برگزیده های پرشین تولز

ادامه فعاليت سايت بازتاب غيرقانوني اعلام شد

Mahmoud58

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2005
نوشته‌ها
882
لایک‌ها
7
33618.jpg
 

Mahiar0

کاربر افتخاری سئو و معرفی سایتها
تاریخ عضویت
20 جولای 2004
نوشته‌ها
10,340
لایک‌ها
1,208
محل سکونت
رشت
امروز اينجا بسته شد بازتاب
 

Mahmoud58

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2005
نوشته‌ها
882
لایک‌ها
7
بازتاب ف ی ل ت ر شد ... :D
 

TehranNet

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,466
لایک‌ها
561
سن
34
محل سکونت
Tehran
سايت بازتاب خودش از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامي شكايت كرده:eek:


پيرو اطلاعيه‌اي منسوب به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، مبني بر غيرقانوني اعلام كردن فعاليت سايت «بازتاب»، نماينده حقوقي سايت «بازتاب»، ضمن غيرقانوني دانستن اين اقدام وزارت ارشاد، اعلام كرد، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به ديوان عدالت اداري شكايت خواهد كرد.

بنا بر اظهار نماينده حقوقي سايت «بازتاب»، علاوه بر اشكالات عمده حقوقي آيين‌نامه فعاليت پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني، اعلام غيرقانوني بودن فعاليت سايت «بازتاب»، كاملا غيرقانوني است.

نماينده حقوقي سايت «بازتاب» توضيح داد: در اطلاعيه وزارت ارشاد، سايت «بازتاب» به اقداماتي از قبيل نشر اكاذيب و افترا و توهين متهم شده كه تشخيص آن بر عهده دستگاه قضائي است و با توجه به شكايات متعدد دستگاه‌هاي دولتي عليه سايت «بازتاب» به دستگاه قضائي ـ كه هيچ يك تاكنون اثبات نشده است ـ احراز اين اتهامات، خارج از اختيارات وزارت ارشاد و دولت بوده و «بازتاب»، حق پيگيري تخلفات مسئولان وزارت ارشاد را از مراجع صالحه قضائي محفوظ مي‌داند.

در زمينه اتهامات مربوط به امنيت كشور نيز بنا بر قانون، دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي مسئوليت دارد كه اين دبيرخانه نيز تخلفي از سايت «بازتاب» را اعلام نكرده است.

وي تأكيد كرد: با توجه به آن‌كه اعتبار آيين‌نامه‌هاي مصوب هيأت وزيران در قانون اساسي بسته به تأييد مجلس شوراي اسلامي است و رياست مجلس به دليل اشكالات متعدد حقوقي و تناقض اين آيين‌نامه با قانون اساسي تاكنون آن را تأييد نكرده است، كارگروه تعيين مصاديق پايگاه‌هاي غيرمجاز اينترنتي، غيرقانوني و بي‌اعتبار بوده و احكام آن نيز فاقد مشروعيت است.

نماينده حقوقي سايت «بازتاب» در پايان با اعلام فاقد ارزش بودن اطلاعيه يادشده، از شكايت سايت «بازتاب» به ديوان عدالت اداري عليه كارگروه يادشده و شكايت از معاونت مطبوعاتي وزارت ارشاد به دليل نشر اكاذيب و افترا به سايت «بازتاب» به دادسراي كاركنان دولت خبر داد.


كارگروه تعيين مصاديق پايگاه‌هاي غيرمجاز اينترنتي: فعاليت بازتاب غيرقانوني است.

دبيرخانه‌ كارگروه تعيين مصاديق پايگاه‌هاي غيرمجاز اينترنتي اين كارگروه با توجه به:
‌‌١- مفاد بند (ث) ماده‌ ‌‌٧ آيين‌نامه‌ي ساماندهي فعاليت پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني مصوب ‌‌٢٩/٥/٨٥ مبني بر ممنوعيت هر گونه اقدام عليه قانون اساسي و يا تفرقه‌افكني و خدشه در وحدت و وفاق ملي و استقلال و تماميت ارضي و يا القاي بدبيني و نااميدي در مردم نسبت به مشروعيت و كارآمدي ****
‌‌٢- مفاد بند (خ) همان آيين‌نامه مبني بر ممنوعيت توهين به اشخاص حقيقي و حقوقي‌‌
ـ مفاد بند (ژ) همان آيين‌نامه مبني بر ممنوعيت نشر اكاذيب و افترا

و با توجه به كثرت مطالب مشتمل بر تخلفات فوق در پايگاه اطلاع‌رساني بازتاب اين پايگاه را مصداق پايگاه‌هاي غيرمجاز اينترنتي دانست و ادامه‌ي هر گونه فعاليت اين پايگاه را غيرقانوني و ممنوع اعلام كرد.


منبع:http://www.baztab.com/news/60508.php



براي من هنوز فيلتر نشده:p

اين هم نظرات كاربران در مورد همين خبر در همان صفحه جالبه بخونيد
نظرات کاربران :


خوب اين گروهك چگونه تشخيص داده است كه اين موارد غير قانوني است ... ؟ يعني هر گونه ابراز نظري مي‌تواند قانوني باشد ؟



من ميدانستم كه سلطان شكر وايادي ان بلايي سر بازتاب مي اورند


احتمالا اخبار و افشاگريهاي سايت بازتاب به مذاق بعضي ها خوش نيامده است كه اينچنين حمله را آغاز كرده اند . موفق باشيد .


با نام خدا
با سلام به دست اندر كاران سايت بازتاب،با توجه به اينكه از مشتريان قديمي شما هستم وشمارا ازدوستان و از طيف ارزشي **** مي دانم خواهش مي كنم با درايت و تامل با موضوع برخورد كرده وبهانه بدست دشمنان زيرك ودوستان نادان ندهيد.



واقعا متاسفم چرا كه يكي از بروزترين سايتهاو جذاب ترين هاهستيد وحالا شمارامتهم كردنددرحالي كه مدافع **** در همه عرصه ها هستيد


دست وزير ارشاد درد نكند . درود بر دولت با وجود احمدي نژاد ..... اميدوارم كه مورد مهروزي دولت قرار نگرفته و اين سايت رانت خوار و دستوركار بگير هرچه زودتر بسته و ديگر به درك واصل شود. انشا’ الله - ما مردم پشت سر دولت كريمه بوده و توي دهان بازتاب و اربابان رانت خوار و غارت گر بيت ا لمالش خواهيم زد.


آقاي رئيس جمهورآيااين است قول وقرارشما بامردم كه اسامي مفسدان اقتصادي رااعلام مي كنيد وشعارهاي زيبايتان درانتقادبه اين كه چرا فردي رابراي 100000تومان دركوچه وخيابان مي چرخانندولي درمورد كساني كه ميلياردها اختلاس كرده اند كسي جرات حرف زدن نداردآنهم به بهانه حفظ حرمت آنهاوآيا شما نبوديدكه گفتيدچنين اشخاصي حرمت ندارندولي متاسفانه نام هيچ كس رانبرديد وآن دونفري هم كه درمورد بانك پارسيان نام برديد ديگرنه خبري نشد ونه محاكمه اي وشايد بهتراست بگويم حداقل مانشنيديم وحال كه سايت بازتاب با جسارت تمام مسوليت ناتمام دولت خدمتگزار را انجام مي دهد با تهمت هتك حرمت افراد-القاناكارآمدي ****.تفرقه افكني و...روبرو مي شود
آقاي احمدي نژاد مي دانيد آن چيزي كه موجب اين اموري كه دراين نامه وزارت ارشاد نام برده مي شود دقيقا كارهايي است كه درادارات وتوسط باندهاي قدرتمند درعرصه سياسي واقتصادي انجام مي شود وخودتان خوب مي دانيد كه حتي دولت هم به سختي ازپس آنها بر مي آيد پس بهتر است بابسيج نيروهاي انقلابي به جنگ با عاملان اصلي اين مسائل برويد نه تعطيلي سايتي كه جزخدمت رساني كار ديگري ندارد



اين تنگ نظريها قطعا فرجامي نيكو براي دولت ندارد اي كاش اين مدعيان پيروي از رهبري اين توصيه جدي ايشان مبني بر نقد پذيري را لااقل عمل ميكردند 0(طلبه اي از قم )


به نظر من سايت بازتاب،سايت خبري نيست بلكه سايت خبر ساز است.غوغا سالار و از هيچ همه چيز ساز،
البته وجود غوغاسالار هم در جامعه توده اي ايران لازم است.


.:| شهرتتون کم بود. دیگه رفتین رو آنتن |:.


اگر سایت بازتاب هم مخل امنیت ملی است
پس اقایان بفرمایند چه کسی در این مملکت جزو دلسوزان **** است .بس کنند این حرفها را .چرا ما دوستان با هم اینطوری شده ایم ؟.حداقل این سایت گاهی (البته نه خیلی شفاف ) برخی مفاسد اقتصادی را افشا میکنند .اینرا هم ببندیم.در اینترنت که وارد می شویم سایت صغیر و کبیر را بسته اند صرف نظر از بعضی سایت های مسئله دار چرا
اینگونه عمل می کنند ؟.مردم اگاهند البته نه فقط زمان رای گیری .
بنده به هیچ گروه سیاسی وابسته نیستم واقعا دلم هم می سوزد .از مسئولین سایت بازتاب هم خواهش میکنم اینرا در بخش نظرات منعکس کنند هر چند بعید می دانم.


من بعنوان خبر نكار خارجي هستم ؛ معتقدم سايت بازتاب بهترين سايت در ايران از لحاظ حرفي وتقني وفني


همیشه تو کشور ما به انتشار واقعیات می گویند "نشر اکاذیب"! به همن خاطر شما بهتر عنوان افشاگری هایتان را بگذارید دروغ ها نچسب تا دیگر نتوانند شما را مجرم خطاب کنند



من فقط از شما میخوام که نذارید این سایت بسته بشه حالا به علت بهانه های که صفار هرندی می گیره.شخصیت سیاسی و فکری این اقا واسه همه معلومه.


اين يك اقدام مطقي و خردمندانه از سوي بازتاب است. موفقيت بازتاب در اين شكايت موفقيت كل سايتهاي اينتر نتي تلقي ميشود. خدا قوت


بازتاب فعلا شاخصه كاملي از آزادي بيان در وضعيت فعلي است. فكر نكنيد بسيتن يك روزنامه يا سايت خبري يك حركت مادي است و تمام مي شود و مي رود. خير اثراتي كه اين حركات بر روحيانت تاثير گذار مردم ميگذارد به حدي است كه غفلت از آن افزودن به انبار دشمن است و بس.
ژس بس كنيد اين بستنها و حركات غير موثري كه هيچ حاصلي جز كاهش محبوبيت قلبي مردم ندارد. آيا ارگان يا سازماني هست كه نهادها و مقامات قدرتمند ضد انقلاب ژرور را شناسائي كند .
به اميد روزي كه نهادي متمركز حول محور افراد متدين و دلسوزي تشكيل شود و كارش فقط شناسائي قلدراني باشد كه در لواي دلسوزي و شجاعت تيشه اي بوده اند به جان انقلاب و ملت انقلابي ايران


من نمي فهمم آقایان کی میخواهند دوست را از دشمن تشخیص دهند . تنها سایتی که اخبار را به ساعت وموضوعآ در دفاع از ایران مطرح میکند همین سایت بازتاب است. آقایان مقداری سعه صدر خود را بیشتر کنند تا مردم مجبور نشوند برای بدست آوردن اخبار روز به سایتهای بعضا ضد انقلاب رجوع كنند


اي بابا گاهي كه دلمان ميگرفت سري به اين سايت كه كه مثل بزرگ خانواده بود ميزديم و خستگي از تنمان ميرفت. اينم كه ميخواهند .....


با سلام هر چند هيچ زمان گفته هايم را ننوشتيد با اين حال با اين حكم غير عادلانه كلي ناراحت شدم چون سايت شما هرگز از حد حود خارج نشد.


لطفا همه تلاش هاي خود را به كار بگيريد كه مبادا سايت بازتاب تعطيل شود . با وجود اينكه به برخي از موضع گيري هاي بازتاب انتقاد دارم اما روزي چند بار به ان سر مي زنم و از ان كسب خبر مي كنم .



هر که از ما نیست بر ماست. آن که با ماست آقاست. آن که آقاست هر چه خواهد تواند گويد.


بيشنهاد ميدهم يك لينك براي جمع آوري امضا از طرفداران بيشمار بازتاب معرفي كنيد تا همگان به ارزش بازتاب در بين مردم آگاه شوند
 

Mahdy2021

Registered User
تاریخ عضویت
6 آگوست 2006
نوشته‌ها
1,723
لایک‌ها
74
سن
37
محل سکونت
Iran-Tehran
سردبير «بازتاب»: برخورد با «بازتاب» بدعت جديدي است
سردبير پايگاه اطلاع‌‏رساني «بازتاب» گفت‌‏: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي روند تهديدآميزي را در برخورد با سايت بازتاب پيش گرفته است.

سيد عمار كلانتري در گفت‌‏وگو با ايلنا، در ارتباط با مصوبه روز گذشته هيات نظارت بر مطبوعات مبني بر غيرقانوني بودن فعاليت سايت «بازتاب»، تصريح كرد: كليت اين قضيه هنوز از سوي مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مشخص نشده است چراكه موارد اتهامي سايت «بازتاب» بر اساس آيين‌‏نامه ساماندهي فعاليت سايت‌‏هاي اينترنتي مصوبه هيات وزيران بوده است، اما در همين ارتباط نيز اشاره‌‏اي به بندهاي مورد نظر در اين آيين‌‏نامه نكرده‌‏اند.

وي افزود: در اطلاعيه معاونت مطبوعاتي و تبليغاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي آمده است كه سايت «بازتاب» به دفعات بندهاي اين آيين‌‏نامه را نقض كرده است، در حالي كه به اعتقاد ما، حتي آيين‌‏نامه مذكور نيز برخلاف قانون اساسي و قوانين مصوب مجلس شوراي اسلامي است.

كلانتري با بيان اينكه شكايت‌‏هاي متعددي از سوي دولت عليه سايت «بازتاب» در دستگاه قضايي مطرح است، گفت‌‏: شكايت‌‏هاي مذكور روال قانوني خود را در دستگاه قانوني طي مي‌‏كند اما به نظر مي‌‏رسد زماني كه اين افراد از طريق قانوني اين مباحث به نتيجه نرسيده‌‏اند، بدعت جديدي را در رابطه با سايت «بازتاب» آغاز كرده‌‏اند كه به هيچ وجه مبناي حقوقي ندارد.

سردبير پايگاه اطلاع‌‏رساني «بازتاب»، با ابهام‌‏آميز عنوان كردن اطلاعيه ممنوعيت فعاليت سايت «بازتاب»، خاطر نشان كرد: مسئولان سايت «بازتاب» نامه‌‏اي بدون امضا، شماره ثبت، تنها با سربرگ معاونت امور مطبوعاتي و تبليغاتي از سوي وزارت فرهنگ و ارشاد دريافت كرده‌‏اند كه مشخص نيست مبناي قانوني آن به چه شكلي است.
 

Mahdy2021

Registered User
تاریخ عضویت
6 آگوست 2006
نوشته‌ها
1,723
لایک‌ها
74
سن
37
محل سکونت
Iran-Tehran
این حرفایی که الان می زنم با افراد مخالفه حکومته:
بابا گول نخورین!
اینا همش عوامفریبیه و میخوان شمارو سره کار بزارن و با فیلتر کردنش مردم جذب کنن.

چون مردم میگن حکومت باهاش مخالفه پس حتما راست میگه!!!

شما هم سعی کنید زیاد تبلیغ این موضوع رو نکنین تا پولش نره تو جیب بازتاب
 

parsbin

Registered User
تاریخ عضویت
21 جولای 2005
نوشته‌ها
1,160
لایک‌ها
3
سن
34
محل سکونت
كرج- پلاك 10
چه سرعتی!
دیروز غیرقانونی اعلام شد
امروز فیلتر شد!!
 

RPG 8

Registered User
تاریخ عضویت
13 ژانویه 2007
نوشته‌ها
2,262
لایک‌ها
426
محل سکونت
تو عالم خودم
می دونین بازتاب به چه کسایی وصله؟
یادتون نیست؟... یکی دو سال پیش هم چند هفته فیلترش کردن ولی دوباره باز شد.
در ضمن به نظر من این سایت یه بنگاه شایعه پراکنه!!
من شخصا به هیچ سایت و خبر گزازی اعتماد ندارم مخصوصا بازتاب چون چند بار دروغش در اومده !
 

BRADER SHIAN

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2006
نوشته‌ها
1,491
لایک‌ها
2
محل سکونت
مینشن
این حرفایی که الان می زنم با افراد مخالفه حکومته:
بابا گول نخورین!
اینا همش عوامفریبیه و میخوان شمارو سره کار بزارن و با فیلتر کردنش مردم جذب کنن.

چون مردم میگن حکومت باهاش مخالفه پس حتما راست میگه!!!

شما هم سعی کنید زیاد تبلیغ این موضوع رو نکنین تا پولش نره تو جیب بازتاب

اصلا بازتاب ادم شستشوی مغزی می ده دست ار مخالفت بکشه!;)
خواستن چندتا نشونو بایه تیر بزنن هم می تونن به سایتشون مجه مردمی بودن بدن !هم نشون بدن که تو طرح ساماندهی جدیدنو...
 

Irana

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 فوریه 2007
نوشته‌ها
0
لایک‌ها
0
فکر کنم در آینده باز بشه ... چون قبلاً جلوش گرفته شد ولی الان داره Update میشه ...


به قول یکی از بچه ها : هر روز قشر جدیدی از جامعه متوجه میشن که فیلترشکن وجود داره ...

دیروز جوانان .... امروز پاسداران .... فردا روحانیون :blush:
 
بالا