تبليغات الکترونيکي، چيستي، چگونگي، چرايي
سميناري تحت عنوان تبليغات الکترونيک، چيستي، چگونگي و چرايي در حاشيه نمايشگاه وب برگزار شد.
11/09/1382
سميناري تحت عنوان تبليغات الکترونيک، چيستي، چگونگي و چرايي در حاشيه نمايشگاه وب برگزار شد.
جاويدان نژاد سخنران اين سمينار و از دانشجويان مهندسي دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرنگار باشگاه سيب گفت: تبليغات الکترونيکي به معناي استفاده از قابليتهاي ابزاري به نام اينترنت و وب براي جذب مشتريان و مخاطبان بيشتر مي باشد.
وي گفت: استفاده از شيوه هاي الکترونيکي تبليغات به معناي جايگزيني با شيوه هاي متداول فعلي نيست بلکه با انتخاب استراتژي مناسب بايد تبليغات الکترونيکي را به عنوان مکمل در کنار تبليغات Offline به خدمت گرفت.
وي خاطرنشان کرد: در بحث چيستي ، تعريفي جامع از تبليغات الکترونيکي مي توان گفت مثالها و نمونه هايي در ارتباط با آشنايي و فضاي تيليغات الکترونيکي مطرح مي گردد و همچنين واژه هاي مرتبط به طور گسترده بررسي مي شود و در بحث چگونگي شيوه هاي مختلف تبليغات الکترونيک و همچنين استراتژيهاي بکارگيري ارائه مي شوند و در انتها شيوه هاي مختلف قيمت گذاري تبليغات بر روي اينترنت بررسي مي شوند و در بحث چرايي به اين مسئله مي پردازيم که اساساً حضور بر روي اينترنت و استفاده از وب به عنوان بستري براي تبيليغات چه لزومي دارد.
منبع. :باشگاه اينترنتي سيب
سميناري تحت عنوان تبليغات الکترونيک، چيستي، چگونگي و چرايي در حاشيه نمايشگاه وب برگزار شد.
11/09/1382
سميناري تحت عنوان تبليغات الکترونيک، چيستي، چگونگي و چرايي در حاشيه نمايشگاه وب برگزار شد.
جاويدان نژاد سخنران اين سمينار و از دانشجويان مهندسي دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرنگار باشگاه سيب گفت: تبليغات الکترونيکي به معناي استفاده از قابليتهاي ابزاري به نام اينترنت و وب براي جذب مشتريان و مخاطبان بيشتر مي باشد.
وي گفت: استفاده از شيوه هاي الکترونيکي تبليغات به معناي جايگزيني با شيوه هاي متداول فعلي نيست بلکه با انتخاب استراتژي مناسب بايد تبليغات الکترونيکي را به عنوان مکمل در کنار تبليغات Offline به خدمت گرفت.
وي خاطرنشان کرد: در بحث چيستي ، تعريفي جامع از تبليغات الکترونيکي مي توان گفت مثالها و نمونه هايي در ارتباط با آشنايي و فضاي تيليغات الکترونيکي مطرح مي گردد و همچنين واژه هاي مرتبط به طور گسترده بررسي مي شود و در بحث چگونگي شيوه هاي مختلف تبليغات الکترونيک و همچنين استراتژيهاي بکارگيري ارائه مي شوند و در انتها شيوه هاي مختلف قيمت گذاري تبليغات بر روي اينترنت بررسي مي شوند و در بحث چرايي به اين مسئله مي پردازيم که اساساً حضور بر روي اينترنت و استفاده از وب به عنوان بستري براي تبيليغات چه لزومي دارد.
منبع. :باشگاه اينترنتي سيب