرسور ارائه نمود. موتور M 111 2.3 لیتری چهار سیلندر از نظر اقتصادی در حدود 5 برابر بیشتر از موتورهای معمولی با صرفه‌تر بود.




















 

acostic

Registered User
تاریخ عضویت
11 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,140
لایک‌ها
756
سال 1997 مصادف با معرفی اولین موتور هشت سیلندر در یک خودروی کلاس سی C 43 AMG بود، که همین امر راه را برای مدل‌های C 63 AMG هم دوره‌ی خود هموار کرد.
نسل W204 کلاس سی نیز در اواخر سال 2008 یک موتور بزرگ و برجسته را به دنیای موتور خودروها معرفی کرد، موتور دیزلی OM 651. با نیرویی معادل 204 اسب بخار و حجم 2.1 لیتر در قدرتمندترین نوع خود، این موتور چهار سیلندر به اندازه‌ی کافی قوی و بهینه سازی شده تلقی شد که بتواند بر روی مدل‌های کلاس اِس قرار بگیرد، بدین ترتیب اولین خودروی کلاس لوکس در دنیا با یک موتور چهار سیلندر معرفی گردید.














 

acostic

Registered User
تاریخ عضویت
11 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,140
لایک‌ها
756
بسیاری از شرکت‌ها برای دور نگه داشتن ویژگی‌های ظاهری مدل‌های تست نسل‌های جدید خودروهای خود از چشم خبرنگاران و دوربین‌ها، از استتار استفاده می‌کنند، ولی این بار، «رام»، پوشش استتار را بر روی کشنده خود انداخته و آن را به بازار معرفی کرده است. بعد از یک سال وقفه، رم ۱۵۰۰ مدل ۲۰۱۴ ماسی اوک ادیشن وارد خط تولید کشنده‌های رام شده است.


2014 Ram 1500 Mossy Oak Edition


قابلیت‌های این خودرو، نسبت به قبل بهبود یافته و ویژگی استتار در آن برجسته است. مدل جدید بر پایه رم ۱۵۰۰ Outdoorsman طراحی و ساخته شده است و از جهات بسیاری شبیه به آن است. نشان استتار ماسی اوک بر روی تکیه‌گاه صندلی‌ها و عقب خودرو، خودنمایی می‌کند. ماسی اوک یکی از شرکت‌هایی است که در صنایع نظامی در زمینه استتار فعالیت می‌کند. در قسمت پایین بدنه نیز پوشش استتار در یک آپشن جداگانه، در دسترس خواهد بود. این پوشش می‌تواند در قسمت وسط بارگیر و پنل‌های آن قرار داده شود.

Ram 1500 Mossy Oak Edition Interior


رم ۱۵۰۰ مدل ۲۰۱۴ ماسی اوک ادیشن، منحصراً به صورت دو دیفرانسیل عرضه شده است و طول بارگیر آن می‌تواند ۱/۹۳ یا ۱/۷ متر باشد. آپشن‌ها، شامل صندلی‌های چرمی کاتزکین و رام‌باکس در هر دو طول بارگیر هستند. موتور عرضه شده استاندارد این مدل، ۳/۶ لیتری پنتا استار V6 است که می‌تواند با موتور ۳ لیتری اکو دیزل V6 و یا ۵/۷ لیتری همی V8 جایگزین شود.

2014 Ram 1500 Mossy Oak Edition Interior


رنگ‌های این مدل نیز، مشکی، مشکی Gold Pearl و سبز Prairie Pearl خواهند بود. قیمت رم ۱۵۰۰ مدل ۲۰۱۴ ماسی اوک ادیشن از ۴۱ هزار و ۱۸۰ دلار شروع می‌شود که ۱۱۹۵ دلار آن به خاطر مسافت است. این رم استتار شده در نمایشگاه اتومبیل ۲۰۱۴ به نمایش درمی‌آید و مدت کوتاهی پس از آن، به دست خریداران خواهد رسید.

Ram 1500 Mossy Oak Edition seat badge
 

LambOfChips

Registered User
تاریخ عضویت
25 نوامبر 2013
نوشته‌ها
1,484
لایک‌ها
1,757
محل سکونت
IslamicSh1tPublic
اینکه دقیقا خودــــــه رَم ــــــــــه! هیچ تغییری نکرده که!

کابین هم همینطوری ـــــــه فقط لوگو به صندلی راکب اضافه شده!

فابریکی ش!

l63w1nv0xhl2tbtqgls.jpg



فابیریکش از این ادیشن هم قشنگتره تازه !

ماسی اوک هم اولین باره میشنوم! دوج فقط Hemi داره!
 
بالا