برگزیده های پرشین تولز

از منطقه 52 امريكا چه ميدانيد ؟

Khake e Khasteh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 آپریل 2010
نوشته‌ها
26
لایک‌ها
0
محل سکونت
کاخ کرملین
نه بابا اون منطفه نیست؛ این تاپیک رو من زدم، نه سینا !
 

Khake e Khasteh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 آپریل 2010
نوشته‌ها
26
لایک‌ها
0
محل سکونت
کاخ کرملین
منطقه ی سری 51 آمریکا جایی است که در آن بدن یک موجود فرازمینی کالبد شکافی شد




شاید درمورد منطقه ی سری 51امریکا چیزایی شنیده باشید ولی احتمالا این داستان جالب رو نشنیدید؟

با انتشار یك صویر از یك موجود فضایی جنجالی عظیم درباره ی منطقه ی سری 51 به راه افتاد كه آیا واقعا در آنجا درباره ی موجودات فضایی و ufo ها تحقیق می شود یا نه؟
این تصویر فریمی است متعلق به یك قطعه فیلم معروف و جنجالی به مدت ۲ دقیقه و ۵۵ ثانیه كه توسط فردی كه خود را ((ویكتور)) معرفی كرده است و به صورت مخفیانه از پایگاه فوق سری (گروم لیك )واقع در منطقه ۵۱ مكانی كه به گفته بسیاری از محققین مركز آزمایش های سری دولت امریكا در رابطه با بشقاب های پرنده است خارج شده است. در این فیلم از یك موجود فرازمینی - از نژاد خاكستری ها - تحقیقاتی به عمل می اید.
ویکتور اذعان كرد چنانچه هویت اصلی او فاش شود بلافاصله توسط دولت به قتل خواهد رسید. (ادعای وی درست بود چرا كه بسیاری از كسانی كه اقدام به افشای این مسایل كرده اند توسط دولت ایالات متحده به قتل رسیده اند.)او به بسیاری از شبكه های خبری مراجعه كرد تا فیلم را برای عموم پخش كنند. ابتدا به شبكه خبری فاكس Fox TV مراجعه نمود. اما آن شبكه به علت مشكلاتی كه قبلا به خاطر پخش فیلم مستند كالبد شكافی موجود فرازمینی برایش به وجود آمده بود از قبول آن فیلم سر باز زد. آن مشكلات بخاطر آن بود كه پس از پخش فیلم ،جنجالی میان موافقان و مخالفان آن فیلم به پا خاست و باعث شد اعتبار شبكه فاكس در نظر مخالفان صحت فیلم خدشه دار شود. و كمپانی فاكس نمی خواست بار دیگر متهم به دروغ پراكنی شود. ضمن آن كه پخش چنین اخباری برای شبكه های معروف امریكا خشم دولت آن كشور را برایشان به ارمغان می آورد.سر انجام شبكه ای مستقل در لوس آنجلس به نام Rocket Home Pictures قبول كرد كه در حضور یك كارشناس بشقاب های پرنده - دیوید مورتون - آن را برای عموم پخش كند . پس از پخش فیلم مورتون فیلم را برای بینندگان اینگونه تحلیل می كند:
فیلم صامت در محیطی نیمه تاریك فیلم برداری شده است. نیم رخ دو مرد نمایان است كه یكی از آنها یونیفرمی نظامی با یك درجه ستاره روی اپل شانه اش به تن دارد. و یك نفر دیگر كه صورت خود را پوشانده و دست وی در تصویر مشخص است و به نظر می رسد كه یك پزشك است. آنها در محلی نشسته اند كه سیم ها میكروفون ها و وسایل پزشكی در آن اتاق به چشم می خورد. نورهای ضعیفی نیز روی یك دستگاه چشمك می زند كه به نظر می رسد ضربان یك قلب ضعیف را نشان می دهند. كل صحنه از پشت یك دیوار شیشه ای فیلم برداری شده است. طرف دیگر میز موجود كوچك قهوه ای رنگی با سر بزرگ و چشمان سیاه وجود دارد كه چهره او برای هزاران نفر از ربوده شدگان آشناست. یك فرازمینی! وی سپس با بیان چند نشانه در حركات آن موجود احتمال بیمار بودن آن را مطرح می سازد. آن گونه كه از چهره ی وی پیداست دچار نوعی ناراحتی نیز می باشد.
وی ادامه می دهد : پوستش صورتی مایل به قهوه ایست اما قسمت سر آن موجود بنفش رنگ است و اثراتی از كوبیدگی روی آن دیده می شود به طوری كه احتمالا از نوعی ناراحتی در قسمت جمجمه رنج می برد. فیلم ادامه پیدا می كند و در ادامه شاهد نوعی تشنج شدید در آن موجود می شویم. در لحظه ای از فیلم دهان آن موجود به خاطر اعمال پزشكان باز شده و مقداری از محتوای آب دهانش به بیرون می ریزد. در این لحظه دستگاه نمایش ضربان قلب آن موجود ناگهان به طرز عجیبی یك نوسان شدید را نشان میدهد. در این لحظه مردی كه لباس نظامی به تن دارد علامتی می دهد و دو پزشك دیگر بلافاصله به كمك می آیند. این قطعه فیلم ناگهان در قسمتی كه پزشكان مشغول مداوای آن موجود هستند به پایان می رسد

واقعی یا دروغی؟
صحت این فیلم از نظر افراد مختلف متفاوت است. بسیاری آن را حقیقی می دانند و بسیاری نیز جعلی. دیوید مورتون پس از دیدن فیلم متقاعد شد كه فیلم حقیقی است به خاطر تطابق و همخوانی فیلم با اظهارات ربوده شدگان.
آن موجود شباهت بسیاری به موجوداتی دارد كه ربوده شدگان تحت هپینوتیزم شكل و شمایلشان را باز گو كرده اند. این نوع معروف از فرازمینی ها كه برای تمامی یوفولوژیست ها آشناست به خاكستری ها (grey) معروفند . نشانه بعدی كه صحت فیلم را تقویت می كند اطلاعاتی است كه پایین فیلم به نمایش در می آیند .
DNI/27 و سمت راست آن اعدادی كه به نظر می رسد برای نشان دادن ساعت و دقیقه و ثانیه به كار می روند DNI ممكن است به كلمه (اداره اطلاعات نیروی دریایی- Department of Naval Intelligence) دلالت كند . بخشی كه در منطقه ۵۱ مشغول به كار است و بسیاری از مردم از فعالیت های آن و حتی وجود آن بی اطلاع اند . ضمن این كه جورج ناپ خبرنگار تلویزیون هم زمانی كه جنجال باب لازار به راه افتاد(باب لازار از جمله دانشمندانی بود كه مستقیما روی پروژه یوفو ها كار می كردو سپس تمامی اطلاعات خود را منتشر كرد و باعث جنجال بزرگی شد.) برای روشن شدن ادعاهای باب لازار چك هایی را كه به او طی مدت زمان كار كردن در منطقه ۵۱ داده شده بود طی یك برنامه تلویزیونی نشان داد كه روی تمام آنها مهر DNI خورده بود. این مساله نیز صحت وجود چنین بخشی را در منطقه ۵۱ افزایش می دهد.
حالا می رسیم به ویكتور. كسی كه به هیچ عنوان از ترس كشته شدن هویت خود را فاش نكرد. سوالی كه مطرح می شود این است كه وی چگونه توانست این فیلم را با وجود كنترل شدید از آن محل خارج كند؟ تهیه كننده برنامه ای كه فیلم را برای عموم پخش كرد می داند كه ویكتور چگونه فیلم را از پایگاه خارج كرد. ویكتور به وی گفته بود كه او برنامه ریزی دقیقی انجام داد تا در لحظه ای كه كسی نظارتی بر رویش ندارد فیلم ها را از روی نوار به سی دی و دی وی دی كپی كند. ضمنا وی عمدا صدای فیلم را حذف كرده تا مبادا هویت و امنیت خود و كسانی كه در فیلم نمایش داده می شوند به خطر افتد.
وی ضمنا به تهیه كننده برنامه گفته بود كه مردی كه در اكثر صحنه های این فیلم كنار آن موجود ایستاده و دستش را به سمت سر خود می برد تله پات نیروی نظامی بوده كه با حضور خود در آنجا برقرای ارتباط تله پاتیكی برای كمك به آن موجود را به عهده داشته است!(این نكته كه موجودات فرازمینی با تله پاتی ارتباط برقرار می كندد امری حتمی و پذیرفته شده است.)
چون در فیلم ضعف و بیماری آن موجود كاملا آشكار بود برای همین تهیه كننده برنامه از ویكتور راجع به این كه آیا آن موجود پس از آن واقعه مرده یا خیر سوال كرد. ویكتور جواب داد مطمئن نیستم. همین قدر می دانم كه دیگر از آن موجود برای تحقیقات علمی و مصاحبه استفاده نكردند!
و در پایان طبق اظهارات ویكتور صداهای این فیلم كه وی بنا به دلایلی آنها را حذف كرده علاوه بر امنیت خود و دیگر افراد مشاهده شده در فیلم این است كه طی انجام اعمالی بر روی آن موجود سعی می شود اطلاعات تكنولوژیكی و فنی نیز از آن به دست اید. كه خود ویكتور یا آنها را نمی دانسته یا نمی خواسته بگوید. ضمنا این مساله كه آیا آن فرازمینی به میل خود آنجا بوده یا از سانحه ی سقوط بشقاب پرنده اش جان سالم به در برده است نیز نا معلوم است.
عکسهای ماهواره‌ای گوگل از منطقه ۵۱
سرویس تصاویر ماهواره‌ای محلی که اخیراً توسط گوگل در کنار سرویس نقشه‌‌های آنلاین آمریکای شمالی راه‌اندازی شده مشخصات جالبی از منطقه معروف Area 51 نشان می‌دهد. این منطقه نظامی سری به وسعت حدود ۱۵۰ کیلومتر مربع در ایالت نوادا و در نزدیکی دره مرگ و دریاچه خشک شده Groom lake واقع شده و به مدت بیش از ۵۰ سال مشکوک به انجام آزمایشهای فوق سری توسط نیروی هوایی آمریکا برروی تکنولوژیهای پیشرفته بوده است.

تاکنون فیلمها و کتابهای زیادی در مورد این تحقیقات تهیه شده‌اند ولی نیروی هوایی آمریکا هرگونه دسیسه و انجام آزمایشهای سری در این منطقه را تکذیب کرده است. ولی از طرف دیگر فعالیتهای این منطقه ظاهراً آنقدر مهم هستند که دولت فدرال آمریکا هر سال با صدور یک فرمان لازم‌الاجرا این منطقه را از انجام آزمایشهای اجباری محیط زیستی معاف می‌نماید. یکی از آخرین محصولات این منطقه هواپیمای شکاری F117 بوده که قابلیت مخفی ماندن از دید رادار را نیز دارد.

افراد زیادی سوگند خورده‌اند که با چشم خودشان آزمایشهای مربوط به پرواز بشقاب‌های پرنده در این منطقه را نیز دیده‌اند. فردی به‌نام باب لازار (Bob Lazar)هم که ادعا می‌کند قبلاً برای نیروی هوایی در این منطقه کار می‌کرده، مدعی شده نیروی هوایی بطور فعال مشغول انجام مهندسی معکوس برروی بشقاب پرنده ساقط شده در منطقه رازول نیومکزیکو (Roswell) در دهه ۵۰ میلادی است. او حتی مدعی است که جزئیات نیروی محرکه این سفینه نیز معلوم شده و تکنولوژیهای جدیدی نیز در این منطقه بطور سری در حال توسعه است که در صورت تکمیل آن یک جهش فنی و نظامی غیر قابل تصور برای آمریکا بدنبال خواهد داشت.

یکی از عکسهای ماهواره‌ای گوگل از حفره‌های مصنوعی عظیم در نزدیکی منطقه ۵۱ را می توانید اینجا ببینید . خودتان سپس می‌توانید مناطق مختلف اطراف این محل را هم بیشتر بررسی کنید (کافیست نقشه را با ماوس به هر جهتی که می‌خواهید بکشید). بنظر می‌رسد این حفره‌ها توسط انفجارات زیرزمینی بوجود آمده باشند. شایدهم گنبدهای زیرزمینی باشند. بهرحال وجود راه‌های خاکی و ساختمانهای کوچک اطراف هر یک از آنها خیلی خوب معلوم است. بعضی از آنها هم خیلی شبیه چاله‌های بجامانده بعد از برخورد شهاب‌سنگ به زمین هستند.

معلوم نیست که آیا از دست گوگل در رفته این عکسها را با این دقت بالا در اختیار عموم گذاشته یا واقعاً اطلاع دارند. جالب اینجاست که عکسهای ماهواره‌ای از این منطقه را می‌شود تا حد ماکزیمم بزرگنمایی آن نیز دید در حالیکه در خیلی از مناطق دیگر میزان بزرگنمایی محدودتر است!

اطلاعات بیشتر در باره منطقه ۵۱ در ویکی‌پدیا
 

ROOZBEH33

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2005
نوشته‌ها
971
لایک‌ها
372
سن
39
محل سکونت
Sacramento, CA
دوتا عکس بزارید حال نوشته خوندن نیست!
 

Amin_e

Registered User
تاریخ عضویت
28 فوریه 2009
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
0
دوستان درباره اون شیء نورانی که تو ایران چندین بار میومد کسی اطلاعی نداره؟
با یکی مصاحبه کرده بودن روستایی بود می گفت فرود اومد رو زمین بعد پیاده شد، شبیه روبات بود، بعد اومد یه لگد زد به در، در 3 متر پرت شد! بعد اومد تو خونه یه چرخی زد و رفت بیرون
بعضی های می گن یه هچین روباتی رو شوروی قبلا داشته!
 

ahmad6

Registered User
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
286
لایک‌ها
58
area51_07_01.jpg


area51_07_02.jpg


area51_07_03.jpg


area51_07_04.jpg
 

PersianMohammad

Registered User
تاریخ عضویت
24 می 2009
نوشته‌ها
2,061
لایک‌ها
92
سن
39
محل سکونت
Tehran
توی یکی از روزنامه ها مطلبی دیدم در مورد منطقه 51 در نوادا چون مطالب جانبیش زیاد بود قسمت مفیدشو همراه چند عکس برای دوستان انتخاب کردم . امیدوارم خوشتون بیاد .

بشقاب پرنده يا هواپيماي نظامي؟!
«نيك كوك»، روزنامه نگار انگليسي و كارشناس هواپيماهاي نظامي، در گزارشي تحت عنوان «اسناد محرمانه» كه در اكتبر 2005 از شبكه «كانال4« انگليس پخش شد، منشأ بشقاب پرنده ها را نازي هاي آلمان ذكر مي كند و خاطرنشان مي سازد: در زمان جنگ جهاني دوم، دانشمندان آلماني در يك پايگاه زيرزميني فوق سري در لهستان بر روي پروژه هايي چون «نيروي ضدگرانش» و نيز ساخت ديسك هاي پرنده كار مي كردند. اما، در پايان جنگ آمريكايي ها اين دانشمندان (و تكنولوژي هاي آنان) را با خود به آمريكا بردند.
«نيك كوك» در ادامه گزارش خود مي گويد: مقامات آمريكايي با هدف پنهان نگاهداشتن آزمايشات خود بر روي هواپيماهاي جديد نظامي از جمله «يو2» بر فراز اتحاد شوروي، حتي باور فرضيه موجودات فرازميني را در رسانه ها مورد تأييد قرار دادند. وي در پايان تصريح مي كند كه به رغم بسياري مشاهدات، اشياي آسماني ذكر شده در غالب گزارشات در اصل هواپيماهاي نظامي با اشكال غيرمتعارف و عجيب و غريب بوده اند.
در «پايگاه 51» چه مي گذرد؟
«پايگاه 51» يا «منطقه 51» گستره اي جغرافيايي در «نوادا»ي آمريكاست كه «دريم لند» ، «واترتاون» ، «رنچ» ، «پارادايز رنچ» «فارم» ، «باكس» ، «گروم ليك» ، «نورلند» و يا «داير كتوريت فور ديولوپمنت پلانز اريا» Area نيز خوانده مي شود، و درواقع پايگاهي نظامي را در خود پنهان دارد كه كاملا محرمانه و فوق سري است. «پايگاه 51» در اصل سري ترين پايگاه جهان است كه صرفا به طراحي، ساخت و آزمايش انواع هواپيماهاي فوق پيشرفته با اشكال گوناگون مربع، مثلثي شكل، گرد و... مي پردازد.
«منطقه 51» مستطيلي است به وسعت 515 كيلومترمربع در ناحيه «لينكلن» نوادا، در حدود 160 كيلومتري شمال غربي «لاس وگاس». اين منطقه بخشي از سرزميني پهناور است كه 21 هزار و 140 كيلومترمربع وسعت دارد و به Air Force Range يا «رسته نيروي هوايي نليس» متعلق است.
پايگاه نظامي «گروم ليك» كه به دليل آن كه در بستر خشك شده درياچه اي بدين نام بنا گرديده، اينگونه خوانده مي شود، پايگاهي متعارف نيست و ناوگان جنگنده هاي شناخته شده آمريكا نيز در آن ديده نمي شود، بلكه مكاني است كه صرفا به آزمايش دستگاه هاي جديد و نامتعارف اختصاص يافته است. علاوه بر اين، تعدادي هواپيماي ساخت شوروي نيز- كه به طرق گوناگون به دست آمده اند- به منظور تحقيق بر روي آنها و آموزش خلبانان آمريكايي به اين پايگاه انتقال يافته اند.
«گروم ليك» در زمان جنگ جهاني دوم مكاني براي تمرينات تيراندازي و بمباران ها محسوب مي شد، اما پس از آن تا سال 1955 متروك باقي ماند و سپس شركت «لاكهيد» آن را مكاني ايده آل براي آزمايش هواپيماي جاسوسي «يو2» خود يافت، چرا كه بستر خشك درياچه باندي مناسب براي فرود دستگاه ها به نظر مي رسيد و كوه هاي دره «اميگرنت» و نيز محدوده امنيتي «نليس» آزمايشات را از چشمان كنجكاو پنهان مي داشتند.
«پايگاه 51» امروز سري ترين پايگاه جهان به شمار مي رود، و در اين كه حافظ اسرار مملكتي آمريكاست ديگر هيچ ترديدي باقي نيست. اين پايگاه در نقشه هاي رسمي منطقه به هيچوجه انعكاس نيافته، ورود به منطقه آن نيز اكيداً ممنوع است. وجود اين پايگاه در 81 آوريل 2000 و هنگامي علني شد و رسماً مورد تأييد قرار گرفت كه مجموعه تصاويري از آن- كه توسط ماهواره مشترك يك شركت خصوصي آمريكايي به نام «اريال ايميجز»و آژانس فضايي روس تهيه شده بود- در سايت اينترنتي «تراسرور» انتشار يافت. تا پيش از اين، دولت آمريكا حتي وجود پايگاهي به اين نام را مردود مي شمرد. به هرشكل، اين پايگاه تا به حدي سري و محرمانه است كه حتي نيروهاي نظامي متعارف آمريكا نيز حق ورود به منطقه آن را ندارند.
و اما، آغاز واقعي ماجراي «گروم ليك» به بهار سال 1955 بازمي گردد. در آن زمان، سازمان «سيا» به دنبال مكاني بود تا بتواند آسوده خاطر به آزمايش هواپيماي جاسوسي جديد شركت «لاكهيد» (U2) بپردازد. آزمايش اين دستگاه بايد پنهان از ديد كنجكاو و در مكاني انجام مي پذيرفت كه باند فرودي طويل و مقاوم در برابر وزن دستگاه جديد، و نيز ذخاير سوخت بسيار مي داشت، و به منظور تداركات نيز در جوار نهادي نظامي مي بود. بدين منظور، طبيعتاً ابتدا پايگاه «ادواردز»- كه به آزمايش بر روي انواع هواپيماهاي آزمايشي اختصاص داشت- مدنظر قرارگرفت. اما، باتوجه به معروفيت پايگاه و سطح امنيت لازم براي آزمايشات «سيا»، اين پايگاه موردقبول واقع نگرديد.
علاوه بر «يو2»، پروژه هاي «اس آر-17» و «اف-711» و بسياري پروژه هاي ديگر نيز در «منطقه15» به آزمايش گذارده شده اند. همگان بر اين پندارند كه محل «گروم ليك» به نيروي هوايي وابسته است، چراكه «نليس» يك پايگاه هوايي است. درواقع، «منطقه 51» تحت كنترل كامل نيروي دريايي آمريكا قرار دارد.
شايان ذكر است كه، بسيار پيش از آن كه رسانه ها و متخصصان امور بشقاب پرنده ها از اشياي پرنده ناشناخته سخني به ميان آورند، «منطقه 51» علاوه بر آزمايشات محرمانه بر روي سيستم هاي نوين پروازي و سلاح هاي فوق سري، يا به عبارت ديگر «پروژه هاي سياه» خود، به كار آزمايشات هسته اي نيز مي آمده است.
بهرصورت، پنهان كاري دولت آمريكا در باب «پايگاه 51» تا بدان حد است كه سبب به وجود آمدن روايات و افسانه هاي بسيار گرديده است. ازجمله اين روايات نيز، حفظ بقاياي يك سفينه فضايي و سرنشينان فرازميني آن در محلي در پايگاه است كه گفته مي شود در سال 1947در «راسول» نيومكزيكو سقوط كرده است. از ديگر حكايات موردعلاقه عموم، وجود قرارگاهي به منظور تماس با موجودات فضايي، آزمايش تكنولوژي هاي غيربشري، آزمايش كنترل آب و هوا و يا سفر در زمان است.
اما، اين روايات تا چه اندازه به حقيقت نزديك اند؟ تا اوايل سال هاي دهه 1980، پيش رفتن تا حوالي «گروم ليك» با هدف مشاهده پايگاه از فاصله دور، امكان پذير بود. اما، در اواسط سال هاي دهه 1980 ارتش آمريكا كوه هاي «گروم» را نيز به تصرف خود درآورد و به اين ترتيب، منطقه از نقشه هاي جغرافيايي كاملاً پاك گرديد.
و اما، اين منطقه صرفاً براي كارشناسان بشقاب پرنده ها جالب توجه به نظر نمي رسد، چراكه «استالين» نيز در زمان خود بسيار مراقب تحركات آن بود. بدين ترتيب، روس ها تصاوير ماهواره اي متعددي از آن تهيه كرده اند كه برخي از آنها همين اخيراً تهيه شده است. و نه فقط «استالين» ،كه شركت هاي خصوصي آمريكايي نيز سعي در فراهم آوردن تصاوير اين پايگاه داشته اند، و بسياري از اين تصاوير نيز در اينترنت انتشار يافته است. آنچه با مشاهده تصاوير مزبور تعجب را برمي انگيزد، فقدان هرگونه فعاليت در سطح پايگاه است. نتيجه آن كه، كليه پژوهش ها در زيرزمين انجام مي پذيرد. منطقه نيز كاملاً خشك و بي آب وعلف است، كه وضعيتي ايده آل براي انجام تحقيقات نظامي به حساب مي آيد. در اين حال، اقدامات امنيتي بسيار چشمگير به نظر مي رسد، چراكه مسئولان شركت خصوصي مسئول مديريت پايگاه از هيچ كوششي- اعم از نصب موشك هاي زمين به هوا، ردياب هاي تحركات روي زمين، دوربين هاي نظارتي و...- براي تضمين امنيت آن فروگذار نبوده اند. خلبانان، چه نظامي و چه غيرنظامي، درصورت پرواز بر فراز اين پايگاه با خطر ازدست دادن مجوز خود مواجه مي گردند. نزديك شدن به آن نيز حمله هلي كوپترها و خودروهاي گشتي را به دنبال دارد.
مشاهدات عجيب و غريب
در اوت 1989، «كريس گيبسون» مهندس تجسس هاي نفتي و عضو «گروه ديدبان سلطنتي انگليس»، دستگاهي مثلثي شكل را برفراز درياي شمال مشاهده كرد كه در حال سوختگيري در آسمان بود، و دو هواپيماي «اف-111» نيز آن را همراهي مي كردند. پس از آن معلوم گرديد كه مكان مزبور محلي ممتاز براي رؤيت دستگاه هاي پرنده سري و غيرمتعارف است، و تمامي ماجراهاي «منطقه اي» نيز از همين نقطه آغاز مي شود.
بدين ترتيب، چيزها و اشياي عجيب و غريب متعددي در منطقه مشاهده مي گردد، كه انواع نور و اشياي مثلثي شكل از آن جمله اند؛ كه اگرچه غيرقابل رديابي توسط رادارها هستند، اما شاهدان عيني بسياري آنها را به چشم خود ديده اند.
در سال 1995، نوار ويدئويي يكي از دوربين هاي امنيتي پايگاه «نليس» پنهاني در اختيار متخصصان بشقاب پرنده ها قرار گرفت كه در آن دستگاهي فلزي در حال برخاستن به سوي آسمان مشاهده مي شد. اين تصاوير سپس مورد تأييد بسياري از تحليلگران نظامي متخصص در امور دفاعي- از جمله «بيل سوئيتمن»، كارشناس تكنولوژي هواپيماهاي «فرتيف»- قرار گرفت. در سال 1996، خبرنگاران برنامه تلويزيوني «اسلايتينگز» دستگاه فيلمبرداري شده توسط دوربين هاي امنيتي پايگاه «نليس» را با يكي از اشياي پرنده فيلمبرداري شده در آسمان مكزيك به هنگام ماه گرفتگي سال 1991 مقايسه كرده، دو شئي را يكسان يافتند و چنين نتيجه گرفتند كه بشقاب پرنده هايي كه بر فراز مكزيك و «نليس» مشاهده شده اند به احتمال قوي بخشي از برنامه نظامي سري ارتش آمريكا را تشكيل مي دهند.




در 31 مارس 1997، يك شئي پرنده به شكل حرف «وي» لاتين(
V) در حال پرواز بر فراز شهر «فنيكس» آريزونا فيلمبرداري شد. تجزيه و تحليل اين فيلم ويدئويي سپس نشان داد كه اين شئي پرنده ساختار دستگاهي را دارد كه در 9 مكان متفاوت فيلمبرداري شده است. بيش از 200 شاهد عيني حضور اين شئي پرنده را گزارش دادند. كارشناسان نظامي سپس تأييد كردند كه «پرنده» ناشناخته از «منطقه 51» برخاسته است.



بدينسان، اشياي پرنده بسياري از اين منطقه به پرواز درآمده اند، و اين پروازها گاه با ناپديد شدن پرسنلي كه شب هنگام در پايگاه به مشاهده آنها پرداخته بودند، همراه بوده است. چرا كه، «منطقه 51» از سيستم امنيتي خوف آوري برخوردار است و توسط گروهي از «كلاه سبزها» مخافظت مي شود. اخيرا، نيروي هوايي آمريكا كنترل تپه اي در نزديكي «گروم ليك» را به دست گرفته است كه بر تأسيسات پايگاه مشرف بوده، به هر فرد كنجكاوي اجازه مي داد پايگاه را به طور كامل مشاهده كند. يك تصوير ماهواره اي شوروي كه در سال 1989 تهيه گرديده، مجتمعي را در يك سمت پايگاه نشان مي دهد كه از سيستم امنيتي بالايي برخوردار است، اما نوع فعاليتي كه در آن صورت مي پذيرد مشخص نيست.
در سال 1989، يك تكنسين سابق پايگاه به نام «باب لازار» از فعاليت اشياي پرنده بر فراز «منطقه 51» پرده برداشت، و حتي افزود كه نيروي هوايي آمريكا فعالانه تمامي تلاش خود را بر روي تكنولوژي فرازميني متمركز ساخته است. وي محل اين فعاليت را نيز ناحيه فوق سري S4


واقع در داخل «منطقه 51» در نزديكي درياچه «پاپوز» ذكر كرد. او علاوه بر اين به منظور كسب محبوبيت بيشتر مدعي شد كه موجودات فرازميني به همراه بشقاب پرنده شان در اين مكان نگهداري مي شوند. اما، پس از آن معلوم گرديد كه گفته هاي وي كاملا بي اساس بوده است.
در سال 1997، «ديويد ادير» مهندس آمريكايي در امور فضا و دريا كه اشتهاري جهاني دارد، شهادت داد كه به هنگام اقامتي كوتاه در «پايگاه 51»، دو باند پرواز را مشاهده كرده كه هر كدام 3 هزار متر طول داشته است. وي همچنين تأسيساتي عظيم و همينطور رآكتوري را در زير زمين مشاهده كرده است كه ابعاد يك اتوبوس را داشته و هيچ پيچ و مهره و يا حتي محل اتصال قطعات بر روي آن مشاهده نمي شده است. و عجيب تر آن كه، انگار كه «حيات» داشته است، چراكه به تماس دست حساس بوده و به نظر مي رسيده كه نسبت به امواج واكنش دارد.
پژوهش هاي رسمي بسياري امروز پيرامون هواپيماهاي جنگي انجام مي پذيرد كه خلبانانشان صرفا به كمك الكترودها به مغز فرماندهي هواپيما متصل اند. در واقع، آنچه سبب واكنش دستگاه مي گردد، افكار خلبان است. رآكتور «منطقه51» در سال هاي دهه 1970 نيز مطابق با همين اصل ساخته شده و برحسب وضعيت روحي و احساسي فردي كه آن را لمس مي كرد، تغيير رنگ مي داد. در آن زمان، هيچ كشوري از اينگونه تكنولوژي برخوردار نبود.منطقه فوق سري S4 اين منطقه در واقع در زير سلسله كوه هاي اطراف «پايگاه 51» نهفته و بنابراين پايگاهي زيرزميني است كه از ديد تيزبين ماهواره ها پنهان است. مي توان گفت كه S4 سري ترين پايگاه جهان است و تحت تدابير شديد امنيتي محافظت مي گردد. بدين گونه كه، دوربين هاي نظارتي و ردياب هاي تحركات زميني تا شعاع 40 كيلومتري پايگاه را تحت پوشش دارند، و پرسنل آن نيز از حق صحبت درباره نوع فعاليت خود محروم بوده، در صورت شكستن سكوت در معرض خطر مرگ قرار مي گيرند. ورودي S4 از 9 در خاكي رنگ تشكيل شده است و خود پايگاه نيز 9 بشقاب پرنده را در خود پنهان دارد. اين اشياي پرنده براي پروازهاي خود از سوختي ويژه استفاده مي كنند كه «عنصر 511» ناميده مي شود. پروازها نيز بدون كمترين صدا انجام مي پذيرد.
«عنصر511» عنصري ثابت و پايدار است كه خواص جالب توجهي دارد. مي توان از آن به عنوان سوخت رآكتورها استفاده و يا آن را به منشأ يك ميدان انرژي قدرتمند تبديل كرد. تمامي اين بشقاب پرنده ها دستگاه هايي را در خود جاي مي دهند كه «عنصر511» را به يك ميدان انرژي قدرتمند براي خنثي كردن نيروي جاذبه يا گرانش زمين مبدل مي سازد.
بشقاب پرونده ها «زميني»اند!
پاسخ هاي ارائه شده براي معماي «اشياي پرنده ناشناخته» در واقع دروغ هايي ديگر در خدمت اهداف آنهاست كه دوست دارند مردم را در راستاي منافع خود در ناآگاهي كامل نگه دارند. چرا كه، «اربابان قدرت» براي رسيدن به اهداف خود از هيچ كوششي فروگذار نيستند، هر چند كه اين تلاش ها كره زمين را به ورطه نابودي كشاند.
آيا «بشقاب پرنده»ها در حقيقت آخرين دستگاه هاي نظامي نيستند كه در خفا و به گونه اي كاملا سري و محرمانه ساخته شده اند؟ قدر مسلم آن كه، آمريكا تنها كشوري نيست كه تكنولوژي هواپيماهاي رنگارنگ و از جمله هواپيماهاي مثلثي شكل را تحت كنترل درآورده است. شايد نيز به همين خاطر است كه رقم شاهداني كه به عنوان مثال، اشياي پرنده مثلثي شكل را در آسمان رؤيت كرده اند، بسيار بيش از ديگر شاهدان بشقاب پرنده هاست.
در واقع، شركت هاي بسياري در سراسر جهان در ساخت بشقاب پرنده ها كوشيده اند. اما، شركت «ساراتف» در منطقه «ولگاي» روسيه كه كار خود را از بدو سال هاي دهه1990 آغاز كرده است، موفق به يافتن راه حل هايي ابتكاري گرديده، مهندسان آن به لطف شكل خاص بشقاب پرنده خود و نوآوري هاي تكنولوژيك بسيار ويژه، پاسخي براي يكي از مشكلات كليدي بشقاب پرنده ها كه لرزش آنها در وضعيت آب و هوايي نابسامان بوده است، يافته اند.
در اين حال، فرانسوي ها نيز «پايگاه 51» خود را دارند. پايگاه «آلبيون» در استان «پرووانس» فرانسه، پايگاهي فوق سري است كه در آغاز يك پايگاه موشك انداز هسته اي بوده، اما امروز يك پايگاه سري «فرازميني» است، اگرچه «متروك» به نظر مي رسد. يك افسر ذخيره اين پايگاه مي گويد، بسياري از خلبانان هلي كوپترهاي پايگاه بدفعات «بشقاب پرنده»ها را برزمين آن مشاهده كرده اند. ضمن اين كه، پرونده اي فوق سري درباره «اشياي پرنده ناشناخته» حاوي تصاوير اينگونه اشيا نيز در پايگاه «آلبيون» وجود دارد. و در كنار آن نيز، شايعات متعدد درباره موجودات فرازميني... و چيني ها نيز از غافله عقب نمانده، بشقاب پرنده اي ساخته اند كه 1/2متر قطر دارد و از راه دور كنترل مي شود.
در مجموع، دو نظريه هم اكنون درباره اين «پرندگان فلزي» وجود دارد. عده اي بر اين باورند كه دولت آمريكا سعي در توليد تكنولوژي هايي نظامي دارد كه قادر باشند در صورت وقوع منازعه اي جهاني پيروزي را نصيب اين كشور سازند. برخي نيز مدعي اند كه تهديد از جانب زمين نيست، بلكه از فضا مي آيد! اما، نظريه كلي بر اين باور است كه اين ناشناخته هاي پرنده نه از «زهره» مي آيند و نه از «مريخ» سرازير گرديده اند، بلكه ساخته و پرداخته دست بشرند و در راستاي اهداف پنهان و اسرار مگوي اربابان جهان به كار گرفته مي شوند.
منابع: سايت هاي - اووني- لوموند ديپلماتيك- انفودونت- لوپست- ويكيپديا- كانسپيرنسي واچ- دزانسيكلوپدي ويكيا- اووني آنلاين- باز51- فوتووني فري- ويكيو- جاناتان درودر يي مونسيت- - استروسرف- يا بيلادي- زن بلاگز- - بيزاروس- ژس مارسل فري- اووني زبلاگ- سكرت باز.
 
بالا