برگزیده های پرشین تولز

Seymari1369

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2016
نوشته‌ها
136
لایک‌ها
17
سن
33
استودیوی سونی و پروژه زندگینامه‌ «کلئوپاترا»

کارگردان 49 ساله کانادایی فیلم های «بلیدرانر 2049» و «سیکاریو»، دنی ویلنو پروژه زندگینامه‌ای «کلئوپاترا» را که در استودیوی «سونی» در مرحله پیش‌تولید قرار دارد، مقابل دوربین می‌برد. همچنین ویلنوو همزمان با پیش‌تولید «کلئوپاترا»، بازسازی فیلم «تل‌ماسه» ساخته 1984 دیوید لینچ را مقابل دوربین می‌برد. پروژه «کلئوپاترا» روایتگر داستان زندگی حاکم قدرتمند مصر است. همچنین امی پاسکال و اسکات رودن تهیه‌کنندگی این فیلم زندگینامه‌ای را با اقتباس از کتاب معروف استیسی شیف بر عهده دارند.
به گزارش «ددلاین»، استودیوی سونی از مدت‌ها پیش در صدد تولید این پروژه بود و تا پیش از این با فیلمسازان دیگری همچون جیمز کامرون و پل گرین‌گرس برای ساخت زندگی «کلئوپاترا» مذاکره داشته است.

دنی ویلنو که در سال‌های اخیر به یکی از مطرح‌ترین کارگردان‌های هالیوود تبدیل شده است، اولین دنباله فیلم علمی-تخیلی «بلیدرانر» را از هفته آینده (ششم اکتبر) آماده اکران بر روی پرده سینماهای کشورهای جهان دارد. فیلمساز 49 ساله کانادایی برای فیلم علمی-تخیلی «ورود»، نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردان شد.

مدت‌هاست که حرف و حدیث‌هایی مبنی بر همکاری ستاره 42 ساله زن هالیوود یعنی آنجلینا جولی با این پروژه بر سر زبان‌هاست! اما هنوز معلوم نیست او هم نقشی در تولید این فیلم زندگینامه‌ای دارد یا خیر.
 
بالا