برگزیده های پرشین تولز

اخبار فوری و مهم ارزهای دیجیتال

GamesWorld

کاربر فعال ارزهای دیجیتال
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
6 می 2012
نوشته‌ها
6,621
لایک‌ها
6,710
محل سکونت
رشت
در ظاهر دلیل سقوط بیت کوین قطع برق در یکی از استان های چین که ماینرهای زیادی داره و در نتیجه سقوط هش ریت شبکه بوده
EzPF3x6UUAEHzIg.png
 

mnb1392

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2013
نوشته‌ها
1,263
لایک‌ها
1,069
دولت چین رمزارزها را ابزاری برای سرمایه‌گذاری قلمداد کرد

رئیس کل بانک مرکزی چین اظهار داشت که دارایی‌های رمزارزی همچون بیت‌کوین را باید به عنوان ابزاری جایگزین برای سرمایه‌گذاری دانست.

این رویداد مهم، اولین بار است که رخ داده و می‌تواند نتایج مثبتی را در پی داشته باشد
 

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,718
لایک‌ها
16,655
محل سکونت
Shiraz 4 Ever
پلتفرم معاملاتی بایننس فردا برای ۲ ساعت از دسترس خارج می‌شود

صرافی بایننس ساعاتی پیش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پلتفرم معاملات آنی خود را به‌دلیل به‌روزرسانی از دسترس خارج خواهد کرد. طبق اعلام بایننس، این به‌روزرسانی چیزی در حدود ۲ ساعت به طول خواهد انجامید. شایان ذکر است که پلتفرم معاملات اختیار و معاملات آتی بایننس همچنان قابل‌دسترس خواهند بود. در این مدت انجام معاملات در توکن‌های اهرم‌دار هم برای کاربران ممکن نخواهد بود. این به‌روزرسانی قرار است حدود ساعت ۶:۳۰ به‌وقت ایران اجرا شود.

***

دولت چین در حال بررسی بیت کوین (Bitcoin) به عنوان یک گزینه سرمایه گذاری جایگزین است. هرچند، این کشور در نظر دارد که رویه‌های کنونی خود را همچنان ادامه دهد.

چین یکی از کشورهایی است که بخاطر حمایتش از بلاکچین و نه بیت کوین شناخته شده است. این کشور چندین بار تلاش کرده است تا رمزارزها را سر کوب کند، اما اکنون به نظر می‌رسد که آنها در نظر دارند تا رویکرد خود را کمی تعدیل کنند و حتی به نوعی نگاه و سیاستی سازنده را در قبال بیت کوین در پیش بگیرند.

***

شاید یک سال پیش دوج کوین 1 دلاری بیشتر شبیه رویا و خیال بود، اما دوج کوین تا رسیدن به این هدف راه سختی را در پیش ندارد، قیمت دوج کوین در صرافی بایننس با رشد 36درصدی تنها در 24 ساعت به قیمت 41 سنت رسید.
 

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,718
لایک‌ها
16,655
محل سکونت
Shiraz 4 Ever
مجله‌ی TIMES اعلام کرد از این پس مشترکین می‌توانند هزینه اشتراک خود را با رمزارز ها پرداخت کنند!

***

همزمان با سقوط بازار ارزهای دیجیتال و افزایش سرسام‌آور تراکنش‌ها در روز یکشنبه، توان محاسباتی در شبکه بیت کوین هم سقوط کرده و کارمزد تراکنش‌های این شبکه به نزدیک ۵۰ دلار رسید.

***

صرافی دی‌کورت (DeCurret) یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ژاپن است و ریپل را مجدداً به فهرست معاملاتی خود اضافه کرده است. به گفته یکی از کاربران، خرید و فروش ریپل در چند جفت ارز در این صرافی مهیا شده است. مسئله‌ای که نشان می‌دهد این صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال در ژاپن هراسی از حمله‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به ریپل ندارد.
 

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,718
لایک‌ها
16,655
محل سکونت
Shiraz 4 Ever
سرویس پرداخت موبایلی ونمو (Venmo) که متعلق به شرکت پی‌پل (PayPal) است، مبادله چهار ارز دیجیتال را از روز سه‌شنبه در بستر این پلتفرم فراهم کرده است. کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه موبایلی برای خرید، فروش و نگهداری بیت کوین، اتر، لایت کوین و بیت کوین کش اقدام کنند. بیش از ۷۰ میلیون نفر در این سرویس موبایلی عضویت دارند. بررسی‌های ونمو نشان می‌دهد بیش از ۳۰ درصد از کاربران آن از سال ۲۰۲۰ خرید و فروش ارزهای دیجیتال را شروع کرده‌اند.

سیستم پرداخت Venmo در قالب یک اپلیکیشن سرگرم کننده ارائه شده است و کاربران از طریق این برنامه می توانند علاوه بر اینکه با دوستان خود و سایر کاربران در ارتباط هستند، در صورت نیاز برای دوستانشان پول واریز کنند و یا به خرید از سایت های مورد علاقه بپردازند و تجربیات خرید خود را با دوستانشان نیز به اشتراک بگذارند. حساب پی پل خود را می توانید برای استفاده از سیستم پرداخت Venmo بکار گیرید. از آنجایی که امنیت این سیستم پرداخت توسط شرکت پی پل تامین می شود و دارای رمزنگاری پیشرفته برای حفظ امنیت معاملات و داده های برنامه می باشد، می توانید با اطمینان کامل از آن استفاده کنید.
 

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,718
لایک‌ها
16,655
محل سکونت
Shiraz 4 Ever

سرمایه گذاری بزرگ تحلیلگر معروف روی آلتکوین جدید به نام دتو


یک استراتژیست بازار رمزارزها که به درستی موج نزولی بیت کوین (Bitcoin) را در سال ۲۰۱۸ پیش بینی کرد، می‌گوید که او بی سر و صدا در حال سرمایه گذاری روی این آلتکوین جدید است. در یک توییت، این معامله‌گر، معروف به اسمارت کانترکتر (Smart Contracter) به ۱۲۶۹۰۰ دنبال کننده خود می‌گوید که او در حال جمع آوری عرضی به نام دتو (DETO) است، ابزاری سودمند و جمع آوری کننده پاداش که به صرافی دلتا (Delta Exchange)، یک بستر تجارت و معاملات مشتقات رمزارز کمک می‌کند.

***

افزایش وحشتناک کارمزدهای بیت کوین، در حال حاضر اگر بخواهید تراکنش شما در کمتر از 20 دقیقه تایید شود، با تعیین کردن 269 satoshis/byte به عنوان کارمزد چیزی حدود 60 دلار باید پرداخت کنید.

***
قیمت مونرو به بیشترین میزان در ۳ سال گذشته رسید.

قیمت مونرو به بیشترین میزان در ۳ سال گذشته رسیده است و تنها یک قدم با اوج سال ۲۰۱۷ خود فاصله دارد. شایان ذکر است که قیمت مونرو در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ درصد رشد کرده است و در حال حاضر در محدوده ۳۹۸ دلار معامله می‌شود. به‌روزرسانی‌های تازه در شبکه مونرو از جمله عوامل رشد قیمت مونرو مطرح شده‌اند.

***

سرمایه‌گذار معروف: قیمت بیت کوین حباب ندارد

بیل میلر، سرمایه‌گذار برجسته بازارهای مالی، در مصاحبه اخیر خود با شبکه CNBC به این حقیقت اقرار کرد که علیرغم رسیدن قیمت بیت کوین به حدود ۶۵ هزار دلار در روزهای گذشته، این ارز دیجیتال حباب ندارد. وی در ادامه صحبت‌های خود گفت:

فکر نمیکنم که بیت کوین حباب داشته باشد. پذیرش گسترده بیت کوین تازه شروع شده است.
 

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,217
لایک‌ها
20,095
محل سکونت
اوهایو - دیتون

بانک مرکزی سایت‌های فروش رمز ارز را فوراً تعطیل کند/ هشدار درباره یک کلاهبرداری بزرگ​


پویش اقتصادی راه نو با ارسال نامه‌ای به رئیس کل بانک مرکزی، از سکوت بانک مرکزی درباره راه‌اندازی سایت‌های فروش رمز ارز شدیدا انتقاد کرد و خواستار تعطیلی فوری این سایت‌ها شد.
بانک مرکزی سایت‌های فروش رمز ارز  را فوراً تعطیل کند/ هشدار درباره یک کلاهبرداری بزرگ


به گزارش خبرگزاری فارس، پویش اقتصادی راه نو که از جمعی از پژوهشگران و متخصصان علوم اقتصادی و مدیریتی تشکیل شده است، با ارسال نامه ای به عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی، از سکوت بانک مرکزی درباره راه اندازی سایت‌های فروش رمز ارز شدیدا انتقاد کرده و خواستاری تعطیلی فوری این سایت‌ها شدند. متن این نامه در ادامه آمده است:

جناب آقای دکتر عبدالناصر همتی
رئیس محترم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

همانگونه که به خوبی اطلاع دارید راه اندازی سایتهای فروش رمز ارز تحت عنوان صرافی دیجیتال که اقدام به فروش رمز ارزها در قبال ریال، و با استفاده از درگاه‌های پرداخت شرکتهای تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران می نمایند، چندی است ضمن تبلیغات زیاد و اغوا کننده، باعث حرکت مقادیر زیادی از سرمایه مردم به سمت آنها شده است؛ مردمی عمدتا ناآگاه که با عملکرد بد دولت در زمینه بازار سرمایه و به ویژه تبلیغ سودهای قطعی و فوری، به این باور رسیده اند که باید هرچه سریعتر راهی مثل بازار سرمایه چهار ماه نخست سال ۹۹ برای پول دار شدن پیدا کنند و اکثراً با هدف کسب سودهای بادآورده نسبت به این کار اقدام می‌کنند و اطلاعی از ماهیت و ساز و کار این موضوع و مالکان و متولیان این سایت‌ها ندارند.

هم دارندگان و استخراج کنندگان این رمزارزها در سطح جهانی و هم در کشور، از این تمایل ناصحیح و مخرب اقتصادی کمال سوء استفاده را نموده و به مردم مسیر مورد علاقه شان را در قالب جدیدی به نام رمزارز -اعم از شناخته شده و ناشناخته- معرفی می نمایند و سایت‌هایی به نام صرافی و اکسچنج را نیز ایجاد و بستری برای مبادله رمزارزها نمایش می دهند حال آنکه ماهیت و صحت مبادلات ادعایی بسیاری از آنها عمیقاً زیر سوال است.

جای بسی تعجب و تاسف است که با وجود غیر قانونی اعلام شدن معاملات رمز ارزها از سوی بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار، و عدم وجود هرگونه تاییدیه برای فروش رمز از هر بستری و از جمله اینترنت، متاسفانه بانک مرکزی تاکنون نسبت به مسدود نمودن کلیه درگاه های پرداخت (و نه فقط درگاه‌های پرداخت یاری) این سایت‌ها اقدامی ننموده است.

پرواضح است که بدون اخذ مجوز و تایید صلاحیت صاحبان این سایت ها، امکان همه گونه کلاهبرداری و فروش بدون پشتوانه رمز ارز در مقادیر گسترده وجود دارد و حتی در صورت واقعی بودن فروش رمز ارز لازم است این سایت‌ها ریال مردم را تبدیل به ارز نموده و آن را به رمزارز تبدیل کنند که این نوعی خروج گسترده و مخرب ارز می‌باشد و متاسفانه ظاهراً این موضوع با چراغ سبز بانک مرکزی و سکوت آن در قبال این جریان گسترده خروج سرمایه و توأما کلاهبرداری های بالقوه همراه شده است.

از سویی انتظار می رود هرچه سریعتر بستری قانونی برای استخراج و استفاده از نوسانات این بازارها با نظارت بانک مرکزی و سازمان بورس ایجاد و این تمایل (هرچند غیرسازنده) مردم، به نوعی در بستر قانونی پاسخ داده شود؛ از جمله راهکارها می توان به راه اندازی قراردادها CFD و یا قراردادهای مشابه با تسویه نقدی (با لحاظ مسایل شرعی) و یا راه اندازی صندوق سرمایه گذاری با سپرده گذاری رمزارزهای درون آن برای ایجاد اطمینان از وجود رمزارزهای ادعا شده و یا راهکارهای مشابهی اقدام نمود که در کشورهای مختلف، انجام شده است.

علی ای حال، تا زمان ایجاد بستر قانونی، نمی توان در این بازار بی قاعده و خطرناک، اجازه داد حجم گسترده و غیرقابل باور نقدینگی، بدون هرگونه راستی آزمایی و اطمینان بخشی، به این سمت حرکت نموده و زمینه مالباختن جمع زیادی از مردم و تبعات سنگین پس از آن را فراهم آورد.

اینجانبان ضمن هشدار و انذار جدی در خصوص تبعات ناگوار اینگونه بی‌عملی و عدم اقدام توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، فورا درخواست مسدود نمودن هر گونه درگاه پرداخت سایت های بدون مجوز را داشته و از سایر مراجع ذی صلاح نیز می‌خواهیم که نسبت به این ترک فعل بزرگ و مخرب و ضد تولید و اقتصاد بی تفاوت نمانند

پویش اقتصادی راه نو

جمعی از پژوهشگران و متخصصان علوم اقتصادی و مدیریتی
 

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,718
لایک‌ها
16,655
محل سکونت
Shiraz 4 Ever
سرمایه‌گذار معروف: قیمت #بیت_کوین حباب ندارد

🔸 #بیل_میلر سرمایه‌گذار برجسته بازارهای مالی، در مصاحبه اخیر خود با شبکه CNBC به این حقیقت اقرار کرد که علیرغم رسیدن قیمت #بیتکوین به حدود ۶۵ هزار #دلار در روزهای گذشته، این ارز دیجیتال حباب ندارد. وی در ادامه صحبت‌های خود گفت:
فکر نمیکنم که بیت‌کوین حباب داشته باشد. پذیرش گسترده بیت‌کوین تازه شروع شده است.


****

چانگ‌پنگ‌ژائو، مالک صرافی بایننس:

اگر شما در هر کاهش قیمت، دچار استرس می‌شوید، نباید مداوم ترید کنید، یا حداقل باید استراتژی معاملاتی خود را عوض کنید، شاید بهتر است فقط هولد کنید.

***

‏⁧ #گری_سکیل ⁩ بیش از یک میلیارد ⁧ #دلار ⁩ دیگر ⁧ #آلت_کوین ⁩ خرید و دارایی‌ آلت‌کوین‌های تحت مدیریت خود را به بیش از ۴۵ میلیارد دلار رساند.
 

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,718
لایک‌ها
16,655
محل سکونت
Shiraz 4 Ever
در پی انتشار خبر افزایش مالیات بر سودِ سرمایه به ۴۳.۴ درصد برای افراد ثروتمند توسط جو بایدن رئیس جمهور آمریکا ،بازار های مالی با ریزش رو برو شدند.

 

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,718
لایک‌ها
16,655
محل سکونت
Shiraz 4 Ever
تعداد تراکنش های بیت کوین به کمترین میزان خودش از اکتبر 2018 رسید.

***

گزارش های رسانه های محلی می گویند که فاروک فاتح اوزر ، بنیانگذار Thodex ، به آلبانی رفته و 2 میلیارد دلار از سرمایه های سرمایه گذاران را با خود برده است.

***

در پی ریزش اخیر مارکت رمزارز ها جست و جوی عبارت (How To Buy Crypto ) چگونه رمز ارز بخریم در وبسایت گوگل رکورد جدید و عجیبی از خود به جای گذاشت

***

در 2 هفته ی گذشته کارمزد تراکنش شبکه ی بیت کوین به بیشترین مقدار خودش در 2 سال گذشته رسید.
 

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,718
لایک‌ها
16,655
محل سکونت
Shiraz 4 Ever
دومین سرقت صرافی در ترکیه!

دومین صرافی ترکیه هم به‌صورت ناگهانی فعالیت خود را متوقف کرد.
صرافی ترکی وِبیتکوین هم به‌صورت ناگهانی فعالیت خود را متوقف و دسترسی کاربران به سرمایه‌هایشان را مسدود کرد.
وبیتکوین در بیانیه‌ای که به‌محض ورود به این وب‌سایت نمایش می‌دهد، اعلام کرده است که اتفاقات اخیر به‌دلیل مشکلات مالی رخ داده است.
این صرافی در ادامه قول داد تا به‌زودی اطلاعات بیشتری را در مورد این توقف فعالیت منتشر کند.
این در حالی است که هفته گذشته صرافی تودکس به‌ طور ناگهانی فعالیتش را متوقف و سرمایه‌های کاربران را سرقت کرد.
 

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,718
لایک‌ها
16,655
محل سکونت
Shiraz 4 Ever
صرافی بایننس فردا ۲۵ آوریل ساعت 08:30 بروز رسانی قسمت Spot را آغاز می‌کند و احتمالا این بروز رسانی حدود چهار ساعت زمان ببرد.

این بروز رسانی فقط شامل قسمت Spot خواهد بود و روی معاملات Futures و Option تاثیری نخواهد داشت.

***

کاهش ۳۲ درصدی ارزش سهام کوین بیس با سقوط بازار کریپتو

همزمان با سقوط ارزش بازار ارزهای دیجیتال، ارزش سهام صرافی کوین بیس هم دچار افت ۳۲ درصدی شده است. قیمت هر سهم این صرافی در روز نخست عرضه عمومی در بازار بورس نزدک تا حدود ۴۳۰ دلار اوج گرفت اما بعد از گذشت ۱۰ روز بهای آن در محدوده ۲۹۰ دلار بسته شد. کارشناسان پیش از عرضه عمومی کوین بیس گفته بودند ارزش سهام این صرافی با وضعیت بازار ارزهای دیجیتال ارتباط تنگاتنگی خواهد داشت. کاهش ۴۰۰ میلیارد دلاری ارزش بازار ارزهای دیجیتال در هفته گذشته و ریزش قیمت سهام کوین بیس نشان می‌دهد پیش‌بینی آنها درست بوده است.


****

اسکایت مینرد، مدیرارشد شرکت گوگنهایم، می‌گوید قیمت بیت کوین می‌تواند تا ۶۰۰,۰۰۰ دلار هم پیش برود؛ اما قبل از آن ممکن است تا ۲۰,۰۰۰ دلار سقوط کند.
 

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,718
لایک‌ها
16,655
محل سکونت
Shiraz 4 Ever
CZ مدیر عامل بایننس:

اگر این نوسانات قیمتی آزاد دهنده است، چارت قیمت یک ساله بیت کوین در کوین مارکت کپ را مشاهده کنید.

***

جستجوی کلمه ی بایننس در گوگل از اتریوم پیشی گرفته است.

***

نوامبر 2017، بعد از اینکه قیمت بیت کوین از 7800 به 5500 دلار افت کرد، رشد 240 درصدی خودش را تا 20000 دلار در 34 روز استارت زد.

***

کمیسر SEC: ممنوعیت بیت کوین بسیار دشوار است

***

برنت: بایدن ممکن است به عامل منفی بزرگی برای بیت کوین تبدیل شود
 

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,718
لایک‌ها
16,655
محل سکونت
Shiraz 4 Ever
جیم راجرز، سرمایه‌گذار کهنه‌کار و شریک پیشین جورج سوروس، می‌گوید نگران آن است که دولت‌ها بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را ممنوع کنند.

راجرز افزود: «اگر ارزهای دیجیتال با موفقیت همراه شوند، بیشتر دولت‌ها آنها را ممنوع اعلام خواهند کرد زیرا نمی‌‎خواهند انحصار طلبی خود را از دست بدهند.» او همچنین بزرگترین تهدید برای بیت کوین را قانون‌گذاری دولت‌ها خواند و گفت: «می‌دانم که مردم با خرید و فروش آن پول خوبی بدست می‌آورند زیرا به نظر یک ابزار معامله‌گری شگفت‌انگیز است ولی اگر تبدیل به ارز رایج شود، که به گفته فعالان این حوزه همین‌گونه هم خواهد شد، نمی‌توانم تصور کنم که دولت‌ها با این مسئله کنار بیایند. چنین چیزی در تاریخ سابقه ندارد.»

***


کاهش سلطه بیت کوین بر بازار همزمان با افزایش توجه به آلت کوین‌ها


در حال حاضر دامیننس بیت کوین به 50.10% رسیده است و احتمال رشد آلت کوین ها نسبت به بیت بیشتر شده است.

***


قیمت بیت کوین هنوز به مرحله اشباع فروش نرسیده است.

***

رئیس بانک مرکزی ترکیه: هیچ ممنوعیت کاملی برای ارزهای دیجیتال در کار نخواهد بود

رئیس بانک مرکزی ترکیه با بیان اینکه طی دو هفته آینده شاهد قانون‌گذاری‌های گسترده‌ای در حوزه ارزهای دیجیتال این کشور خواهیم بود، افزود که خبری از ممنوعیت کامل این ارزها در ترکیه نخواهد بود.
 

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,718
لایک‌ها
16,655
محل سکونت
Shiraz 4 Ever
شایعاتی تایید نشده در زمینه خریداری بیت کوین توسط کمپانی Facebook مطرح شده است.

هنوز منبع رسمی این شایعات را تایید یا تکذیب نکرده است.
 

pool

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
24 می 2006
نوشته‌ها
3,838
لایک‌ها
10,697
بلومبرگ در گزارشی عنوان کرد بانک سرمایه‌گذاری اروپا (European Investment Bank) که بازوی وام دهی اتحادیه اروپا است اوراق قرضه ۲ ساله خود را در بلاک‌چین اتریوم عرضه می‌کند. صدور این اوراق قرضه توسط غول‌های بانکداری گلدمن ساکس(Goldman Sachs)، سانتاندر (Santander Group) و سوسیته جنرال (Societe Generale) انجام می‌شود.

 

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,718
لایک‌ها
16,655
محل سکونت
Shiraz 4 Ever
۱۰ سال پیش ساتوشی ناکاموتو آخرین پیام خود را منتشر کرد

در ۲۶ آوریل سال ۲۰۱۱ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۰)، ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین، با انتشار آخرین پیام خود خطاب به اعضای جامعه ارزهای دیجیتال، به‌نوعی از آنها خداحافظی کرد. ناکاموتو در پیام آخر خود اعلام کرده بود که مشغول انجام کار دیگری است. از آن زمان تاکنون هیچ‌کس نتوانسته او را ردیابی کند.

***

مدیر عامل Paypal می گوید تقاضا برای ارزهای رمزنگاری شده "چند برابر" از انتظارات اولیه است.

***

صرافی ارز دیجیتال بایننس در حال عرضه بازار خود برای ایجاد و معاملات توکن‌های NFT است.

بایننس روز سه‌شنبه اعلام کرد که عرضه این بازار برای ماه ژوئن برنامه‌ریزی شده است. بایننس افزود که این پلتفرم کارمزدهای اندک، نقدینگی زیاد و تجربه کاربری بهتری را به کاربران ارائه می‌دهد.

این خبر هنگامی اعلام شده است که فعالیت حوزه NFT در حال کاهش است. طبق اطلاعات ارائه‌شده توسط The Block، حجم معاملات هفتگی NFT ها کاهش چشمگیری نسبت به بالاترین سطح خود در ماه فوریه داشته است. تعداد کاربران و تراکنش‌های هفتگی پلتفرم‌های NFT نیز با کاهش مواجه شده است

***
 

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,718
لایک‌ها
16,655
محل سکونت
Shiraz 4 Ever
مدیر عامل و بنیانگذار شرکت Swipe با توکن انحصاری SXP اعلام کرد:

در حال حاضر حدود ۵۰ میلیون واحد توکن SXP از سهم بنیانگذاران این پروژه به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون دلار سوزانده شده است.

***

فیس‌بوک بیت کوین نخریده است!

فیس‌بوک که طبق شایعات گفته می‌شد بیت کوین را وارد ترازنامه‌های خود کرده است، در گزارش مالیِ چند ساعت پیش خود هیچ اشاره‌ای به خرید بیت کوین نکرد؛ این یعنی فیس‌بوک هیچ بیت کوینی نخریده است. در روزهای گذشته شایعات فراوانی در ارتباط با خرید بیت کوین توسط شرکت فیس‌بوک منتشر شده بود؛ حتی شبکه فاکس بیزنس هم طی گزارشی به این شایعات اشاره کرد.


***

ماینرهای چینی بازگشتند؛ قدرت پردازش شبکه بیت کوین احیا شد.

استخراج‌کنندگان بیت کوین در جنوب چین پس از حوادث هفته گذشته در معادن زغال‌سنگ این کشور که منجر به قطع برق و کاهش شدید نرخ هش شبکه شد، بار دیگر کار خود را از سر گرفتند.

***
 

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,718
لایک‌ها
16,655
محل سکونت
Shiraz 4 Ever
صرافی بایننس اعلام کرد جفت های معاملاتی زیر به این پلتفرم اضافه شده اند:

BAKE/USDT, BURGER/BUSD, BURGER/USDT, SLP/BUSD, SLP/USDT, TRX/AUD, TRX/EUR and VET/TRY

***

صرافی #HOTBIT اعلام کرد در تاریخ ۲۹ آپریل مورد حمله هکر ها قرار گرفته است.

این صرافی اعلام کرده است منشأ این حمله شناسایی شده و این صرافی کنترل سیستم را در اختیار دارد اما نکاتی زیادی باید مورد بررسی قرار بگیرد.

در حال حاضر این صرافی از دسترس خارج است.

****

دن مورهد (Dan Morehead)، مدیرعامل شرکت پنترا کپیتال (Pantera Capital)، پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین پس از یک سال، ۲۱۳ درصد افزایش یافته و به ۲۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید. دن مورهد درباره این پیش‌بینی خود گفت: «می‌دانم که به نظر می‌رسد این پیش‌بینی، دیوانگی است اما اتفاق خواهد افتاد. تمام فاندامنتال‌ها در وضعیت فوق‌العاده قرار دارند.» پیش‌بینی مورهد بر اساس حالت صعودی منحنی تقاضا است.
 
بالا